Bayi 6 Bulan Mempunyai Payudara Akibat Susu Tepung
Home » » Bayi 6 Bulan Mempunyai Payudara Akibat Susu Tepung

Bayi 6 Bulan Mempunyai Payudara Akibat Susu Tepung

16 Aug 2012 39 Comments

Bayi 6 Bulan Mempunyai Payudara Susu Tepung

Terdapat laporan sejumlah bayi-bayi di China mengalami pembesaran payudara.Beberapa kes telah dilihat dalam beberapa wilayah, antara lain, Wuhan, Guangdong, Shandong, Anhui, Jiangxi, dan Beijing. Susu tepung disyaki mengawal pembiakan hormon-hormon seks menjadi punca pertumbuhan dada yang dilaporkan sejak Ogos lalu.

Namun begitu menteri kesihatan China menolak desas-desus itu tetapi baru-baru ini ditemui sejumlah bayi yang mengalami pertumbuhan ini yang terjadi pada bayi berumur enam bulan dan kanak-kanak perempuan berumur dua tahun. Hormon-hormon ini ialah gonadotropins dan testosteron.

Beberapa pakar mengatakan bahawa ini ialah satu perkara normal yang berlaku pada bayi dan keadaan ini akan kembali apabila bayi itu berusia dua tahun. Pengumpulan gejala-gejala ini, antara lain, memberi kesan satu antara 5000-10000 bayi berunsur pertumbuhan rambut di bawah ketiak dan bulu kemaluan serta pertumbuhan yang cepat.

Satu kajian dikeluarkan oleh University of North Carolina dalam 2010 mengemukakan gadis keturunan Kauskasia di AS mengalami satu pertumbuhan yang cepat diusia muda mereka bermula pada usia 7 tahun hingga 10 tahun.

Lagi gambar bayi ada payudara di sini

39 comments:

  1. Malas nak comment? Jangan comment.

    ReplyDelete
  2. Seelok elok nyer, susu ibu lagi bagus dri susu tepung..

    ReplyDelete
  3. belilah Diary Champ, Susu Nomor 1 di Malaysia. . .

    ReplyDelete
  4. Jangan sangap tngok bayi bertetek sudah..lasy2x kena rogol :-P

    ReplyDelete
  5. kasian bayi nya.. :(

    ReplyDelete
  6. Da dewasa nti msti lg besar..

    ReplyDelete
  7. Da dewasa nti msti lg besar..

    ReplyDelete
  8. untung la bayi tu .
    org cina slalu mne ad payudara sgt .

    ReplyDelete
  9. untung la bayi tu .
    org cina slalu mane ad payudara sgt .

    ReplyDelete
  10. Itu orang kacukan india tu ngaku melayu. Atau keturunan parameswara. Tak pun jews dari penang punya keturunan masuk muslim, ngaku melayu. Hahahhaahha

    ReplyDelete
  11. FUCK SIALAN FUCK MALAYSIA NGENTOT MEEMEK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Endon sakai. Negara MISKIN. Bodoh!┌П┐

      Delete
  12. bkn pe nti bayi tu mngalami pyakit barah lak..

    ReplyDelete
  13. hoho...kecip molep doh ado kopek...

    ReplyDelete
  14. INDOG NE SIAL betoi la~ keja mengemis kat negara orh jak hak puih! p blk INDOG NE SIAL nuh!

    ReplyDelete
  15. haha pasal anak damit besusu jualah, mun nya basar kang bagang tah susunya tooooo~~

    ReplyDelete
  16. INDONESIA bodoh. Negara miskin. Banyak pengemis. Haram jadah. Pui!

    ReplyDelete
  17. Lepas ni kene buat coli saiz kecil la pulak.....

    ReplyDelete
  18. Lepas ni kene buat coli saiz kecil la pulak.....

    ReplyDelete
  19. Lepas ni kene buat coli saiz kecil la pulak.....

    ReplyDelete
  20. Pailauck punya indon stipig be babi lA bengon kata islam tapi minum arak ape bende nye tu aku sepak mampus katgi dah la kuat curi mengemis kat negara orang masuk dah la takda passpod bodo

    ReplyDelete
  21. http://ceritakedaiaku.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  22. INDON PUKIMAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK.
    LANCAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
    INDON BABIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
    INDON KUAT MELANCAPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

    DATANG MALAYSIA MENGEMIS....

    PUKIMAK PUNYE SURYA

    ReplyDelete
  23. beruntunglah budak nih...nanti besar tek besar dia kepala haha

    ReplyDelete
  24. menyampah aku ngan org indon,suh kerajaan jgn siar kn citew indon kt tv,wt semak jew..FUCK INDON...

    ReplyDelete
  25. ampun deh bahasa orang malay ni.... bikin pusing.. dasar orang orang dusun, penjilat, murahan, penjiplak, tidak punya budaya, pengadu domba, walau sudah pada kaya bahasanya tetap kampungan. itu tanda mau bagaimana juga maju nya malay... takdir ada di ketiak indonesia tidak bisa di rubah. thanks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. indonesia - indon , in dog , sial ... negara miskin , kafir , murahan , semua perempuannya (cewek) adalah gadis murahan jual tubuh hanya 50sen saja .. ahhahaha miskin loo .. lelakinya jual nonok (konek) .. jadi gay sepanjang masa ... ahahhaha
      datang negara org sebarkan kekafirannya ... mmng patut org indon d malaysia harus d bunuh dan siksa ...

      Delete
  26. indon bodoh selamanya..

    ReplyDelete
  27. jaga2 kamu yg ska bg bb minum susu formula

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri