Jasad Ariel Sharon Membusuk Tak Diterima Bumi
Home » » Jasad Ariel Sharon Membusuk Tak Diterima Bumi

Jasad Ariel Sharon Membusuk Tak Diterima Bumi

33 Comments
Siapa tak kenal dengan salah seorang pemimpin durjana dunia Israel yang satu ketika dulu semasa pemerintahannya melakukan banyak kerosakan dan kezaliman ke atas bumi Allah Palestin. Pembunuhan, penyembelihan, penindasan dan bermacam macam lagi kekejaman tentera Israel Laknatullah dibawah arahan beliau. Dan sekarang, Ariel Sharon menerima akibatnya. Petunjuk dari Allah tentang kekuasaanya yang tidak boleh ditandingi sesiapa. Ariel Sharon kini umpama mayat hidup atau “Mumia hidup” yang bernyawa tetapi “mati”



Tubuh Sharon Membusuk Sedangkan Ia Masih Hidup

Diberitakan bahawa para doktor di Hospital Hadasa telah memasukkan Ariel Sharon (Bekas PM Israel yang Yahudi)ke ruang operasi untuk dilakukan pembedahan. Ia memiliki luka membusuk dan tidak sedarkan diri selama beberapa minggu.

Operasi tersebut dilakukan untuk menyambung bahagian-bahagian ususnya yang telah membusuk dan telah menyebar ke bahagian tubuh lain. 

Demikianlah kita saksikan keadaan musuh Allah Subhanahu Wata’ala dan musuh islam yang gemar menumpahkan darah.Penyumbatan yang terjadi di otaknya menyebabkan kerusakan di sekujur tubuh.

Ini sebagai akibat penindasannya terhadap umat Muhammad Shalallahu alaihi wassalam yang berlangsung terus menerus siang dan malam. Akhirnya ia menderita kelumpuhan di seluruh tubuhnya dan tidak bisa menggerakkannya walaupun hanya menggerakkan mata. Dialah yang memimpin para tentara untuk menyerang Sinai dan Lebanon . ia juga yang menyembelih para tawanan Mesir. Saat ini ia tidak sedar sama sekali dan tidak mengetahui sekelilingnya.

Akhirnya Allah Subhanahu Wata’ala memperlihatkan kepada kita keadaan thaghut yang suka menumpahkan darah ini dengan ayat-ayat Allah Subhanahu Wata’ala yang agung, iaitu membusuknya jasad sedangkan ia masih hidup.

Demikianlah, mereka (para doktor) akan mengamputasi anggota tubuhnya satu demi satu hingga terakhir sedangkan ia masih hidup.

Benarlah firman Allah SubhanahuWata’ala :”Kami akan memperlihatkan kepada mereka tanda-tanda (kekuasaan) Kami di segenap ufuk dan pada diri mereka sendiri, sehingga jelaslah bagi mereka bahwa al-Qur’an itu benar “(Fushilat:53)

Dia telah koma selama 4 tahun dan doktor doktor mengatakan dia akan terus koma sehingga umur 90 tahun dan tidak mati. Begitulah seksa dunia yang Allah tunjukkan . Belum lagi seksa akhirat. Dan dikatakan berat Ariel Sharon semakin menyusut dan dikatakan berat sekarang cuma kira kira 15 Kilogram. Jika benar, maka ia satu seksaan yang nyata dan pedih didunia.

**Subhanallah, semoga kita dijauhkan dari perkara perkara sebegini. Mungkin kerana terlalu banyak kekejaman dan kejahatann yang dibuat, dia menerima balasan yang hampir serupa dengan Kamal Atartuk satu masa dulu. Rujuk entry Mustafa Kamal Atartuk: Pemimpin Yang Dilaknat Tuhan .

Jika anda suka artikel ini, jangan lupa sertakan kami dengan copy salah satu link di bawah ^_^

Kopi link post yang comel ini ^_^



Kalau nak dalam bentuk HTML, kopi saya lak ^_^

33 comments:

  1. Subhanallah.. Begitu lah kekuasaan Allah SWT.. Yahudi laknatullah mendapat balasan di dunia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :

      OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?-> WWW.JUSTINZAYN.COM

      DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

      TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

      DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA 2014 (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

      TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER 2014 DI MALAYSIA --> WWW.PASSPERCUMA.COM

      INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM

      IPHONE 5 (RM1200) , IPHONE 5S (RM1350) . IPHONE 5C (RM1000) *TERHAD* --> WWW.IPHONEMSIA.COM




















      ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)

      Delete
  2. kat dunia allah dh buktikan. subhanallah

    ReplyDelete
  3. mcm mana nak share ke wall pesbuk ni hurmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. copy link d atas

      Delete
  4. Allah Maha Besar.....

    ReplyDelete
  5. Takutnya seksaan Allah swt.....rugi jd makhluk yg x beriman dgnNya....

    ReplyDelete
  6. Subhanallah!!! Allah maha Besar!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. buat jahat kt org ,tu lah blsn nya

    ReplyDelete
  8. kesian kt org yg kna bnh

    ReplyDelete
  9. scaryyy.....

    ReplyDelete
  10. peringatan kpd penzalim2,,allahu akhbar...

    ReplyDelete
  11. subhanallah.. kuasa Allah, tak siapa boleh melawan..

    ReplyDelete
  12. ALLAHU AKHBAR... ALLAH MAHA BESAR....

    ReplyDelete
  13. padan muka dia, dan menjadi pengajaran kepada yang hidup.

    ReplyDelete
  14. apa yg dibuat akan dibalas tuhan........Sesungguhnya allah itu maha besar

    ReplyDelete
  15. It's clearly seen that Allah Maha Besar! Israel should realized this!

    ReplyDelete
  16. subhanaAllah..... moga2 dijauhkan daripada seksaan seperti ini..

    ReplyDelete
  17. Pembalasan Allah semasa manusia masih hidup sudah dizahirkan, tetapi kebanyakkan manusia tidak mengambilnya sebagai teladan malah masih mahu melakukan kejahatan.. Nauzubilah Min Zalik.

    ReplyDelete
  18. kan tu mkn die....pdn ngan muke tu....

    ReplyDelete
  19. Subhanallah!!! Allah maha Besar!!!

    ReplyDelete
  20. Alahmdulillah...syukur...Jgn Kau cabut nyawanya ya Allah..biar dia terseksa smpi kiamat mcm mana dia buat kat rakyat Palestin dr dulu smp la ni!!!

    ReplyDelete
  21. pegi mampus r...bt zalim pd umat islam...

    ReplyDelete
  22. Dokter ,, cabut Je lha Nyawa Die ...
    Dah Tak thn lame dah tu ..
    dari bergantung pade mesin Baik cabut je ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan cabut..biar si bahalol ni terseksa selama mungkin, dia seksa keluarga palestin hidup2, meraung2 tahanan menahan sakit tapi x mampu berbuat apa2.. kesian kat ahli keluarga penduduk palestin yg menunggu ahli keluarga diorg yg masih x dilepaskan dari pusat tahanan dan disiksa termasuk wanita dan bini org..

      Delete
  23. percayalah sangat...kita fikir lah secara logik bro..ku da check..takda pun cakap seperti penerangan di atas..say no to resicm..

    mat bukan cacai

    ReplyDelete
  24. check la sangat.

    ini baru kat dunia, pengajaran untuk mereka yg masih berpeluang bertaubat.

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri