Seram! Ikan Serigala Bermata Tiga
Home » » Seram! Ikan Serigala Bermata Tiga

Seram! Ikan Serigala Bermata Tiga

9 Aug 2012 16 Comments

Sekumpulan nelayan diCordoba, Argentina menemui seekor ikan bermata tiga berhampiran Loji Janakuasa Nuklear. Ikan pelik itu juga dikenali sebagai ikan serigala tiga mata kerana rupanya yang seakan-akan serigala. Di bawah merupakan gambar pelik ikan serigala yang mungkin bermutasi sehingga mendapat tiga mata.

Salah seorang nelayan, Julian Zmutt, berkata pada mulanya tiada siapa yang perasan mata ketiga ikan pelik tersebut kerana waktu itu gelap. “Kami telah lama menjadi nelayan disini dan kami amat terkejut dapat menangkap spesies ikan pelik yang jarang ditemui ini,” lapor Blaze.com.

“Pada masa itu agak gelap dan kami langsung tidak perasan mengenai ikan pelik tersebut. Tetapi kemudian kami melihatnya dengan lampu suluh dan nampak dengan jelas ikan itu mempunyai mata ketiga dan berwajah pelik.“

Menurut Infobae.com, laman berita berbahasa Sepanyol, tasik di mana ikan bermata tiga ditangkap adalah satu takungan di mana air panas dari loji nuklear dipam. Kini, kemunculan ikan pelik bermata tiga menakutkan penduduk tempatan kerana mereka belum pernah menemui spesis seperti itu. Lebih-lebih lagi mereka melihat sendiri keajaiban tersebut.

Mereka bimbang kemunculan ikan bermata tiga mungkin disebabkan oleh mutasi dari air di loji nuklear berhampiran. Selain itu, kemungkinan mutasi turut terkena pada manusia masih belum diketahui.


Lagi Koleksi Gambar Ikan Serigala Bermata Tiga di sini

16 comments:

  1. teringat Movie The Simpsons. Loji, pencemaran, dan kemunculan haiwan bermata extra. ngeri sangat

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai nobby..nak bisjut?

      Delete
  2. eleyh. . .bwu bmate tiga. . . .mata 6 k0e pnah tg0k?, aku pnah. . . ,

    ReplyDelete
  3. Ada je nk lbih dr org,anon 12 aug,tu le org,apsal xcter je ada mate 18ribu je

    ReplyDelete
  4. Masak lemak cili api. Pastikan banyak cili api. Ha tegok mata hang berair ke tidak!!

    ReplyDelete
  5. bajet la da tgk 6 mata punye ikan.nk kencing budak kecik boleh la.

    ReplyDelete
  6. kalau orang bermutasi stylo jgk...

    ReplyDelete
  7. ikan mate 3 pon kome nk gado..org xde mate nk mlintas jln kome wat xtau je

    ReplyDelete
  8. yekee, kot2 uh parasite je kot

    ReplyDelete
  9. hmmmm,,,,, kejadian yang aneh,,,, hmmm nak makan jap larh,,,,,

    ReplyDelete
  10. apa2 pun ALLAH maha berkuasa sesungguhnye dia tahu akan segala-galanye :)

    ReplyDelete
  11. Bako bako jgn tak bako.....sodap!!!

    ReplyDelete
  12. kena kat manusia,, nnt dapat rinegan ngan sharingan.. ok gak tuu

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri