FAKTA HARUS ANDA TAHU SEBELUM MEMBELI PRODUK APPLE
Home » » FAKTA HARUS ANDA TAHU SEBELUM MEMBELI PRODUK APPLE

FAKTA HARUS ANDA TAHU SEBELUM MEMBELI PRODUK APPLE

25 Comments
Iphone 5!

Baca beberapa fakta mengenai Apple@Iphone 5






Laporan asal FastCo

25 comments:

  1. kenapa Ikill... haha, iphone ni dari dulu smpai skarang ramai pminat.. tgk mcm biasa je.
    ada entry terbaru separuh akhir piala malaysia

    ReplyDelete
  2. bodoh..mnde cmni pn percaya? kurang ilmu ko nieh..

    ReplyDelete
  3. kat atas aku ni gay kat bawah plak suka liwat

    ReplyDelete
  4. propaganda utk jatuhkan apple je.

    ReplyDelete
  5. Semua yang komen kat atas guna Nokia 3310.

    ReplyDelete
  6. mamat atas ni igt dia sorang je pakai iphone!ptuihh!

    ReplyDelete
  7. knp Iphone? cube cite samsung punye company pulak...ngan nokia...ngan sony sume...same je...

    ReplyDelete
  8. Apple mahal je lebih. Tapi habuk pun taraaaakk.. Taik betol

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko budak noob yg bangang x reti guna iphone..haha..hina gila ada anak cm ko x reti guna iphone..budak noob cm ko layak pakai samsung je la sbb samsung mmg dicipta utk budak noob cm ko..x pun ko pakai public je la kalo dah bangang sgt..wt semak je la dlm dunia ni ada budak noob x reti guna iphone..puih!!

      Delete
  9. tak reti pape de orang atas ni..budak-budak..

    ReplyDelete
  10. butuh......3310 the best......

    ReplyDelete
  11. noob ?? haha..aq rasa ko paling noob pasal phone technology. samsumg lagi lasak dari iphone dohh..
    yg kali research dlu..

    ReplyDelete
  12. Ketara lah kau nda suka iphone :p lepastu kasi buruk lagi nama apple . Ckp ja bah kalau jelous :p

    ReplyDelete
  13. Semua product samsung tiru product apple :p don't be such a pussy bro ! Pleasee lah ! Antara smartphone nombor 1 di dunia semua product apple kan ? Samsung ketiga ! Puih ! Lasak konon ! Langkah mayat aku lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu dah mati, calling2 la...hahaha

      Delete
  14. org bodoh je suka apple

    ReplyDelete
  15. yg ni lg best ---> http://bit.ly/1dqfrXd

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri