Gempar! Makhluk Pelik Ditemui Di Seoul
Home » Gempar! Makhluk Pelik Ditemui Di Seoul

Gempar! Makhluk Pelik Ditemui Di Seoul

4 Aug 2012 62 Comments
Gempar! Makhluk Pelik Ditemui Di Seoul, walaupun berita ini dah agak lama tetapi berita di Korea Selatan cukup mengemparkan seluruh rakyat di bandar Kyungnam Tongyeong. Dikatakan suatu penemuan makhluk misteri di sungai bandar mereka. Mahkluk ini adalah sepanjang 4 meter dan beratnya mencecah 30 kg. Mahkluk ini telah ditangkap dan tengah dibedah siasat di Ulsan Korea. Ramai yang tertanya-tanya mengenai spesis yang ditemui. Lihat gambar di bawah..




Lagi Gambar Makhluk Pelik Di sini

62 comments:

  1. The Host .....
    anak dye kot..
    kihkihkih

    ReplyDelete
  2. Padan kene kencing je..

    ReplyDelete
  3. namapak macam sotong kurita cacat

    ReplyDelete
  4. mcm ikan emas besar je...
    mungkin bapak ikan emas kut...

    ReplyDelete
  5. betul ke nie?

    ReplyDelete
  6. sotong la 2.. bentuk pun sama juga..

    ReplyDelete
  7. ni pelampung kabus la..dh lama kene air jadi kuning..

    ReplyDelete
  8. Bangkai sotong kurita yg dah reput la...

    ReplyDelete
  9. nampak mcm sampah @ pelampung yg dikumpul lepas tak digunakan (buruk)

    ReplyDelete
  10. Sotong le tuu. Ketagih sgt nak jadik feymes ke?

    ReplyDelete
  11. Yek mcm ikan mas

    ReplyDelete

  12. kambing tasik 2..

    ReplyDelete
  13. ohh tu sotong blkg rumah aku...bapak aku buang kelmarin

    ReplyDelete
  14. anak lembu mati jaatuh dalam air pun pelik ke ? :D

    ReplyDelete
  15. Tu plastik smpah...

    ReplyDelete
  16. Contol gede kali tu

    ReplyDelete
  17. katak bentong kot...

    ReplyDelete
  18. nie bukn haiwan..ni sampah bodo!!!

    ReplyDelete
  19. xkn la sampah pn d0rg nk bedah siasat......

    ReplyDelete
  20. gambaq ke 2 aku tgk mcm kucing pon adaaaa...

    ReplyDelete
  21. mcm bangkai sotong...snap cmni pun nak bt publisiti..haha

    ReplyDelete
  22. ntah hapa2.. ntah benda lusuh apa yg terapung dikatanya makluk ganjil..

    ReplyDelete
  23. Kalau pelampung atau benda lusuh... Tak kan lah dibedah siasat

    ReplyDelete
  24. Klakar gile aq bace komen korang..mcm2 ada,hehe

    ReplyDelete
  25. Tenuk peliharaan...

    ReplyDelete
  26. teddy bear jatuh dlm sungai ^_^

    ReplyDelete
  27. bangkai beruang mati lemas

    ReplyDelete
  28. sapa buang bayi ni !!

    ReplyDelete
  29. unta air tawar ni

    ReplyDelete
  30. tu bangkai singa sesat tu

    ReplyDelete
  31. nampak mcm pari pari dibawa angin'

    ReplyDelete
  32. Smacam kenal aku bende nih....o0ohh nih tilam buruk aku buang last month jauh nyer hanyut sampai korea do.......! :p

    ReplyDelete
  33. macam bngkai lembu nak reput jer...

    ReplyDelete
  34. kat mesia pon ade, kat kenyir nama dia sulur bidar

    ReplyDelete
  35. byk le ko punye pari2, bodoh! sah2 kne tipu

    ReplyDelete
  36. ini bangkai gajah dah nak mereput la..

    ReplyDelete
  37. Ni kt Nami Island

    ReplyDelete
  38. mcm katak.
    katak bngkus ngn kain batik

    ReplyDelete
  39. oppa gangnam style.
    makhluk ganjil style.
    PSY babi! k pop anjeng!
    neelofa cntek :)

    ReplyDelete
  40. bngkai stong mati tu plik jadah pe puiiiii

    ReplyDelete
  41. bodoh ap la org korea nie..taik je 2..haha

    ReplyDelete
  42. why so serious?? ade la tu something like rubbish or what else....

    ReplyDelete
  43. Tuh Ikan Paus dah Menopause.., Sbb tuh warna di bertukar jdi lain..., Kena dera pun ader tuh...

    ReplyDelete
  44. ala... sotong berenang2 pun nk eran ke??

    ReplyDelete
  45. tu moyang sotong kurita la.. mcm da tue sngt tu.. nnt sotong tu kentut kt org tgkap gmba tu kang.. blek2 itam da mcm org minyak.. berbulu je org tgok..!! Perghh..

    ReplyDelete
  46. macam satong kurita yang dah mapos ja...

    ReplyDelete
  47. aq bace dlm buku ade menatang ni

    ReplyDelete
  48. Nmpk cm lion tgh berenang je. Mcm cute je.

    ReplyDelete
  49. itu diablos rojos @ red devil came from the deep
    iaitu sotong terbesar selepas kurita

    ReplyDelete
  50. e'eh...kote admin

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri