Kenali 5 Sikap Wanita Melalui Bantal
Home » , » Kenali 5 Sikap Wanita Melalui Bantal

Kenali 5 Sikap Wanita Melalui Bantal

60 Comments


Wanita merupakan insan yang dicipta oleh Allah sebagai teman kepada seorang lelaki. Hadirnya sebagai penyeri, dan lambang kepada kehidupan yang harmoni. Wanita terkenal dengan sikap mereka yang penyayang, sensitif dan lembut tetapi kadang-kadang “unpredictable” juga. Tahukah sikap seseorang wanita itu dapat diketahui hanya dengan melihat aksi mereka dengan bantal mereka. Jom kita baca 5 sikap wanita dengan bantal.

1) Memeluk Bantal
-Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni & manja .
-Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera.
-Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik.
-Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi.
-Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.

2) Menggunakan Banyak Bantal
-Mereka biasanya kurang kenyakinan.
-Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping.
-Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.

3) Tidur Dengan Satu Bantal
-Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya.
-Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.

4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki
-Mereka mempunyai sifat kurang baik.
-Mereka jarang bergaul dgn org ramai, malah kaku dalam pergaulan.
-Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois.
-Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2.
-Mereka tdk suka berusaha.

5) Tidur tanpa Bantal
-Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi.
-Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.


Lagi Koleksi Sikap Wanita Melalui Bantal di sini 

Jika anda suka artikel ini, jangan lupa sertakan kami dengan copy salah satu link di bawah ^_^

Kopi link post yang comel ini ^_^



Kalau nak dalam bentuk HTML, kopi saya lak ^_^

60 comments:

  1. Saya suka peluk bantal klau takde bntal untuk dipeluk tak selesa nak tidur

    ReplyDelete
  2. iya.. btol mazz.. aku juga tk slesa tido.. tnpa bntal d kepala aku lg.. mcm rsa pening ckit klu tda bntal.

    ReplyDelete
  3. saya suka tidoq pakaibnyak bantal.baru selesa...

    ReplyDelete
  4. aq setuju choco....kalau guna 1 bntl je x bez la

    ReplyDelete
  5. yup setuju dgn Choco Girlz... saya suka peluk bantal...

    ReplyDelete
  6. Aku tido ngan 1 bantal kat kepala dan satu bantal peluk (bolster)untuk di peluk...baru nyaman......Kata orang tua2 jangan guna bantal kepala buat bantal peluk letak celah kelengkang...tak baik...tak sopan.....gitu....

    ReplyDelete
  7. tak suka tido dengan bantal..kalau tido beralaskan bantal mesti pagi esok sakit tengkuk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. untong laaaa. xpyh nk bli bantal pasni

      Delete
  8. Sy suka peluk bantal n tdur dgn pluk bantal

    ReplyDelete
  9. yg pnting bntal bucux ak..28thn dia menemani ak..mcm2 bau ad..tnpa dia.x lena tdurku..hahaha..

    ReplyDelete
  10. setuju dengan farra dheera.. tak suka pakai bantal, nnti sakit tengkuk.. kalo bantal nipis takpe. hehehe..

    ReplyDelete
  11. Tido mesti ada bantal...satu pun cukup...yang penting bantal tu lembut...Zzzzzzzzzz

    ReplyDelete
  12. pmpn ni seeloknya jgn tido sambil peluk bantal tetapi peluk husband..lg best.hehe

    ReplyDelete
  13. tido ngan 1 bantal ttp taknak yg tebal..nanti kepala pening n tengkuk sakit


    ReplyDelete
  14. , huhuhu .. msti byk bntal time tido .. pling ckit pown dua .. :))

    ReplyDelete
  15. saya SEMUA POSIsi2 DI ATAS SAYA BUAT...tido satu bantal....kena ada bantal untuk dipeluk...n mesti ada bnyak bantal untuk ltk kat blakang badan....

    ReplyDelete
  16. tilikan adalah haram..sebarkn ilmu tilik pun haram....

    ReplyDelete
  17. tak sah kalau aku tidur tak peluk bantal . xD

    ReplyDelete
  18. saya suka letak bantal atas kepala..klau kat umah org,bntal cume satu,snggup alas kpala ngan lengan ...asal boleh tutup kpala..haa yg tu pulak ape tandenyer......

    ReplyDelete
  19. Sy suka bantal keras...

    ReplyDelete
  20. Memule sy tido ngan satu bantal..pastu bile pagi, sedar2 kepale dah lari dr bantal..ehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita suka ngan awak la.. Ahaha

      Delete
  21. kalau tidor suke ttup mke ngn bantal cmne plak? hehe

    ReplyDelete
  22. kalau tidor ske ltk bantal ats kpale cmne plak ye?

    ReplyDelete
  23. Xsuke peluk bantal...suke pelok dinding...sifat tu mcm mane lop????

    ReplyDelete
  24. sy rse ini bukan tilikan,ttpi kajian ttg tgkah laku mnusia dan personaliti mreka..stiap perlakuan mggmbrkn prsonaliti indvidu..drp sy, pljr major antropologi dan sosiologi, minor arkeologi.sekian.

    ReplyDelete
  25. AAH SY SUKE PELUK BANTAL TP XDE BANTAL PN XPE,KEKADAG BANTAL TAS KEPALE XDE,BWAH CUME LETAK TNAGAN,CAMANE TU??HE

    ReplyDelete
  26. Saya suka tidur dengan bantal yang banyak dan memeluk bantal :D

    ReplyDelete
  27. kalau bantal banyak peta....hahaha

    ReplyDelete
  28. sy tdo gna 4 bantal,2 utk kpala,1 bntal peluk 1 lg tk kia la kusyen or bantal,ltk kan kt kaki...utk goyangkn kaki...br layan nk tdo.... Hah kalo cm ni lagu mno nk kia yo???? Huhuhu

    ReplyDelete
  29. saya nombor 4. ternyata memang betul belaka!

    ReplyDelete
  30. Klu x der bantal ai tido kt lengan hubby..syok..bole peluk2.. Theee..theee

    ReplyDelete
  31. aku suka tido pelok pompan ni, sapa nak akuu bantalkan?

    ReplyDelete
  32. Saya suka tidur peluk bantal and ada banyak bantal... Sedap kot tidur macam tu... Lena je

    ReplyDelete
  33. OMG !! aku dlm golongan number 2 and 4 !!urmm...

    ReplyDelete
  34. aku pulak tido dgn bnyk bantal, 1 kat kepala, 1 aku peluk, 2 ltk bwh kaki...jd mcm mne ni?

    ReplyDelete
  35. Aku tdo xpki bju cmne??

    ReplyDelete
  36. Guna 1 bantal je...hahak...so, aku memang tak suka mengada-ngada dan aku selalu membuat keputusan dengan akal fikiran...

    ReplyDelete
  37. Apela stupido sgt mamat yg komen ckp bnde ni tilik? Ape la bedo'oh sgt? Ni phsycology bodo dh ade kajian n X semestinya kajian itu tpat trpulang la nk percaya atau x...tula mase sekolah dlu kaki fly....hewhewhewhew :)

    ReplyDelete
  38. sampai komen budak laki mengarut.. budak laki suka submit komen bukan2

    ReplyDelete
  39. Ak suke rembat bantal orang lpas bngun tido ak kena bantai...stylelah..

    ReplyDelete
  40. aku peluk bantal, pakai byk bantal dan suka letak bantal bawak kaki...tapi kat umah org, takde bantal pun xpe, pasal geli...hehehehe

    ReplyDelete
  41. Tdo bnyak bntal.dh nyenyak tdo tgal stu bntal.tdoq mmpos sok pgi sedaq 1 bntal pn xdak.hahhaha..tu nk kira mcm mna plk?

    ReplyDelete
  42. alaaaa.........bantal 2 anggap laa ia sebagai satu sunnah..kerana bantal adalah lambang yang memuliakan sesuatu....hatta lembu yang mau disembelih pun kena ada bantal...apatah lagi manusia yang pakai...also i pernah dengar ckp ustaz2....bahawa 2 perkara jangan ditolak iaitu bantal dan atar(minyak wangi)kerana keduanya adalah sunnah Baginda s.a.w....(aw kama qala alayhisolatu wassalam)...so the main purpouse of bantal is for head...nnnn kalo peluk or anything else....tuuuu hanya tabiat masing2... yang diberikan pengertian oleh si hamba allah e2.....

    ReplyDelete
  43. BANTAL AKU KUCING YG REMBAT

    ReplyDelete
  44. peluk bantal lagi best even skrang aq peluk bantal hahahah~

    ReplyDelete
  45. saya laki tp tidoq kt3 4 - 5 bantal... bukan ape... dr kecik da trbiasa...boley buat kubu pertahanan...kalo sejuk ley peluk mana2 bantal yg brkenan

    ReplyDelete
  46. Tido dgn banyak bantal.. Kalau tak takde bantal lebih dr 4, mesti sampai pagi takleh tido.. Sebab dr kecik tido dlm bilik sendiri.. Kubu halang hantu dtg, hahaha

    ReplyDelete
  47. Tido dgn banyak bantal.. Kalau tak takde bantal lebih dr 4, mesti sampai pagi takleh tido.. Sebab dr kecik tido dlm bilik sendiri.. Kubu halang hantu dtg, hahaha

    ReplyDelete
  48. benda sial duk sibuk pasal bantal, merapu. pastu komen ngada-ngada semua nak bagitau macam mana guna bantal masa tidur. camcib tau tak? bendaa la sialll... ahaaa ye laaa sayeww titowww pakaaaiii bantallll, pelowk bantal, mampus pi la peduli ape aku siall. ni dalam psychology orang panggil signaling, nak bagitau la korang tu jenis manusia macam mana. heads up: none of your fucking crush will stalk your comments here and read what kind of person you are. so, shut the hell up you fucking idiotsss!!

    ReplyDelete
  49. mengarut nak mampus. how the f does pillows define your personalities. so aku boley cakap orang zaman batu semua kurang keyakinan diri sebab dorang tido tak pakai bantal. macam tu? ini kajian dari mana pun aku tataw.

    ReplyDelete
  50. sy selalu buat yg no1...kadang2 buat no 4

    ReplyDelete
  51. Boleh buat bini kalau tak tido guna bantal. Tido kat lengan aku je. HAHAH

    ReplyDelete
  52. penelitian dari mana nih?

    ReplyDelete
  53. kalau tidur bantal atas muka bagaimana pulak ?

    ReplyDelete
  54. Saya sukakan bantal perempuan. Lagi2 bantal busuk. Cium peluk and mcm2 boleh digunakan.. Hehe..

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri