Ustazah Berzina Dengan Lelaki Ketika Suami Di Mekah
Home » » Ustazah Berzina Dengan Lelaki Ketika Suami Di Mekah

Ustazah Berzina Dengan Lelaki Ketika Suami Di Mekah

98 Comments



Ustazah Berzina Dengan Duda Ketika Suami Di Mekah

Dia seorang ustazah bertudung labuh yang berkelulusan dalam bidang agama dari sebuah universiti di Timur Tengah, sebelum ini mengajar di sebuah masjid dan sebuah sekolah rendah di Kota Tinggi, Johor, serta bersuamikan seorang ustaz yang disegani di daerah itu.

Bagaimanapun, di sebalik perwatakan lembut dan alim, ustazah berusia 35 tahun itu sanggup menconteng arang di muka keluarga dan suaminya, apabila ditangkap khalwat bersama seorang duda sebayanya, yang juga bekas rakan sekolahnya dan suami.

Ustazah yang memiliki latar belakang yang kuat berpegang kepada ajaran agama itu memberi alasan kononnya dia tertekan akibat suaminya berpoligami sehingga sanggup menjalinkan hubungan cinta dengan duda terbabit dan lebih mengejutkan, mereka dipercayai pernah beberapa kali terlanjur.

Tembelang ustazah terbabit pecah apabila dia ditangkap khalwat ketika berdua-duaan dengan duda itu baru-baru ini dan mereka dilaporkan mengambil masa hampir setengah jam sebelum membuka pintu rumah kedai yang didiami dengan kedua-duanya dalam keadaan berpakaian lengkap.

Menurut sumber, lebih menyedihkan, ketika kejadian, suami ustazah terbabit berada di Makkah untuk menunaikan haji.

Katanya, sejurus ditangkap berkhalwat, ustazah terbabit menghubungi suaminya untuk memaklumkan kejadian dan terus meminta cerai.

Menurutnya, ustazah terbabit dan suaminya berkahwin pada 1997, tetapi tidak dikurniakan cahaya mata menyebabkan mereka mengambil dua anak angkat termasuk seorang daripadanya dipelihara sejak kecil.

“Wanita itu bertemu dengan duda yang juga bekas rakan sekolahnya ketika perlawanan boling pada awal tahun lalu dan sejak itu hubungan mereka semakin rapat apabila lelaki itu menjadi tempatnya mencurah perasaan dan menagih simpati.

“Ustazah itu memberitahu duda terbabit kononnya dia tertekan kerana suami berkahwin lain sedangkan sebelum ini, dia sendiri bersetuju serta membenarkan suaminya berpoligami dan mereka sama-sama ke mahkamah untuk menguruskan perkahwinan itu.

“Tetapi, sebagai seorang yang ada latar belakang agama, hubungan dengan lelaki lain bukan cara untuk mengatasi tekanan lebih-lebih lagi dia masih berstatus isteri orang dan perhubungan itu mendekatkan mereka dengan maksiat,” katanya.

Sumber itu berkata, selepas ditangkap, duda itu pula mengaku dia pernah terlanjur dengan wanita berkenaan, tetapi di pihak ustazah terbabit, dia masih mahu ‘menegakkan benang basah’ dan menyebarkan berita kononnya dia dianiaya.

Menurutnya, demi menjaga nama baik keluarga dan maruah isteri, suami ustazah terbabit membuat pengakuan kononnya membenarkan duda terbabit menjemput isterinya yang baru pulang daripada rombongan sekolah, sebelum mereka ditangkap khalwat.

Katanya, ketika ditangkap, pasangan terbabit memberi alasan duda terbabit datang untuk menghantarnya pulang ke rumah dan membantu mengangkat beg.



Lagi Ustazah Berzina terkantoi di sini

Jika anda suka artikel ini, jangan lupa sertakan kami dengan copy salah satu link di bawah ^_^

Kopi link post yang comel ini ^_^



Kalau nak dalam bentuk HTML, kopi saya lak ^_^

98 comments:

  1. cik ustajah 0i,ilg ingatan ke hape??em em teladan ye ni.sdgkn ustajah yg bljr agame btud0ng lit0p p0n wt mende keji,ape lg yg sbliknye.wallahualam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ker tak citer nih,suami pegi tunai haji,musim haji blom smpai lgi,klau g mekah tunai umrah bleh tahan kira lgi...sumber pon tak tahu dripada mana...semak dulu citer,jgan prcaya trus...org2 munafik rmai skang nih dduk bwak citer2 fitnah...

      Delete
    2. agak tidak adil kepada yang menghukum... korang nie mulut je pndai berkata2, tp hakikat dan fakta sebenar ade korang tau? ustazah nie ustazah sekolah aq dlu, n blh dikatakan da mcm kakak aq sendiri... bila timbul sikit fitnah, mulut manusia nie suka menokok tambah... jgn suka menghukum andai korg xtau ape cerita sebenar dalam kes nie... jgn pndai2 nak menilai orang sedangkan korang cuma tau fakta dalam blog nie dan surat khabar je... Ingat... ALLAH MAHA MENGETAHUI setiap perbuatan hambaNYA... nampak tajuk memang best, berzina lah, berkhalwat lah... padahal yang menulis nie satu habuk fakta kejadian pown dyeorg xtau... belum apa2 da mnilai dengan fikiran sendiri... ASTAGHFIRULLAHALAZIM... istighfar la bnyk2 sebelum memfitnah org tu...

      Delete
    3. apa.. ko egt klu bkn ustazah mcm yg ko ckp "ape lg yg sbliknye" tu sume prangai cam sial sgt ke?

      Delete
  2. pepek mlayu mmg gatal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awk cina ea?

      Delete
    2. Pepek engkau tu kotor tahap sejuta.Mia Aim pui.Entah namanya bodoh gila

      Delete
    3. stop .. semua ni pasal minda okay??

      Delete
    4. korang semua babi.

      Delete
    5. Ko nak makan babi ke? Bak kut teh nak?

      Delete
    6. ala.. x yah sembang la nk kutuk mlayu.. pepek cina mmg kotor pn.. kencing x basuh... berkulat bpe lama nta hancing kt situ.. puuihh...

      Delete
    7. ala... x yah sembang la kutuk pepek mlayu.. padhal pepek cina memang kotor pn..kencing/berak x basuh..bpe lama biakan hancing kt situ.. puihhh..

      Delete
  3. pi zaman la...perempuan jahat betul..pakai tudung ajar ugama pulak

    ReplyDelete
  4. kebenaran nye cm Allah y tahu..wallahualam..

    ReplyDelete
  5. jika allah berkehendakkan dia diuji sebegitu rupa ke atas dia, siapa hak kita untuk menghukum dia...biar allah yg selayakknya menghukum dia...dan itu semua adalah ujian buatnya...di harap allah tidak menguji kita sebegitu jua...semakin tinggi ilmu dan pengetahuan agama seseorg hamba itu..semakin kuat dan tinggi ujian buatnya..semua datang dari allah..serta kembalikan kepadanya..kita yg telah melakukan setiap dosa, harus bertaubat dan memohon keampunan...:)

    ReplyDelete
  6. zaman skrng mcm2...

    ReplyDelete
  7. Na'uzubillah

    ReplyDelete
  8. nauzubillahi min zalik

    http://ajoschannel.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. USTAZAH SEKARANG SEMUANNYA NAMPAK BAIK AJE, TAPI SEBALIKNYA SEMUANYA HANYA LAKONAN PADA DUNIA LUAR..BUKAN SEMUANYA BAIK TP SEGELINTIR TELAH MEMALUKAN SEMUA USTAZAH...

    ReplyDelete
    Replies
    1. X semua ustazah mcmtu ..

      Delete
  10. Bukan nk ckp ape la kn. Sume sbb adenye facebook, twitter, bbm, whatapps.. Jd lah kes reunion kekasih lama, kekasih gelap dan sebagainya.. -dd-

    ReplyDelete
  11. subhanallah..
    disebbkan inilah, masyarakat Islam akn mula untuk tidak menghormati golongan ustazah/ usatz dan jugak para ulama' kerana mereka yang sepatotnya menjadi contoh terlibat dengan perkara2 seperti ini..
    tapi, mungkin juga ini ujian bagi dia sebagai salah seorang hamba Allah yang terpilih..
    apapown, everything happen's for a reason..
    kita sebagai umat Islam yang lain hanya mampu berdoa akan kesejahteraan dan keselamatan diri sendiri dan juga orang lain serta dijauhkan dari sebarang bentuk perkara yang tidak elok..amin..

    ReplyDelete
  12. hmmmmm...bila yg tak bertudung tu selalu jer jadi bahan umpatan pada yg bertudung...sebab bila dh bertudung bagus sgt la kononnya...tolong sikit eak..yg tak bertudung pun belum tentu buat benda2 cmtu..dan lebih2 lg suami nyer d mekah...hmmmm...pernah tgk citer antara garisan tak..huhu...dan benda2 camni..kerana nila setitik rosak susu sebelanga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang rosaknya susu, bukan tetek.

      Delete
    2. Tp sekurang2 nya org yg bertudung tu terlepas satu dosa dan azab di akhirat.. :-)

      Delete
    3. Ha'ah, curang dgn suami, kalau suami x redha,neraka jugak

      Delete
  13. Setuju pd yg brfikiran rasional tp tidak pd yg brfikiran pendek cuma tau nk kutuk n salahkn org je.. Cuba klu hal yg mngaibkn cmni kena kt fmily @ btg idung sndri... Ada akal guna sbaik mungkin.. Wallahua'lam..

    ReplyDelete
  14. blog ni blog fitnah, ejen syiah or yahudi ni nak buruk2kan islam, ni cerita sebenar dari gambar tu http://www.sinarharian.com.my/edisi/utara/kes-salim-parlan-ditentukan-9-januari-1.13571?localLinksEnabled=false , cerita dia ni tah cerpen mana dia karang sendiri, korang percaya je bulat2, dasar melayu otak katak tempurong betul la

    ReplyDelete
  15. emmm sy sbgai seorg non muslim meminta agar benda2 seperti ini sekurangnya jgn didapaparkan di blog2 seperti begini sbb ramai org akan beragapan buruk..tak sihat untuk remaja muslim terutamanya...kerana ini akan dijadikan alasan mereka untuk berzina...biarlah ini jadi pengajaran dan jadikannya sebahagian dari bahan umpatan..sedih dapat baca benda gini..

    ReplyDelete
  16. INI CERITA YG SEBENARNYA,SUMBER SINAR HARIAN 9JANUARI

    GEORGETOWN - Mahkamah Rendah Syariah Pulau Pinang menetapkan 9 Januari depan untuk membuat keputusan berhubung kes Ketua Setiausaha (Strategik) Kementerian Belia dan Sukan, Datuk Salim Parlan, 51, dan bekas pembantu peribadinya, Nur Diayana Norslan, 30, yang akhirnya mengaku bersalah berkhalwat, baru-baru ini.

    Hakim Syarie, Nik Bukhari Hashimy Nik Yahya menetapkan tarikh baru untuk keputusan berikutan kegagalan Salim untuk hadir ke mahkamah semalam.

    Nik Bukhari Hashimy berkata, mahkamah bersedia memberikan keputusan untuk kes itu hari ini (semalam), berikutan pengakuan bersalah kedua-dua tertuduh, pada 22 November lalu.

    “Disebabkan seorang tertuduh tidak hadir, mahkamah berpendapat kehadiran kedua-dua tertuduh dalam kes ini adalah perlu ketika hukuman­ dijatuhkan.

    “Dalam kes ini, mahkamah akan membacakan hukuman serentak terhadap kedua-dua tertuduh untuk keadilan supaya mengelak berlaku prejudis.

    “Oleh itu, mahkamah menetapkan tarikh baru untuk keputusan,” katanya.

    Difahamkan, Salim tidak hadir ke mahkamah semalam disebabkan urusan keluarga yang dimaklumkan lebih awal kepada pihak mahkamah.

    Sebaik sahaja prosiding selesai, Nur Diayana bersama individu dipercayai anggota keluarga dilihat berlari ke arah kereta Myvi yang telah menunggunya di luar mahkamah.

    Terdahulu, Salim dan Nur Diayana mengaku bersalah atas tuduhan berkhalwat di sebuah hotel tiga bintang di Batu Feringghi, di sini, April lalu.

    Pengakuan itu dibuat oleh kedua-dua mereka di hadapan Nik Bukhari Hashimy sebaik sahaja pertuduhan tersebut dibacakan semula.

    Ketika dihadapkan ke mahkamah pada 19 April lalu, kedua-dua tertuduh mengaku tidak bersalah dan minta dibicarakan atas pertuduhan itu.

    Mengikut pertuduhan yang dikemukakan oleh Ketua Pendakwa Syarie, Mohd Zulkhairi Aziz, pasangan tersebut yang bukan mahram didakwa berada bersama-sama dalam keadaan yang menimbulkan syak, kira-kira jam 5 pagi, 16 April lalu di bilik hotel di Batu Feringghi di sini.
    Salim sebelum ini memegang jawatan Timbalan Ketua Pengarah Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) didakwa mengikut Seksyen 27(a) Enakmen Jenayah Syariah Pulau Pinang 1996 manakala Nur Diayana didakwa di bawah Seksyen 27(b) enakmen sama.

    ReplyDelete
  17. bangnangnye blog ni...gila penipu..gambar pun ambil gambar orang lain..

    ReplyDelete
  18. kuat sex boh

    ReplyDelete
  19. BODOH BANGANG HAMPEHHH HANCUSSS SMUA YANG TERLIBAT DAN SEWAKTU DENGAN NYE XDA OOTTTAAKKKK......!!!

    ReplyDelete
  20. jgn la sebarkn fitnah... fitnah itu dosanya lbih brat dr membunuh... moga2 diri kte diplihara... amin...

    ReplyDelete
  21. Assalamualaikum.Fitnah itu selain mengaibkan dosanya lebih teruk daripada membunuh.Kisah ini dah lama dan kami masyarakat setempatpun tak menerima cerita ini bulat2. Untuk penulis blog,renung2kan diri sendiri,jika cerita yg tersebar ialah fitnah berapa byk dosa yg ingin ditanggung.Allah menutup aib kita,kita pula cuba mengungkit aib orang.Di bulan yg mulia ini banyakkan beramal,hindari perbuatan2 mencela.

    ReplyDelete
  22. Ya Allah tak baik fitnah orang..

    ReplyDelete
  23. bulan puasa pun sanggup buat cita mcm ni...dh la ambk gambar lain, cita pun entah betol ke tak.kalau betul pun tak payah nak buat publisti macam ni,hanya menjatuhkan maruah agama dan bangsa. cuba terkena kat keluarga dan diri sendiri,pandai pulak nak senyap-senyap.

    ReplyDelete
  24. kaki chong!

    ReplyDelete
  25. SILA BUKTIKAN KESAHIHAN AKTIKEL NI KERANA DOSA ISTERI MELAKUKAN BERKHALWAT AMATLAH PEDIH, SELURUH AZAB AHLI KUBUR SEJAK RASULULLAH S.A.W KENA PADANYA..

    ReplyDelete
  26. kes ni berat juga
    yang salah tetap salah
    tapi ingin menuduh zina ia memerlukan kaedah yang sangat sangat teliti

    walauun jelas dia salah , tetapi hukuman menurut cara islam perlu diteliti dgn baik sekali .

    minta jauh drpd perkara ni semua
    menjadi malu diri ini sebagai pelajar timur tengah kerana nila setitik rosak susu sebelanga

    ReplyDelete
  27. Memalukan agama je..

    ReplyDelete
  28. x pyah nak bca lo nak memaki..kan senang..x bca maka x tau..x tau maka x memaki..kurang dosa..mnusia dikurnaikan akal..maka akal la y membezakan buruk dan baik..jadi ckup la sekadar m'baca..jangan m'gunakan perkataan y x elok..dunia apa pun ada dan xda y x mustahil..m'baca untuk sekadar m'hlgkan bosan..lgipun admin x mention untuk dipercayakan...btul x???

    ReplyDelete
  29. selagi suami x maafkan kw.. neraka jahanam la tmpatmu... wallahualam.. sbb tue knp hudud perlu ditegakkan.

    ReplyDelete
  30. Betul 2 bgs tak pyh bc lau asyik nak memaki bikin tmbh dosa jak ...

    ReplyDelete
  31. Semua org mau istighfar, semua salah kite sendiri sbb kite x jumpa dorang( yg fitnah @ yg kantoi kalo bnr2 berlaku) ajak kpd kebaikan sbb zaman skrg x de nabi .وَذَكِّرْ فَاِنَّ الذِّكْرَ تَنْفَعُ الْمُواْمِنِين. Ingat memperingati itu bermanfaat bagi org beriman

    ReplyDelete
  32. MasyaALLAH..kita jgn nk prtikaikn benda yg kita xtaw titik prmulaannya..Ingat benda yg kita jijik nk buat,pasti akn jtuh kt kita 1 hari nnti..Maka brdiam diri lah atas kslhan org..kerna kita xtaw benda nie btul or x..

    ReplyDelete
  33. LOL EVERYTHING FROM THE INTERNET MUST BE TRUE! BLOG HARAM JADAH!!

    ReplyDelete
  34. jauhkan dr segala bala & malapetaka.... Ya Allah.

    ReplyDelete
  35. tidak masuk syurga derhaka pada suami...

    ReplyDelete
  36. nmenye manusia..tk terlepas dgn kekhilafan ...

    ReplyDelete
  37. mieya usheraf8 August 2012 17:38

    xbaek fitnah..
    berdosa membuka aib seseorang..
    6t wt malu agama jep..

    ReplyDelete
  38. Haha.. Terlalu bosan hina kaum lain, skrg hina kaum sndri.. Akibat drpd m'ngutuk kaum lain..

    ReplyDelete
  39. Bangang punya betine

    ReplyDelete
  40. cerita macam ni akan buat orang perempuan semakin ingkar dengan hukum menutup aurat dan bagi alasan 'yang bertudung litup buat benda jahat'... statistik yg byk buang bayi dan berzina kalo kita perhati dan kaji betul2 kebanyakkan mereka adalah yang tidak menutup aurat dan tidak solat...

    ReplyDelete
  41. Salam brader, nk tembelang ngan famous pun agak2 la..ko tu ambil jln keji..jgn sampai otak hang yg kotoq berkarat tu menulis pasal org sampai memburukkan Islam balik...itu masalah peribadi dia, bukan dek kerana Islam. Islam tu suci dan indah, tp manusia yg mengotorkannya. Biarkanlah dia mencari ketenangan dan jalan taubat semula kepada Allah. Walau berdosa mcmne pun dia kita takde hak nk judge dia...kita sepatutnya nasihatkan dia untuk ambil iktibar. Bukan mencemuh dan mengkeji. Sampai bila2 org melayu xkn maju dan improve, sebab org macam ko ni hanya mencemuh dan mencaci pada masalah, tp xde usaha nk mengubah..cuba ko kat tempat dia, ko rasa ko boleh lawan ke lawan nafsu ko? jangan hanya sedap bercakap, tp badan tak bertindak [siapa makan cili dia terasa pedasnya]

    ReplyDelete
  42. stuju ben0r dgn k0men atas ni. Apa2pun jagalah kemaluan sdn bhd. Semua ni krn x pandai jaga kemaluan.

    ReplyDelete
  43. TAH APA2 NTAH BLOG NI..entah btul atau x.. Tuhan maha mngetahui.. tunggu di mahsyar nti..

    ReplyDelete
  44. Visit ceritakedaiaku.blogspot.com at google
    thank you ..

    ReplyDelete
  45. Minumlah samsu @ todi untuk mghilangkan tekanan system poligami. minum untuk elakan rasa haus & zina.

    ReplyDelete
  46. Admin: walaupun perempuan tu slh tp awak x berhak makin menyebarkan aibnye. Itu antara dia dengan Allah. Jgn sampai diakhirat nati Allah pun aib awak sama. Dan jgn sbb nk jdkn blog popular awak jaja cerita yang mcm ni. Cerita2 sebelum ni pun sama Dan bg sape2 yg komen perempuan bertudung litup mengajar agama tp buat maksiat UIA pernah ckp jgn slhkan tudung tp slhkan perbuatan maksiat tu. Sekadar nasihat

    ReplyDelete
  47. Admin: walaupun perempuan tu slh tp awak x berhak makin menyebarkan aibnye. Itu antara dia dengan Allah. Jgn sampai diakhirat nati Allah pun aib awak sama. Dan jgn sbb nk jdkn blog popular awak jaja cerita yang mcm ni. Cerita2 sebelum ni pun sama Dan bg sape2 yg komen perempuan bertudung litup mengajar agama tp buat maksiat UIA pernah ckp jgn slhkan tudung tp slhkan perbuatan maksiat tu. Sekadar nasihat

    ReplyDelete
  48. fitrahnya manusia ..memang selalu di duga apatah lagi yg kuat agamanya..apa2pun...hanya allah saja yg berhak menghukum mereka..bukannya kita...

    ReplyDelete
  49. blog ni memang ntah pape ar... banyak sangat cerita rekaan... mulai hari ni mmg aku nak unlike page himpunan lawak kat fb tu...dah x lawak langusng!!!!

    ReplyDelete
  50. Benda2 mcm ni lah yg buat org hilang respect kat kita.. Hmmm tudung tu besar makna dan tanggungjawab pada si pemakai.. Tu lah lambang agama kita. Jgn di buat main2.. Buat apa mulia di mata manusia tp hina di mata allah..

    ReplyDelete
  51. ish ish...ni cam propaganda tuk rendahkn martabat agama sendiri..(kalau admin org islam )..jgn disebabkan nk tarek minat org bace vlog kite,kite sanggop mereka2 citer..lg2 cite yg menyebabkn muslim n not yet muslim terutamenye bepikiaq negatif ttg islam n menyebabkn virus islamophobia tejadik..pikiaq elok2 seblom naip citer...'ending' kite blom taw ag mcmmane n bile...so beware seblom seblom naip sesuatu..sbb nnt kite x boleh da nk delete vlog n deactivate account fb dlm kuboq nnt..hehe..wallahulam...pesanan tuk diri sndrik juge..maap andai admin terase..

    ReplyDelete
  52. plus....sy tringat kate2 ustaz pahrol,KITE AKAN DIUJI DENGAN APE YG KITE SAMPAIKAN...beliau merupekn penulis buku2 motivasi islamik n ketua editor majalah solusi n pendakwah/penceramah bebas...harap admin terase dgn kate2 ini krne dgn terase baru kite boleh tergerak utk mengubah dn berubah...

    ReplyDelete
  53. ini la akibatnya jika agama mbenarkan poligami....hehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ==..ap mksod ko..org je x pndai nk gne klbihan y dberi oleh agame ==

      Delete
  54. blog penipu...nk menghina org yg menutup aurat..lepas tu adalaa sekor dua perangai mcm beruk ngata kt org yg pakai tudung...pastu nk tegakkan benang basah laa yg pompuan x pakai tudung x semestinyer jahat..meh aku nk ckp mmg org yg pakai tudung belom tentu baik tp org yg x pakai tudung jelas2 dh pompuan x baik..sanggup membuka aurat, mahkota kepalanya yg patot ditunjukkan pd suami da mahramnya..tp dia gatal merenyam nk tunjuk kt manusia2 luar sana rambutnya...satu lg aku nk ckp x semua yg pakai tudung tu baik, betol! tp jgn salah faham ye..pakai tudung x semestinya pakai tudung tu menutup aurat...jd baik ko tgk dulu kt luar sana...pompuan tu menutup aurat ke or just tutup kepala sblom nk wat tuduhan pd semua yg menutup aurat kt dunia ni...

    ReplyDelete
  55. Totaly cerita mcam nie mmg ada betul nya sbb ada sahabat saya (perempuan) mengajar ilmu fardu ain utk anak2 kecil di sekolah tetapi dia sanggup menduakan suami nya kerana kenikmatan diluar yg baru dikenalinya dan akhirnya memakan diri. Wallahulam

    ReplyDelete
  56. ntah aper laa ttup kpala dgn tudung tpi sbalik tudung ada setan!!! baek pegi minum clorox bear mati awl tk bnyk dose

    ReplyDelete
  57. Baruaaa punyaaa admin!!!!!! dasar Pnipu bangsa... Aku rasa admin ni punya family memang Israel laknat... Admin pukimak !!!!

    ReplyDelete
  58. Pepek dh kembang nk wat camne...cari batang la utk penyedapp...uhuhuh

    ReplyDelete
  59. Orang Melayu Memang Mcm TUE.... X Tau Malu.... Terutamanya yang beragama ISLAM.... kata agama "Islam" Tue baik lah, itu lah, ini lah... tp ternyata LEBIH teruk..... menjijikkan....

    ReplyDelete
  60. "...nk cari perempuan solehah spt mencari seurat bulu putih pd burung gagak..."

    ReplyDelete
  61. ISLAM ITU SUCI INDAH...PIIIIRAAA!! ISLAM ITU PERZINAAN... ISTRI BNYK... SKG ISTRI MAU BALAS BALIK, CARI SUAMI GANTI... BIASA LA HUKUM ISLAM... DARAH DIBALAS DENGAN DARAH...KLAU CURANG, BALAS LA DENGAN CURANG...ZINA BALAS DENGAN ZINA... BIAR SETIMPAL..SAMA2 RASA...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hentam mmbabi bte je ko ek..poodaaa..ni crita plsu lh..islam mmg agmae y bnar ok..bkti nya trllu byk,antre cntoh..byk mkhluk y ad kalimah allah,,mcm awan,pokok,buah n etc..siasat dhulu ye laen kali :)

      Delete
  62. akhir zaman, zina bermaharaja lela...

    ReplyDelete
  63. No komen sebab benda sedap..hehehe..

    ReplyDelete
  64. siot je...ni bkan pen patah..ni pen hancus...nk cry prhatian jgn smpai mmfitnah...yer admin :)

    ReplyDelete
  65. jangan le seratus peratus percaya citer ni....tkkan le ustazah berperangai mcm tu...lg satu pada lelaki yang nak kawin lain....bg tau isteri...mungkin isteri tertekan...lebih baik bercerai...mungkin isteri boleh jumpa lelaki lain dan boleh berkawin lain....

    ReplyDelete
  66. Howdy! I know this is kind of off-topic but I needed to ask.
    Does operating a well-established website such as yours take a large amount
    of work? I'm completely new to running a blog however I do write in my diary on a daily basis. I'd like
    to start a blog so I will be able to share my own experience
    and feelings online. Please let me know if you have any recommendations or tips for new
    aspiring blog owners. Thankyou!

    Here is my homepage: anti cellulite treatment

    ReplyDelete
  67. sedap sgt komen kat orang.tahu ke kite asal-usul citer?biarlah dia sekurang2 nya Allah dh bg hidayah kat dia.yg kite ni bile lg?asek kutuk/umpat mati nanti xsempat tobat cmne?

    ReplyDelete
  68. ne lah kesannya kalo agama membenarkan c jantan melakukan poligami . .
    dah dari zaman adam hawa ALLAH mengunakan tulang rusuk adam untuk membentuk pasangannya (satu suami,satu istri~adam & hawa) pandai2 lh pla manusia ne buat peraturan satu suami boleh banyak istri .. sah2 dah langgar hukum ALLAH . .dlm erti kata lain lelaki yg berpoligami ne dah hilang 4 tulang rusaknya tuk bakal2 pasangannya . .its lolz . .ahaha . .tngok ja kt malaysia ne jantan2 yg buat poligami 2 ehmm d carinya yg mc darah & hot2 . tak tw lh mna dh niat nak membantu org . .

    ReplyDelete
  69. hahaha bukan kafir kan ustazah ni

    ReplyDelete
  70. die nk try pucuk baru...

    ReplyDelete
  71. Yg bodoh tukang wat blog ni....yg paling bodoh yg membacanya...agenda yahudi yg mencipta dajal moden....manusia leka dgn teknologi....abaikan tggjwap...ikot nafsu syaitan...

    ReplyDelete
  72. citer pun tunggang langgang,,,apesal plak suami pg haji x bawak bini?

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri