Subhanallah! Labah-Labah Makan Burung
Home » » Subhanallah! Labah-Labah Makan Burung

Subhanallah! Labah-Labah Makan Burung

17 Aug 2012 31 Comments
Biasanya kita dengar Labah-labah hanya makan serangga, tetapi labah-labah yang satu ni bukan calang-calang kerana ia menyantap seekor burung. Seperti yang kita tahu, labah-labah mempunyai kesitimewaan yang tersendiri untuk memerangkap mangsa melalui sarangnya. Namun agak sedikit pelik, kerana kebiasaanyasarang labah-labah hanya mampu memerangkap haiwan jenis serangga. Tetapi kali ini, entah bagaimana burung boleh melekat pada sarangnya. Mari kita tengok aksi binatang pelik labah-labah ini menangkap dan makan seekor burung. Bayangkan kalau labah-labah pelik yang besar ini ada di sarang labah-labah terbesar di dunia ni (LINK). Mengerikan!





Lagi Gambar Labah-Labah Makan Burung di sini

31 comments:

  1. xde pon kene makan....aku tengok macam kene romen....apa pon aku 1sssttttttttttttt....org kat bawah nie bodohhhhh....hahahaha...

    ReplyDelete
  2. Saya adalah orang yng di atas.hehe

    ReplyDelete
  3. tipunye....nampak plastik sangatnye.......hish...tipunye ambooiiii

    ReplyDelete
  4. Hantam sajelah labu...

    ReplyDelete
  5. babi la admin....

    ReplyDelete
  6. admin ur the best

    ReplyDelete
  7. ni bhong pon agk2 la....low akal sgt.....

    ReplyDelete
  8. hm? bohong ka? boleh tunjukkan bukti ianya bohong? kalau setakat kata tengok gmbr itu betul-betul, mata pun boleh tertipu. so, mana buktinya?

    ReplyDelete
  9. macam tipu jer...tak nampak pun labah labah tu makan.

    ReplyDelete
  10. nie btol2 la...aq ade ternak 3 ekor

    ReplyDelete
  11. janagn la menipu

    ReplyDelete
  12. mana ade labah2.. mkn dia menghisap lendiran dalam badan mangsa la.. tu la.. makanan die.. klu bangang gak tak faham g tengok netional geografi haha.. bodoh

    ReplyDelete
  13. aku takot labah labah !!!

    ReplyDelete
  14. kalau tak pahit, bukan tongkat ali namanya...

    ReplyDelete
  15. burung tu burung pipit dan saiznya KECIK....

    ReplyDelete
  16. lancau sume bodoh

    ReplyDelete
  17. ahh burung cumel kene makan lol

    ReplyDelete
  18. itu edit la.can you dig it sucka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  19. Dahlah bodoh mane ade labah makan mcm manusia makan....dia hisap lendir ssmpai kering....tu lah sekolah spm 8 e.....komen pon mcm bodoh

    ReplyDelete
  20. Dahlah bodoh mane ade labah makan mcm manusia makan....dia hisap lendir ssmpai kering....tu lah sekolah spm 8 e.....komen pon mcm bodoh

    ReplyDelete
  21. Maaf, saya bodoh

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri