Mati Ketika Berzina Dengan Ikan Pari (Gempar!)
Home » » Mati Ketika Berzina Dengan Ikan Pari (Gempar!)

Mati Ketika Berzina Dengan Ikan Pari (Gempar!)

8 Aug 2012 186 Comments

Ambillah iktibar dari cerita ini. [Dipetik dari majalah BICARA keluaran bulan Julai] Kisah berikut adalah sebuah kisah benar yang telah berlaku di sebuah perkampungan nelayan di Sabah dan bukan lah satu cerita rekaan yang sengaja diada-adakan oleh penulis untuk menakut-nakutkan pembaca. Semoga kisah ini dapat memberi keinsafan dalam diri kita.

Allah akan membalas setiap apa pekerjaan yang kita lakukan tidak kira samada ianya melibatkan manusia, tumbuhan mahupun haiwan. Selagi kita semua adalah makhlukNya selagi itulah pulangan terhadap setiap perbuatan kita akan dibalas.

-----------------------------------


Nordin (bukan nama sebenar) adalah seorang pemuda pendiam dikampungnya. Beliau tidak gemar bercampur-gaul bersama kawan-kawan sekampungnya. Beliau sering mengasingkan diri daripada masyarakat setempat dan sering bersendirian dalam melakukan sesuatu perkara. Ramai yang tidak dapat mengagak sikap Nordin yang sebenar.

Kadangkala beliau kelihatan ramah dan kadangkala sering memencilkan diri dalam rumah peninggalan kedua orang tuanya. Sikap pendiamnya itu membuatkan rakan-rakan menganggap Nordin tidak cukup sifat kelakian. Adakala ada juga yang bermulut celupar menggelarnya 'pondan'. Ini kerana Nordin dianggap pelik kerana beliau tidak gemar jika rakan-rakannya bercakap tentang perempuan dan kisah-kisah cinta mereka pada gadis-gadis kampung itu. Nordin dibesarkan di sebuah perkampungan nelayan yang telah wujud lebih 40 tahun yang lalu.

Beliau mahir dalam kerja menangkap ikan yang diwarisi dari arwah bapanya yang juga seorang nelayan. Sebenarnya Nordin bukanlah seorang lelaki yang tidak cukup sifat kelakian seperti yang didakwa oleh kawan-kawannya. Cuma beliau merasa diri beliau tidak bersedia untuk berumah tangga memandangkan keadaan dirinya yang tidak terurus dan pendapatan yang tidak menentu.

Beliau tidak yakin beliau akan bertemu dengan mana-mana perempuan di kampung itu yang mahukannya seikhlas hati. Kebanyakannya lebih suka memilih jejaka yang tampan dan mempunyai pekerjaan tetap di bandar. Oleh itu beliau sering menghabiskan masa di sungai atau laut bermanja dengan ikan-ikan dan hasil penangkapannya sahaja.

Kadang-kadang bermalam beliau tertidur sambil menunggu hasil tangkapan. Semuanya sudah menjadi rutin hidupnya setiap kali pukat yang dipasang tidak mengena. Hari itu,
Nordin berasa rajin untuk turun ke laut, biarpun biasanya hari Jumaat nelayan tidak turun memukat. Rakan-rakan semua turun ke pekan namun Nordin berasa ingin turun bersendirian ke laut melakukan tugas-tugas seperti biasa. Selepas sejam memasang pukat, Nordin berhenti di tepi kuala yang dipercayai tempat ikan-ikan terperangkap.

Setelah memasang pukat, beliau baring-baring di tepi botnya sambil berangan-angan kosong tentang diri dan masa hadapan. Sedang leka berangan, tanpa disedari beliau tertidur dan apabila beliau terjaga jam sudah menunjukkan pukul 11.30 pagi. Terus beliau menghidupkan enjin botnya dan menuju ke pukat yang dipasang pagi itu.

Alangkah gembiranya beliau setelah mendapat banyak ikan merah, kerapu dan seekor ikan pari yang terperangkap dalam pukatnya itu. Nampaknya Nordin dapat seekor pari betina yang agak gemuk dan besar. Tanpa berlengah beliau pulang ke rumah untuk memunggah ikan-ikan itu. Sampai di rumah, Nordin memasukkan ikan merah dan kerapu ke dalam tong air sementara ikan pari diletaknya di dapur. Ikan pari betina yang sedang kelemasan itu diletaknya di dapur sementara, sebelum dipotong-potong untuk dijual kepada orang kampung.

Tiba-tiba mata beliau tertumpu pada alat kelamin pari betina yang sedang mengembang dan mengempis. Nordin berasa tertarik lalu menyentuhnya beberapa ketika. Mungkin disebabkan oleh hasutan syaitan, tiba-tiba Nordin merasa satu perasaan lain yang menyelubungi dirinya. Perasaan ghairah yang belum pernah dirasainya sebelum ini. Tiba-tiba sahaja nafsunya bergelora selepas menyentuh alat kelamin pari betina itu. Syaitan mula merancang strategi untuk melemahkan iman manusia. Iman Nordin yang sudah sedia lemah itu telah menerima pakai rancangan - rancangan yang ditimbulkan oleh para syaitan yang bersorak keriangan.

Apa lagi tanpa berlengah ditusuknya ikan pari malang itu berkali-kali hingga menyebabkan ikan pari yang sedang kelemasan itu terus lemah dan mati akibat terkena suatu goncangan yang kuat. Terdampar Nordin kepuasan setelah dikerjakan pari betina itu semahu-mahunya. Barulah Nordin faham kenapa rakan-rakannya sering mengusiknya tentang perkahwinan dan perempuan. Setelah segala-galanya selesai, dibasuhnya ikan pari itu dan mengeluarkan segumpalan lendir putih yang terpelusuk di dalam tubuh pari itu dengan suatu senyuman. Puas. Tanpa perasaan jijik, dimasukkan pari itu ke dalam tong ais bersama-sama dengan ikan-ikan yang lain untuk dijual kepada orang kampung.

Sedang Nordin mengelamun malam itu, selepas makan malam, tiba-tiba fikirannya kembali pada perbuatan terkutuknya petang tadi. Para syaitan kembali menghasut agar mengulanginya kembali. Sekali lagi Nordin termakan hasutan itu dan kembali ke tong ais dan mengeluarkan pari berkenaan dan mengulangi perbuatannya yang jijik dan kotor itu pada bangkai pari yang tidak mampu berbuat apa-apa itu. Nordin berdayung dengan gelojohnya.

Nafasnya turun naik bersama syaitan yang bersorak riang di sisinya. Nikmat bersetubuh dengan pari itu membuatkan Nordin tercungap-cungap dengan peluh yang mengalir ke seluruh badan. Disebabkan pari itu terlalu lama terdedah pada kepanasan dan kerakusan goncangan Nordin, akhirnya bangkai ikan malang itu menjadi busuk. Tanpa berasa belas terus Nordin membaling bangkai ikan pari betina itu terus ke tengah air pasang berhampiran rumahnya.

Keesokan hari, gempar seluruh kampung apabila mereka terlihat seekor ikan pari yang besar terdampar di pasir pantai. Oleh kerana pari tersebut telah busuk, maka tidak siapalah yang mengambilnya dan dibiarkan sahaja terus membusuk. Nordin pula meneruskan semula kerja-kerjanya seperti biasa tanpa berasa sedikitpun kesal atas perbuatannya itu. Pagi itu Nordin turun ke laut dengan kawan-kawannya memukat udang.

Setiap kali menarik pukat, Nordin akan berangan-angan untuk mendapatkan pari yang lebih besar. Apabila tidak bertemu beliau akan berasa geram dan marah. Di hempas-hempasnya pukat dan jala ke atas bot sambil menyumpah seranah ikan-ikan hasil tangkapannya itu. Setiap malam Nordin tidak keruan menahan gelora nafsu. Dia sentiasa terbayang-bayang perbuatannya terhadap pari betina hasil tangkapan yang lalu. Pagi esok, tanpa berlengah lagi cepat-cepat Nordin turun ke laut memasang pukat. Cita-citanya besar, untuk menangkap ikan pari betina yang lebih besar agar 'kenikmatan' akan bertambah.

Setelah berpanas menunggu hasil tangkapan akhirnya Nordin dapat juga seekor ikan pari betina yang besar seperti yang diidamkannya. Beberapa ketika timbul pula seekor lagi betina yang lebih besar, juga ditangkapnya dan diletakkan di dalam bot. Gembiranya hati Nordin bukan kepalang, mahu sahaja diterkamnya 2 ekor pari yang masih hidup itu namun ditahannya hingga ke rumah. Begitulah hasutan syaitan terhadap nafsu Nordin.

Sesampai di rumah, selepas mengeluarkan duri berbisa pari tersebut, terus beliau melayari nafsu rakusnya bersama pari-pari itu bergilir-gilir. Pari-pari yang masih hidup itu mengelupur kesakitan menahan goncangan Nordin yang terlalu kuat. Pari-pari itu seperti tahu bahawa dirinya telah dinodai oleh manusia rakus dan kejam seperti Nordin, ia mengelupur sambil mengerak-gerakkan sayapnya beberapa kali meminta diri dilepaskan, namun Nordin tidak kisah dengan itu semua, biar apapun terjadi nafsu serakahnya harus dilepaskan dan pari itulah yang akan menjadi mangsa.

Petang itu tanpa berasa jijik dan kotor dibasuhnya ikan pari itu dan dijualkan kepada kanak-kanak yang berpeleseran di tepi rumahnya. Berebut-rebut kanak-kanak itu membeli pari besar dan banyak isi itu untuk dibuat lauk kerana Nordin menjualnya dengan harga murah. Tanpa disedari sudah lebih tiga bulan perkara itu terjadi sehingga tiada lagi rasa minatnya pada perempuan. Sesekali difikirkan juga akan buruk kelakuannya itu namun dipendamkan saja.

Sehinggalah pada suatu petang beliau telah dikunjungi rakan lama. Rakan ketika alam persekolahan dahulu. Walaupun beliau pendiam dan sukar bergaul namun Ramli (bukan nama sebenar) bukan seperti orang lain padanya. Ramli adalah rakan tempat beliau mencurah segala masalah yang melanda dirinya satu masa dahulu. Malah Ramli lah tempat dia menumpang kasih setelah ketiadaan ibu dan ayah.

Ramli bercadang untuk bermalam barang seminggu dirumahnya untuk menghabiskan cuti semesta. Ramli sempat belajar hingga ke Universiti tetapi Nordin tersangkut kerana kemiskinan hidup yang tidak mengizinkan beliau menyambung pelajaran. Ramli bercadang untuk belajar menangkap ikan dengan Nordin sepanjang cutinya itu. Nordin bagaikan tersentak sedikit kerana beliau terpaksalah memendam rasa untuk melepaskan nafsu syaitannya itu pada pari-pari hasil tangkapannya kelak. Suatu hari sedang mereka berada di kuala laut menunggu pukat, mereka bersembang tentang hal masing-masing.

Di situlah Nordin mula melepaskan rahsianya yang selama ini dipendamkan. Rahsia tentang tabiat buruknya. Apalagi terkejut besar Ramli mendengar pengakuan rakan karibnya itu. Dinasihatnya Nordin agar kembali insaf diatas perbuatannya. Nordin mengangguk-angguk tanda setuju. Beliau telah bertekad dalam hati untuk membuang sahaja tabiat buruknya itu dan kembali ke pangkal jalan. Ramli lega dengan keinsafan
Nordin dan bersyukur pada Tuhan. Rupanya Tuhan telah menghantar Ramli untuk memberi peluang kedua pada Nordin agar insaf dan bertaubat. Namun tidak semudah itu, keinsafan Nordin itu hanya muncul sepanjang Ramli berada dirumahnya sahaja, setelah Ramli tiada, gelora nafsunya tiba-tiba sahaja memuncak kembali. Tuhan mahu menguji sejauh mana keinsafan dan keikhlasan hati Nordin pada perjanjiannya dulu.

Ternyata Nordin tewas, tewas dalam ujian Tuhan yang tiada henti-henti menguji setiap hambanya. Pagi itu beliau kembali ke laut memasang pukat. Hatinya begitu lega kerana pukatnya mengena seekor pari betina yang besar dan gemuk. Nordin cepat-cepat membelek-belek alat kelamin pari betina itu dan mengusapnya beberapa kali. Gelora nafsunya semakin memuncak.

Tanpa perlu pulang ke rumah, diatas botnya itu juga dihayunnya senjata tajam miliknya yang tiada bermata itu. Setelah dilanyak dan dihayun beberapa kali Nordin semakin hilang pertimbangan. Syaitan kini telah merasuk dirinya. Sedang leka berdayung, tiba-tiba beliau merasa suatu kelainan pada hayunan tubuhnya kali ini. Hisapan pari itu pada senjatanya semakin kuat hingga kenikmatan tadi bertukar menjadi perit dan pedih. Di tengah laut Nordin menjerit kesakitan. Sakit seperti dihiris-hiris. Seluruh tubuhnya tiba-tiba menjadi kejang dan keras.

Beliau tidak lagi dapat bernafas dan bergerak. Tubuhnya mengelupur sama seperti ikan pari betina itu yang mengelupur kesakitan menahan hentakan kuat di tubuhnya dahulu. Rupanya kemaluan Nordin telah ditusuk oleh duri anak ikan pari yang belum lahir dalam perut ibunya. Akhirnya Nordin keras dan meninggal di situ juga, di atas bot yang menjadi saksi diatas segala perbuatan Nordin selama ini.

Petang itu kembali gempar seluruh kampung apabila bot Nordin terdampar di tepian pantai dengan Nordin yang masih tertiarap di atas tubuh pari betina dengan alat kemaluan yang masih tertusuk dalam perut pari betina itu. Tubuhnya hitam kebiru-biruan. Sesekali apabila pari betina itu mengelupur, mayat pucat Nordin turut menggelepar.

Ngeri dan tragis sekali. Penduduk kampung begitu terkejut dengan penemuan yang tidak disangka-sangka itu, apatah lagi Nordin bukan orang asing bagi mereka. Seluruh kampung merasa malu dengan perbuatan Nordin dan mengambil keputusan untuk mengkebumikan jenazah Nordin di luar perkampungan itu. Bukan setakat orang kampung sahaja malah saudara-mara dan kawan-kawannya semua tidak peduli dengan kubur Nordin.

Dibiarkan sahaja tanpa dinesan dan dibersihkan. Mereka menanggung malu seumur hidup kerana perbuatan Nordin telah menjadi buah mulut orang ramai sehingga ke luar daerah. Begitulah betapa Tuhan melaknat perbuatan zina, tidak kira pada sesiapa sahaja seperti dalam firmanNya yang bermaksud "Jauhkan dirimu dari zina kerana zina itu kebinasaan,"


Lagi Foto Berzina di sini

186 comments:

  1. Replies
    1. cerita bohong je ni, tak pernah terjadi pun

      Delete
    2. tak lah nih benar cikgu saya orang melayu di sumpa atas tuhan nnya dan cakap tu betul

      Delete
    3. tak lah nih benar cikgu saya orang melayu di sumpa atas tuhan nnya dan cakap tu betul

      Delete
    4. tak lah nih benar cikgu saya orang melayu di sumpa atas tuhan nnya dan cakap tu betul

      Delete
    5. tak lah nih benar cikgu saya orang melayu di sumpa atas tuhan nnya dan cakap tu betul

      Delete
    6. tak lah nih benar cikgu saya orang melayu di sumpa atas tuhan nnya dan cakap tu betul

      Delete
    7. Apeke lahabau punye ceta. Kalo Nordin btol2 suke brsendirian, sape yg tau smue cetani? Mak kau (pereka ceta)?! Kalo btolpon Nordin (bkn name sbenar) buat bende2 xsnonohni, ape dgn jenazah dan zakar die dalam pari tu bole membuktikan ceta ni btol?! Xpenah trpikirka yg zakar die sjok kcot die sumbat dlm pari tu...atau die kojol jatuh trantuk kat bot zakar die trsumbat ker...bodo nk mampoz punye pereka ceta.

      Delete
  2. setiap perbuatan buruk pasti di balasNYA dengan CASH..

    ReplyDelete
  3. Dekat sabah??
    Kawasan mana??

    ReplyDelete
  4. rekaan semata-mata...versi asal lain la bro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pernah baca dulu cerita ni..kira mcm cerita pendek ni..ada lg cerita mcm ni mak ayah ajar anaknye buat sex..alaa...aku da baca semua ni

      Delete
  5. Lagi foto berzina di sini? kepala hotak kau...nak cari duit pon agak2 la...

    ReplyDelete
  6. Blog ni penipu punya tuan

    ReplyDelete
  7. muka baik x semesti nya perangai pon baik...

    ReplyDelete
  8. ish ish ish... dasyat dasyat... dgn binatang pon boleh buat bende mcm tu

    ReplyDelete
  9. penipu admin...pict ni gambar pari2 melahirkan ank la...

    ReplyDelete
  10. setiap perbuatan pasti akan di balas oleh ALLAH... xkira la pada siapa dia melakukan perbuatan keji itu...

    ReplyDelete
  11. astagfirullah..

    ReplyDelete
  12. aku bukan keturunan nelayan, tp aku pernah dengar orang nelayan bercerita memang kemaluan ikan pari sama dgn kemaluan perempuan, dan kisah berzina dgn pari pernah berlaku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Confirm kopon try lepas dengar hikayat2 para nelayan tersebot.

      Delete
  13. Itu gambar gambar ikan pari melahirkan ada di google.

    ReplyDelete
  14. macam copy dari majalah dulu... sebab saya pernah baca sebijik macam kisah ni...

    ReplyDelete
  15. kecelaruan parafilia ne org ish ish...

    ReplyDelete
  16. lain sket kisahnye macam dalam bacaria..ade versi tokok tambah

    ReplyDelete
  17. ala...kalau cerita buruk jak mesti sabah...p mati lh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alo anon 8 august otak to jgan simpan kat lutut, nih cite pengajaran bezina to salah faham bangang.....!

      Delete
    2. Alo anon 8 august otak to jangan simpan kat lutut,nih citer pengajaran Bezina to salah faham bangang.....!

      Delete
    3. Ni bkn ceta pengajaran zinalaa bodo tuku. Ni ceta Nordin (bkn name sbenar) main ngan pari yangyok. Pegi taska balik.

      Delete
  18. Susah nak percaya.Anyway dia pandai mengarang.

    ReplyDelete
  19. apa gak jijik ya berzina sama hewan..

    pari lagi..

    kalo mau berzinas ama pari..

    nikahin dulu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya sotong saya sotong.

      Delete
  20. Org lain karang. Dia edit je..sambil madukkan unsur2 fantasi dia

    ReplyDelete
  21. jijik aq membaca cerita ini..tuhan 2 dah cipta manusia itu berpasangan kenapa nak pergi cari benda yang x patut.?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni name die ceta dongeng brader dari fantasi pereka ceta mahir main dengan ikan pari, ikan tuna dan ikan bilis.

      Delete
  22. ok. . saya rasa saya ada pernah terbaca cerita ni .. kalau x silap pada tahun 2007 serupa sangat jalan ceritanya betul ke kejadian berlaku bulan julai lagi satu tahun ni ke ??? dari awal cerita hingga ke akhir memang sama. . ke saja nak orang masuk blog ni . . promote ke

    ReplyDelete
  23. Mcm dah takde name lain jer nak tulis,
    name bapak aku jgk yg korang gune...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cian cian...Saman malu daa.

      Delete
  24. X boleh bla cerita nie.

    ReplyDelete
  25. kan ke dia buat projek sorang2 atas sampan, macam mana boleh dicerita sampai begitu detail sekali...yang cerita ni ada kat sampan tengok dia buat projek tu sekali ke?...yang pasti, walaupun memang ada manusia yang buat dgn binatang, cerita ni tak lebih daripada imaginasi penulis yang teruja melihat kemaluan ikan pari tu agaknya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betuul 2...rekaan dan tokok tambah yg berlebihan...kalau ya pun nk berdakwah biarlah dgn jln cerita yg benar2 shj...x perlu d ubahsuai ikut sedap bunyi cerita...

      Delete
  26. dia copy paste je ni..citer ni asal semenanjung bkn sabah..lupe plak blog yg aku tgk sebelum ni..

    ReplyDelete
  27. Ntah dia ni saje nk malukan sbh,tp tempat x tw..bodoh punye admin,silakn juga anda berhenti memalukan org sbh..bulakk btl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul. Semua ni banyak tokok tambah. Nordin ditemui mati dalam rumah di semenanjung

      Delete
    2. jadi...jauhi zinah kio...

      Delete
  28. Aku rasa dah bertahun tahun lamanya dulu aku dah dengar cerita ni. Pelik mcm mana cerita ni jadi terlalu detail? Padahal nordin duduk berseorangan. Bukannye nordin ada catat semuanye dlm diari. Cuba renungkan, 80% dari cerita ni sengaja ditokok tambah utk sedapkan cerita

    ReplyDelete
  29. And the question is, whos watching it before he died? fake story~

    ReplyDelete
  30. easiest way to earns easy money by just signing up free! http://prelaunchx.com/x/saaid

    ReplyDelete
  31. betul atau tak yang penting watak lam cite tu jijik gile. dah kamu ranjo ikan tu, dah tu pegi jual apehal?? jijikkkkkkkkkkkkkkkk puiiiii!!!!

    ReplyDelete
  32. ada ker ngan ikan pari.. kalau ngan pari-pari ye jugak

    ReplyDelete
  33. betul ka dari sabah?..kalau ya, memalukan org sabah ja..

    ReplyDelete
  34. bulshitt. !!! Nanti aq hulur 10 inggit tlg bgi owg miskin

    ReplyDelete
  35. ahhh..ne pn nak kata nafsu syaitan..knp kisah2 org yg buat kes buang bayi xde balasan pl..mereka lg terkutuk..da la sumbang mahram, menghapuskan jiwa manusia lg..betapa berat dosa mereka..hoho

    ReplyDelete
  36. Pantat penipu mak hang kau dah tag gambar ni Dari google dekat gila kentang ikan pari sedang melahirkan anak buto siapa yg buat cerita ni entah kau yang sontot ikan pari tu bodoh nafsu binatang baik main pepek cikaro lagi bagus la sial

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sontot tue apa?

      Delete
    2. Sonto tue apa?!?!

      Delete
  37. Pukimak pukimak pukimak pukimak pukimak pukimak pukimak yes aku Adalah orang yg sama comment kat atas tu tapi aku rasalakan kau yg main ngan ikan pari tu bodoh siapa yg buat cerita ni agaknya pepek jiran kau semua kau sebatkan pukimakkkkk rekaan semata mata baik kau ambik duit yg kau dapat tu buat zakat pepek mak kau baru fitrah

    ReplyDelete
  38. yaa , cerita ne memang betul . berlaku kat tempat aku .

    msa87 : And the question is, whos watching it before he died? fake story~
    = okayy , kamu mesti pernah baca cerita kan ?? x kira laa novel atau majalah . jadi , kamu mesti tahu teknik penceritaan semula kan ?? itulah yg diaplikasikan oleh pengarang . memang , mungkin ada yg ditokok tambah . tetapi kisah ni memang betul-2 berlaku , di daerah aku sendiri , di negeri sabah . harap maklum :)

    ReplyDelete
  39. Wow!! Untuk komen di atas ni, tak sangka dengan bangganya kamu mengaku berlaku di daerah kamu sendiri. Then tell us where does this case took place, biar kitorang sendiri pi daerah kamu untuk mengesahkan kesahihan cerita ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xpyh. Tengok CSI episod 732.

      Delete
  40. Dah kata dah dia penipu besar ni dah la tag gambar kat google penipu je

    ReplyDelete
  41. Sepatutnya x elok sebarkan cerita ni...sebab memburukkan orang yg telah meninggal dunia..:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xpe...Nordin (bkn name sbenar) bkn name sbenar.

      Delete
  42. klu wat karangan kat majalah seks mesti ramai yg beli hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Majalah sek ikan bilis

      Delete
  43. bodoh org2 yg komen tu, mmng la gmba kt google, mne nk dpt gmba betul? bodoh gile, otak dh mcm kt lutut je, .. msti lah tu gmba hiasan, nk tnjuk cntoh kemaluan pari tu, .. lpas tu cara penceritaan tu biase lah, mngkn benar2 berlaku hal mcm ni, law tgk prangai yg komen2 kt atas ni x mustahil la bnde2 cmni boleh berlaku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bai, bnyk contoh pari lain bole tunjuk. Pernah dgr/tgk 'sekadar gambar hiasan'? Confirm tak penah sbb ko bogok same mcm blogger.

      Delete
  44. nk komen x agak2..
    dh tentu2 penulis ni juz bercerita je..
    then pic 2 pn sekadar hiasan cuma...
    ntah pape puak2 sakai ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ape ke lancooo ko mrepekni...

      Delete
  45. pic 2 mmg skdr hiasan la...
    kornag jgn nk slhkn admin lak...x nmpak ke kt ats 2 ada tulis (dptik dr mjlah bicara)??
    dr mjalah la nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg bengong petik dr majlah mengong apa ke lancau?! Kopon tongong pertahan org bengong petik dr majlah mengong lagilaa...

      Delete
  46. ada juga yang macmani.. tu yg susah kalau biarkan seorang lelaki jadi pendiam ni..

    ReplyDelete
  47. seramnya kisah di atas

    ReplyDelete
  48. Replies
    1. Sbab kopon 'penggemar' ikan parikannnn.....

      Delete
  49. Replies
    1. Sbab kopon 'penggemar' ikan parikannnn.....

      Delete
  50. Replies
    1. Sbab kopon 'penggemar' ikan parikannnn.....

      Delete
  51. kencing karat punca writer!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  52. ni betul,,sbnar nye,, cerita ni dah,,lama,, aq nak bace,, keluaran wawancara << majalh dan ia sumber asli,, erm penulis slh sumber ni kot :3.

    ReplyDelete
  53. Nauzubillah...lindungi kami ya Allah dari perbuatan terkutuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xpe yg buat Nordin (bkn name sbenar).

      Delete
    2. Skurang2 de tk rogol awek dh,tk zina wkwkwk

      Delete
    3. Skurang2 de tk rogol awek dh,tk zina wkwkwk

      Delete
  54. cerita ni ak dh pnh bc sblm ak kwin lg....skrg dh 8thn ak kwin..mak oii dh lme tu cite ni..smpai skrg ak xmkn ikn ni..huhuhu mcm2...

    ReplyDelete
  55. Imiginasi penulis mcm pernah dia lalui...haha..lawak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 'Macam'' dan pernah' membawa dua maksud yang amt berbeza...

      Delete
  56. ikan pari utk dimakan..bkn utk berzina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nordin (bkn name sbenar), taste die bak kate org putih exquisite.

      Delete
  57. dah basi dah cerita ni , dah lama aku baca kisah nie dari satu blog mobile http://mrbelia.pun.bz .

    ReplyDelete
  58. cerita karut semata mata.....

    ReplyDelete
  59. cerita karut semata mata.....

    ReplyDelete
  60. Nau'Zubillahi Min Zalik...

    ReplyDelete
  61. kenape kebanyakan anon yg komen kt blog ni sumenye nk kutuk n kondem tuan punye blog ni..hmpir semua post ade yg xpuas hati ngn penulis...kalu rs korg sume da bagus sgt,perfect sangat nape xbuat blog sndiri yg bagus nk mampos?pastu cite pasal diri korg yg konon nye perfect tu!!aku bengang betul r ngn org bajet bagus ni...korg sume boleh blah!kalu xsuke blog ni jgn la comment,jgn bace n even jgn bukak pon blog ni...PAHAM??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sori xfhm. Yg ko bersunggoh2 defend blogger ni, apa hal? Die byr ko jd ajen sundal die ke? Dh publish ceta bengong lagi maha tongong al-mengong, dah tentulaa ada backlash.

      Delete
  62. aku suke kmen orang dekat ats aku ni.terbaik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh sangat artikel ni. Bersatiralah wahai masyarakat sekalian.

      Delete
  63. tu laaa... cuba kalau dia nikah dgn pari tu.. x la dia menderita sgt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bangang komen ko nih ha..ha..ha..ha..ha..ha..!

      Delete
  64. ceritera....mmmm

    ReplyDelete
  65. ketara sgt crita tu hnya rekaan smata jer..cam dia tgok pla c plaku tu bzina ngan pari..heran pla? Mang crita ni ada, cma yg admin ni dh mlbih2 sgt..dr sabah lah tu knon! Nape x sbut je nma kg nelayan tu? Biar kte bktikn kesahihan crita karut ni!

    ReplyDelete
  66. ni semua karut la..ni gmbar ikan pari ni nak mlahirkn ank la..aduyaiii..xyah cya dgn cite2 cmni la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bangang gune otak 2 skit jangan simpan kat lutut jer, 2 skdar gambar hiasan jer bangang bin bongok.....!

      Delete
    2. Tak ada pun keterangan cakap sekadar gambar hiasan. I'll take it at face value. You got a fuckin' problem with that, you imbecile?

      Delete
  67. pernah ada jg bah di majlh sahih bah crita ni broooo,tp crta agama ada jg kn,,

    ReplyDelete
  68. x pasal2 admin kne marah...da tntu2 admin da mntion awl2 kn....(di petik dari majalh BICARA)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak ceta lain yg logik dan bermanfaat bole dipetik tp ini yg dipetik oleh admin. Takut kene maki/marah jgn bukak bloglaa.

      Delete
  69. ini apa ni agk2 lah kalu ikan pari tu beranak nanti separuh mnusia dan haiwan kan pelik tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. X brader ikan2 pari tu smue dh kojol.

      Delete
  70. Bodohnye org yg komen kat ats2 tu.. Da mention dpetik dr mjalah bicara...pic tu mstlah skdar hiasan, xkn nk letak pic abah korg men ngan pari plak...xske jgn msk blog ni..bodoh melantun2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak anon smue buat andaian saje xmncukopi. kalo smue stakat andaian, aku juga bole mengandaikan yg koni juga slh sorang 'penggemar' ikan pari dan amat bodo kerna melindungi kbodohan dan kebogokan blogger. Capeesh?

      Delete
  71. fake info dari bicara ni. nak juga caya. fuck!!! dah xda cerita la tu.. nak tarik pelanggan baca blog, camni la jadi nya... semua blog skrg x bleh caya la.. heran tol. cuba la bagi info yg berguna sikit baru la duit ada masuk... puii.. fuck off.

    ReplyDelete
  72. ikan pari pun ada period tau...atuk aku x makan pari sebab dia nampak ikan ni period...kata dia bila time period ikan pari betina suka main atas air....n kalau korang makan pari terasa macam hancing/pesing tu tanda2 ikan tu tgh period masa kena tangkap, kata atuk aku...wallahua'lam...tapi dia mmg x makan pari n x kasi nenek aku beli...atuk aku dulu kerja bawak tongkang...heeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Barangkali nama datuk anda adalah Nordin (bukan nama sebenar)?

      Delete
  73. dah la admin wei...nk buat duit pn bukan dengan sensasikan blog ko dgn bahan2 'lucah' cmnie...jgn jd dayusla nk tarik pengunjung ke blog ko...serius nyampah ..kebanyakkan isi kandungan lebih kepada bahan2 seks.....murahan punya blog...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni bkn locah brader. Ni mmg hikayat2 kegemaran yg menceriakan lagi hati si bloggerni sebenarnya.

      Delete
  74. Teruk blog zaman skang cite pasal orang main ngan ikan acah2 macam dia Ada kat situ btw aku suka siapa yg hina blog ni bagus Dan orang yg percaya haissh tak tahu nak kata dia ???

    ReplyDelete
  75. cerita yg bagus,blh menjadi tauladan..
    tp maksud ayat quran yg last tu..kurang tepat
    yg tepatnya :

    "JANGANLAH KAMU MENGHAMPIRI ZINA KERANA SSGHNYA ZINA ITU SATU PERBUATAN YG KEJI DAN SATU JALAN YG JAHAT(YG MMBAWA KEROSAKAN/KEBINASAAN)"

    al-israa' ayat 32

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini yang lebih tepat : (He is) the Creator of the heavens and the earth: He has made for you pairs from among YOURSELVES, and pairs among CATTLE: by this means does He multiply you: there is nothing whatever like unto Him, and He is the One that hears and sees (all things). - Surah 42:11

      Delete
  76. aq rse ini cerita tipu.... ntah2 die yg men ikan 2.... kahkahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sudah tentulah saudara/saudari. Perbuatan Nordin (bukan nama sebenar) digambarkan secara amat terperinci membuktikan pandangan tersebut. Ini adalah kerana tiada siapa yang tahu apa yang sebenarnya berlaku sehinggalah Nordin (bukan nama sebenar) sudah meninggalkan jasadnya.

      Delete
  77. lantak la cerita ni dongeng ka rekaan semata mata ker ataupun realiti .. kita just ambik jadikan pengajaran dah la takpayah laaa dok pulun sngat nak kutuk penulis blog ni bagai, sakai tol .
    kat mana benda ni berlaku pon hampa nak jadi masalh pelik tol orang la ni . dah ampa tak suka , hampa p buat teruk bca cerita ni smpai hbis buat apa .. aiyaaa ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ish xbole 2 brader. Pengajaran walaupon dari sumber rekaan semata2, semestinya berdasarkan logik dan juga dengan penerimaan akal yang waras. Ini mcm cerita rekaan fantasi seks pereka yang mungkin bergelora nafsunya dengan ikan-ikan pari itu sendiri. Fikir-fikirkan....

      Delete
  78. post sampah publisiti blog.... jgn2 yg komen yg defend admin tu.. admin sndiri.. marah bebenor admin kt atas tu wakaka. olahan cerite yg mantap haha. aku rase crite cmni bkn kt sbh je ade tp kt sarawak n semenanjung pon ade yg maen ngan ikan pari. cube korg tnye kt nelayan2 kt mane2 utk kesahihan cerite ni yg sebenar.. dh tnye baru komen kt sni. xpun buat la cerite versi lain plak hihi

    ReplyDelete
  79. Kita takleh fitnah orang macam tu,lagipun orang tu tengah sangap biarlah dia tak dapat pepek betul ke pepek ikan pun jadi kan?dosa atau pahala dia bukan korang yg tangung lagipun aku tahu gambar ni tipu betul kata budak kat atas tu.chiaaawwwww

    ReplyDelete
  80. Apalah korang ni?takpayah nak jadikan tauladan ke pengajaran ke,bukan korang yg buat benda ni pun eleeeh kecoh.melainkan korang buattt?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nama dah pun teladan atau pengajaran wei,ko x lulus bm ker.

      Delete
    2. Apeke kimak korang mrepekni?!?!?

      Delete
  81. betul tu.. amik teladan je dah la.. yg sebok nk fikir pelaku tu dari mane la..cerita asal sape pnye la.. suke buat keje sia2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dinyatakan yang ianya adalah sebuah kisah benar. Dengan logik yang sebegitu, tidak hairanlah kenapa banyak anon-anon lain (bukan anda, dungu) tertanya-tanya. Kalau betul ada Nordin (nama sebenar) seorang nelayan terbaca artikel ini dan singgah menemui blogger tentang fitnah ini, bagaimana? Ataupun, anak seorang nelayan yang bapanya kebetulan juga dengan nama Nordin (nama sebenar), yang meninggal berbogel kebetulan di tengah laut di atas bot kebetulan juga dengan seekor ikan pari pula, datang mengamuk dengan sebilah parang dan sepucuk AK-47, bagaimana? Apa kata anon barangkali selepas sekiranya salah satu insiden ini BETUL-BETUL berlaku?!?!

      Delete
  82. sotong yg baru ditangkap pun sedap juga kata orang
    caranya, sotong yg masih hidup tu, tarik keluar kepalanya,
    kemudian badan sotong itu masih menggrip, masukkan kote yg stim tu dlm sotong, dan rasailah kemutan sotong tu

    ReplyDelete
  83. aku rase admin pernah main ko ngan ikan pari, tu die nk promote kt sini main sedap, makan pn sedap hahaha... yg komen kt atas ni pn mcm pernah melancap je pkai sotong wakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampak gayanya begitulaa den.

      Delete
  84. Ape Yang Penting pengajaran Yang Di Sampaikan .
    "Jangan Dekati zina"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hek'elen ni bkn zina. Ni bestiality, bodo.

      Delete
  85. bodohnye org2 yg komen nk mrh2 ni. masing2 nak tunjuk pandai. tp bodoh sebenarnye. mcm xsekolah je aku tgok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bapa engkaulah yang sebenarnya tidak pernah pergi ke sekolah dahulu kala.

      Delete
  86. haha.bogok belako.

    ReplyDelete
  87. kalo cter ni btl pun,si mati tu nnti akan trima blsnnye di akhirat kelak..kita ni x layak nk hukum @ citer apa2 pun bnda yg blh mengaib kan si mati..admin x patut la kuarkan blk citer ni,sbb aku rasa ni cter lama la..

    ReplyDelete
  88. Ape2 pon cerita nih juz pengajaran,tosah l korang nak menyalak admin macam anjin do........!

    ReplyDelete
  89. semua crita bulak....c pandey polah crita...iboh jak

    ReplyDelete
  90. Aduina kau orang ni bikin dosa saja comment begini . tidak baik lha kau orang memaki hamun blogger ni , ada pula tu siap pukimak2 kan dia . pity bha aku ama kau ,, mama kau nda ajar berkata2 baik ya ?
    well mungkin cerita ini mmg fake tapi anggap saja blogger ni hanya mahu menyampaikan sesuatu utk msyrkt .. kan bagus kalau kita fikir positif . gambar tu kan gambar hiasan jak mmg la ada di google aduina kau org ni ribut2 jak .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buto lu aa mat! Buto blogger penipu!

      Delete
  91. bagus bha org di atas ni.....
    keep it on...
    fikir positif...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu bukan berfikiran posotif bai. Itu namanya anon2 panggil 'sindrom otak mereng'.

      Delete
  92. tentalau ko penipu...kasi malu urg sabah seja

    ReplyDelete
    Replies
    1. adui..napa nie...ambil la apa yg patut..aq pn org sabah jua..tpi...cubalah bfkiran positif skit...kta tahu jua,iblis tu bkn tdr utk mencobai manusia tahu..?jd..sabar2lah...nafsu tul...hahah...

      Delete
  93. cerita tu mmng ada tp xtaulah dkt mna kn?tp besalah penulis nj mmng pndai mnokok tambah cerita utk mnarik pembaca siap cerita yg bebulan2 sebelum kejadin tp xtaulah betul2 terjadi tau x. ingat yah lu pndai tambah2 cerita dptlah point :)

    *yg baik kita ambil pedoman yg buruk kita buang jau2, sama-sama kita mngingatkn =)

    ReplyDelete
  94. Kesian zamri kl..
    mati dah kne bnuh dengan ikan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zamri mane lak ni?!?

      Delete
  95. BENGONG PUNYA ORG KOMEN NIEE SIAP AJAR laGI CARA nk wat ngan sotong !! bodo betulll

    ReplyDelete
  96. ORG YG BENCI PENULIS BLOG NI ADALAH ORG SABAH YANG CUBA MELINDUNGI NAMA SABAH.. TAPI PERBUATAN ITU MENAMPAKKAN KEBODOHAN SENDIRI. ini cerita la bengong..jangan nak emosi sangat..
    Ok lay..kita tukar nama mamat tu jadi nama Anuar Ibrahim la senang.. berlaku kat ROmpin Pahang.. Org Pahang tak kisah pun.. BODOH BANGANG SEMUA..

    ReplyDelete
  97. Replies
    1. Bodoh. Bukan bodo, bodoh!

      Delete
  98. begitu bejadnya orang itu...

    ReplyDelete
  99. terror la cara korg berbahasa.nie mesti semua dpt A plus subjek sivik nie.klau mak bapak tgk nie,ada yg pingsan kut tgk.hmmm..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Metafora, satira, alegori, retorik dan sebagainya adalah penggunaan 'bahasa' yang sah dan juga bersifat bijaksana. Tidak salah dipraktikkan di dalam kes-kes sebegini, anjing.

      Delete
  100. serius.citer ni jijik
    x perlulah kut admin describe habis teliti mcm org nk mengajar quran.lgi pun mana tau citer ni smpai cam tu skali.in case,awk mmg penulis terbaik.pndai buat criter.imaginasi.
    tadika.n kalau mmg inaginasi,mmg otak kotor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh bkn imaginasi. memang melalui pengalaman sendiri.

      Delete
  101. haaaiiz melayuu..melayu. tak abih2 dengan crita zina hahhaahah!!! cian nordin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zina dengan pompuan, kalo kaum sejenis ikut jenis masing2. Ini 'Hikayat emas Zoo Negara melalui kacamata dan juga pengalaman manis sendiri tukang karut'.

      Delete
  102. Exactly about Modern Products: Essential Provisions

    Feel free to surf to my web blog :: vdeo to mp3 converter free :: :
    :

    ReplyDelete
  103. Depart this life Erzählung für pass away Touristen: die Odessa Inns

    Also visit my web page - release

    ReplyDelete
  104. 2011 Toyota Tundra Equipment – Aftermarket Accessories To
    look at

    Also visit my webpage :: forbidden

    ReplyDelete
  105. teruk btul nafsu nordin ni(klau ni crita bnar)

    ReplyDelete
  106. Jd kn pgjaran....jgn d jdikan tmpt untuk mmaki hamun..apa pun benar atau palsu crta ni ttap ada pngjaran ...renung-renungkan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko renong jiran sblahlaa.

      Delete
  107. kasihan bener tuh anak,hanya rasa ika n sahaja yang ia tahu hehe..

    ReplyDelete
  108. just being shitting with animal.. fuck

    ReplyDelete
  109. hohoho.....mabeles..mabeles..

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri