Remaja 15 Tahun Terlanjur 20 Kali
Home » » Remaja 15 Tahun Terlanjur 20 Kali

Remaja 15 Tahun Terlanjur 20 Kali

109 Comments

PETALING JAYA: Tindakan seorang kakak merampas telefon bimbit adik perempuannya membongkar rahsia perbuatan keji gadis terbabit yang terlanjur lebih 20 kali bersama teman lelakinya sejak beberapa bulan lalu.

Kejadian itu terbongkar jam 11.30 malam Sabtu lalu, selepas kakak berkenaan menemui SMS berbaur lucah dihantar teman lelaki adiknya berusia 19 tahun menyebabkan kakak berusia 20-an itu mendesak adiknya menceritakan perkara sebenar.


Menurut sumber, remaja perempuan berusia 15 tahun yang ketakutan selepas hubungan cinta terlarang itu terbongkar hanya berdiam diri dan menangis teresak-esak.


“Ibu bapa mereka yang mengetahui anak gadisnya itu yang menunggu keputusan peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR) terlanjur hanya terdiam.


“Bagaimanapun, abang iparnya mendesak gadis terbabit menghubungi teman lelakinya sebelum mereka menangkap lelaki itu dan membawanya ke Balai Polis Kota Damansara,” katanya.


Menceritakan semula kejadian itu, sumber berkata, perbuatan keji adiknya terbongkar apabila kakaknya yang menegur sikap gadis itu yang sering tidur lewat kerana bermain komputer terlihat SMS lucah dalam telefon bimbitnya.


Sumber berkata, kakaknya mendesak adiknya menceritakan perkara sebenar sebelum dimaklumkan mereka berkenalan melalui laman sembang sosial.
“Perkenalan itu bertukar percintaan sebelum kedua-dua mereka berjumpa secara sembunyi bagi bermadu kasih.


“Sebaik mendengar pengakuan itu, abang iparnya meminta gadis terbabit menghubungi teman lelakinya untuk berjumpa di padang sekolah berhampiran rumah mereka,” katanya.
Menurutnya, sebaik mereka bertemu teman lelaki adiknya, abang iparnya meminta penjelasan sebelum lelaki terbabit mengaku terlanjur lebih 20 kali bersama gadis itu.


Katanya, geram dengan pengakuan itu, lelaki terbabit dibawa ke balai polis untuk tindakan lanjut.


Lagi Kisah Remaja Terlanjur di sini 

109 comments:

  1. Terlanjur 20 kali?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puas menghisap butu & dijilat puki.....manusia2.

      Delete
    2. SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :


      OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?--> WWW.JUSTINZAYN.COM

      DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

      TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

      DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA 2014 (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

      TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER 2014 DI MALAYSIA --> WWW.PASSPERCUMA.COM

      INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM

      IPHONE 5 (RM1200) , IPHONE 5S (RM1350) , IPHONE 5C (RM1000) *TERHAD*--> WWW.IPHONEMSIA.COM










      ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)

      Delete
  2. Apa nak dikatakan... Benda sedap, free pulak tu... Padan muka.

    ReplyDelete
  3. ada bakat jalang dn bapa ayam

    ReplyDelete
  4. ....yang tak adilnya, sang jantan dijatuhkan hukuman. Yg si betina gatal ni plak bakal trlepas hukuman walau pn hubungan laknat tu dilakukan atas dasar suka sama suka. Apa la nk jadi?!! betul la betina zaman skang ni mmg pembawak musibah!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sbb tu dunia dh trblik.dlu pmpuan je yg kna..bunting?trus kna tggl..pdhl dua2 nk.zmn skang,laki plak kna. Kte doakn je la mreka dbuka pntu chya..insyaAllah..

      Delete
    2. Lelaki yg salah... sbb lelaki ada 9 Akal 1 nafsu.... pompuan 9 nafsu 1 Akal... Kalau laki tu taknak n tegas, pompuan pun takkan terpengaruh.... lagi2 pompuan tu baru 15 thn.... laki tu la yg jahat....

      Delete
    3. Ko kne taw gk 9 akal n 1 nafsu 2 ap,nafsu laki kt pompuan j,..

      Delete
    4. btol gak...betina asyik selamat je...tu sbb byk betina skrg x kisah buat seks brkali-kali....yg kene laki je...

      Delete
    5. Aduii. Jangann sembanrangan kutuk orang lain. Kena batang hidung sendiri baru tahuu nak panik. Minta je tak jadi dekat diri sendiri. Paham ?. Tak semestinya satu kesalahan seorang manusia , diri dia dilabel seperti haiwan. Manusia. Kesalahan itu pasti dibuat. Berdoa je tak jadi pada diri sendiri

      Delete
    6. Aduii. Jangann sembanrangan kutuk orang lain. Kena batang hidung sendiri baru tahuu nak panik. Minta je tak jadi dekat diri sendiri. Paham ?. Tak semestinya satu kesalahan seorang manusia , diri dia dilabel seperti haiwan. Manusia. Kesalahan itu pasti dibuat. Berdoa je tak jadi pada diri sendiri

      Delete
  5. Yeuwwwwhh seronok beronok la ye... Dah kantoi lagi la gumbira... Thumbs up...

    ReplyDelete
  6. Tu bkn t'lnjur...tu merelakan...aje bangang jgk fmly pmpn tu..

    ReplyDelete
  7. bila nk buat hudud ?

    ReplyDelete
  8. BODO..,,ORG MELAYU SUKE MENGATA..BKN NK BG NASIHAT..KALU JD KAT ANAK YG NGATA TU BRU TAU..BODO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Relex laa der..lu maki org tue xsalh kew..adooianye pn..

      Delete
    2. Xyah dok bising la..jge fmily msg2 tu dlu.

      Delete
  9. sama2 seronok... bila dah termengandung baru nak terngadah.. Ya Allah, jauhkan musibah ini dari berlanjutan..

    ReplyDelete
  10. Hahaha ini bkn tlanjur,tp d'anjurkn...

    ReplyDelete
  11. Kawinkan aje kan senang....

    ReplyDelete
  12. Hukum hudud..bru takut..klu penjara je,klur buat blk..

    ReplyDelete
  13. Ambil tindakan yg adil la. Jgn pihak lelaki d hukum,tp pompuan terlepas. Benda ni atas dasar suka sama suka. Klu pompuan x suka da lama dia pecah rahsia.

    ReplyDelete
  14. Ambil tindakan yg adil la. Jgn pihak lelaki d hukum,tp pompuan terlepas. Benda ni atas dasar suka sama suka. Klu pompuan x suka da lama dia pecah rahsia.

    ReplyDelete
  15. terlanjur?? mknenye xsngaje lanjur la ni?? ate bangang beno tajuk nye pon..

    ReplyDelete
  16. 20 kali besar dah gua ooo..

    ReplyDelete
  17. alah,budak tmpat aku 2 da byk yg telanjur.kire ok 20 kali sowg jantan je.yg ade 20 jantan kali 2 terlanjur..

    ReplyDelete
  18. terlanjur 2 ungkapan untuk yg pertama kali...tapi lau dah 20x...2 mannanyer penzinaan yg berterusan...ada paham

    ReplyDelete
  19. 20 kali masih kategori TERlanjur ker? Wah3... Zaman HUMAN RIGHT la katakan..

    ReplyDelete
  20. Bgus la... yg bf dok lokap.. yg awek dok umh.. sdap sama2... x adil.. yg abg ipar tuh bodoh.. mcm la dia x penah tutuh burit kak dia sebelum kwin.. cuma x kntoi je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kt dunie je awek tu lepas kt akhirat x kisah laki ke pompuan ke dosa ttp dosa ah

      Delete
  21. Camne2 pun budak bawah 18thn kategori naif dan tahap bengap lagi nak wat keputusan...mudah kena influence...so walau suka sama suka ke atau pompuan tu yg rogol laki tu ka tetap kes persetubuhan bawah umur...budak laki skang tau nak sedap sodok je tapi akai takdak...kalo dah nak berzina sangat pilih2 la jangan main tale je...undang2 camni - atleast leh bendung budak2 bawah umur yg bodo baghal senang pujuk rayu kena pengaruh bagai...yang atas 18 tu dah boleh pikir panjang..kalo da jenis nak memburit gak mmg tak leh kata ape..itu ko jwb la ngan ALLAH

    ReplyDelete
  22. 20 kali bukan terlanjur lagi dah... 2 nmenye dah alang2 terlanjur...

    ReplyDelete
  23. bodoh abg ipar dia ni ...hntr balai buat per ni kn kes suka sama suka...nape tk kawenkn jer...sengal..ntah2 dlu dia pn sma ja time zaman cintan2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mamat tue frust menonggeng kot...da ade orng explore adik ipar die dlu...ha2

      Delete
  24. ya allah .. jauh kn la aq dr tjbak dlm pkre ni .. ngeri ..

    ReplyDelete
  25. Hohoho,2 bkn trlanjur lg 2.

    ReplyDelete
  26. Nak buat ap2 tlg lah fikir tuhan dan ibu bapa.

    ReplyDelete
  27. 2 bkn terlanjur da...meme nak

    ReplyDelete
  28. http:// www.facebook.com /pages/
    DealGenius/ 274784142625548? notif_t=fbpage_
    admin ...try la usha...bnyk gadget dgn hrge yg best...hrge bleh rnding...

    ReplyDelete

  29. Naye ko hok jate.. Xleh saloh ko hok jate jah.. Hok tino pn gletah nok jgok

    ReplyDelete
  30. oleh itu wahai perempuan, kuatkanlah pegangan agamamu, kuatkan lah hatimu..senang cita xpayah couple2 lah..kawin terus je dgn lelaki yg berkenan. Pastikan lelaki itu org2 yg at LEAST ada pegangan agama -pendapat aku sbg org lelaki-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sgt setuju dengan cadangan awak tu.cari lelaki yg atleast ada pegangan agman...

      Delete
  31. Terlampau moden sgat.

    ReplyDelete
  32. Aper lah nak jadi ngn remaja zaman skarang.....

    ReplyDelete
  33. Ini bg tau paper metro ni mesti esk muke depan ni. ;p

    ReplyDelete
  34. macam2 hal la sekarang ni kan.. jom ramai2 tengok blog ni wanayu.com

    ReplyDelete
  35. 20 kali je??buat la lbh ckit..

    ReplyDelete
  36. Eh sedap sgt terlanjur...
    Ah xtahan dia uli tetek terlanjur lagi...
    Bijik asyik basah je..terlanjur lagi

    Begitu seterusnya sebanyak 20x

    ReplyDelete
  37. jwblah kt dpn tuhan nnti..masing2 ade habuan masing2..saba laa,,

    ReplyDelete
  38. Oklaa...dunia pnya hukuman suda dpt...akihrat mo tunggu lg tu....perghhhh sedap bai...... biarkan hidup dalam penantian....

    ReplyDelete
  39. secara waras remaja sekarang dh tahu yg mn buruk yg mn baik....tetapi msh trpngaruh dgn budaya songsang.......alahai remaja sekarang....mmg bagang r...

    ReplyDelete
  40. pe jadi budak laki tu..? penjara..? LOL..!

    ReplyDelete
  41. 20 kali tu bukan terlanjur namanya

    ReplyDelete
  42. Hahahah bodoh bodoh bodoh bodoh bodoh bodoh 20 kali tu bukan TERLANJUR tapi TERPELACUR

    ReplyDelete
  43. Jaoh kn lah anak cucu kita dr kalangan org2 yg nipis ilmu ugame tp kuat nfsunye ..amin ya llah..

    ReplyDelete
  44. Jaoh kn lah anak cucu kita dr kalangan org2 yg nipis ilmu ugame tp kuat nfsunye ..amin ya llah..

    ReplyDelete
  45. Tepuk sebelah tangan x bebunyi...
    Sedap sama2 yg kena lokap hok jantan...
    Puiii punye tino...

    ReplyDelete
  46. zmn skrg jrg skali dgr pmpn x pnanh tlanjur..apatah lg tlalu byk pdedahan dunia hiburan..yg dkatakan HARAM tu la dbuat..msk kat pst hburan..50-50 bangsa melayu..dgn bangga nya mnum arak..peluk cium..tkinjal2 kat stage...aduhhh..aku yg bkn malay ni pun malu tgk prangai mglahkan non muslim..fkr2kan la...

    ReplyDelete
  47. tiara tyra zareen1 November 2012 14:45

    biasalah tu budak zaman sekarang.. ingat nk seronok jek..

    ReplyDelete
  48. agak2 la TERlanjur.. tu bukan TER tapi MElanjurkan diri sebanyak 20 kali.. pepet sedap kena jolok, yg menjolok je letih yang kena jolok menahan nikmat kesedapan!!

    ReplyDelete
  49. yg kate abg ipar bdak tu dh buat ngn isterinya sblom kahwin.. baik tarik blik kte2 korang.. klu dia x de wat pape sblom kahwin, korang free2 je dpt dosa tuduh pompuan suci berzina.. insaflah sket

    ReplyDelete
  50. naseb sorang tu ja..klau dengan 20 laki lagi payah

    ReplyDelete
  51. ni bukan TERlanjur..ade ke org buat sex secara tak sengaja?? bodoh

    ReplyDelete
  52. tlg lar jgn lar dikeji dn dihina..nanti family kita plak yg merana sama sama doakan supya mereka diberi hidaYah dr Allah

    ReplyDelete
  53. tlg lar jgn lar dikeji dn dihina..nanti family kita plak yg merana sama sama doakan supya mereka diberi hidaYah dr Allah

    ReplyDelete
  54. astaghfirullah.ape nk jadi dgn remaja zaman skrg...x tau mana baik "n" buruk.itu ukannya t'lanjur tapi sengaja.nk ace macam mana benda tu sblm kawen.......

    ReplyDelete
  55. nk buat mcm mana lau masih guna undang2 british yg bodoh x fikir pihak lelaki dan x fikir utk slesaikan elok2.. Dh Suka sama suka dan dah trlajur bgai laki bini sepatutnya kawenkan diaorg apa salahnya.

    ReplyDelete
  56. ni bukn tlnjur, ni lacur

    ReplyDelete
  57. ni bkan lacur,,tpi pelacur

    ReplyDelete
  58. kalau dah sampai 20 kali tu bukan namanya terlanjur cibai !

    ReplyDelete
  59. TERlanjur katanya!!!! 20 kali TER

    ReplyDelete
  60. ITU BUKAN TERLANJUR. ITU TERSUKA SUKA. AKHIR ZAMAN...

    ReplyDelete
  61. Bila Seseorang Tu Dah Mumaiyiz Xkire Laki Atau Pompuan Patut Tanggung Dosa Sendri.
    Xsepatutnye Menjatuhkn Hukuman Hanya Pd Lelaki.
    Mcm La Pompuan Xdak Nafsu Plak.
    Hukuman Jahilliyah. Patut Dua2 Kne 100 Sebat Ikut Perintah Agama. 20 Kali Bukan Terlanjur Tp Mmg Sangap. Lps Bagi Sebat Bg Nikah Trus Bg Die Rs Ikut Saluran Yg Btul.

    ReplyDelete
  62. Tak kira la lelaki 1 nafsu ke perempuan 9 nafsu ke salah tetap salah.Kalau dah 10 kali bukan TERLANJUR lg tp MENGANJURKAN ada la.Walaupun lelaki tu dijatuhkan hukuman & perempuan tu terlepas...Allah maha adil.Tunggu je kat sana nanti ko terlepas ke tak hukuman Allah.

    ReplyDelete
  63. xyh gduh2..tgk page ni lg best...http://iearn123.com/ref.php?page=act/ref&invcod=68626

    ReplyDelete
  64. ni bukan TER. ni sengaja gatai -.-''

    ReplyDelete
  65. xnk tngok..sdapnye jdi pelanjur..

    ReplyDelete
  66. Sedap punya barang apa bleh buat..ah ah ahmad..

    ReplyDelete
  67. ok lg dri mlancap sorang2

    ReplyDelete
  68. hehe~ ok pe tu, aku tau pompan tu yang rogol laki tu...

    ReplyDelete
  69. 20 kali jadi menganjurkan kot

    ReplyDelete
  70. Kalau dh 20x........tu dh melacur namanya

    ReplyDelete
  71. Semua atas aku semua suka melanjur...hahahha

    ReplyDelete
  72. hahhahahahhah ape bende arh giler betol....

    ReplyDelete
  73. ikut hukum hudud, hukum ALLAH, kan senang..
    selesai masalah, pasti perkara2 sebegini tak berlaku..

    ReplyDelete
  74. Kalau ikut hukum Islam , dari mazhab Syafi`e, hanafi mahupun hambali dan maliki , wanita itu sudah di kira matang selepas akil baligh . rasanya wanita ini dah cukup matang utk mengetahui perbuatannya adalah salah . maka tidak adil lah , di mana hukuman itu hanya dikenakan kepada si lelaki

    ReplyDelete
  75. org atas ak ni pasal ap amek trdemark zamri kl ni?

    ReplyDelete
  76. ape yg hebat sangat terlanjur 20kali...aq terlanjur 43kali x heboh pun..jgn dirty mind..aq terlanjur x pergi skolah lah..sape dirty mind tu..pergi semayang cukup2 mintak keampunan..otak blue betul,..

    ReplyDelete
  77. Klau dah 20 kali tu xde terlanjurnya...

    TERKINI : Apabila Janda Kehausan(18++)

    ReplyDelete
  78. ni bukan 'TER'lanjur dahh.. aku rasa dah takda istilah TERlanjur lagi kalau dah 20 kali buat benda tu.. apalah manusia akhir zaman sekarang ni. tak paham eden

    ReplyDelete
  79. bodoh p repot polis buat pa. buat malu je. dh tentu pempuan tu rela, suka sama suka. bkn nye balak dia rogol. nama lagi terlanjur bongokkk

    ReplyDelete
  80. 15thn...akta perlindugan kanak2 dan wanita...sebatan 20 kali...statuary rape

    ReplyDelete
  81. perghhh .. kene sebat la nampak gayanya jantan tu .. muekekeke .. pecah jubor wehhh

    ReplyDelete
  82. yeahhh hidup anon.

    ReplyDelete
  83. BUDAK lelaki ada perasaan sex juga ya..bahaya ni.akn dtg anak2 prompuan kta xble duk rapat dgn kwn lelakinya.bahayanyaaa~

    ReplyDelete
  84. btw...jgn nk salah kn sgt remaja zaman skrg...dunia mkin maju..manusia makin jahil n leka...ibu bapa pon x leh d salahkn jugak..sbb mereka hdup pd zaman brbeza..x leh salahkn media jugak sbb kite ada pilihan utk memilih n menggunakn gajet n media ng btol...jd salah sape? salah semua...--ni pndapat aq sbb seorang remaja 17 thn-- "aq harap x jdi kt aq...amin"

    ReplyDelete
  85. waduh udah 20 kali,,,
    gimana tuh..

    ReplyDelete
  86. perh !! bwah umo la ni .. pedih bontot kene sebat ..

    ReplyDelete
  87. senang kata..serah psda allah je..hanya hukuman allah je yg setimpal dgn dosa diorang..manusia mcm ni memang takkan serik..

    ReplyDelete
  88. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  89. nila prangai budak2 skrng...dh kantoi tau pulak nk nangis, malu, ngelabah bagai...mak bapak dia leh dia plak...klu mak aku bbakul2 sumpah seranah kena....silap2 kne halau dr rumah

    ReplyDelete
  90. abang iparnya??? Mana bpk nya pula??

    ReplyDelete
  91. so settle la pas pegi balai polis?nk wat tuduhan ape???mrogol budak bwah umur???rsenye ada yg pelik kat sni...bnde takkn jd klau tk dri kdua2 pihak..

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri