Rompakan yang gagal [Lawak]
Home » » Rompakan yang gagal [Lawak]

Rompakan yang gagal [Lawak]

11 Aug 2011 38 Comments
Apa yang bakal korang saksikan adalah video cubaan merompak yang berjaya dirakam oleh CCTV di rumah yang cuba dirompak. Kalau tengok tarikh pada video tu, ianya baru lagi. Dan berdasarkan info, ianya berlaku di Setia Indah, Johor Bahru. Tapi, cubaan merompak itu gagal dan ianya sangat lawak (at least bagi kami). Anda saksikan.


38 comments:

  1. nampak mcm mat indon (..sorry to say). bukan aku nk tuduh, tapi hakikatnya majoriti kes pecah rumah dilakukan olh warganegara indonesia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hazika : Jap ye..
      Hazik : SEKARANG!

      Hazika : Ala, jap lagi arrr..
      Hazik : Nak sekarang!!

      Hazika : Jap lagi, sikittt je lagi..
      Hazik : NAK SEKARANG! NAK SEKARANG!

      Hazika : Sikittttttttttttttt je lagi Abg..
      Hazik : Takde! NAK SKANG! NAK SKANG! NAK JUGAK! NAK SKANG!!!!

      Hazika : Jom, abang?
      Hazik : aummm aummm!

      Hazika : eeeeeeee

      18SX:GAGAL BERSETUBUH KERANA ZAKAR TERLALU BESAR!
      SADIS:AKIBAT KEKEJAMAN MEROGOL IKAN PARI!
      WOW:KISAH NORA, JANDA YANG KEHAUSAN SETIAP MALAM!

      Delete
  2. fcuk spesis nih. menyusahkan org

    ReplyDelete
  3. bangang gila... dok buat saspen

    ReplyDelete
  4. bodo nyer gemok, ko tggu lua sudaa aa.......
    ekekekeeeee........

    ReplyDelete
  5. haha..ba-ngang tahap gaban..kui3..

    ReplyDelete
  6. haha, lwk gile tgk dorg ni. mule2 yg gemok 2 sgkut, yg pjat last 2 pun sgkut gak skit...

    ReplyDelete
  7. sib x tercucuk kt dada tu..tp klau tercucuk lg bagus..

    ReplyDelete
  8. ni bodoh bingai namanya...
    mcm belakon je..
    nak buat keja smpai 4 org dalam rumah...
    bengap sungguh...

    ReplyDelete
  9. hahahaha..pdm mke

    ReplyDelete
  10. AKU PULAK RASA MACAM CINA.. TENGOK PUTIH SEMACAM JA.. WARNA PUTIH KOT.. KALAU KOKO LAIN LAH MELAYU KA INDON.. SOO..AKU RASA NI CINA..INDU XMUNGKIN KOT..

    ReplyDelete
  11. xpayah nak ckap kaum mne2 la... aku asa ni org kita gak nih,,, coz kalo mat indon dye xmen r nak pakai sarung tgn... ini org kita jgak... xyah nak tunjuk org len...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ni indon ke indon ??
      backing nmpk

      Delete
  12. asal die pakai face mask..
    haishh..cket punyer sengal!

    ReplyDelete
  13. adoi pecah perot aku gelak

    ReplyDelete
  14. wakkaka bapak bangang. da tau gemok xyah la panjat. wakakakkaa bododoodododododo

    ReplyDelete
  15. hahahha..ni bukan pecah rumah.. ni pecah perot..hahahahha

    ReplyDelete
  16. kahkahkah mesti sakit anu yg last skali tu..wakakakaka

    ReplyDelete
  17. yng last skali tu paling lwk...trus patah besi tu..

    kekkekekekke

    ReplyDelete
  18. ~[PeromPak_BoDoH]~15 September 2012 18:54

    Bodoh punya peromapak.. Dah tau Bodoh, xyah la merompak.. Keje lain xde ke? Mak Bapak sruh Blaja Xnak. Pastu menyusahkan org leh

    ReplyDelete
  19. bengong nak rompak ajak 4 org...Bodo!!!!!

    ReplyDelete
  20. Nie mesti indon, dah rompak pastu bunuh or cederakan orang.. baik mati la. Puih

    ReplyDelete
  21. haha sengal abadi

    ReplyDelete
  22. adoi sakit dagu weh sangkut kot besi tu padan muke hahahahaha

    ReplyDelete
  23. menyampah pulak rse tgk... suke2 ht masuk umah org.. best klu blh flying kick laju2 kt muka sekor2

    ReplyDelete
  24. Tuan rumah kena sediakan senjata api. Kalau nampak jer diorang pecah rumah. Tembak jer sampai mati. Kalau dipersalahkan bagitau jer 'siapa suruh mencuri tanggunglah akibatnya'.

    ReplyDelete
  25. Nih tangkap potong tangan tuh bagus :)

    ReplyDelete
  26. ni 2011..mna ada baru..

    ReplyDelete
  27. Zam KL dh msuk dh.... sangap gila mamat nie mna2 tjuk sume promote anu dia, mcm la anu ko 2 best sgt.

    org bwah, tlong komen...

    ReplyDelete
  28. citew lame..admin too slow...

    ReplyDelete
  29. korg nie, patutnya doalah supaya dorg dpt hidayah .. nie tmbh ngutuk pulak .. haishh, x phm aku ..

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri