32 Rahsia Israel Yang Korang Perlu Tahu
Home » » 32 Rahsia Israel Yang Korang Perlu Tahu

32 Rahsia Israel Yang Korang Perlu Tahu

309 Comments


1. Tahukah anda bahawa selain bangsa yahudi, tidak dibenarkan membeli atau menyewa tanah di Israel?

2. Tahukah anda bahawa setiap bangsa yahudi yang ada di setiap Negara di seluruh dunia menjadi warga Negara Israel secara automatik? Sementara warga Palestin yang lahir di tanah negerinya sendiri sejak puluhan abad yang lalu terus diusir ke luar dari Palestin?

3. Tahukah anda bahawa penduduk Palestin yang menetap di kawasan Israel harus menggunakan kenderaan yang dicat dengan warna khas untuk membezakan antara bangsa yahudi dan bukan yahudi?

4. Tahukah anda bahawa Jerusalem bahagian timur, Tebing Barat, Gaza dan dataran tinggi Golan dianggap oleh masyarakat antarabangsa khususnya barat dan Amerika sebagai kawasan yang dijajah Israel dan bukan merupakan sebahagian daripada Israel?

5. Tahukah anda bahawa Israel memperuntukkan 85% air bersih hanya untuk bangsa Yahudi dan membahagikan 15% sisanya untuk seluruh penduduk Palestin yang menetap di kawasan Israel? Secara realiti, Israel memperuntukkan 85% air bersih hanya untuk 400 penduduk yahudi di Hebron, sementara 15% sisanya diberikan kepada 120 ribu penduduk Palestin di daerah itu?

6. Tahukah anda bahawa Amerika menyalurkan dana 5 billion US dari penghasilan hutangnya setiap tahunnya untuk menyumbang kepada Israel?

7. Tahukah anda bahawa Amerika terus memberikan bantuan ketenteraan kepada Israel sebesar 1,8 billion US setiap tahunn? Dan tahukah anda bahawa jumlah sebesar itu sama dengan sumbangan Amerika kepada seluruh Negara di benua-benua Afrika?

8. Tahukah anda bahawa Israel juga menunggu bantuan perang tambahan sebesar 4 billion US dari Amerika yang terdiri dari pesawat pejuang F16, Apache dan Blackhawk? Dan kerana Amerika merupakan Negara gabungan utama bagi Israel, maka ia wajib memberikan semua kemudahan yang diminta Israel untuk menjamin kewujudannya.

9. Tahukah anda bahawa kerajaan Amerika telah menekan Kongres tentang pelanggaran Israel dalam penggunaan senjata yang mereka sumbangkan? Khususnya pada tahun 1978, 1979 dan tahun 1982 pada perang di Lubnan dan penggunaan senjata nuklear pada tahun 1981.

10. Tahukah anda bahawa Israel adalah satu-satunya Negara di Timur Tengah yang menolak menandatangani larangan pembangunan senjata nuklear? Dan menolak Pasukan Siasatan PBB untuk memeriksa tempat persembunyian nuklearnya?

11. Tahukah anda bahawa sebelum Israel wujud pada tahun 1948, mereka telah memiliki kilang pengembangan senjata nuklear?

12. Tahukah anda bahawa Pegawai Tinggi Israel di Jabatan Tentera mereka mengakui secara terang-terangan bahawa tentera Israel membunuh semua tahanan perang Palestin tanpa proses pengadilan?

13. Tahukah anda bahawa Israel telah menyerang tempat kediaman Diplomat Amerika dan menyerang kapal perang Amerika Liberty di perairan antarabangsa pada tahun 1967? Walaupun serangan itu membunuh 33 tentara Amerika dan melukai 177 lainnya, tetapi Amerika sama sekali tidak melakukan sebarang tindakan terhadap Israel? Hanya dengan alasan bahawa tentera Israel tersalah sasaran? Bayangkan kalau serangan itu dilakukan oleh Negara Islam?

14. Tahukah anda bahawa Israel merupakan Negara yang paling banyak mengabaikan resolusi negara PBB? Jumlah resolusi yang diabaikan oleh Israel mencapai 69 buah. Bayangkan seandainya satu Negara Islam mengabaikan 1 resolusi PBB, apa yang akan dilakukan oleh Amerika?

15. Tahukah anda bahawa pemerintah Israel menggunakan system politik pemeliharaan terhadap identiti rakyat yahudi agar tetap menjadi warga Negara itu?

16. Tahukah anda bahawa Mahkamah Agung Israel telah menetapkan Perdana Menteri Ariel Sharon sebagai terkecuali dalam kes pembunuhan Shabra dan Syatilla pada 16 September 1982 di Lebanon yang telah membunuh lebih dari 1000 orang Palestin terdiri dari anak-anak, wanita dan orang tua?

17. Tahukah anda bahawa pada tarikh 20 Mei 1990, seorang tentera Israel menyuruh para pekerja Palestin yang sedang menunggu bus di Halte untuk duduk berbaris di atas tanah, setelah itu ia menembak mereka dari jarah setengah meter? Tahu pulakah anda bahawa pemerintah Israel menyatakan tentera itu tidak bersalah dan bahkan mendapat penghargaan khusus dari pemerintah Israel?

18. Adakah anda tahu bahawa sehingga tahun 1988, semua kilang dan pejabat di Israel hanya boleh melampirkan keterangan pekerjaan dengan kata-kata: “pekerjaan hanya untuk bangsaYahudi”, ” pekerja hanya boleh dipilih dengan syarat dia berbangsa Yahudi”?

19. Tahukah anda bahawa Jabatan Luar Negeri Israel membayar 6 jabatan media Amerika untuk menerbitkan imej positif Israel kepada masyarakat Amerika dan Eropah?

20. Tahukah anda bahawa Sharon mengajak Parti radikal Molodeit untuk menjadi gabungan utama dalam kabinetnya? Padahal parti itu beridealogi radikal dengan tujuan untuk membesihkan Israel dari luar kawasan yahudi dan pengusiran secara paksa seluruh warga Palestin dari Israel?

21. Tahukah anda bahawa Perdana Menteri Israel pertama, David Ben-Gorion sepakat dengan langkah pengusiran secara paksa seluruh rakyat arab dari Israel?

22. Tahukah anda bahawa Rahib besar di Israel Ofadya Yosef yang juga pengasas Parti Syas (parti ketiga terbesar di Israel) menyokong aksi tentera Israel untuk membunuh warga Palestin?bahkan ia mengeluarkan fatwa radikal pada hari raya paskah yang lalu dalam wawancaranya di sebuah rangkaian radio terbesar di Israel: “Tuhan akan membalas semua kejahatan warga arab, Tuhan akan menghancurkan keturunannya, menghabiskannya dan menghancurkan tanahnya dan Tuhan akan membalas mereka dengan azab yang pedih. Oleh itu dilarang semua bangsa yahudi untuk memberikan rasa kasih sayang kepada warga arab, dan wajib bagi setiap yahudi untuk menembak mereka dan senjatanya hendaklah dihalakan ke arah dada dan kepala setiap warga arab untuk menghabiskannya, kerana mereka itu makhluk yang jahat dan terkutuk “… …


23. Tahukah anda bahawa pelarian Palestin terbesar di dunia?

24. Tahukah anda bahawa penduduk Kristian Palestin bersatu dengan penduduk Palestin muslim untuk melawan penjajah yahudi?

25. Tahukah anda, walaupun Mahkamah Agong Israel sudah mengeluarkan keputusan pelarangan penyeksaan dalam proses pemeriksaan, tetapi Shinbet (Badan perisik Israel) tetap terus menyeksa setiap pejuang Palestin dalam proses pemeriksaannya?

26. Tahukah anda bahawa walaupun Israel terus mengganggu proses belajar mengajar dan merosakkan seluruh prasarana pendidikan penduduk Palestin, tetapi penduduk Palestin tetap menjadi Negara terbesar di dunia yang penduduknya bergelar doktor falsafah. Hal ini dilihat dari jumlah purata penduduknya.

27. Tahukah anda bahawa setiap manusia mempunyai hak yang sama yang dijamin oleh undang-undang HAM antarabangsa yang diterbitkan pada tarikh 10 Disember 1948? Tetapi tahukah anda bahawa undang-undang itu sama sekali tidak berlaku bagi penduduk Palestin? kerana dihalang dengan ditandatangani oleh perikatan OSLO?

28. Tahukah anda bahawa majoriti buku sejarah di dunia mengatakan Negara-negara arab yang menyerang Israel terlebih dahulu pada perang tahun 1967? Padahal faktanya, Israel yang menyerang Negara-negara arab terlebih dahulu kemudian mereka merebut kota Al Quds dan Tebing Barat? Tetapi mereka mengatakan bahawa serangannya itu adalah serangan untuk menjaga diri mereka?

29. Tahukah anda bahawa Israel sebagai Negara penjajah sama sekali tidak terikat dengan konvension Geneva untuk menjaga hak-hak dan keselamatan warga awam Palestin?

30. Tahukah anda bahawa perintah Perdana Menteri Israel Ariel Sharon sudah tidak dituruti lagi oleh tentera Israel? Salah satu contohnya adalah ketika ia melarang tentera Israel untuk melakukan genjatan senjata dan dilarang menembak, tetapi tentera Israel terus menyerang, menembak rakyat awam Palestin dan menghancurkan tempat tinggal mereka. Insiden paling memilukan andalah pembunuhan tiga wanita Palestin, padahal mereka sedang berada dalam khemah pelariannya?

31. Tahukah anda bahawa Israel terus melakukan pebagai usaha untuk menghancurkan Masjid Al-Aqsa dan Qubah As-Sakhrah sejak 50 tahun yang lalu dengan menggali bawah tanah masjid tersebut agar runtuh dengan sendirinya?

32. Tahukah anda bahawa Presiden Afrika Selatan Nelson Mandela mengatakan bahawa Israel adalah Negara rasisme dan apartheid seperti keadaan Afrika Selatan sebelum beliau memerintah?

Jika anda suka artikel ini, jangan lupa sertakan kami dengan copy salah satu link di bawah ^_^

Kopi link post yang comel ini ^_^



Kalau nak dalam bentuk HTML, kopi saya lak ^_^

309 comments:

  1. TAHUKAH ANDA bekas PM MAHATHIR menggunakan khidmat penasihat dripada negara israel???????? fikir2kan la siape yg merosakkan bangsa MELAYU!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh..org cerita ttg palestin hang nk msuk bab politik malaysia sbb nk try brainwash org malaysia bg support pkr la.bodoh hg ni.kaji betul2 dlu klau nk ckp apa2 kang tk pasal2 kena minta maaf

      Delete
    2. Kebodohan anda terserlah... Inilah dikatakan melayu mudah lupe oleh dr m. Jgn mkn taik byk sangt oii..

      Delete
    3. kiter sptutnye makin mjauhi.. bkn mdekatkan diri. mbuatkan malaysia negara islam mjdi phatian israel.. nauzubillah

      Delete
    4. penasihat pm orang yahudi...tspi sdakah malaysia di bawah pm ketika itu seperti israel?

      Delete
    5. Jahanam ko sial! Kalau aku jumpa kau ak sembelih biar mrmancut2 darah kluar dr leher kau.baru puas hati ak...ko nk pembngkang jage negara ni? Mmg malaysia kne jual klaw pembangkang yg bekuasa esok baru padan muka kau..sial bangsat anak haram kau!!!

      Delete
    6. Mmg terserlah sgt ceteknya ilmu anda.. Kesian la... Dr. M tu bjak pndai.. Org luar pun tau hrgai dia drp rkyt sndri yg tak tahu bersyukur...

      Delete
  2. mana buktinya???

    ReplyDelete
  3. Tahukah anda walaupun malaysia scr dasarnya tidak iktiraf israel ttp kerajaan kita menjalinkan hub dgn israel seperti Apco,
    Pada masa sekarang setiap negara mempunyai yahudi bg memantau dasar ngr tersebut

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau kat mlaysia ni anwar brahim la agen yahudi nye

      Delete
    2. Sokong! Anwar ada hubungan dgn negara luar xnk kecoh plak?

      Delete
  4. Tahukah anda di Malaysia para pekerja asing diperlakukan dengan tidak adil dan tidak berperikemanusiaan.. padahal mereka dtg utk bekerja bukan berperang.. tengok dulu negaramu baru tengok negara org..

    ReplyDelete
  5. Kl kau dapat buktikan Tun Mahathir buat mcm tu sila kemukakan..jgn makan daging bangkai bangsa sendiri..

    ReplyDelete
  6. Mcm la pemimpin parti pakatan rakyat Anwar Ibrahim tu baik sangat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg baik pon.. klu xbaik, xdla dia nk pjuangkan hak rakyat dlm sakit2 dia tu. xhabis2 nk kaco n fitnah dia napelah korg ni.. smpaikan sggup reka cerite khalwat! e! xbaik tau!

      Delete
    2. Anwar pjuangkan hak rakyat? Hei.. Cuba fikir ckit
      .. Knp parti PKR wujud? Sbb nk cover kes tilam la. Hahajaj

      Delete
  7. Kepala bangsat ko anon di atas ni..mn bukti nye? ckp sng la..sengal

    ReplyDelete
  8. tahukah anda israel memberi dana besar untuk perhimpunan bersih?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. bengap betol ko ni.. xkan israel nk islam mbangun??negara dia sndiri pon org2 islam dibunuh gitu je.. nmpak sgt la korg ni xtau pe kebende.. bodoh nye.. xpenah tau hal agame, xpyh ckp byk..

      Delete
    2. Ingt israel tu bodo ke...dia bg bajet kat bersih sb dia dia nk negara ni huru hara...bngsa yahudi satu bngsa yg bijak...dlm al-quran pun ada sebut pasal bnda ni..so dia buat sb nk bg sesame melayu gado...so biller da bepecah melayu ni..sng lah dia nk msuk...ngekkk

      Delete
  9. minyak sawit d xport ke israel atas kerjasama bsama umno pejuang yahudi..skg minyak peket slalu habis!!

    ReplyDelete
  10. tak perlu dana..bersih keiklasan hati utk brubah..buang pmimpin tajaan yahudi n british..umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. undi jgn xundi.. bg la pluang kat org lain utk mminpin..

      Delete
  11. krn umno negara hutang hampir 500blion..knp? rumusan dri ketua audit negara..mlysia akan bankrup bsama umno..prubahan perlu..FGVH saham dh jatuh ke tahap mix bhaya..bputih mata peneroka!! tahniah umno..

    ReplyDelete
  12. bodoh la korang

    ReplyDelete
  13. Tahukah anda? Kita sepatutnya berdoa agar rakyat Palestin kembali kepada kehidupan aman dan bukannya mengutuk negara sendiri dengan memfitnah pemimpin.

    ReplyDelete
  14. Tahukah anda,gebang2 yahudi,kite makan mcd...

    ReplyDelete
  15. tahukah anda anuar ibrahim telah menyondol-nyondol dan menggesel-gesel tubuh ke tubuh..yum2...

    ReplyDelete
  16. Sesama melayu pon nk gaduh......kiblat sama jgak,cuma kubor jer masing2..

    ReplyDelete
  17. tahukan anda..ketika sedang membaca perbalahan korang ...aku sedang korek hidung?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie paling best! haha

      Delete
    2. Setuju sangat. Hahaha

      Delete
    3. Tahukah anda!!..Anuar pg america dpt red carpet...pm kite tyme tue pg america d'layan cam mat endon dtng malaysie...syabas anuar ibrahim...walaupun anda hipokrit...sekurang2 nye anda berjaye menjinakkan amerika!...not bad la jgk kan...dr frust menonggeng x boley jd pm...at lest dpt layanan lg bagus dr pm...ha3...kalaulah pas n umno bergabung...saye sanggup keluar mengundi...

      Delete
    4. Para penyanjung anwar ibrahim, adakah korang tau pasal nie..??
      P/S: tengok video nie sampei abis... http://bn4wangsamaju.blogspot.com/2012/09/16-septemberjom-tengok-video-kronologi.html?m=1

      Delete
  18. Dah teranglah amerika support yahudi,bukan ker ekonomi dunia dipegang yahudi,gila tak sokong?he3!

    ReplyDelete
  19. Lapar lah..makan lg bagus dari baca comment2 bodoh korang ni..

    ReplyDelete
  20. kiblat mang sama..tpi msa tsunami dlu diorang tnam yg mati 1tmpt ja..

    ReplyDelete
  21. APE PUN X BOLEH..TAU NK MENGUTUK BANGSA SENDIRI JE.TU LA MELAYU..

    ReplyDelete
  22. tahukah anda sebenarnya anda semua tak tahu apa apa cuma berdasarkan khabar2 angin dan bukti2 lemah baik mengenai Tun Dr Mahathir Mohammad @ Datuk Seri Anwar Ibrahim?

    ReplyDelete
  23. tahukah korang bkn bangsa yahudi sahaja suka malah bangsa2 lain atau lebih tepat agama lain juga suka melihat org islam malaysia begaduh sesama sendiri bergaduh kerana ideologi politik..tahniah lah kerana bebodohan sesama islam.. semoga d buka skit kecerdikan

    ReplyDelete
  24. MELAYU....MELAYU mmg mcm ni....Kalau tak jatuhkan bangsa sendiri,kalau tak hina bangsa sendiri,kalau tak guna-gunakan bangsa sendiri,kalau tak mengumpat/fitnah bangsa sendiri, mmg tak sah la....MELAYU tak pernah bersyukur dibumi sendiri..hantar pi dok palestin baru nak sedar kut..

    ReplyDelete
  25. Tahukah anda anwar & mahathir hensem..

    ReplyDelete
  26. Korang suma ni sgt mengecewakan laa.. Igtaa perjuangan nabi weyhh.. Igt tu!! Mane smgt sesame islam korang haa?? Malu laa dgn nabi.. Wlaupon dia dijamin msok syurva.. Ttp x henti brdakwah dan tlg org islam yg lain.. Kita lak?? Ade buat??? Hmmm

    ReplyDelete
  27. melayu,cina,india dn semua bangsa sm seperti yahudi
    mmentingkn bangsa dn bknnya agama
    ingt bkn semua melayu itu islam dan bkn semua bangsa yg ln itu kafir
    so tahukh anda sm ada anda btl2 islam or cm nama sahaja

    ReplyDelete
  28. tahukah anda ada mamat bodo tu ckp bekas PM MAHATHIR menggunakan khidmat penasihat dripada negara israel???????? fikir2kan la siape yg merosakkan bangsa MELAYU!!!!..ehh bodo kau tau x yg mahathir tu ..antara org yg menetang yahudi ..bgang!!..

    ReplyDelete
  29. melayu = cakap besar

    ReplyDelete
  30. tahukah anda bahawa balik-balik membaca "tahukah anda bahawa" adalah sangat membosankan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong!!! Jem otak aku bce "tahukah anda bahawa"...

      Delete
    2. Sokong!!! Jem otak aku bce "tahukah anda bahawa"...

      Delete
    3. Sokong!!! Jem otak aku bce "tahukah anda bahawa"...

      Delete
  31. tahuka anda islam itu benar..ayuh brjuang tegakkn agama kita.agama islam

    ReplyDelete
  32. Tahukah anda bahawa anda...

    ReplyDelete
  33. gduh2 dpt ape?xdpt ape gak...snyap lg bgus..mnusie2,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btl2x...jaga periuk nasi sendiri lg bgs...dari ckp pasal benda ni....

      Delete
    2. Btl2x...jaga periuk nasi sendiri lg bgs...dari ckp pasal benda ni....

      Delete
  34. gduh2 dpt ape?xdpt ape gak...snyap lg bgus..mnusie2,

    ReplyDelete
  35. Tahukah anda bahawa anda bodoh sebab bergaduh sesama sendiri

    ReplyDelete
  36. gduh2 pn dpt ape?xdpt ape gak.snyap lg bgus r.x pn ktuk israel pn bgus gak.

    ReplyDelete
  37. Tahukah anda semua sebab politik kita berpecah belah.

    ReplyDelete
  38. Tahukah anda semua sebab politik kita berpecah belah.

    ReplyDelete
  39. Tahukah anda semua sebab politik kita berpecah belah.

    ReplyDelete
  40. law 1 bangsa melayu bersatu kan bagus ....lawan gan orang kafir ...

    ReplyDelete
  41. tahukah anda, saya xtau ape2?
    yg sy tau..dunia dah nk kiamat..
    tau x?

    ReplyDelete
  42. Tahukah anda bahawa kereta nasional kita agak mahal berbanding di jual di negara luar?alasan nya adalah untuk mengurangkan kesesakan jalan raya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ekcely smua rege kereta lebih mahal di m'sia contohnya jika dibanding di UK. Maklumla ekonomi kita "booming" ja..

      Delete
  43. Tahu kah anda....baik tak payah tahu....

    ReplyDelete
  44. Wei bersatu lah melayu..dri asyik bergaduh je..kita hdup dh x lame..wt pe nk bermusuhan

    ReplyDelete
  45. Yahudi laknatullah. Bangsa bijak dan licik. Shrewd mastermind. Nothing beyond them except kuasa Allah. Musuh agamaku dulu kini selamanya. Yg rosak ideology smpai bercakar2 atas dasar asobiyah ni siapa yg perkenalkan??.....

    ReplyDelete
  46. kenapa kat sini bnyak anom

    ReplyDelete
  47. Baca saje untuk pengetahuan, fikiran orang awam tak same ngan fikiran pemimpin atas dasar ilmu atau keahlian yg ade pada mereka. Kerana pendapat orang awam kebanyakkan atas dasar emosi.

    ReplyDelete
  48. Tahukah anda siapa yang membangkitkan isu malaysia dengan israel adalah bangang. tak boleh ke komen mengenai artikel ni je. asyik nak cari gaduh je. ape pon tak boleh!

    ReplyDelete
  49. Tahukah anda tahu sumbat itu berasal dari soya?

    ReplyDelete
  50. tahukah anda...barang siapa yg menyokong anwar c0nf0rm jahanam malaysia lepas nie...penyokong anwar xsdq lg ka..xkn nk pemimpin yg sangap jub0q jantan..nabi xmengaku umat 2..GO GO GO TUN MAHATHIR

    ReplyDelete
  51. berapa banyak tahu daa~

    ReplyDelete
  52. Perlu tahu anda workout gym+protien boleh buat bdan jd awesome..boleh pikat ramai awek

    ReplyDelete
  53. Kita semua tau siapa yg tak btul... Undi je cara yg sesuai... Mcm2 dah kita nampak... Yg bodoh je tak nmpk apa yg ada didpn mata.. Mcm2 phimpunan yang ada.. Bersih 1 smpai ke Bersih 4... Tujuan nya hanya nak mjatuhkan kerajaan skrg... 2 perkara yg nak dibuat. 1. Jatuhkan pemimpin skrg, gantikan pemimpin gay, jadikan Malaysia negara republik.. Menidakkan kedaulatan Sultan & Raja... 2. Menukar bendera Malaysia kepada bendera lain iaitu bendera Sang Saka Merah... Golongan yg taksub dgn perkara yang tak bagus...
    Spttnya, yg terbaik tu kita sokong. Ni tidak, yang tak baik juga dipuja2...

    ReplyDelete
  54. NAPE X TOLONG PALESTIN ???!?!??!11 September 2012 11:02

    okay kalau semua orang cakap buruk pasal PM ni pasal ketua pembangkan semua nak cakap yg mereka2 ni berkomplot dengan ISRAEL abis nape korang sume ni masih menggunakan komputer/laptop/petisejuk/elektrik/internet
    semua tu kan yahudi yang cipta pastu jual kat kita
    xke sume tu kite menyokong yahudi dan israel ?
    pastu nak gaduh2 kat sini xsuke dekat israel nape x pegi PERANG je dengan israel daripada habis tenaga bergaduh sesama BANGSA ? napa x tolong je PALESTIN SELAMATKAN drpd ISRAEL ?

    ReplyDelete
  55. pls ok...kita manusia yg ada fikiran...ada pelajaran...so nak bckap tu pikir2 lah dulu...admin post pasal yahudi israel kenapa yg kita2 kat ats tu bgaduh kutuk mengutuk pasal negara, pemimpin hanya kerana politik....kita seagama...
    bersaudara ok...just comment about aticle ok....ni dah lari tajuk tuduh menuduh begaduh....tahu x kalu kita bercakap tanpa bukti dan benda tu x betul maksudnya fitnah...ibarat mkn daging saudara islam sendiri...kita sepatutnya berjuang atau bdoa untk bntu plastine bila dah bc aticle ni bukan bgaduh dan tuduh menuduh....sedar laj bangsa melayu poliyik tu duniawi je...xbantu pun diakhirat nnt...sesama islam bgduh hal politik bedosa tau..kenapa? sbb bmasam muka dgn sedara sesama islam.Allah xsuka.

    ReplyDelete
  56. Tahukah anda bahawa saya ini amat cute...

    ReplyDelete
  57. Tahukah anda bahawa , taip panjang2 pun tak guna....Solat dan Doa supaya negara aman lagi bagus...

    ReplyDelete
  58. Fuck potiction
    Fuck all

    ReplyDelete
  59. Tahukah anda bahawa anwar kaki juboq. Suka teroka stor kunyit.

    ReplyDelete
  60. tahukah anda sekarang kol 4:14..??????
    time sembayang asar..!!!!

    ReplyDelete
  61. tahukah anda yang komen kat sini kebanyakkan orang yang bodoh??? tak semua tapi hampir separuh bodoh

    ReplyDelete
  62. tahukah anda setelah saya baca semua komen diatas sambil kentut dan mengorek hidung,masih tak paham apa yang korang gaduhkan?

    ReplyDelete
  63. Tahukah Anda Yang Ada Hantu Belakan Anda .

    ReplyDelete
  64. tahu kah korang ak sdang membuang air besar smasa membaca komen korang

    ReplyDelete
  65. ni le korg..maen kote je..pas2 jadi monyet..

    ReplyDelete
  66. mahukah anda peliwat jd pm??

    ReplyDelete
  67. tahukah anda bahawa semua komen diatas hanyalah orang yg sama ??? sume yg kat atas tu aq yg komen.. bhahaha.. syok sendiri la katekan..

    ReplyDelete
  68. Kenapa semua negara islam tak bersatu menentang yahudi laknatullah tu...kalau diberi peluang berperang aku nak sgt perang dgn yahudi tuh...biar mati syahid perjuangkan islam jgn mati akal asyik sibuk psl politik...setuju x?

    ReplyDelete
  69. Tahukah anda yg sy hensem dan hebat..tahukah anda hisap ganja tu lebih mulia dr bergaduh demi politik anjing2 yahudi...stoned..peace

    ReplyDelete
  70. tahukah anda komen2 diatas komen aku ni kebanyakkannya komen pencacai tegar yg xtau pape kecuali memfitnah DSAI. takut sgt ek korang dgn DSAI? fitnah la lagi.. fitnah..

    ReplyDelete
  71. Entry ni pasal palestin bkn umno atau anwar. Harap maklum.

    Nampak sangat yg isu ni xdianggap penting. Yg org sibuk psl politik negara yg xpnh nak selesai...

    Saudara2 kita di palestin lebih penting drpd hal2 politik negara.

    ReplyDelete
  72. tahukah anda pencipta fesbuk adalah seorang yehud?

    ReplyDelete
  73. Tahukah anda..tak tau kan..aku pon taktau...stoned stoned stoned...

    ReplyDelete
  74. tahukah anda sihat?

    ReplyDelete
  75. padah politik...sampai isu besar pon terlepas pandang.hang kata aku...aku kata hang.taktau apa nk jadi dgn malaysia ni.

    masing2 ada motif.

    semoga Tuhanku selamatkan malaysia dari kebinasaan...tak kira dari tangan org2 jahat yg mana pun...

    ReplyDelete
  76. orang yahudi berseorangan: menziarahi negeri2nya sendiri..
    orang yahudi berdua: menziarahi negare2 luar,,
    orang yahudi ber3 atau lebih: akan menjajah negare orang lain.....

    orang melayu berseorangan: tidur...
    orang melayu berdua: berbual-bual kosong..
    orang melayu ber3 atau lebih: akan bergaduh-gaduh sesame mereka..

    FIKIRLAH BRO !! aku nie melayu jugak bace nie ade effect sikit !!

    ReplyDelete
  77. tahukah anda? post ini mempunyai paling byk komen dan rata2 bodoh dlm blog ni?

    ReplyDelete
  78. Tahu kah anda. Tak taw le tew..

    ReplyDelete
  79. kereta malaysia mahal,pastu kne cukai tinggi pada kereta import supaya kita beli kereta malaysia..save gaza fuck israel..

    ReplyDelete
  80. Bodoh py org melayu ni...bertekak umno pas keadilan...kita ni org melayu dan islam..tp korang xperasan ke..tanah2 kita sume tergadai sbb ape..sbb org kita sendiri....tgk org melayu kt skg ni...sume nk kaya cpt...lame2 nanti name je malaysia tp tanah sume org cina.korg xmalu ke..malaysia ni org plg kaya org cina..melayu no 6..indonesia tu biar pn dia negara mundur tp cuba tgk org plg kaya org indon sendiri..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bkn cina je,asalkan none muslim yg kaya. ;)

      Delete
  81. tahukah korang , org kafir terlompat lompat sbb gembira tngok org sesama Islam bergaduh . renung renungkan !

    ReplyDelete
  82. Mudah sgt melihat kesalahan org.. Diri sndiri cmane? Teguhkan iman masing2.. X perlu buka aib org lain.. Semoga kita semua d tetapkn hati dan d teguhkn iman supaya x ckp pkara yg kite x tahu kesahihannya.

    ReplyDelete
  83. Tahukah anda yg ak xnk tahu pun yg anda nk bg tahu..

    ReplyDelete
  84. asal baca jer...mesti ADA PERKATAAN NIE"TAHUKAH ANDA2"WARHHHH!ANNOYING

    ReplyDelete
  85. mkn mekdi,pkai levis, fb tu sume israel..pasai apa hgpa sokong

    ReplyDelete
  86. Tahu kah anda bahawa aku nak berak aku tahan sampai habis selesai baca apo 32 rahsia tu?

    ReplyDelete
  87. Tahukah anda burung patuk lg bgs..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patuk kepala org yahudi..mcm monyet kene patuk..x gitu...hahaha...yahudi sial...

      Delete
  88. tahukah anda bahawa dragon ball ade 7 biji semuanya

    ReplyDelete
  89. Tahu kah anda semua...
    Yang HAK tetap HAK...
    Yang BATIL tetap BATIL

    ReplyDelete
  90. Ak keje kat port dulu ak selalu nampak kargo ZIM kago ZIM ni adalah syarikat yahudi..x caye ko buka la laman web dia..negara kita dah makin teruk..ak tak kebulur kalau yahudi x masuk negara kita..nenek moyang kita makan ubi boleh hidup

    ReplyDelete
    Replies
    1. btul2. zim syarikat yahudi.
      kata xde hubungan prdagangan dgn yahudi. ckp x serupa bikin

      Delete
  91. tahukah anda saya nk kencing skrg?haha

    ReplyDelete
  92. Anti anti negara org,smartphone ,branded stuff smua dr mana?bodoh punya manusia.hal org jgn nak sebok.org malaysia mmg suka menyebok ngn negara lain sedar la,negara sndiri pun x seberapa.propa sana propa sini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sial punya erika..lu bisinng macam anjing..kaninna cibai..

      Delete
    2. kenela anti negara org tu sb dorg mbunuh org islam sewenang2nye.. tah2 erika ni bkn islam ehh.. klu bkn, xpyh myebok kat sini..

      Delete
  93. fuck israel jahanam!!!!!

    ReplyDelete
  94. betul3X ,
    hahaha

    ReplyDelete
  95. ko tau tak, orang kristian dari maner? dari israel kan? tapi dulu mane der yahudi gila babi camni. skarang ni aku tak tau lah knapa, Jesus dulu ajar kan pasal agama tapi yahudi dah mcm manusia tak bertamadun. masyarakatt.. OH LORD, PLEASE SAVE JEWS AND ISRAEL BECAUSE THAT IS THE PLACE WHERE ALL OF US, CHRISTIANS BELONG.AMEN.

    ReplyDelete
  96. Tahukah Anda... Tokkkk Munggg....15 September 2012 20:18

    Tahukah anda yang korang semua ni tak tahu ape2?

    ReplyDelete
  97. tahukah anda bahawa di akhirat kelak Allak tidak akan bertanya apa parti politik kita??? kesimpulannya...banyak2 kan amal ibadah. jauhi dunia, jauhi politik kerana politik itu melalaikan..

    ReplyDelete
  98. hang tau dak?
    awok tau ke idok?
    demo tahu dok?
    mung tau dok?

    ReplyDelete
  99. pa la... pasal nie pun nak gaduh2?? korang perasan tak dari kepala sampai ke kaki yang korang tengah pakai sekarang ni kebanyakan brg israel?? even ape yang kita makan or minum pun korang da jugak pakai baang israel tanpa korang sedari.. asal niat kita tidak terpengaruh dengan israel tue

    ReplyDelete
  100. tahukah anda Anwar Al-Juburi ke US untuk merayu meminta maaf kerana beliau membuat demonstrasi anti-yahudi?
    Tahukah anda Anwar Al-Juburi mendapat layanan terbaik dari Yahudi semasa kunjungan ke US?
    Pilih la dia untuk terus membiarkan Yahudi menghuni Malaysia..

    ReplyDelete
  101. tahukah anda timbul 6 pax perut aku tergelak baca komen korang ni?

    ReplyDelete
  102. tahukah anda bahawa anda byk memfitnah dan terikut akan fitnah dajjal al masih ? astaghfirullah

    ReplyDelete
  103. ASTAGFIRULLAHALAZIM...WAHAI SAHABAT2 SAUDARA SEISLAM..BERSATULAH ATAS PANJI2 ISLAM...BUKAN POLITIK.. HANG TUAH KATA 'TAKKAN MELAYU HILANG DI DUNIA' + RASULULLAH SAW KATA 'ISLAM ITU ADDIN, PETUNJUK KEJALAN KEBENARAN'...GABUNGKAN KEDUANYA.. KITA AKAN JADI KAUM YG DIGERUNI DAN DIHORMATI..

    ReplyDelete
  104. tahukah anda aku ni dah bosan dengan yahudi laknat tu...bila Allah nak turunkan bala pada diorg ni...?kejam sgt lah diorg tu!

    ReplyDelete
  105. israel mmng bangst..wei pnas poit bce fkta ni...fuckin shittt...

    ReplyDelete
  106. muahahaha melayu... melayu... meloya aku bace komen2 korg ni. kt sni pon bley gado mcm anjing menyalak. ni smue mesti sebab fahaman politik pnye pasal ni. lain disokong, lain la pendapatnye. ni ke namenye 1MALAYSIA. sedeyy pedih la u all. psl produk israel & US kite mmg xnafikan dh bnyak kt negare kite. bkan tu je design bangunan dan pelan struktur kite more kepade lambang israel or freemenson. u all nk bukti senang je. pegi putrajaye tgok bagunannye ade lambang ape? xkan kebetulan kot. nk lagi detail korg google le peta putrajaya nti korg tau la kt tgh2 putrajaya tu ade lambang ape. nk bukti lagi. korg nk bukti ttg profile Anuar & Mahathir? siape perosak bangsa malaysia dan menjadi anjing kurap US & Israel? cari bukti kt internet. tau la kt internet tu berlambak maklumat palsu tp buat la carian menggunakan sumber yg mmg boleh dipercayai. jgn la pandai malalak je kt sni hanya disebabkn perbezaan politik dan taksub dengan pemimpin yg disokong. PLEASE LA 1MALAYSIA JANGAN MEMALUKAN BANGSA DAN AGAMA ANDA SENDIRI KT SINI. 1DUNIA BACE KOMEN2 ANDA. lastly renung2kan la.. "Yang baik xsmestinya sempurna, yang buruk xsemestinya rosak".. peace no WAR!

    ReplyDelete
    Replies
    1. spatutnye bukak mate.. tv radio newspaper semua dikontrol.. internet je yg mbuktikan sgalenye..

      Delete
  107. TAHUKAH ANDA.... daripade kita berpolitik baik memperjuangkan islam... jangan kaitkan agame dengan politik..!!! SEKARANG ANDA TAHU

    ReplyDelete
  108. TAHUKAH ANDA? TAHUKAH ANDA? TAHUKAH ANDA? TAHUKAH ANDA? TAHUKAH ANDA? TAHUKAH ANDA? TAHUKAH ANDA? TAHUKAH ANDA? TAHUKAH ANDA? TAHUKAH ANDA? TAHUKAH ANDA? hahaha KORANG SEMUE TAK TAU APE2 PON. ikut nafsu je, lucunye bace komen2 pencacai politik kt sini hahaha...

    ReplyDelete
  109. -tahukah anda aku adelah pengomen terakhir dalam pos ni?
    -tahukah anda aku ade banyak keje nak kena wat tp aku curik2 reply kat sini?
    -tahukah anda esok ari sbtu,so cuti 2 ari,syok!
    -tahukah anda mlm ni aku nak gi mkn mcd?

    ReplyDelete
  110. tahukah anda aldof hitler memerangi yahudi sbb mereka merosakkn dunia?. beliau tinggalkn sedikit yahudi supaya akan dtg dunia melihat sndiri sikap yahudi yg bongkak, kejam dn takbur. dlm alquran jge sudah dinyatakan. para nabi jge dr golongan mereka ttp mereka msih brdegil sehingga lah lahir nabi muhammad dr golongan bangsa arab. islam telah brkembang sehingga hri ini. Allahuakbar!! salam jumaat.

    ReplyDelete
  111. israel laknatullah

    ReplyDelete
  112. Tahukah anda... Aku nk kentot. Trik napasss...

    ReplyDelete
  113. TAHUKAH ANDA DAH BANYAK SYAARIKAT2 YAHUDI DEKAT BUMI MALAYSIA NEH.. DAN TAHUKAH ANDA, PARTI APA YANG MEMERINTAH SELAMA 55 TAHUN INI? HAHA, JAWAB2...

    ReplyDelete
  114. Saya amat tertarik Tahukah Anda No 2, semua orang Yahudi dsemua Negara adalah menjadi warga Israel, kaedah ini cukup baik untuk memperkuatkan Negara Israel, apa mungkin kita Melayu buat macam ni nak jadi negara mana ?, Malaysia, Indonesia, Singapore, Brunai atau .....

    ReplyDelete
  115. tahukah anda "gangyam style" x dea kena mengena dengan pos ini.

    ReplyDelete
  116. tahukah anda yg adolf hitler pernah membunuh ramai orang yahudi dan tinggalkan sedikit untuk kita tahu mengapa dia mumbunuh orang yahudi...maaflah kalau saya salah...yg baik dari allah yang lemah dari saya....

    ReplyDelete
  117. Tahukah anda pen patah juga di kenali sebagai konek patah?

    ReplyDelete
  118. Bodoh tul... Sape yg nk lg sokong apco ,? Di persilakan dh Memng org Melayu ni bangang xreti nk menilai baik buruk sebuah parti. Tau Mkn rasuah2... Pas tu Korg yg sokong xdpt ape!!! Kena jgk byr cukai2 mcm2.. Yg bodoh ko yg tetap nk sokong kerajaan yg dh teruk ni.. Ada akal fikir..

    ReplyDelete
  119. dunia akhir zaman..

    ReplyDelete
  120. tahuka anda bahawa cinta itu buta,dan juga boleh membutakan

    ReplyDelete
  121. dear sir.. tahukah anda adalah mamat paling bodo haha.. tu ckp bekas PM MAHATHIR menggunakan khidmat penasihat dripada negara israel???????? fikir2kan la siape yg merosakkan bangsa MELAYU!!!!..ehh bodony sir ko xtau ape2 ttg mahathir. tu ayat ni.."antara org yg menetang yahudi" .. ko mmg mamat paling bgang!!.. ko ni msti pencacai dorg kan haha.. klu die mnentang yahudi or israel, naper bnyk lambang or produk israel ade kt malaysia ni sejak pemerintahannye??? sir mamat bodo tlg jwb yer.. mahathir cume mmbantah pndudukn israel kt palestin tu je.. tu pon atas name sokongan dr negara islam.. konon le eehh kite negare islam ke???harap2 ler

    ReplyDelete
  122. allahuakbar...allahuakbar...allahuakbar...allahuakbarrr...allahuakbar....

    *bagus aku azankn saudara2ku sekalian supaya ndk begadoh2 lg...

    -poze

    ReplyDelete
  123. hahhahahaha...babi2 sekalian bergaduh.....

    ReplyDelete
  124. Lahanat beruk....

    ReplyDelete
  125. TAHUKAH ANDA? sini hujan lebat makcik karipap tu tak jual karipapptg nie... hampeh..

    ReplyDelete
  126. Tahukah anda aku baru lepas mkn nasi dagang sambil baca komen2 bodoh pembangkang yg x tahu bersyukur? Tahukah anda balaci2 anwar pkr gayboy tua tu manusia yg paling bangang?

    ReplyDelete
  127. Drpd korang suma ni gadoh2 pasal politik...baik korang suma ni boikot produk2 dari Israel, Amerika & negara2 yg telah menghina nabi kita...boleh tak...

    ReplyDelete
  128. tahukah anda AMERIKA dan ISRAIL adalah sekutu yng kuat....mereka pnganut agama satanik..bknya kristian atau yahudi....jgn salah faham kta nak mnuduh kristian dan yahudi jahat sdngkan itu agama langit sama mcm islam....

    ReplyDelete
  129. Tahukah anda,setiap penyokong umno itu adalah pencacai umno? Hak rakyat utk memilih pemimpin,mestila nak tkr2 parti utk pastikan pemimpin mana yg lbh elok prangainya,akhlaknya,blh ke memimpin org islam.br bg 500 da klabu mta,duit tu pn mmg hak rkyat.brapalah sgt.pemimpin skrg nk imamkn solat pn susah.aku selamanya pangkah najib dan umno,trlalu byk rasuah seleweng duit rkyat.tggallah si pencacai umno yg otaknya xbrkembang hnya dduk trsipu dlm 1 parti umno yg akn binasa krna asyik memfitnah sna sni.xde life la umno ni.puiii

    ReplyDelete
  130. mmg jahat israel ni. tp kita juga kene faham. org islam makin lemah. xde duit. xde kepentingan. kalau kaya pun, nak jaga kepentingan diri sendiri..

    cuba tgk kat malaysia ni, org cina kaya. dia boleh bayar utk tanah rizab melayu ni. yg melayu ni buta dgn duit. ni la permulaannye.

    jadi aku syorkan, korang jadi kaya, kita sama2 bangunkan negara. jgn kerja makan gaji, mmg sampai bila pun x kaya..

    facebook @Ahamzah Zulkifli

    ReplyDelete
  131. jom debat..... jgn xdebat.... bajet2013 dh umum.. pru13 dh dekat......

    ReplyDelete
  132. tahukah anda, umat islam menjadi mengong tak tentu pasal disebabkan orng macam aku dan macam hangpa... suka layan bertengkaq tak dak hujah dan bukti.... ya aku pasti, uMNO/babi-N lebih huduh dan sial dari pakatan Republic/Pr.

    ReplyDelete
  133. HIDUP UMNO !! HIDUP BN !! MATI PKR !! MATI PAS !! MATI SEGALA MATI DAP LAKNATULLAH !!



    AKU TGH KOREK HIDUNG BACE KOMEN KORANG

    ReplyDelete
  134. Sudah sudah la sume,kalau nak komen hal politic kat sini . bnyk lg tmpt bole buat..... now pegi amik wudhu',muhasabah diri ckit... :)


    http://www.facebook.com/cheq.beah

    ReplyDelete
  135. misage ha titan maru

    ReplyDelete
  136. http://alditta.blogspot.com/2012/03/surat-mahathir-kepada-pm-israel-dedah.html

    http://dperbatasan.blogspot.com/2012/02/mahathir-mengaku-malaysia-benar-kapal.html

    https://albangi.wordpress.com/2012/02/01/adakah-bn-umno-tidak-sokong-dan-tidak-iktiraf-israel/

    http://ms.wikipedia.org/wiki/Hubungan_Malaysia-Israel

    ReplyDelete
  137. tahukah anda...anda semua diatas mmg bangang...x abis cerita pasal politik...

    ReplyDelete
  138. dah2 latu...jadikan orng yahudi sebagai contoh...tengoklah diorang bersatu ,,sebab tu lah diorang maju...ni tak sebab politik gado2...tah pape je....please la...klau cite psal agama jangan cerita psal politik...geli btulah aku...bilah aku dpat tengok orng islam berstu tanpa mengira fahaman politik...

    ReplyDelete
  139. hahahahaha bersatu bergabung mengandongggg....

    ReplyDelete
  140. TAHUKAH ANDA
    BAHWA
    DENGAN ISLAM ANDA SELAMAT
    DAN JIKA SEBALIKNYA ANDA
    DINERAKA ?????

    ReplyDelete
  141. buto la bnde ni pn nk kaitkn politik n agama plak..phuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssshhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttttttttt

    ReplyDelete
  142. Mahathir tu melayu ke? Hmmm... Tapi yang penting. Kita kene bersatu padu menentang israel. Biarpun tentangan kita itu sekadar membenci di hati perbuatan israel laknatullah terhadap orang islam di palestin dan sentiasa berdoa agar semua umat2 islam di palestin akan selamat serta hidup dengan aman damai. At least kita beri support walaupun kecil pertolongan itu. Nie tak, dok meroyan cakap pasal perkara yang korang belum tahu kepastiannya. Macam mane kalau semua yang korang cakap tu tak betul, (FITNAH) tak ke pintu neraka korang jumpe dulu masa kat akhirat nanti.

    ReplyDelete
  143. tau tak mase aku tgh baca komen korang aku tersengih je?

    ReplyDelete
  144. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    ReplyDelete
  145. Babi lahanat sape yg burukkan tun M...kalau ak dpt aku cincang 24.kalau dia ada saudara wanita ak rogol depan mata dia..baru ak puas hati! Sial jahanam korg taw ape tun dah buat utk melayu?? Kalau xde dia kita semua masih merempat, jd bangsat lagi..bagi ak tun M idola terbaik, unggul pd zaman moden ni..

    ReplyDelete
  146. tahukan kamu bahawa tidak ada satu agama di dunia ini menyokong pembunuhan manusia. semua pembunuhan terhadap manusia tdk berlandaskan agama tapi mengikut nafsu dan dendam.

    ReplyDelete
  147. tahukan kamu bahawa tidak ada satu agama di dunia ini menyokong pembunuhan manusia. semua pembunuhan terhadap manusia tdk berlandaskan agama tapi mengikut nafsu dan dendam.

    ReplyDelete
  148. Tahukah anda yg anda semua xtahu apa2..yang kita perlukan bkn mahathir or umno or anuar or pkr..yg kita perlukan adalah seorg pemimpin bijak cerdik dari segi dunia n akhirat..xkisah la melayu ke tidak..yg penting die seorg islam yg bijak..bukan si tongong yg menyokong si tongong untuk menipu si tongong..;p

    ReplyDelete
  149. hdup pakatan...

    ReplyDelete
  150. tahukah anda bahawa janji melayu susah mau percaya?

    ReplyDelete
  151. tahukah korang ni bukan artikel politik negara ni... tp knp smua mahu d politikkan?

    ReplyDelete
  152. Lepas buat rondaan, kami dapat tangkap depa!

    ReplyDelete
  153. Tahukah anda??? aper pon xtahu...

    ReplyDelete
  154. itulah Melayu kita sekarang cakap GEBANG dalam internet, tahukah anda Israel & rakannya Barat juga telah menguasai minda orang Asia kita terutamanya Melayu.. Cakap besar bukan main, nak pergi sembahyang subuh ramai-ramai kat surau/masjid tak nak, liat sangat sedangkan itulah senjata utama untuk memerangi Yahudi

    ReplyDelete
  155. Tahukah anda semua bodoh bergaduh sesama ISLAM!

    ReplyDelete
  156. tahukah anda dari anda bergaduh sesama sendiri baik anda patuk abah anda punya konek

    ReplyDelete
  157. tahukah korang? korang telah masuk jeratorang2 yahudi yang inginkan semua umat islam berpecah belah seperti yang tangah korang gaduh sekarang ni... Ape punye buta la korang ni, nak kate bodo bangsa sendiri... macam ni ke yang korang dok teriak nak hapus israel lawan daajjal la ape la... ptuuihhh...

    ReplyDelete
  158. mohon izin kongsi dengan teman teman FB....banyak artikel disini..semua hebat dan menarik. terima kasih dan tahniah..

    ReplyDelete
  159. tahu kah anda fap ! fap ! fap ! lg bagus dari baca comment2 bodoh korang ni..

    ReplyDelete
  160. sapa di sini ada buasir sila say yooo...!!!

    ReplyDelete
  161. Tahukah anda bahawa yahudi & israil tgh gelakkn korang sbb gaduh ni?

    ReplyDelete
  162. yang buat smue 2 org Israel... korang kisah ape??? dah bace cukup le... korang komen sampai berjela2 pun x dpt nak ubah apa2... ubah perangai sendiri dlu... korang nak gaduh pasal agama ke pasal bangsa ke x de reti nye... klau btl korang pcya kat Tuhan korang mst tau... last2 kita balik kat Dia jgk nnt kan??? masa 2 korang rasa ada tak dia tanya korang bangsa apa??? korang agama apa??? ke dia tanya pernah x korang buat perintah Dia??? ada otak kan??? pandai2 lha fikir....

    ReplyDelete
  163. semua yg ckp pasal politik tu bodoh.!hbis crita!

    ReplyDelete
  164. Tahukah anda banyak Melayu kononnya warak , Adil, anti korupsi & sebagainya jadi balaci DAP? Tahukah anda balaci Melayu ini lah sanggup kafirkan Melayu & semata-semata nak puaskan hati DAP. 'Melayu moden' inilah akan makan bangkai bangsa sendiri.

    ReplyDelete
  165. TUN DR NAHATHIR ADALAH ANTARA PEMIMPIN YANG BERANI BERSUARA DAN MENENTANG SEKERAS KERASNYA TERHADAP YAHUDI.. !!! JANGAN NAK TUDUH MELULU TANPA BUKTI.. MANA PEMIMPIN SANJUNGAN KORANG TU ?? NIK AZIZ? ANWAR IBRAHIM?? BERANI KE MEREKA NAK BERSUARA DEPAN DEPAN ORANG YAHUDI ?? BERANI KE TIDAK??!

    ReplyDelete
  166. org palestin dulu lagi jahat,tu la org yahudi skrg kasi balas....kasi sumpah sama itu org palestin,xkan senang berabad - abad..pembalasan utk moyang mrka yg kejam lg bangsat....

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri