Gadis 19 Tahun Dipukul Dan Dipaksa Lakukan Seks Dengan Beberapa Lelaki
Home » » Gadis 19 Tahun Dipukul Dan Dipaksa Lakukan Seks Dengan Beberapa Lelaki

Gadis 19 Tahun Dipukul Dan Dipaksa Lakukan Seks Dengan Beberapa Lelaki

8 Aug 2012 80 Comments

SEORANG gadis berusia 19 tahun telah melalui pengalaman buruk akibat dijerat seorang wanita kononnya untuk menawarkan peluang pekerjaan di Melaka. Remaja itu yang berasal dari Sungai Semun, Perak dikurung, dipukul dan dipaksa untuk mengadakan hubungan seks dengan beberapa lelaki yang dibawa oleh orang yang mengurungnya.

Remaja itu bernasib baik kerana telah diselamatkan dalam serbuan polis di sebuah hotel bajet di Taman Melaka Raya di sini.

Remaja itu yang namanya tidak disiarkan memberitahu polis yang dia telah disebat dengan kabel televisyen beberapa kali dan gambar bogelnya diambil setiap kali dia mandi di rumah seorang wanita berusia 20 tahun.

Salah seorang lelaki yang menangkapnya mengancam untuk memuat naik gambar-gambar bogelnya di YouTube jika dia tidak mahu menurut kemahuan lelaki itu untuk memancing pelanggan.

Menurut laporan polis itu, mangsa mendakwa bahawa dia dipaksa memberi khidmat seks kepada ramai pelanggan walaupun mengadu keletihan.

Pasukan polis telah menyerbu hotel itu dan menahan tiga wanita sebelum menyelamatkan mangsa.

Dalam operasi susulan, polis menangkap seorang lelaki berusia 21 tahun di Klebang dekat sini dan merampas beberapa barang-barang kepunyaan mangsa dan wang bernilai RM450 dalam bentuk wang tunai.

Siasatan mendedahkan bahawa mangsa telah dipujuk untuk datang ke Melaka oleh seorang wanita, yang dikenali sebagai Nabsiah, dengan janji bahawa dia akan ditawarkan bekerja di restoran makanan segera di sini.

Walau bagaimanapun, ketika dia sampai, dia telah dibawa dan dikurung di sebuah rumah oleh Nabsiah dan kawan-kawannya dan diberitahu bahawa dia perlu “melayan” beberapa senarai pelanggan.

Datuk K. Basil, yang mengetuai pasukan petugas kerajaan negeri menyatakan bahawa Ketua Polis Negeri Melaka, Senior Asst Comm Datuk Chuah Ghee Lye telah mengarahkan serbuan itu.

SAP Datuk Chuah menyatakan kebimbangannya dengan laporan terdahulu mengenai seorang wanita dari Melaka yang telah didakwa menjebak remaja perempuan yang melarikan diri dari rumah dan memelihara mereka di sini sebelum memaksa mereka melacur.

Datuk Basil berkata:” pasukan petugas itu, yang ditubuhkan oleh Ketua Menteri Datuk Seri Mohd Ali Rustam, akan bekerjasama rapat dengan polis dan pihak berkuasa tempatan untuk menghapuskan pelacuran di negeri ini.

Mereka yang ditahan akan didakwa di bawah Akta Pemerdagangan Anti-Manusia 2007.
SUMBER : THE STAR


Lagi Kisah Gadis Diperkosa di sini

80 comments:

  1. Jahat dolll...melayu btoll...inilah akibatnya bila hukum hudud tidak dilaksanakan...hukum hudud pls.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Victor,kau jgn smpai kami dapat kesan kau..kami akan dakwa kau atas dasar menghina agama islam..dan kau akan rasa seksa dunia..mlaysia ada undang2..

      Delete
    2. Victor guna akal mu sebelum kamu di pancung..Kamu jangan nk melawan org islam..ilmu pedang terbang masih terjaga

      Delete
    3. Victor,tgu ko...

      Delete
    4. aduh victor... jgn la mcmni,, kitorg islam nk laksanakan hudud sbb nk ikut agama yg syumul.. nk track ke syurga.. xnk jadi mcm agama kamu,, nnti semua diheret masuk NERAKA!!! panas wei neraka.. kesian cina anjing las2 masuk neraka.. panas siak!!!! padan muka lu.. gua sokong HUDUD!!!! HUDUD hukum Allah bkan utk dipermainkan..

      Delete
    5. fuck victor...celaka ko victor..bapak kau gigolo, ibu ko pelacur...ko la dajjal yang org islam hina selama nie...

      Delete
    6. victor aku tengah track kau ni. insya-allah 2 3 hari lagi dapat la tempat kau. see ya :)
      -orang islam

      Delete
  3. Woi viktor, hukum hudud utk org islam je, yg ko kapir apa sebok.

    ReplyDelete
  4. Woi viktor, hukum hudud utk org islam je, yg ko kapir apa sebok.

    ReplyDelete
  5. Hudud tak ada.. gua nak fuck mak lu..mak lu duk mana?

    ReplyDelete
  6. victor, bagi gua mak lu punyer adress..gua nak henjut mak lu smpi gua puas..

    ReplyDelete
  7. nikmat dunia..

    ReplyDelete
  8. jgn ikut budaya arab.. no hudud.. kita ikut budaya kita sendiri..

    ReplyDelete
    Replies
    1. buduh la ko ni.. x sekolah ke? hudud bkn budaya. hukum ALLAH.

      Delete
  9. hudud bukan budaya bhai...hudud hukum....budaya xleh bawa msuk syurga...belajar smpai darjah brapa ni budaya ngn hukum pn xtahu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. minta maaf ini nagara mana ?? arab ke Malaysia .....nie mesti penyokong pembangkang semua nie ..... blah la lu ....VICTOR betol la pa yg kau kata ....tak logik kalau ada hukum yg entah pa bende tu ....

      Delete
  10. keling dah goyang dengan hukum hudud... dah tak bole la diorang nak ragut sana sini lagi... rompak sana sini... hahaha.. keling.. keling... hehe

    ReplyDelete
  11. hukum hudud hukum Allah. x pelik kafir pertikaikan, tp kalau muslim pertikaikan...kesiannyer dia. kalau guna hudud, bkn sewenang2nyer hukuman di jatuhkan. hukuman nampak 'keras' tp kesannyer kuat. yg x paham, b'tanya. jgn pertikaikan hukum Allah

    ReplyDelete
  12. ik brader takut dengan hukum hudud ke?
    awat? kan bagus ada

    ReplyDelete
  13. tu dia anonymous....btol tu...

    ReplyDelete
  14. Bodo...ramadhan nk henjut2 kene kifarah kekgi. Eh dok igt...mu kapir...g main jauh2!
    Hudud utk semua. X buat jahat x kene hudud.

    ReplyDelete
  15. apa bangang cite ko buat ni penpatah. gay and fake!!!
    upload video sex dekat youtube?? mana boleh dol.
    bangang la admin.

    ReplyDelete
  16. pompuan pon dah tak leh caya...jahat sungguh.....

    ReplyDelete
  17. kalau buat hukum hudud untuk orang islam je baik x yah pakai nama islam agama rasmi malaysia -.- ....da la banyak kes murtad tambah hudud untuk islam je habislaa ......kalau nak hudud semua kene x leh ade yang kene ade yang tidak.....

    ReplyDelete
  18. astagfirullah.. ape bnd komen yg di atas 2??.. walau marah sekali pon,jagalah adab kita... bkn mcm ni cara nye..

    ReplyDelete
  19. Astagfirullah...hukum hudud memang hukum Allah...Andai ia tak dpt dijalankn di negara Islam atas beberapa faktor..kite sebg umat Islam,muhasabah diri dulu jd yg terbaik..jagalah kaum hawa,ibumu,kakakmu,adik perempuanmu spy perkara2 ini dpt dihindarkan.. sy maksdkn dgn perkataan "jaga" ini ade umum maksudnya, mgkin "jaga" dr segi pakaian,pergaulan dan segala2 yg sepatutnya dijaga berlandaskan agama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cakap senang lah... diri kita pon tak terjaga.. cam mana nak jaga orang lain.. tak kan nak ngadap diorang 24 jam.. tak payah keje. tak payah buat benda lain... tu kes lari rumah tu punca sapa. habak mai..n pendek kata ikut kata hati kita sendiri..pikir mana yg baik dan mana yg buruk... kalo stakat tegur sikit2 aku rasa boleh kalo nak lebih2 nanti jadi lain plak nanti.

      Delete
    2. Nih anon 12 august cermin dri lu sdri sblom lu ckap dri sndri tak jage gune otak to skit.....!

      Delete
  20. Menyemak betol la cina ngn keling kt malaysia ni!antar balek la negara mereka...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. gune otak skit bro ckap to,jangan men tibai jer.....!

      Delete
  21. naik dh batang aku bca ni

    ReplyDelete
  22. jgn la bergaduh

    ReplyDelete
  23. need some extra money to buy something..?this maybe help....
    click here...
    http://iearn123.com/ref.php?page=act%2Fref&invcod=36070

    ReplyDelete
  24. belum pernah kena pedang terbang ke..nak try, ko buat la gile...haha..si kapir bahlul..hudud utk org Islam jela bodoh...ilmu agama sendiri pn x tau, jgn bincang pasal agama org lain..

    ReplyDelete
  25. sepatutnya hudud kena ada dri dulu.
    jom tgk ni..AEON BELI CARREFOUR

    ReplyDelete
  26. kenape masing2 kecoh dengan hudud je, apsal takde yang sebut qisas, diyat dan ta`zir. hukum Islam Hudud je ke

    ReplyDelete
  27. Hudud..hudud..politik pown blom aman nk hudud plak..jgn brgaduhh

    ReplyDelete
  28. Hudud kepale makcik nenek ko lh..sakai tol..

    ReplyDelete
  29. allahuakhbarallahuakhbar..

    ReplyDelete
  30. nak kecoh sgat...Masyarakat korang yg bt benda jijik ne...Tak sedar diri lgsg..sedar la..jgn ckap je, buktikan..hoho

    ReplyDelete
  31. cina - kongsi gelap, pelacuran, judi, bunuh diri, vcd haram. terer buat barang tiruan. itu yg kita taw. bnyk lagi yg x didedahkan (rogol, culik, bunuh). pasal diorng malu, nnt nak letak muka kat mana.
    india - minum arak (mabuk), rompak, bunuh, bila ramai suka buat kuat, bising. perangai x boleh blah.
    so x payah nk kondem org sgt la. cina bukit, keling.

    aku sokong hudud. biar kafir2 ni taw tentang erti penyesalan.

    ReplyDelete
  32. better cri duit kt cni dik oi...http://iearn123.com/ref.php?page=act/ref&invcod=68626

    ReplyDelete
  33. "Anonymous said...
    apa bangang cite ko buat ni penpatah. gay and fake!!!
    upload video sex dekat youtube?? mana boleh dol.
    bangang la admin."

    sapa la yang dok kutuk penpatah cakap artikel ni mengarut.. sah2 dia da tulis sumber dari THE STAR .. hahahaha... lawak2 ..

    ReplyDelete
  34. Hehehe sonok bace komen korg

    ReplyDelete
  35. melayu suka kutuk bangsa lain jer keja..bukti? go trough jer komen nih dah nampak..hahaha

    ReplyDelete
  36. Hukum hudud memang rasa x wajar..Tp, cba fkir blik mcm klau bnda ni kna kt ahli kluarga kta sndiri..cnthnya adik atau kakak kta dprlakukan dngan sdemikian rpa..apa prasaan kta???rumah kita kta di rompak dn kta mngalami krugian brpluh ribu atau ratusan ribu ringgit.. Apa prasaan kta?? Cba fikir-fikirkan.. x kira org tu agama islam ke x, tp sbg manusia kta msti ada prasaan yg sma bla bnda ni jadi kt kluarga kta sndiri.. Jd renung2kn lah.. Jgn mudah mnghina sesuatu agama klau kfahaman tu blm smpai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. deeyyy... pesal plak ko kta x wajar?? Allah yg cipta Hudud tu.. klo ko kta mcm tu mksudnya ko kta apa yg Allah suruh tu x wajar la.. mcm tu?? Hudud nk bg insaf n skali gus leh kurang jenayah beb.. Klo diorng da tau Hudud djalankan xkan diorng brani lgi nk buat?? ckp tuu pkai otak laa

      Delete
  37. "Anonymous said...
    apa bangang cite ko buat ni penpatah. gay and fake!!!
    upload video sex dekat youtube?? mana boleh dol.
    bangang la admin."

    kau tu yg bangang! bace pn xtau..sah2 laki tu yg ckp kt pompuan tu..ape la bebal ko ni. nk slh kn admin plk..ptuiii

    ReplyDelete
  38. ..nak tanya sikit boleh...yang buang anak slalu tu sape eik? cina ke , india ke?? melayu ke??? kekekekek ...eloo jangan menghina bangsa lah brother...semua nya sama jer buat salah...tak yah nak salah kan sesiapa pun...sbab kita semua rakyat MALAYSIA... daripada gaduh2 baik tengok cermin sendiri...apa sumbangan kita pada negara...., buka minda..buka hati....wokeyyyyy

    ReplyDelete
  39. hudud boleh dilaksanakan terhadap sesiape sahaje termasuk yg bukan islam...sebab hudud ni lengkap

    ReplyDelete
  40. alhamdulillah dia selamat

    ReplyDelete
  41. kita yang islam ni jagalah adab..non-muslim tak faham hudud,kita terangkan..bukannya skit2 nak f, skit2 mak lu gua, macam mana saudara Victor & bangsa lain nak respect orang kita..contohi nabi, dibaling najis unta pun tetap bersabar, bukannya terus pakai pedang..tak ada dalam al-quran masuk syurga ikut bangsa pun

    ReplyDelete
  42. bimbang la tgok perbincangan komen semua ni...untuk pengetahuan mana2 y muslim yang bercakap lepas2 tu bahaya taw...kafir mengkafir antra satu sama lain,tanda akhir zaman...n boleh terbatal syahadah kalau kita menolak hukum y Allah dah tetap dalam quran...istigfar2....

    ReplyDelete
  43. Ish2...you all ckp tak guna akal...da tak reti beza antara budaya dan hukum allah..tolonglah berfikir dulu sebelum post something yang hanya akan memalukan diri sendiri, Xde budaya pun manusia boleh hidup tapi kalau Xde undang2 dari allah,mcm di dlm article ni akan jd kat mana2 je, undang2 dicipta untuk kepentingan kti gak,allah know what the best for us.

    ReplyDelete
  44. sikit2 na gduh . . ni ke 1malaysia ????? o_O"

    ReplyDelete
  45. Rogol lah i......rogol lah i... ;) 012-2390004

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pergi mampos la ko bapok

      Delete
    2. giler ekk ko?? suruh org rogol ko???!! x de keje.... :p

      Delete
  46. mazeer mohamad! ko x pyah nk semak la kt sini. pasangan promo blog ko en sehinggit dah mati ke? ade lgi sorg pengikut die shitsuke. kene la tu 3 line. fuckida!

    ReplyDelete
  47. ape brg crita ko org tu kat atas tu..apasal jd kes perkauman pulak. siasat lah dulu seblm mengeluarkan kata2 yg menyakitkan hti org lain.gaduh psl agama pulak,ko org tau ke tk apa tujuan sebnr kita perlu beragama.

    ReplyDelete
  48. Few Information about Leather Easy chair Recliner

    Here is my blog - converter video to mp3

    ReplyDelete
  49. For you to Buy An Tv

    Look into my page; expeditionary

    ReplyDelete
  50. Title of Off On All very reputable Sound Cards
    For a Pc

    Also visit my weblog; syntax

    ReplyDelete
  51. Tend not to Ignore The benefit Of Add-ons Like Loudspeakers While Opting for The
    Amusement Devices

    My webpage: paday loans uk

    ReplyDelete
  52. Flickerfest @ Bondi Seashore, Golden Society Awards,
    Norway's Tromso Fest, Sundance, Midem, Are Certain Highlights Inside January's
    Marketing And Celebration Industry

    my web page :: prohibitory

    ReplyDelete
  53. hudud2. diri da ckup sempurna? tak pernah mencuri? tak pernah menipu? semua family pakai tudung litup? tutup dada? labuh? tutup aurat? saya islam. tetapi kita bukan mcam sahabt2 dulu. kuat imannye. mereka dulu tak payah hukum hudud. cukup sekadar tahu yang salah itu berdosa dan allah maha melihat.

    ReplyDelete
  54. MEMEKAK JE SORANG2...!!

    ReplyDelete
  55. anonymous yag ko nk backup binatg 2 ape sal....mai sini ak jual pogog ape ko rasa suka hahaha

    ReplyDelete
  56. sakai oo... x baik betul la org tu.. :/

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri