Hantu Berbulu Berjaya Ditangkan Di Indonesia
Home » » Hantu Berbulu Berjaya Ditangkan Di Indonesia

Hantu Berbulu Berjaya Ditangkan Di Indonesia

8 Aug 2012 84 Comments

Hantu Berbulu Berjaya Ditangkap Di Indonesia

Gambar hantu berbulu ini dikatakan di tangkap oleh seorang bomoh dari indonesia GDi Pasir Putih Situbondo, Jawa Timur kemudian di ikat di pokok di kawasan kampung mereka untuk tontonan umum.


Lagi gambar Hantu Yang Berjaya Di Tangkap di sini

84 comments:

  1. Ooh.. ini GoKu Super Saiya 4 nihh

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL :D
      Baru nk ckp bnde yg same :D

      Delete
    2. Jangan jangan imej jiraiya yang bru...borinx...x tkt pn

      Delete
  2. wah.. Mcm kingkong jak xD

    ReplyDelete
  3. bohong sangat..ntah2..patung pokok padi..kok ye amek video ok le sket

    ReplyDelete
  4. tak logik langsung

    ReplyDelete
  5. Mane bleh manusia pegang hantu....

    ReplyDelete
  6. 2 kata BO DOH

    ReplyDelete
  7. Sewel. .Bulan pose mane ade hantu. .Hantu kepala itam ade la.

    ReplyDelete
  8. ini atok kau ilang tu

    ReplyDelete
  9. sapa kata bulan posa xdek jin? =D

    ReplyDelete
  10. ni konek berbulu..bkn hantu berbulu

    ReplyDelete
  11. ni maskot olimpik ni...

    ReplyDelete
  12. goku ms lepas bulan mengambang

    ReplyDelete
  13. kih3~ bukan hantu ley blink2 ke.. kjb ade.. kjb xde.. kalo bole di ikat mcmni.. sebat je antu ni sbb takut2kn org.. hihih.

    ReplyDelete
  14. awai hang xamek video...amek gmbor wat po..
    xkn lo xder mode video..puihhh..

    ReplyDelete
  15. INDON MMG BODOH.........ADMIN PON SAMA BODOOOOOOOOOOOOO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hebat2...org ido....hantupom dia tagkap.....tapi sayg cari makan kat negara org....agaknya kerja tagkap hantu kat indon takleh wat duit....tak pa...org malysi boleh tolog....kau tangkap hantu banyak2 taruk dal botol mai juwal kat malysia...kami leh tolog belikan...tapi lau setakat gambar hantu...kami rakyat malysia tak mau beli...pasa anak kami pom tau bikin itu gambar...hoho

      Delete
  16. malay la yg bodoh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku setuju dengan kau malay BO Do

      Delete
    2. Tp tak jadi hamba atau kuli....kih3..terlalu pintar malah jd lol...kah...kah...kah.....

      Delete
  17. di bulan pose mesti ada hantu pon hahahaha bodoh nye

    ReplyDelete
  18. Ko lah yg bodoh x ada pelajaran

    ReplyDelete
  19. ape bodoh2 ni...mak cakap jgn ckp bodoh la bodooooohhhh....

    ReplyDelete
  20. ni bigfoot aq bele tlepas..

    ReplyDelete
  21. Knp la korg boleh gadoh pasal bnde alah ni..aishh =.='

    ReplyDelete
  22. cishhhh!makan kenyang buat citer palsu!

    ReplyDelete
  23. shit!!! Da bpew bulan hantu tuh x cukur bulu. . .meh sini aq kasi layer skit. . . .celaka!

    ReplyDelete
  24. gambar atas shooting utk cerita seram indonesia lah...

    ReplyDelete
  25. tipu jer lebih...ala...
    tu patung kt sawah padi jerw....

    ReplyDelete
  26. mcm pegnan 2bulan jer hntu nyer...

    ReplyDelete
  27. Weiii,common!! Korang nak gaduh malaysoa indonesia apasal? Bahasa lebih kurang sama,patutlah org luar kate org melayu kote ni bodoh! Suka kan org luar gelakkan kite!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya laaa.. melayu aka kurang skit pandai... 80% tu bodoh.. agree? malas plak tu, banyak buat jenayah, rogol, curi,.rompak,tak ada hati perut, aksen banyak bila ramai, kalao solo? macam tikus, penakut nak mamposs.

      Delete
  28. ni hantu genderwo bodoh !
    tpi gmbar yg kat atas toe cma patung bkn yg real..

    ReplyDelete
  29. patung !!..
    Patung !!..
    patung !!..
    Patung !!..
    Patung !!..
    Patung !!..

    ReplyDelete
  30. macam x de otak...stakat gmbar je aku pn leh wat...

    ReplyDelete
  31. hantu blh ikat mcm 2 je ke??kompius ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. knapa xpgil wartawan temu ramah hantu 2..mana taw boleh jd artis.hahaha.

      Delete
  32. korang boleh lagi gaduh pasal benda mengarut nie macam budak keciklah entah papetah c.y.y

    ReplyDelete
  33. korang tak nampak ke yang benda tu cun tapi tu hantulah

    ReplyDelete
  34. cun kau kate cam tak betul je

    ReplyDelete
  35. qwertyuiopasdfghjklxcvbnm aqazwsxecrfvttgbyhnujmik,lop

    ReplyDelete
  36. mmng cun takkan x cun apela.

    ReplyDelete
  37. bodoh korang ni mane ada cun dhla berbulu muka itam uweeeeeeeeek siapa kata cun tu die nk kawin ngan antu tu lah.hahahahahahehehehehuhuhuhuhuhuhohohohohoho.

    ReplyDelete
  38. plss vote/like this pic.. tq
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=356522541097106&set=a.356520884430605.83570.148574071891955&type=1&theater

    ReplyDelete
  39. sume nk kate bodoh..xde ke sape2yg sudi mngatakn pandai

    ReplyDelete
  40. Ini la sampo kalo nak tau..fuck !

    ReplyDelete
  41. admin bodoh, mmg tak dpt dinafikan

    ReplyDelete
  42. hntu kene ikat.... kita bakor je.....

    ReplyDelete
  43. Bbbbbooooorrrrinnnngggg..

    ReplyDelete
  44. penipu.manusia x leh nmpk benda ghaib.eg.antu.org t'tentu aje yg apat lihat benda tu.

    ReplyDelete
  45. ini orang utan bukan hantu ni .....


    ReplyDelete
  46. wah anon diatas..siot je kutuk blog aku..puih! kay kay ell

    ReplyDelete
  47. knp korg ni ske membodoh kan melayu..korg pun melayu gak kan..bia la admin ni nak pos ape pun..komen la gne bhsa yg baik

    ReplyDelete
  48. Macam manusia bertopngkan beruk je...lngsnh x mcm antu

    ReplyDelete
  49. ni orang utan la.spesil Marang Perapu Kepunden Parang SKeperrr

    ReplyDelete
  50. saya org melayu dan saya tau org melayu mmg bodoh2..klu nak hrp akal sndri mmg tiada yg mnjdi..sorry 2 say,knpla saya ni melayu klu tak mgkn saya tidak bodoh

    ReplyDelete
  51. merapu jer...kt indon mmg mcm2 hal...bomoh tu kencing jer pon boleh percaya...bomoh tu letak cosplay jer bulu tu...haha

    ReplyDelete
  52. Hahahaah , Smue Komen Cm Cibai . . Admin Pon Satu Stupid Gak , Cm Bngang ..

    ReplyDelete
  53. bigfoot 2,,hehehe

    ReplyDelete
  54. gambar kurang pasti. Aku pernah tengok orang tangkap hantu penangal.. Ngeri juga tengok kepala dgan perut terburai.

    ReplyDelete
  55. Klu ko malu jd mlayu ko jd la kapir pukimak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye la bapak aku kata pun takbaik cakap bodoh la bodohhhh...

      Delete
  56. kimak anjing !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  57. dia nak aiskrim tue..

    ReplyDelete
  58. Lepaskanlah Goku tu,kesian dia...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. goku tok hg..tu patung..hg ngan admin sama2 tolol..

      Delete
  59. Macam mantis dalam game blackshot ... HAHAHAHA

    ReplyDelete
  60. ini bukan hantu ..... ini makelut saji tu...... cuma bulu hitam ............... dipanggil dalam buku ice man .........

    ReplyDelete
  61. macam patung je...tgk yang ni plak...http://www.ringgit2u.co.nr/?id=lina.farhana

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri