Subhanallah! Budak Kembar Sotong Melekat Di Perutnya
Home » » Subhanallah! Budak Kembar Sotong Melekat Di Perutnya

Subhanallah! Budak Kembar Sotong Melekat Di Perutnya

17 Aug 2012 65 Comments
Deepak Kumar Paswaan yang berusia lapan tahun dari India mempunyai zaman kanak-kanak yang normal setelah “kembar parasit”-nya telah dibuang dalam satu pembedahan. Anak lelaki atau budak aneh yang menjadi terkenal di seluruh dunia yang mendapat gelaran “kanak-kanak sotong ajaib piala dunia” dia lahir dengan kaki dan lengan yang sesetengah darinya tumbuh dengan pesat di dadanya. Mari kita lihat gambar kanak-kanak ajaib yang digelar budak kembar sotong di India ini.






Lagi Koleksi Gambar Budak Kembar Sotong Melekat Di Perutnya di sini

65 comments:

  1. 1sttt!!!! orang bawah ni bahalol!!! ahahahhaha!

    ReplyDelete
  2. 1st dan 2nd bengong...

    ReplyDelete
  3. 1st 2nd 3rd bangang

    ReplyDelete
  4. 1st 2nd 3rd 4rd sengal

    ReplyDelete
  5. 1st 2nd 3rd 4rd BANGSAT

    ReplyDelete
  6. 1st,2nd,3rd,4rd,5,6, bahalol,benggong,banggang,sengal,bangsat dan buta perut..

    ReplyDelete
  7. yg type "1st,2nd,3rd,4rd,5,6, bahalol,benggong,banggang,sengal,bangsat dan buta perut.." tu pon bangang sekali

    ReplyDelete
  8. Smua di atas ni sakai !

    ReplyDelete
  9. Semua di atas anak luar nikah. Anak haram

    ReplyDelete
  10. semua di atas orang bangladesh :D

    ReplyDelete
  11. hahaha... makan sotong smuanya...

    ReplyDelete
  12. Allah pun di atas jugak, tak baik tau.

    ReplyDelete
  13. Mulut korang nie!! confirm neraka!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. siapa anda untuk 'neraka'kan orang?

      Delete
  14. sape yg ckp melayu b**i 2,dia lg la bngsat sb mkn b**i

    ReplyDelete
    Replies
    1. sape yg ckp melayu babi tu aku ingat mak bapak dia yg babi!!!!

      Delete
    2. Bukan mak bapak je. Da mmg keturunan babi mase zaman nabi nuh lg. Keturunan dia la yg jilat muntah org sume atas kapal nabi nuh. Dasar babi makan tahi.

      Delete
  15. Org yg ckp mlayu babi tu anak haram kpd babi sundal..

    ReplyDelete
  16. Tak baik menghina sesama manusia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abis tu dia ckp melayu babi dlu apsal. Mlenkan ko ni bkn melayu la nk backup dia.

      Delete
  17. semua orng yg komen ni prihatin bab susah2 je taip kan..kesian aku tengok korang ni..lebih kesian brbnding budak kat atas tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku lagi kesian kat kau!!!

      Delete
  18. bodoh anon anon sekalian!! puih di BLOG YANG SIOT JUGAK!!

    ReplyDelete
  19. korang nie dah kenape? Asal macam nie haa? Kutuk2. Ingat diri uh da cukup bagus nak mnghina org? Ape la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa uh uh ha kiwak??? kna bunuh spesis mcm ko ni agar x membiak!!!

      Delete
  20. hahaha...komen2 buatku terbahak2...mcm majalah gila-gila..

    ReplyDelete
  21. bukan sedih tengok entri tp sedih baca komen2 kat atas tu

    ReplyDelete
  22. !#%#*&%#:"><":`!#^$

    ReplyDelete
  23. God bless you all..

    ReplyDelete
  24. 1 MALAYSIA!!!!

    ReplyDelete
  25. aq rasa dah mcm kat pesta mencarut bila baca komen korg ni..

    ReplyDelete
  26. siapa dia atas ku dia kencing bediri ..sambil belari

    ReplyDelete
  27. hahaha.... orang atas aku ni lagi cam gampang!! >w<"

    ReplyDelete
  28. ape la cm budak2 x matang

    ReplyDelete
  29. orang atas aku semua badigol

    aku pandai

    bawah aku orang lagi pandai

    ReplyDelete
  30. Terima kasih..ye saya mmg pandai

    ReplyDelete
  31. x psal gadoh sbb ni jerr....blik jimak bini kau lagi bgus

    ReplyDelete
  32. mentang2 bleh post comment as anonymous.. duk mencarut mcm jahanam kat sini buad pa....
    post blog psai lain, hangpa duk borak psai lain..

    ReplyDelete
  33. bangang nyer ckap bdak tu sotong.......! -,-

    ReplyDelete
  34. butoh pak ampa dok hingaq pa!!!

    ReplyDelete
  35. kalau branii satu lwn kosong!

    ReplyDelete
  36. UNDILAH BARISAN NASIONAL!!!!!!

    ReplyDelete
  37. astafirullah al azim...

    ReplyDelete
  38. beruntunglah kita kerana dikurniakan tubuh badan yang sihat dan sempurna.. x begitu? kawan2? alhamdulillah

    ReplyDelete
  39. BoooOOo Babi Negara?

    ReplyDelete
  40. Hidup zamri kl.

    ReplyDelete
  41. POYO INI SEMUA

    ReplyDelete
  42. 1 Malaysia yeah!

    ReplyDelete
  43. Oit bebudak siapa atas siapa bawah...aku tajak seko2 karang. Komen korang semua lari dari topik! Bangang betui, kecik2 tak mo kawen dah besor kote tak naik! lempang kang!

    ReplyDelete
  44. yg du atas suma pohkiwak, puihhhh!! hahahahahhaha

    ReplyDelete
  45. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  46. budak ni dah buang "kembar" dia. Budak ni pernah masuk Discovery Channel #SajaNakBagiTau

    ReplyDelete
  47. sumpah kelakar baca comments2 korang nie....

    ReplyDelete
  48. pesanan buat semua org yg komen kt atas ni ..

    MAK YOU ALL SEDAP

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri