4 Sebab Lelaki Kacak Bukan Idaman Wanita
Home » » 4 Sebab Lelaki Kacak Bukan Idaman Wanita

4 Sebab Lelaki Kacak Bukan Idaman Wanita

44 Comments

Menjadi kebiasaan bagi lelaki untuk berasa dirinya Kacak bak Tom Cruise aka Macho seperti Fahrin Ahmad. Tapi bukan semua lelaki kacak menjadi idaman wanita kerana kebanyakan wanita ….? ahaha. Wanita lebih suka sekiranya teman hidup mereka tidak berlaku curang. Betul atau tidak, tepuk dada tanya hati anda yer. yehaaa!!




Lelaki Kacak Kuat Perasan

Lelaki kacak hidup dengan rasa syukur dengan apa yang dimiliki tetapi ada yang terasa dirinya sudah bagus sehinggakan lupa diri aka berlagak. ahaha. Saya bagi contoh ”Apabila berjalan terasa mata – mata memandang dan time itu juga bahu akan diangkat setegap mungkin kasi ummpp!” ahaha. Setakat angkat bahu, itu sememangnya terlebih normal tapi tiba – tiba ada dua tiga orang menegur ”bang, zip seluar terbuka lah” tapi dirinya terasa itu sekadar umpan mengurat, saya rasa sesiapa yang menegur pastinya mahu kasi pelempang 44kali. ahaha. ”Lahai, kot yer pun terasa kacak, jangan lah biarkan burung berkeliaran tanpa berpagar”. heh!

Lelaki Kacak Memilih Bulu

Tang memilih bulu ini saya pasti anda kaum perempuan sangat setuju bukan? Zaman sekarang kaum wanita sangat hebat dalam memilih pasangan tetapi malangnya sedar ataupun tidak, lelaki kacak pastinya tidak lagi mendapat tempat pertama dihati wanita. Seperti sudah dilekatkan dengan gam gajah persepsi ”jauhkan diri dari lelaki kacak” semakin sebati dengan jiwa wanita sekarang kerana mereka sudah maklum ”golongan kacak hanya memilih wanita yang hot, kaya dan juga menjadi rebutan lelaki lain”.


Lelaki Kacak Ikon Kasanova

Kasanova aka ramai sparepart memang tak boleh lari dengan mereka yang kacak jadi malang sebentar buat jejaka ini kerana wanita sekarang semakin bijak. ahaha. Memiliki rupa pastinya akan dilabel Kasanova dan terima lah seadanya yer. heh! Mendapat label sebegini sememangnya indah bukan tapi jangan lupa, anda kasanova pastinya pasangan anda bakal mengikuti jejak yang sama.



Lelaki Kacak Banyak Alasan

Kalau perempuan terkenal dengan bebelan manja, lelaki kacak pula tak kurang hebatnya memberi 1001 alasan. ahaha. Alasan dicipta untuk melepaskan diri tetapi tatkala lelaki kacak mengeluarkan perkataan ajaib, perempuan boleh terlentok sehinggakan tak sedar air liur meleleh keluar tetapi yang peliknya perempuan masih lagi menerima alasan tanpa banyak persoalan. Tetapi semakin hari taktik sebegini cuma menjelikkan dan hanya helah lapuk untuk memikat mereka. ahaha. Jadi, guys, sila lah berubah sekiranya semua ini ada pada diri anda yer. yehaa!!



.

44 comments:

  1. Replies
    1. SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :

      OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?-> WWW.JUSTINZAYN.COM

      DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

      TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

      DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA 2014 (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

      TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER 2014 DI MALAYSIA --> WWW.PASSPERCUMA.COM

      INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM

      IPHONE 5 (RM1200) , IPHONE 5S (RM1350) . IPHONE 5C (RM1000) *TERHAD* --> WWW.IPHONEMSIA.COM




















      ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)

      Delete
  2. ahhaaa.... ptot la ak rse nyampah je ngn llaki2 yg bajet kacak...

    ReplyDelete
  3. dh sy kacak nk wt cm mne?? huhu.. xbajet pun..

    ReplyDelete
  4. Lahai, kot yer pun terasa kacak, jangan lah biarkan burung berkeliaran tanpa berpagar”. heh!-AYAT MAKAN DALAM!!!!HANYA ORG TERTENTU SAHAJA BOLEH BERFIKIR!!HAHAHA

    ReplyDelete
  5. aku terasa gak skit..

    ReplyDelete
  6. nenek aku ckp...lelaki kacak, semua org nak..tp kalau tak kacak..kt boleh milikinya seadanya...

    ReplyDelete
  7. Muka pecah rumah..berlagak mcm lelaki kacak...cehhhh..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha . .baru la ckop lengkap 1 pakej you.. .BUROK MUKA + BUROK PERANGAI = DISASTER . .hahahahhah

      Delete
  8. Alamak terasa sgt..apa slh aku muka aku kcak..knp bpak knp??

    ReplyDelete
  9. Tara aron aziz da 4 sbb
    x tw la brpuluh sbb gak la kalo aku yg jd entri

    ReplyDelete
  10. Pergh..sentap hati mak nak

    ReplyDelete
  11. ...klu yg hensom jadi bofren I'll always be jealous and suspicious..... jiwa jadi kacau. No thanks

    ReplyDelete
  12. yg kacak pon kena yg huduh pon kena..smua tu bkn kita bole pilih..itu qada dan qadar Allah. yg pnting kita jgn stereotaip.

    ReplyDelete
  13. Minat kalau dia kacak tapi tak perasan dan conttol control macho, relax je ok..

    ReplyDelete
  14. kacak ke tak,yang pasti orang baik untuk perempuan baik,yang tak baik hanya untuk perempuan tak baik,itu ketentuan Allah...redho je lah...

    ReplyDelete
  15. Bangang cm selipar...

    ReplyDelete
  16. bodoh nya admin!! apa salah saya hensem??!

    ReplyDelete
  17. ahahahahahaha

    ReplyDelete
  18. kesiannyer lelaki kacak mcm aku.....

    ReplyDelete
  19. kacak ke x kacak
    aku tgok ramai pompuan jd gila tgk laki kacak ni
    tipu la klo x suka
    cuba tanya awek mana2 mau x dia ngan inaporengge

    ReplyDelete
  20. girlz.. aku x kacak.. jom jadi awek aku, aku berjanji akan berlaku adil.

    ReplyDelete
  21. aron aziz kacak sgt ka p buh gmbaq dia??..haittuihhhhh

    ReplyDelete
  22. betol..lelaki kacak bkn idaman...yang comel2 je yg aku mau....

    ReplyDelete
  23. Haha pa la smua tow x btol tipu je

    ReplyDelete
  24. tersentap aku ..

    ReplyDelete
  25. perempuan paling senang jatuh hati kepada:
    1) lelaki xkacak pndai ayat
    2) lelaki xkacak xpndai ayat
    3) lelaki kacak pndai ayat
    4) lelaki kacak x pndai ayat
    * lelaki pndai ayat adalah lelaki slalu ayat awek.
    * lelaki selalu ayat awek kebayakan byk awek
    * kesimpulan byk perempuan cntik drosakan oleh lelaki xhensem.
    * "practice make perfect" kata playboy

    ReplyDelete
  26. org ats aku perasan kacak plak..Zzzzz

    ReplyDelete
  27. masing2 ada keistemewaan dn kekurangan..ada baik ade buruk nyer..manusia xpena puas pe yg dia ade.. kalo sakit bru la rse dri nk d hargai.. bru nk bringat.. huhuhu..

    ReplyDelete
  28. setakat muka kacak tp iman x kacak wat ape?!

    ReplyDelete
  29. tak semestinya yang kacak kena perangai macam di atas, kalau ada iman & baik dan kacak itu satu bonus

    ReplyDelete
  30. fact : girls lagy ske lelaki yg pndai wat lwk instead of kacak :)

    ReplyDelete
  31. lelaki kacak wat gurls rase x secure..hahaa..banyak kemungkinan boleh terjadi..baek pilih yg biasa2..sedap mata memandang dan yang beriman. watchhaaaa...

    ReplyDelete
  32. Bukan semua laki kacak mcm 2.Ad jgak yg jujur n stia.Kalu mcm 2 laki kacak xd tman hidup laa..da semua pmpuan xprcaya laki kacak.ap pnya artikel laa..

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri