Info : Inilah Cara Mangkuk Tandas Diuji Sebelum Dijual (6 Gambar)
Home » Info : Inilah Cara Mangkuk Tandas Diuji Sebelum Dijual (6 Gambar)

Info : Inilah Cara Mangkuk Tandas Diuji Sebelum Dijual (6 Gambar)

42 Comments
Jom kita tengok gambar macam mana mangkuk tandas diuji untuk mengetahui keberkesanannya dalam mengepam najis sebelum dipasarkan. Jom layan gambar kat bawah ni..






42 comments:

  1. nseb bek ak dh mkn.. taik btol ke 2?

    ReplyDelete
  2. taklah..tu taik buatan aje lah

    ReplyDelete
  3. HAHA.. GELI AKU TNGOK..TAIK PALSU YE.. NSEB BAIK.
    jom tgk blog aku
    wanayu.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ntah..blog ko ade ape

      Delete
    2. Haha .. jahat gile siak ayat korg ..

      Delete
    3. blog wan ayu ???? blog gay ke ape?

      Delete
    4. loll , biar ah dia nak tunjuk blog dia , haha

      Delete
  4. tanah liat je tu...

    ReplyDelete
  5. Tu taik pen la..

    ReplyDelete
  6. Adoi..mcm betulla..eeee!!

    ReplyDelete
  7. Bengong la korang ni...tu sosej la..lau taik xkan sanggup pegang ngan tangan.....eeeee....

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku selambe je pegang taik dengan tangan aku lepas berak ... best ape. lembut2 liat gittew ...

      Delete
  8. sosej otak hang ha..ha..ha..ha..!

    ReplyDelete
  9. mcm betul laa..uwekK

    ReplyDelete
  10. korang semua bangang..!!

    ReplyDelete
  11. laaa... knpe masa uji x guna taik betul je?

    ReplyDelete
  12. ni taik betul la....admin punye taik...hahaha

    ReplyDelete
  13. aku pelik la..asal taik jek kaler coklat2..asal taik aku kaler pink ha??pas2 ade jalur2 merah skit..tpi mmg cntik r

    ReplyDelete
    Replies
    1. taik ko taik owg buasir

      Delete
  14. wei nipu la kau. pink bagai

    ReplyDelete
  15. Adakah aku alien. . . darah aku kaler ijau

    ReplyDelete
  16. Hahahahah...sal taik pon kecoh....

    ReplyDelete
  17. Giler la.. Geli btol tgk.... Ni ada Tips Korek hidung dgn pisau

    ReplyDelete
  18. klao makan sedap ni :D

    ReplyDelete
  19. Adoyai!! Pasal taik pon nak brgduh ke? Puih!

    ReplyDelete
  20. Cicah ngan budu..mesti sdp ne..

    ReplyDelete
  21. eiei selekeh bhai koang nie .

    ReplyDelete
  22. Patutlah jamban aku sik tersumbat je, diaorang uji pakai taik palsu rupanya...cest, aku lempang gak admin ni karang....hehe

    ReplyDelete
  23. ayat2 menunjukkan keperibadian diri yang jahil & dangkal...

    ReplyDelete
  24. taik oh taik....klau aq ckp aq xpenah berak k0rang pecaya x???...

    ReplyDelete
  25. mgkuk tndas pun nk kna uji gak???

    ReplyDelete
  26. rasa nak berak plak...berak kat orang bawah la...orang bawah, tahan muka!!!

    ReplyDelete
  27. Aku biase berak kat parit je..

    ReplyDelete
  28. warna kuning tuu jugak.. xleh wat warna lain ker?.. hahaha

    ReplyDelete
  29. mcm taik org bwh aku jer,

    ReplyDelete
  30. semua org kat atas aku makan taik

    ReplyDelete
  31. org atas aku ni lah yg mkn taik..

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri