Subhanallah! Pemandangan Indah Dari Dalam Gunung Berapi
Home » » Subhanallah! Pemandangan Indah Dari Dalam Gunung Berapi

Subhanallah! Pemandangan Indah Dari Dalam Gunung Berapi

13 Aug 2012 11 Comments
Gunung berapi? Pada gambaran awal kita sudah semestinya akan membayangkan tentang kedasyatan gunung berapi yang mengeluarkan lava. Namun terdapat seorang jurugambar yang dikenali sebagai Lurie Belegurschi telah menuruni ke dalam gunung berapi Thrihnukagigur, di Iceland. Keberanian beliau itu mebuahkan hasil apabila dia berjaya merakamkan gambar-gambar yang sungguh indah di dalam gunung berapi. Jom lihat gambar di bawah ini.







Lagi Pemandangan Indah Dari Dalam Gunung Berapi di sini

11 comments:

  1. MasyaAllah indahnya ciptaan tuhan~

    ReplyDelete
  2. Allah maha besar

    ReplyDelete
  3. Kita patt berterima kasih kepada jurugambar tu sbb die lah kite dpt tgk gmbr camni.. Berani btoi dia..

    ReplyDelete
  4. Kita patt berterima kasih kepada jurugambar tu sbb die lah kite dpt tgk gmbr camni.. Berani btoi dia..

    ReplyDelete
  5. Kita patt berterima kasih kepada jurugambar tu sbb die lah kite dpt tgk gmbr camni.. Berani btoi dia..

    ReplyDelete
  6. ALLAH HUAKHBAR KEBESARAN ALLAH YANG MAHA PECIPTA LAGI MENGETAHUI

    ReplyDelete
  7. orang atas aku suka hisap kote aku, orang bawah aku pulak mangsa liwat aku!!
    nama aku Khairudin mokhtar
    asal pontian semenanjung sabah
    umur 25
    mahu jadi seperti aku klick @kotebesarliwatsedap.com

    ReplyDelete
  8. 0Rg ats aq gile seks. . fap. .fap. .fap

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri