(7 GAMBAR)Nora Danish Pakai Baju Sekolah, Serius Cute!!!
Home » » (7 GAMBAR)Nora Danish Pakai Baju Sekolah, Serius Cute!!!

(7 GAMBAR)Nora Danish Pakai Baju Sekolah, Serius Cute!!!

28 Oct 2012 23 Comments

Lupakan seketika sisi seksi Nora Danish yang ditampilkan di ruang suratkhabar baru-baru ini. Hari ini Nora Danish telah mengupload beberapa keping gambarnya berpakaian baju kurung sekolah menerusi Facebook Nora Danish bersempena dengan filem Lagenda Budak Hostel. Cute gila kot ~~

Kalau zaman sekolah dulu ada awek secomel Nora Danish, pastinya menjadi rebutan pelajar-pelajar lelaki. Silap-silap boleh putus member dibuatnya. Layankan lagi 6 keping gambar Nora Danish dengan membaca entri ini sepenuhnya.


23 comments:

  1. Ni kat skolah lame saye, sek. Men. Sains hulu selangorr :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. banyak la ko punye sklah vongosh..!

      Delete
    2. butoh ar lue..perasan je lbh..klu aku dpt nora danish nie..lubang jubor pon aku jilat..sllluurrppppppppppp

      Delete
  2. tak memasal.. kihkihkih.. biar la dia bangga kejap..
    "Mammy baru ni sebuk dengan komputer .
    Facebook mak , bila mak nak berfacebook ?
    Sekarang pon boleh .
    Mehh sini mak , cuba tengok ni .
    ehehhek , comelnya .
    Siti tu bila nak makan , makanan yang berhasiat ?
    Sekarang pun boleh , kan ade jacob's

    ReplyDelete
  3. WOW sweet gitu ala - ala BLOG YANG SIOT!! Haha

    ReplyDelete
  4. gambar yang pakai baju sekolah buat ape.. hari2 aku dh tengok dulu.. yang pakai lingerie lah aku nak tengok..huhu...

    ReplyDelete
  5. ,Aku nak tgok yg x berbaju.. Wuhou!! Enak siot!! Nak blow terus je. Kalau amput trus je blow dlm. Bia ngandung aku pye trus lerr.,

    ReplyDelete
  6. eyy.. nfsu anjing org ats nh!

    ReplyDelete
  7. Mcm ade artis len je... bawah skali ade mcm gamba Rahim Raja lawak kumpulan R2

    ReplyDelete
  8. Dulu dua sekolah CONVENT KAJANG... X da lelaki... Tp dulu dia x cntik cam skrg...but comel gak... Tp dia sbiji lmbut cam citer puteri...siap ada geng yg lmbut2 tu...

    ReplyDelete
  9. Dulu dua sekolah CONVENT KAJANG... X da lelaki... Tp dulu dia x cntik cam skrg...but comel gak... Tp dia sbiji lmbut cam citer puteri...siap ada geng yg lmbut2 tu...

    ReplyDelete
  10. teringgin nk anak se comel nora danish ni..aminnnnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...........

      Delete
  11. kat skolah sains hulu selangor sial!pergh bangga jadi ex-student!anon no2 jeles lettew.pegi matilau kau

    ReplyDelete
  12. ku tggu janda ku.. Hahaha ketat lgi nih.. Hahaha begetaaah siy0t!!

    ReplyDelete
  13. hmm gua pun budak hostel jugak dulu so takde ape lah sepesel sangat pasal hostel

    ReplyDelete
  14. mamat yg bgmbr sekali dgn baju sekolah tue tak matching je..mcm dah tua je aku tengok..sesuai lagi watak cikgu sameon ke..apa ke..susah suruh je Bell Ngasri.mamat nie barulh forever teenager

    ReplyDelete
  15. lawa tu .. janda tu .. hot gittew

    ReplyDelete
  16. muka da cantik, hidung lk cm beruk.slek

    ReplyDelete
  17. Buruk tul...hidung kembang...and still she's n actor...must have carry leg and open wide...lol

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri