Gambar Awan Seram di Langit (Subhanallah!)
Home » » Gambar Awan Seram di Langit (Subhanallah!)

Gambar Awan Seram di Langit (Subhanallah!)

29 Comments
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Pernah korang tengok awan yang seram atau luar biasa di langit? Banyak kejadian seperti ini telah direkodkan. Apa itu awan? Awan ialah gumpalan wap air yang terapung di atmosfera. Ia kelihatan seperti asap berwarna putih atau kelabu di langit. Pelbagai bentuk yang aneh boleh dihasilkan oleh awan. Jom kita lihat antara awan-awan yang seram dan aneh pernah dijumpai. Jom lihat gambar pelik ni! P/S: Melihat awan ciptaan Allah dapat menghasilkan pahala dan damai di hati. Ianya kerana setiap hidupan yang dicipta Allah di dunia ini sentiasa berzikir memuji kebesaran Allah. Kita ni bagaimana?








29 comments:

  1. kebesaran yang maha esa..

    ReplyDelete
  2. Subhanallah..maha suci Allah

    ReplyDelete
  3. The day will come...

    ReplyDelete
  4. Amazing..subhanallah

    ReplyDelete
  5. SUBHANALLAH... Glory be to Allah...

    ReplyDelete
  6. Allahuakbar...

    ReplyDelete
  7. subahanallah....kebesaranmu ad dimana2...

    ReplyDelete
  8. Indahnya kejadian Allah...

    ReplyDelete
  9. 3 , 4 , 6 nmpk cm edit jerk erk ..

    ReplyDelete
  10. Seramkah?...nampak cantik saja tu...

    ReplyDelete
  11. Last skali tu bukan ufo ke,,?

    ReplyDelete
  12. Apa Allah , ini Alam sekitar la .. Pergi belajar geografi ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh rupanya ko baca georgraphy saja rupanya kau inda baca al-quran

      Delete
  13. Mmg lah ni alam semula sekitar..tapi saya yang cipta alan sekitar ni..tentulah Allah..apa lah x guna blaja geografi kalo x blaja ilmu Al-quran..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju sgt!!! Cm haram org kt atas.. Xpcye kuasa allah!!

      Delete
  14. Subhanallah....

    ReplyDelete
  15. klu kat tmpat kita malaysia.. klu nk lihat bntuk awan yg indah dan pelik2.. pegi ke tepi pntai atau kawasan lapang mcm padang atau di lereng2 bukit atau tepi bendang/sawah sekitar jam 5.30 ptg ke pkl 7 ptg.. amati dgn betul pasti anda dpt lihat dan dapat ketenangan.

    ReplyDelete
  16. Subhanallah......
    Kebesaran allah.....

    ReplyDelete
  17. begitulah awan nano nano nano nanoooo

    ReplyDelete
  18. aku pnh nmpk awan b'bntuk duyung pmpuan :) sgguh cntik ciptaan Allah

    ReplyDelete
  19. Yg number 2 tu ribut pasir lahh --'.n most of them edited

    ReplyDelete
  20. arwah baik orangnya...

    ReplyDelete
  21. last skali tu awan gak ke??

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri