Kesan Akibat Di Baham Ikan Pirana (Ngeri!)
Home » » Kesan Akibat Di Baham Ikan Pirana (Ngeri!)

Kesan Akibat Di Baham Ikan Pirana (Ngeri!)

46 Comments
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Korang pernah tengok tak mayat mangsa manusia yang pernah dibaham oleh ikan pirana? Memang sangat mengerikan mayat ni di mana abis isi dan organ dalam badan mangsa yang malang tu telah habis dimakan. Sebahagian dari tulang belulang pun turut hancur. Jom kita tengok gambar-gambar luar biasa mangsa yang telah dimakan oleh ikan pirana. Jangan tengok kalau tak tahan ye sebab sangat mengerikan.


P/S: Dalam kubur kelak, orang yang tidak solat akan direjam oleh ular yang sangat besar dan setiap kali rejaman akan membawa orang itu ke tanah lebih dari 7 lapisan. Tak dapat nak digambarkan azab tu tetapi yang pasti, apa yang perlu kita ketahui ialah azab bagi orang yang meninggalkan solat itu amatlah berat. Tu baru kat kubur, belum kat akhirat lagi.










Lagi gambar Kesan Akibat Di Baham Ikan Pirana di sini

46 comments:

  1. Replies
    1. xngeri ye, tgu la azab kubor ngko nti...

      Delete
    2. Tak yak lah nak belagak macho... X ngeri konon.babi pon ko takut...apa lagi piranha

      Delete
    3. Ye lah tu tak takut .. nipu je lebih .. tuih

      Delete
    4. Pergh.. da mcm ghost rider.. mcm org yg atas skali tu..

      Delete
    5. bangang punya orang , -.-

      Delete
  2. ikan MBI ke toh.. hehe

    ReplyDelete
  3. yang mati tu sapew

    ReplyDelete
  4. Mcm ghost rider jerk...

    ReplyDelete
  5. Ikqn pirana ke tu.. Apsal ? Ikan pirana blh dok dlm badan org n gigit.. Gambo ikan x masuk dgn citer ni..

    ReplyDelete
  6. haha..bodoh sial sape yg buat ni...pk logik ok,pandai laa plak piranha tu nak makan tgn ngan kepala jek...cantek plak tu cara makan...sopan tul piranha ni yek..hahaha..kat bahagian lain tu xnak sentuh plak ye??hahahahhahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol betol...

      Delete
    2. Phirana makan organ. First2, dye buat lubang, pastu masuk makan organ. Tu yg kosong kat dalam rangka tu

      Delete
    3. bahya kut menatang ni klu wujud kt malaysia ni..naya ke org yg duk kt pantai ngn yg cari mkn ngn hasil laut..astagfirullah har azim...

      Delete
  7. kat cne ade ikan pirahna meh cni biar aku makan dia

    ReplyDelete
  8. senseg neh kepio beh

    ReplyDelete
  9. piranha ke selar kuning?

    ReplyDelete
  10. tu bkn ikan sepat ker?? haha

    ReplyDelete
  11. yg 2 ekor tu aku paham, pirana. Tp ikan yg sekor tu ikan apa?

    ReplyDelete
  12. hmm..mcm ikn blanak jer,,,cute gaxx

    ReplyDelete
  13. klu slalu tengok national geographic, mmg ade pun sejenis ikan piranha yg masuk dlm kulit kt dengan membuat lubang terlebih dahulu dekat kulit.. mkn organ. :)

    ReplyDelete
  14. sikit touch up..direjam dengan malaikat.bukan dengan ular.

    ReplyDelete
  15. rupe ikan pirana mcm tu ke?
    mcm ikan keli ngn ikan selar kuning pun ade^^

    ReplyDelete
  16. eh, ni memang betul, ikan selar tu mungkin saki dari sungai tu kot, sebab aku ada tengok dekat ANMPL pasal piranna, dekat MAXICO, hampir semua orang dalam sebuah bas yang tak berjaya keluar dari bas yang tenggelam dalam sungai mati. yang terselmat tu sorang je, dia yang cerita dekat media pasal tu. bertambah yakin apabila seorang mangsa yang dijumpai hampir 5km dari tmpat kejadian hanya tinggal tenggkorak je, last2 dikaji selidik memang piranna yang makan,piranna datang berpuak and pulang pon berpuak. mangsa yang lain masih tidak dijimpai sampai sekrang.

    ReplyDelete
  17. mcm tipu je admin nie

    ReplyDelete
  18. Admin ni poyo je..

    ReplyDelete
  19. semua nie dusta belaka.puikk

    ReplyDelete
  20. stiap kali saya bca comment korang suma ni , msti trsengih sorang . lucu la. hehe

    ReplyDelete
  21. aku penah la mkan ikan piranha masak 3 rase ari tu..rase otak,perut n jantung

    ReplyDelete
  22. macam ghost rider pun ader...hohoho

    ReplyDelete
  23. Mcm pantat kene sondol bergilir2...

    ReplyDelete
  24. sampai ke tulang.... pergh....

    ReplyDelete
  25. ngeri giler ahh

    ReplyDelete
  26. dapat ikan 3ekor je..
    kecik pulak tu..
    umpan sikit punya besar..

    ReplyDelete
  27. dapat ikan 3ekor je..
    kecik pulak tu..
    umpan sikit punya besar..

    ReplyDelete
  28. dia tak maati kena makan dengan ikan pirana,dia mati sebab lain...ni mesti admin tak baca fakta tentang pirana...ikan pirana tak makan orang,dia makan bangkai orang...fakta bukan auta...discovery chanel pon ada ckapp ken?

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri