Subhanallah! Jerung Pelik Bermata Dajal (6 Gambar)
Home » » Subhanallah! Jerung Pelik Bermata Dajal (6 Gambar)

Subhanallah! Jerung Pelik Bermata Dajal (6 Gambar)

6 Aug 2012 69 Comments
Seorang nelayan di California menemui seekor ikan pelik yang dikatakan jerung bermata satu di tengah-tengah muka haiwan itu. Janin anak jerung yang bersifat albino itu dikeluarkan dari perut ibu jerung yang ditangkap di Teluk California pada musim panas lalu. Jerung bermata satu itu semakin terkenal sejak Pisces Fleet Sportfishing menerbitkan gambarnya Julai lalu, meningkatkan khabar angin mendakwa mungkin ikan pelik itu adalah palsu.

Bagaimanapun menurut laporan MSNBC, penyelidik yang memeriksa haiwan itu berkata ia adalah asli walaupun sukar baginya untuk terus hidup selepas dilahirkan. Pakar ikan jerung,Felipe Galvan Magana dari Centro Interdisciplinario de Ciencias del Mar di Mexico berkata: “Spesies itu memang jarang ditemui. Setakat yang saya tahu, kurang daripada 50 contoh spesies ikan pelik tidak normal seperti itu sudah direkodkan.” Apa-apa pun, betul atau tidak, jom kita tengok dulu gambar pelik ikan jerung yang bermata satu ni. Subhanallah! (Nota: Takkan National Geographics nak tipu kot hehe)








Lagi Gambar Ikan Bermaa Dajal Di Sini

69 comments:

  1. firsttttttttttttt..orang kat bawah ni bodo

    ReplyDelete
    Replies
    1. x baik.. bdosa free maki org x tntu psl

      Delete
    2. orang jat atas ni bodo

      Delete
  2. org kt ats ngok!

    ReplyDelete
  3. Dua-dua buduh..
    Haha

    ReplyDelete
  4. Tiga2 bodoh skali dgn jaws dajal

    ReplyDelete
  5. No 5 ko bodoh sial....

    ReplyDelete
  6. semua pun bodoh

    ReplyDelete
  7. semua pukima, baie. ngalaysia kanggang! puki baie sial

    ReplyDelete
  8. Astaghrfirullahalazimmmmmmm...

    ReplyDelete
  9. minta daup mua mu ah?

    ReplyDelete
  10. Semoga diberi petunjuk oleh ALLAH SWT

    ReplyDelete
  11. Serabut la klu ade indon lahanat dlm dunia ni... Klu ckp elok2 xpe...mentality zero...

    ReplyDelete
  12. damn man, whats wrong with u guys? so immature, try to be spore'an, Got money and everything. fuck!

    ReplyDelete
    Replies
    1. s'pore even worse.like dumb n dumber !
      theh think they got money.even the oxygen they breath is blessed from neighouring country.
      and water they drink is from the sewerage.yuck!
      still dare to speak !

      Delete
  13. sape bace komen aku dye x puase :3

    ReplyDelete
  14. kenapa ya mas dengan indonesia saya?

    ReplyDelete
  15. sedih aq tngok korang sume nie .. cam kanak kanak ribena !..

    ReplyDelete
  16. bro, mulut jaga adap sikit bro. kite race malam ni.

    ReplyDelete
  17. jom..aku taruk c70 arwah tok leh aku..ada bran?

    ReplyDelete
  18. Sempena nuzul al-quran ni n tambah pulak bulan puase... Marilah kita ramai2 bertaubat....

    ReplyDelete
  19. Indon baghal. Fullstop.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn lah fullstop.
      coma je lah.org lain pon nak kutuk gak !
      ha...ha...ha...

      Delete
  20. Komen yg 1st tu stupid

    ReplyDelete
  21. ngomen po nyepak sore..
    Xthu gpo nok

    ReplyDelete
  22. Replies
    1. thats your shark.lay from yr ass....
      ha...ha...
      no school !

      Delete
  23. mate dajal??bukan ke dari hadis2 sahih mengenai dajal tu nabi kate dajal tu mate kanan nye buta.hanya mate kiri nye yang boleh melihat..dah terang2 nabi bagitau..tu menunjuk kan dajal tu mate nye 2 biji cam kite ni..cume buta sebelah kanan.bukan nye 1 je mate kat tengah2 pale..ape la yang buat kite ni sume tertipu bile nampak mate camtu je kate mate dajal..hadis nabi xde pun sbut dajaln itu mata nye 1 kat tgh dahi o kpale..

    ReplyDelete
  24. Mencarut je keja...xde adab betul...xkire la melayu ke cina ke india ke sape2 jela kalu mulut tu dh bau longkang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eyh? Awk pon mencarut ckp org mulut longkang...

      Delete
  25. semua sengal ubi

    ReplyDelete
  26. sume org atas saye bodoh

    ReplyDelete
  27. malas ak nk tmbah dose,,,sbor jela,,,

    ReplyDelete
  28. aen nadya azharee12 August 2012 at 18:24

    erk,, mcm patung pun ade gak....

    ReplyDelete
  29. mak ikan 2 mgkin ambil dadah n mghisap rokok ketika mengandungkan beliau..hahahaha

    ReplyDelete
  30. Nmpak comel plak :3 Macam monster warna hijau dalam monsters inc.

    ReplyDelete
  31. Macam ikan mainan

    ReplyDelete
  32. nak join...smua org atas saya xcantik n huduh..

    ReplyDelete
  33. Wanita di malaysia gatal!! Pengen di entotin dgn kontol besar!! Memek bau!! Dasar cewek bajingan!!! Hidup Indonesia!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. poh keh mak punya indonesial!!!!anak haram..mak loe aja dientotin..anak anjing loe..!!

      Delete
  34. nak maki orang watpe.. Cakap orang bodoh plak tu.. Kalau sndiri tu pndai sangat xpe la.. X takut allah ke?

    ReplyDelete
  35. orang indon.. Ckp tu elok2 la.. Asal? Pompuan kat negara korang tu baik sangat ke? X gatal? X memek bau? X melacur? jgn ckp orang klu sndiri pun same jgak

    ReplyDelete
  36. Haha korang buat aku ketawa je baca komen betapa mesranye korang,gud2 :) idup malindo!!!:)

    ReplyDelete
  37. ada apa dengan cinta?

    ReplyDelete
  38. ada2 je korang ni..mcm budak2..

    ReplyDelete
  39. IndoneSIAL ...pepek mak ang ratah milo !!Gundik2 ampa pon lari mai cari keja kt tanah M'sia ..maw ckp byk plak ..bohh penampaq toi muka stg kot ...haaaaa garang dak ? garang dak ??hapadiaxtaw

    ReplyDelete
  40. ajaran mana la mata dajjal ni...karut marut

    ReplyDelete
  41. Benar ke tak hanya Allah yang tahu , dia yang cipta ...pelik aku , dekat sini pun jadi tempat luahan perasaan , cukup2 lah tu , lain topik lain yg ckp...

    ReplyDelete
  42. sesungguhnya apa masalah korang semua ni? Please sila gunakan akal kamu semua.

    ReplyDelete
  43. Visit ceritakedaiaku.blogspot.com
    thank you ..

    ReplyDelete
  44. Lu olang suma macam cibai !
    Cakap talak pakai otak meh ?
    Lu punya bapak sama mak talak antar lu pigi sekolah meh cibai.. X tahu ormat olang punya !

    ReplyDelete
  45. C-cinta
    I-itu
    N-nikmat
    T-tubuh
    A-anda

    ReplyDelete
  46. orang bawah aku bodoh.

    ReplyDelete
  47. kepala babak kau

    ReplyDelete
  48. sudah aneh-aneh zaman sekarang

    ReplyDelete
  49. aku tampor sumer yg mencarut, hine org lain kanggg

    ReplyDelete
  50. hi.i'm an english man.i like your word "bodoh".what does it mean?nak bisjut?

    ReplyDelete
  51. Yang paling atas bangang abadi :-D

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri