Subhanallah! Ikan Emas Yang Bersalut Emas (3 Foto)
Home » » Subhanallah! Ikan Emas Yang Bersalut Emas (3 Foto)

Subhanallah! Ikan Emas Yang Bersalut Emas (3 Foto)

15 Aug 2012 39 Comments
Semua orang mesti kenal dan pernah tengok ikan emas kan? Ikan emas tu warnanya lebih kepada oren kan? Ni gambar ikan yang betul-betul emas. Katanya sebahagian badan ikan ini ada emas 24 karat. Tak pasti sama ada ini adalah real atau pun fake.. Apa korang rasa? Real ke fake?





Lagi Koleksi Gambar Ikan Emas Bersalut Emas di sini

39 comments:

  1. hahaha. lg lg n lg 1st

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak payah membodohkan diri....

      Delete
  2. mak ai..nty owg curi kang..

    ReplyDelete
  3. Fake,klu x da lama kuar berita n kecoh 1 dunia

    ReplyDelete
  4. goreng pon sodap

    ReplyDelete
  5. ikan mechanical

    ReplyDelete
  6. kalau ikan buatan.. apa nak hairan.
    lg bagus kalau di letakkan sekali intan berlian

    ReplyDelete
  7. btol tu.....mmg ikan mechanical....ak dh tgk dah

    ReplyDelete
  8. kene spray ni...hahaha

    ReplyDelete
  9. Maaf Admin, numpang promo ya. Bisnis sampingan modal hemat penghasilan berlipat-lipat, bisa dikerjakan sambil tiduran di Facebook. Potensinya 50ribu-250ribu sehari langsung masuk rekening! Info lengkapnya kunjungi :
    http://KomisiVirtual.com/?id=abimagus .

    ReplyDelete
  10. Wow. Kalu tu ikan betul, mesti kecoh 1 dunia bro... Rilek aah...

    ReplyDelete
  11. tenggelam la ikan tu kalo betul..

    ReplyDelete
  12. Ikan bersalut tepung lagi sedap.hohoho

    ReplyDelete
  13. kat umah aku ade 3 ekor ikan nih..

    ReplyDelete
  14. dahsyat betul ahhh... salut tepung pastu gorenhg baru laaa ngeri hahahaha karipap betul

    ReplyDelete
  15. gila aah,aku rasa real,nmpk sngt real...

    ReplyDelete
  16. sapalah p cat ikan ni, klo msk asam pedas lg pekdah...

    -poze

    ReplyDelete
  17. Nampak sangat penipu....xD

    ReplyDelete
  18. wt ikan celup tepung best tu..

    ReplyDelete
  19. aq ad ternak 5 ekor,sekilo 2 rnngit..

    ReplyDelete
  20. Klo pangang ikan ni layan jgak

    ReplyDelete
  21. Ikan ni mesti kena spray...nampak sngt penipu

    ReplyDelete
  22. Ikan tokwan aku nih . Kena sembelih dah .

    ReplyDelete
  23. robot ikan yg d warna atau d lekatkan emas..

    ReplyDelete
  24. kalau nak tahu betol ke tak lemas kan ikan tu dalam air

    ReplyDelete
  25. Dulu org sibuk bela arowana..pd ms tu rega sekor anak 5 ratus..bila dh byk org bela..ia merudum jatuh kpd 100..dlm dunia ni.bila dh byk bekalan melebihi permintaan ..cam tu lh jadinya..

    ReplyDelete
  26. Nama pun ikan emas..'emas' laaa...hapa laa...

    ReplyDelete
  27. ni ikan KOI lah...JAPANESE GOLDEN KOI...pandai2 jer

    ReplyDelete
  28. ni ikan KOI lah...JAPANESE GOLDEN KOI...pandai2 jer

    ReplyDelete
  29. Wowwwwww!sungguh ajaib ikan ini.Hamba berasa ianya patut dipersembahkan kepada Sultan.

    ReplyDelete
  30. apa lagi, kikis lah

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri