Cara Mengetahui Maksud Tersirat Di Sebalik Ekor Kucing (Terbongkar!)
Home » » Cara Mengetahui Maksud Tersirat Di Sebalik Ekor Kucing (Terbongkar!)

Cara Mengetahui Maksud Tersirat Di Sebalik Ekor Kucing (Terbongkar!)

13 Comments


Mungkin ramai di antara anda yang gemar memelihara kucing di rumah dan sering kali melihat kucing anda berkelakuan pelik tapi tidak tahu apa maksudnya dan apa mahunya bukan? 


Lagi Koleksi Maksud Tersirat Di Sebalik Ekor Kucing Di Sini

13 comments:

  1. yg jenis eko kontot or xde eko camne plak haha

    ReplyDelete
  2. Mcm Mcm la Brother...hahaha

    ReplyDelete
  3. kucing takde ekor takde perasaan,, LOL

    ReplyDelete
  4. kucing pendek ekor . . hujung ekor bergulung. .macam mana..? ?

    ReplyDelete
  5. yg ni khas utk kucing yg ada ekor ja kot. Utk kucing yg xde ekor, mayb ada cara lain kot kucing tu nak tunjukkan perasaan dia. Hehe

    ReplyDelete
  6. kucing aku bulu meremang slalu...nk kata marah tidak...nk kata gila tidak...nk kata takut mcm tue jugak...guane????

    ReplyDelete
  7. sape pernah masukan kote kat buntut kucing

    mesti orang bawah pernah

    ReplyDelete
  8. gila...bnyk kali kot...tp kejap..apa tu kote? kota ka>ohh maksud kau city?bandaraya? orang atas aku ni mesti penah hisap bonto kucing kau kn? pastu kau main kotey sendiri sampai terpancut kat muka kau?betul TAK??

    ReplyDelete
  9. sedap tu......rugi x rasa....

    ReplyDelete
  10. bontot kucing lepas berak lg sdap kalu jilat. ad perisa ikan.

    ReplyDelete
  11. ada pengalamn nmpak!

    ReplyDelete
  12. ................................................_¸„„„„_
    ........................................„--~*'¯.......'\
    ..................................... („-~~--„¸_....,/ì'Ì
    ................................¸„-^"¯ : : : : :¸-¯"¯/'
    ........................¸„„-^"¯ : : : : : : : '\¸„„,-"
    **¯¯¯'^^~-„„„----~^*'"¯ : : : : : : : : : :¸-"
    .:.:.:.:.„-^" : : : : : : : : : : : : : : : : :„-"
    :.:.:.:.:.:.:.:.:.:.: : : : : : : : : : ¸„-^¯
    .::.:.:.:.:.:.:.:. : : : : : : : ¸„„-^¯
    :.' : : '\ : : : : : : : ;¸„„-~"¯
    :.:.:: :"-„""***/*'ì¸'¯
    :.': : : : :"-„ : : :"\
    .:.:.: : : : :" : : : : \,
    :.: : : : : : : : : : : : 'Ì
    : : : : : : :, : : : : :
    "-„_::::_„-*__„„~"

    ReplyDelete
  13. kt malaysia ade... ----> http://curium-cr.com/my-5153150

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri