Ular Ini Masih Mengganas Walaupun Kepalanya Telah Putus (Foto+Video)
Home » » Ular Ini Masih Mengganas Walaupun Kepalanya Telah Putus (Foto+Video)

Ular Ini Masih Mengganas Walaupun Kepalanya Telah Putus (Foto+Video)

30 Comments


Jika kepala sudah terpisah dari badan, maka secara logiknya, ia tidak mampu melakukan sebarang tindakbalas baik manusia mahupun haiwan. Tetapi sebuah video yang dirakam di mana seekor ular yang telah putus kepala dan badannya tetapi masih lagi boleh mendatangkan maut pada seseorang di mana ular yang hanya tinggal kepala tersebut masih mampu untuk memberikan patukan berbisa. Boleh tonton video di atas ini.




Lagi Video Ular Putus Kepala Di sini

30 comments:

  1. Terlihat Banget Di Editnya...

    ReplyDelete
  2. nampak sangat edit .. fake gile

    ReplyDelete
  3. edit otak ko..lau ade lagi badan dia mmg dah naik patuk org la gile..

    ReplyDelete
  4. Edit atau x ianya mmg bnar.

    ReplyDelete
  5. semua nak edit....ntah apa2 lah korang ni...kalo tengok betol2 mana ade edit...ni semua kuasa Allah...Allah Taa'la nak tunjukkan hidup mati ni dibawah kekuasaan Allah..

    ReplyDelete
  6. ni bukan edit.. meskipun dh terpisah dr bdan tp ototnya masih dipengaruhi dr otak.. sma juga klu korg ambik seko ayam, n korg kapak leher dia bg putus terus tnpa memotong urat meritnya sperti sembelih biasa, bdn dia still akan bgerak n berlari. 2 la bukti kekuasaan allah.

    ReplyDelete
  7. ayah aku pernah kata, kalau ada ular masuk dlm rumah, jangan bunuh ular tu dlm rumah, jgn cederakan ular tu, aku tanye asal, ayah aku diam je. tu je, rasa cam xde kene mengene plak ngan kes ni

    ReplyDelete
  8. comel ular ni ...

    ReplyDelete
  9. fake...ada tali kat atas tu

    ReplyDelete
  10. aik ko baruah betul penulis blog pen patah nie
    da la masuk cite cite donggeng la edit la
    tayul la.. mcm mana masyarakat kite nak maju ke hadapan!!! PENULIS MELAYU BODOH TERAKHIR !!!!

    ReplyDelete
  11. Aq sokong org atas >.<!!

    ReplyDelete
  12. ni btul la, aq pnah tgok, yg aq tgok ni siap lompat lg...

    ReplyDelete
  13. sebab otak n otot die x mati lagi... mcm lembu kene sembelih, lame juga die mengerang... mcm org koma, klu otak dh mati, jantung berdenyut pun x boleh dah... pastu penah gak aq tgok ayam dh sembelih n dh bersih kuar dan dalam, tpi terkepak2 lagi, ototnya masih lg x lupe nk gerak.. n lastly penah dgr mayat gerak, bgun or berbunyi, sbb otot msih kembang atau kecut...

    ReplyDelete
  14. x belaja sains btol laa org ni!! adoiyaii... utk mase 24 jam akan dtg, ular yg putus kepalenye masih dpt hidup laa.. itu pon x tau..

    ReplyDelete
  15. sdgkan otak manusia bile kehilangan darah ke otak dlm beberapa saat pn da rosak dan manusia bole mati, apa lg jika ular yg kehilangan otak ne..Aku belajar biologi la bro..Jika da xde kepale, manada impuls saraf drpd otak utk mematuk mangsanye..

    ReplyDelete
  16. Amboi2..smua nk tayang kepandaian masing2..kmu smua sbiji mcm beruk..

    ReplyDelete
  17. info: manusia akn sdr selama 8 saat setelah kpale nye dipenggal. dlm kes ular ni, darah dlm otak uh blom abeh klua la kot.
    aa aku sains stdnt gak. hehe ape2 pn, depends on Allah. die lg berkuasa.

    ReplyDelete
  18. Ramai betul profesor dekat sini .. bagus2

    ReplyDelete
  19. ngeri la siyottttttttttt!!!

    Ha! Ha! Ha!

    Orang bawah aku GAGAL BERSETUBUH KERANA ZAKAR TERLALU BESAR!

    ReplyDelete
  20. fucker fucker fucker..main dota lagi best..!!

    ReplyDelete
  21. KORANG NI X BLAJAR TATA-RAKYAT KER MASA SEKOLAH? ULAR MANA ADER OTAK ...BUDI BAHASA..BUDAYA KITA...JGN LUPA..PASANGKAN TALIPINGGANG KELEDAR.INGAT YG TERSAYANG.

    ReplyDelete
  22. banyak mkn babi la korang ni.. gaduh x sudah

    ReplyDelete
  23. Masak kari sedop nie...

    ReplyDelete
  24. hebatnya cuy??????????????????

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri