Kesan Onani Pada Kesihatan Lelaki Dan Perempuan
Home » » Kesan Onani Pada Kesihatan Lelaki Dan Perempuan

Kesan Onani Pada Kesihatan Lelaki Dan Perempuan

184 Comments


Kesan Onani Pada Kesihatan Lelaki Dan Perempuan - Onani atau melancap, sebagai suatu cara melepaskan syahwat pasti dilalui oleh setiap lelaki menjelang dewasa. Selain dari kesan negatif psikologi, perbuatan melancap mengakibatkan kehilangan tenaga, nutrien dan zat dari tubuh.

Terdapat satu lagi sebab mengapa melancap tetap tidak sihat. Jika korang biasa dengan Foot Reflexology, korang akan tahu bahawa tapak kaki mengandungi urat saraf dan meridian yang menghubungkannya dengan berbagai-bagai bahagian badan. Korang juga akan tahu yang dengan mengurut tapak kaki, korang dapat membawa tenaga kepada organ yang berkaitan.

Zakar, seperti tapak kaki, juga mempunyai takat reflexology yang berkenaan dengan organ. Cuba perhatikan gambarajah zon reflexology zakar:


Zon jantung zakar – kepala zakar – adalah yang paling sensitif dan paling mudah dirangsang untuk mencapai orgasma. Semasa melancap zon inilah yang paling mendapat rangsangan berbanding zon-zon lain. Ini bermakan rangsangan yang lebih ke atas organ yang berkaitan, Jantung, akan menyebabkakn tenaga dalaman disebarkan dengan tidak seimbang.

Blowjob

Sepasang suami isteri telah datang menemui seorang doktor selepas suami itu telah menganggap dia telah diserang penyakit jantung. Dia dihantar terus ke hospital di mana kakitangan memeriksanya, Setelah diperiksa dan didapati tiada apa-apa masalah, si suami dibenarkan pulang. Pasangan itu tidak puas hati. Mereka menemui doktor tadi untuk mendapatkan sebab munasabah atas masalah itu.

Doktor pun bertanya mereka “serangan penyakit jantung” bila telah terjadi dan mereka membalas bahawa ia telah terjadi pada lebih kurang jam sembilan pada waktu malam. Kemudian dia bertanya kepada mereka apa mereka telah lakukan menjelang ia terjadi, dan mereka membalas bahawa mereka telah berasmara berulang-ulang kali.

“Bagaimana cara kamu bersenggama”? dia bertanya. Pasangan tersebut merasakan mereka tidak perlu memberi ‘detail’ dan membalas bahawa mereka “hanya bersetubuh” (perasaan malu dan Ego sentiasa menyulitkan pemulihan kesihatan). Ketika doktor itu menekan bahawa penting baginya untuk mengenali betul-betul bagaimana mereka telah bersenggama, wanita mengakui bahawa dia telah “menghisap”. “Kamu menghisap bahagian yang mana”? dia mendesak. Setelah digelabahkan, wanita membalas bahawa dia telah menjilat dan menghisap kepala zakar dan tiba-tiba suaminya mengalami “serangan penyakit jantung”.

Doktor tersebut menasihatkan mereka supaya jangan mengulanginya. Dia menerangkan kepada mereka iaitu dengan menghisap kepala zakar suaminya, wanita tersebut telah merangsang jantung dan paru-paru suaminya. Dan yang rangsangan seperti itu adalah lebih daripada yang boleh dikendalikan oleh si suami.

Apa yang mereka sangkakan suatu serangan sakit jantung sebenarnya adalah degupan yang dipercepatkan oleh “urutan reflexology” si isteri yang menghisap kepala zakar suaminya. Kesan yang tidak seimbang ke atas organ yang berkaitan iaitu paru-paru dan jantung.

Rangsangan zakar yang tidak seimbang adalah berbahaya. Korang harus mengelak daripada menggunakan rangsangan terlalu banyak di sebahagian zakar. Korang mesti memelihara keseimbangan. Sudah tentu, setiap orang berbeza, maka korang mesti membuat eksperimen untuk mendapat tahu apakah jumlah rangsangan yang betul untuk korang.

Cara melancap yang tidak terkawal dapat menjadi merbahaya atas sebab yang sama. Ketika melancap kebanyakan lelaki tertumpu kepada sebuah penempatan khusus zakar, penempatan yang adalah kebanyakan erotogenic. Dengan tidak sengaja, lelaki ini merangsang hanya sebahagian badan sahaja melalui rangsangan yang tertumpu pada suatu zon tertentu reflexology.

Ketika seorang lelaki melancap, dia harus memberi perhatian sama kepada seluruh zakar, kepala dan batang. Bila melancap dengan suatu cara yang seimbang, dia dapat melancap sebanyak mana yang dia suka tanpa merosakkan tubuhnya – kecuali jika dia inzal ( mengeluarkan mani)

Seperti yang diketahui, korang kehilangan nutrien, bahan penting dan tenaga korang bila inzal. Mengeluarkan air mani berlebihan bukan sahaja merbahaya, malahan ianya adalah mala petaka!!! korang tidak dapat kekal sihat bila kehilangan sebegitu banyak tenaga dan korang juga tidak usah menjangkakan hayat yang panjang menanti korang.

Oleh kerana melancap mudah dilakukan – ramai jugalah yang melakukannya berlebihan dan tidak perasan bahawa mereka menghabiskan tenaga hayat mereka. Melancap bukanlah soal prinsip moral; ia adalah suatu kenyataan saintifik yang perlu difahami dengan matang.

Korang dapat membezakan mereka yang melancap secara berlebih daripada mereka yang tidak – dengan melihat warna kulit mereka, yang mana biasanya sangat pudar. Mata mereka kerapkali malap akibat kehabisan tenaga. Pendapat mereka lembap, mereka kurang cita-cita, dan mereka selalunya stress. Semua ini akibat daripada melancap berlebihan.

Menurut cerita orang tua-tua, melancap akan menimbulkan kebutaan, kehilangan ingatan, dan masalah akal. Kehilangan tenaga batin menjejas kelenjar pituitary, yang mana mengawal fungsi ingatan. Kadar metabolisme dan edaran darah akan terjejas menyebabkan kelemahan tubuh luar dan dalaman.

Bagaimanapun perbuatan mengurut zakar dengan kadar dan tatacara tertentu seperti kaedah yang disyorkan dalam risalah Minyak Lintah Tapa dapat membantu memberi keseimbangan kepada pengamalnya kerana urutan dalam kiraan yang seimbang adalah penting dalam memulihkan tenaga dan otot serta organ dalaman. Dalam masyarakat Tao lama – urut reflexology ke atas zakar, selain daripada faedah kesihatan, juga dilakukan untuk kelazatan – tapi dengan syarat tidak mengeluarkan air mani!

Melancap: Wanita

Kita telah membincangkan mengenai rangsangan yang tidak seimbang apabila lelaki melancap. Perkara yang sama juga berlaku di kalangan kaum wanita. Bila mereka melancap rangsangan tertumpu kepada kelentit serta bibir luar faraj, dan kurang perhatian kepada saluran faraj dan bahagian yang lebih dalam (mungkin takut kehilangan dara atau mencederakan bagian dalam ) Menurut kaedah reflexology kedudukan zon faraj dan organ yang berkaitannya adalah dalam keadaan terbalik.

Perhatikan bagaimana zon mulut faraj bersamaan dengan organ buah pinggang, zon liang faraj dengan organ pankreas, hati dan setrusnya zon pangkal faraj dengan organ paru-paru dan jantung, suatu senggama yang baik, batang zakar harus masuk sampai ke lubuk faraj dan mengurut setiap penjuru atau pelosok (atau dalam buku Permata Yang Hilang – di sebut makam yang lima itu).

Hakikat dalam persetubuhan ialah menyatukan dua tubuh yang berlainan seksual, di mana keseluruhan zakar dan faraj bertemu pada zon reflexology yang sepadan. Kelentit bertemu pangkal zakar : menyatukan fungsi organ buah pinggang. Batang bertemu liang faraj : menyatukan fungsi organ pankreas dan hati. Kepala zakar bertemu pangkal rahim : menyatukan fungsi organ paru-paru dan jantung. Dua insan menjadi satu per satu tubuh!!!

[ Nota: oleh kerana itu, adalah salah untuk meliwat - baik lelaki mahupun perempuan, kerana mendatangkan mudarat kepada tubuh manusia]

Apabila seorang wanita melancap dalam suatu cara yang tidak seimbang, iaitu, secara sama rata merangsang seluruh kawasan vaginal, kelemahan di dalam buah pinggang dan saluran kencing, tekanan darah tinggi, simpanan berlebihan bendalir badan (body fluid retention), haid tidak tetap, dan banyak lagi masalah boleh terjadi.

Malangnya, adalah mustahil bagi wanita untuk melancap dengan seimbang tanpa kehilangan dara. Maka kerana itulah dalam tradisi Islam, melancap adalah haram dilakukan.

Ramai para wanita, ketika mereka melancap dengan merangsang kelentit, mengadu bahawa mereka hendak kencing. Kelentit terletak di pintu masuk kefaraj, di mana beradanya zon reflexology untuk buah pinggang dan pundi. Ketika mereka merangsang kelentit, mereka tidak tahu bahawa mereka merangsang organ buah pinggang dan pundi mereka.

Wanita lesbian atau wanita yang kuat melancap akan lebih banyak menyimpan bendalir badan dan menyebabkan masalah berat badan berlebihan. Ini adalah kerana rangsangan seks, yang tertumpu pada kawasan kelentit, melemahkan buah pinggang akibat rangsangan yang berlebihan dan mengurangkan keupayaannya untuk menuras bendalir badan.

Jadi jika pasangan korang berbadan agak gempal, dan mempunyai masalah berat badan (gemuk) dan sering merungut kenapa mereka tidak dapat menurunkannya meskipun kuat diet – barangkali kekerapan melancap adalah masalah yang sebenar. Pandai-pandailah korang “merawat” pasangan korang itu!!!

Wanita mempunyai kelebihan semasa hubungan seksual. Mereka boleh mencapai orgasama tanpa kehilangan tenaga, nutrien penting. Kerana air mani mereka tidak mempunyai persamaan air mani lelaki dari segi kandungannya. Apa yang merbahaya untuk wanita adalah kehilangan darah melalui haid. – Mytabloid

Jika anda suka artikel ini, jangan lupa sertakan kami dengan copy salah satu link di bawah ^_^

Kopi link post yang comel ini ^_^



Kalau nak dalam bentuk HTML, kopi saya lak ^_^

184 comments:

  1. camne nak berhenti.....plese

    ReplyDelete
    Replies
    1. sibukkan diri dengan aktivitas harian. Jauhkan laptop daripada katil anda, terutama diwaktu pagi atau malam, atau ketika bersendirian.

      Dan jaga mata anda dari melihat gambar2 lucah yang di posting oleh admin disini, seperti gambar Kim Kardashian sang penzina yang menjadi Idola muslim arab dan Melayu, karena admin kat sini pun gila sex, tapi dia ada awek simpanan dimana dia boleh kongkek siang dan malam!

      Delete
    2. jawa anjing

      Delete
    3. Nk bhenti mlancap senang je kau ketuk konek kau dgn tkul besi smpai hncur. Hahaha

      Delete
    4. Nk bhenti mlancap senang je kau ketuk konek kau dgn tkul besi smpai hncur. Hahaha

      Delete
    5. ingad mak pak

      Delete
    6. PELANCAP TEGAR22 April 2014 10:12

      potong konek kau pakai gergaji

      Delete
  2. Dekat kan diri pada agama..
    baca kesan2 buruk..bg risau utk mlancap..
    insyaALLAH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu..
      sentiasa ingatkan Allah..

      Delete
    2. kau pun taik lancap!

      Delete
  3. Baik aku berhenti~

    ReplyDelete
  4. btul ke law pompuan kuat mlancap..punggung bleh jatuh??

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak tahu betul or tak...jumpa saya,so tapayah melancap...sumbat je terung saya

      Delete
    2. Dan jumpa saya... saya akn masukkan timun and pumba

      Delete
  5. tipu ar... gua dah tanya pendapat beberapa doktor sendiri, melancap, keluar air mani akan memudaratkan kesihatan hanya jika dibuat berlebihan! melancap terkawal, sekali sehari ataupun sekali dua hari sebenarya digalakan! kalau tidak pasti jugak sila berjumpa dgn doktor yg berdekatan dan dapatkan penjelasan.

    admin sebelum copy+paste fakta fakta yg mengarut camni, sila lar buat kajian sendiri yg lbh terperinci!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jadi marilah melancap bersama-sama

      Delete
    2. melecap sama2 ehh.....! pikir dulu @,@

      Delete
    3. mlncap beregu

      Delete
    4. melancap berirama

      Delete
    5. Melancap itu haram, doktor tu suka melancap sebab tu dy kata cmtu... http://www.youtube.com/watch?v=Nce9QCcyL4Y

      Delete
    6. Doktor tu bukan tuhan, so jgn ikut 100% dy ckp, kta ad Al-quran dan sunnah jdikan pedoman hdup, Wallahualam..

      Delete
    7. Betul kate saudara.....Melancap memang tidak mengakibatkan kecacatan fizikal....Macam kebutaan semua....

      Delete
    8. Betul kate saudara.....Melancap memang tidak mengakibatkan kecacatan fizikal....Macam kebutaan semua....

      Delete
    9. Melancap baek untk aktifkn kote kta dari layu,tpi jgn slalu mlncap.ckp smgu skli atau 2x je..

      Delete
    10. ko dengan doktor2 moden sama bingai..

      ni fakta dari perubatan tradisional bkn doktor2 bodoh
      yang kena percaya manusia dari beruk (mcm bapak ko)

      ko tolak ideologi darwisme ni x layak dapat title DOCTOR tau.

      caya sgt doktor beruk ko tu

      Delete
    11. gentel puting la

      Delete
  6. tp ianya tetap haram disisi agama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kiya kuat melancap..nnty takut anak kita x cukup sifat... :-)

      Delete
  7. mesti yg komen dsini browse porn utk melancap...jgn tipu..ahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. x pun..ko yang browse lancap pastu terbukak sini..orang2 sini memang suka laya baca blog

      Delete
  8. Ang dok buat pulun apa marah admin

    ReplyDelete
  9. melancap yang kerap akan ada kesan sampingan. Kesan dari tindak balas perubahan hormon menyebabkan tubuh jadi lemah. Kesan sampingan paling ketara adalah masalah keguguran rambut.(orang botak kuat seks) faktor utama kerana proses tindak balas metabolisma,hormon dalam tubuh seperti nutrien,nitrat dan semua zat2 tidak terkawal dan tidak dapat diproses dengan sempurna. (by Dr sakit puan NY)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oit aku botak sebab atok aku da...memandai je ko ni

      Delete
    2. hahahha ini lucu!!

      Delete
    3. butuh ko la
      aku botak sbb genetik ak mmg laki sume botak
      fuck u la

      Delete
    4. hahahaha orang botak kuat lancap!

      Delete
  10. Anon yang suka melancap adalah anon yang jelita , pundek ! Haram jadah!

    ReplyDelete
  11. i lancap u, u lancap i... stay home forever

    ReplyDelete
  12. melancap berjemaah

    ReplyDelete
  13. melancap ke meramcap?? apa-apa pun meramcap adalah jalan terakhir untuk mengelakkan maksiat

    ReplyDelete
    Replies
    1. PELANCAP TEGAR22 April 2014 10:11

      so marilah kita melancap untuk elakkan maksiat

      Delete
  14. TOLONG BAGI TISU BASAH!!!

    ReplyDelete

  15. Cara-cara untuk mengelak daripada Melancap :
    1) Baca dan kaji Al Quran banyak2 sampai masa terisi dengan baik, baru takdak nak fikir benda2 mcmtu.
    2) Selalu perasan sibuk dengan kerja / ibadah sehingga lupa tentang perkara2 nafsu ni. PERINGATAN: Jangan sampai lepas kawin pun ko buat2 perasan sibuk dah..
    3) Berpuasa dan selalu berada dalam keadaan berwuduk. Kalau nampak perempuan2 yg berpakaian seksi seksa, cepat2 pi amik wuduk.
    4) Kalau betul2 nak elak zina, aku rasa takpelah, tapi kadang2 sendiri yang cari "penyakit"... dok pi tengok benda2 tak elok (skrgni banyak sangat!) ataupun dok tengok pompuan2 seksi seksa, then guna alasan nak elak zina... Alhamdulillah time aku muda remaja (sekarangni pun muda lagi!) dulu tak penah terfikir nak buat benda2 camni...


    Ustaz aku pernah ckp, orang2 yang melancap ni nanti bila dibangkitkan kelak, tangannya akan bengkak disebabkan oleh aktivitinya itu...eee..takut dow..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bgus tip ni..thank 4 sharing

      Delete
    2. xleh nak like la pulak~ :3

      Delete
    3. terbaik tips kau

      Delete
    4. melancap byk cara kot bkn pkai tgn je.....

      Delete
  16. tak pe... buat lah selagi termampu hihihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. PELANCAP TEGAR22 April 2014 10:10

      jangan sia siakan batang anda...selagi boleh bangun bangunkan ok kawan2

      Delete
  17. Ape yang di haram kan dalam islam tiada langsung memberi manfaat. Fakta mana yang lagi tepat? Fakta dari doktor atau fakta islam? Tepuk dada tanya iman.

    ReplyDelete
  18. Ape yang di haram kan dalam islam tiada langsung memberi manfaat. Fakta mana yang lagi tepat? Fakta dari doktor atau fakta islam? Tepuk dada tanya iman.

    ReplyDelete
  19. semua d atas KUAT SEX..

    ReplyDelete
  20. melancAp memang sedP woo

    ReplyDelete
  21. Ok sebenarnye melancar mmg salah sbb :
    -Salah disisi agame
    -Kalau dah lancap bnyk kali nanti lelaki akan pancut awal pastu bile dah kawin isteri x puas.
    #tpi lancap ni cam dadah susah nak stop

    ReplyDelete
  22. drpd wat maksiat bagus wat onani



    ReplyDelete
  23. x dpt puaskan nafsu isteri ehh.....! bli jew pill kude @,@

    ReplyDelete
  24. Bertaubatlah wahai pelancap, jangan nanti masa MELANCAP malaikat datang nak cabut nyawa. Subhaballah. Semua orang pernah buat salah dan saya pun tidak terkecuali. (^^,)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xpyh ckp bnyk,korang sume tmasuk yg bg nasihat tu pn kuat melancap.

      Delete
    2. bila nak insaf22 April 2014 10:10

      ramai betul taik lancap dalam ni hekhek

      Delete
  25. kenapa semua orang gatal hah.diam2 sudah la.i selalu kot lancapkan bf i dalam kereta.okay je dia.bhahahahahahahaha (aku lelaki)

    ReplyDelete
  26. x perlu pil kude bro..kopi jantan la paling power skali..x caye try la minum mmg power gile der..

    ReplyDelete
  27. buat maksiat ke buat sendiri ke 2 2 haram..full stop.

    ReplyDelete
  28. basically.. dont wank ..just do it normal.. but isnt normal is boring ?
    and oral sex still consider as masturbation?

    ReplyDelete
  29. MELANCAP JUGA DALAM KATA ERTI LAIN;MENGELUARKAN'AIR" DENGAN TANGAN SENDIRI,AI HARAM DI SISI AGAMA ISLAM,DAN TERGOLONG DALAM GOLONGAN ORANG YANG MELAKUKAN DOSA-DOSA BESAR..NAUZUBILLAH..

    ReplyDelete
  30. trimas banyak info sambil baca sambil duk kutuk hehehe

    ReplyDelete
  31. kesimpulannye.... nikah awal :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku nak nikah weihh, duit ada, harta aku banyak melimpah ruah, tapi mak bapak aku tak suka kat awek yang aku cintai

      Delete
    2. bukan mak ko nak kawin dgn awek ko...takde istilah derhaka pon...bina masjid tu kan bagus apa daa

      Delete
    3. Laki tak perlu Wali.. Kahwin je lah

      Delete
    4. aku cadangkan ko kawin lari! aku ad tempat.. stadium bukit jalil.. kat situ ada track balapan

      Delete
  32. haram kalau mnjadi tabiat..harus kalau utk MENGELAK dari berzina..wallahuhalam

    ReplyDelete
    Replies
    1. harus mende kalau hari2 ko p tengok orang bugil kat ternet!

      Delete
  33. kalau lelaki melancap naik berat badan kea ? aku tanye jea, xlebih dari tuh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. perut ko je naik, buncit macam mamak tak berak 10 hari

      Delete
    2. hahahahaha...x berak 10 hari tu da kira sakit tu..

      Delete
  34. moralnyer jngn gila seks sngat...

    ReplyDelete
  35. Google Translatee baik punye

    ReplyDelete
  36. info yg baik...tp bergantung pada individu..

    ReplyDelete
  37. info yg baik...tp bergantung pada individu..

    ReplyDelete
  38. kesan bahaya....baik berhenti dari menyesal kemudian hari......

    ReplyDelete
  39. bahaya gak la noh melacap nii....

    ReplyDelete
  40. Mcm dadah... Moga2 dijauhkan

    ReplyDelete
  41. Melancap membahayakan kesihatan..ada org kata baik melancap dari berzina...melancap dgn zina sama2 buruk..nikah awal la kalu mampu..

    ReplyDelete
  42. Bagi yg dh kwin,sruh je isteri lancapkan especially bile isteri bendera jepun...tp klu bleh sabar lg penting

    ReplyDelete
  43. Korang semua penah melancap kan....rasa mcmmana masa nk pancut tu....nikmatkan....oleh itu baik diam2 je laa.....

    ReplyDelete
  44. Semua org kampung tahu arwah memang penyabar orangnya...oleh itu sama2lah kita doakan rohnya d cucuri rahmat....

    ReplyDelete
  45. Zina haram. Lancap pon haram. Tp perasaan nk buat tu ade. Dgn demikian kumpul duit n cari lah pasangan untuk di nikahi kerana terdapat kenikmatan dalam perkahwinan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ish ko ni kan aku dah bagi tau kat anonymous kat atas, aku duit ade, harta melimpah ruah, tapi awek yang aku nak kawen ni parent aku tak suka! aku melancap jelah

      Delete
  46. Weih aku duit ada, awek pun ada, tapi aku nak kawen mak bapak aku tak suka dengan awek ni....jadi aku melancap jlah

    ReplyDelete
  47. yeke..kesian siot ko(orang atas aku nie)..aku suh gf aku lancapkan aku je...aku plak lancapkan die...win-win situation

    ReplyDelete
  48. ni cite kalo kite melancap.. tp kalo orang yang lancapkan cane?????

    ReplyDelete
  49. Assalamualaikum....saya ada cara untuk membantu anda mendapatkan wang lebih. InsyaAllah dengan modal hanya RM540-RM800. Anda berpeluang mencari wang poket lebih dengan cara yang lebih sistematik dan terkini.....just emailkan pada saya hasrat murni anda tersebut....terima kasih. nazakihata@gmail.com atau boleh whatt app di no: 018-2997055....

    terima kasih.....:) Salam Hormat.....Penuh Iltizam......

    ReplyDelete
  50. ape la korang merepek nie sanggap ape

    ReplyDelete
  51. lancap :p hahaha... selalu buat ngan kawan2 masa zaman bangku sekolah dulu *tetiba

    ReplyDelete
  52. Bodo pnya manusia.. sbb tu la org swoh smbhyg n baca Quran... Ada ka plk mlancap jln trakhir elak.maksiat... Mak ngn bapak ang x ajaQ ka apa?

    ReplyDelete
  53. betul la dia cakap beronani jalan terakhir untuk elak maksiat..bukan jalan pertama..kalo boleh tu elakkan..rujuk fatwa syeikh yusuf qaradwawi,dan pendapat imam malik...cuma jgn menlaziminya...langkah terakhir untuk elak zina...

    ReplyDelete
  54. fap fap fap fap fap fap!fuck yeahh~

    ReplyDelete
  55. lucu gak.. ada lagi tiba2 iklan.. ceramah agama... cerita pasal arwah la.. adoyai.. ketawa kote... hahaha

    ReplyDelete
  56. pehh lancap tu aper.,.,.,

    ReplyDelete
  57. time baca nie aku tgh lancap. nice admin.

    ReplyDelete
  58. kalu lancap tapi x kluar ape2 air cmne plak??

    ReplyDelete
  59. No Fucking Licking and no Phone!

    ReplyDelete
  60. No Fucking Licking and no Phone! ahaha

    PANAS : Wawa Tak Pakai Sepender!

    ReplyDelete
  61. Yg komen ni rasennye msti kuat melancap kan2..ADMIN 5 kali shari melancap btoi x?

    ReplyDelete
  62. Yg komen ni rasennye msti kuat melancap kan2..ADMIN 5 kali shari melancap btoi x?

    ReplyDelete
  63. Nak mancing, musim hujan. Ikan xnak makan umpan. Nak buat apa ptg ni ek. Melancap je lah. Ha ha ha

    ReplyDelete
  64. Melancap smpai biru kpale kote

    ReplyDelete
  65. org tua2 kata lagi baik melancap dari rogol anak jiran!!haha

    ReplyDelete
  66. Bodoh tol baek wa lnyk bini..pe brg lancap stim sndiri

    ReplyDelete
  67. ni nak cerita,ari tu aku pergi kursus, duk sebilik dgn rakan sepejabat. mlm tu,aku landing tgk tv,tp bile aku tgk rakan aku tu,dia tgh melancap dalam selimut,bergegar katil. dia ingat aku tak tahu dia melancap. nasib baik katil asing2,kalu tak,tak sanggup aku.

    ReplyDelete
  68. dunia akhir zaman . melancap tu dah jadi rutin harian seorang remaja .

    ReplyDelete
  69. kalau awek yg tolong lancapkan macamne?tiap2 hari jumpa,tiap2 hari dia blowjob dan lancap sampai pancut dalam molut,dia kata sedap telan. macamne tu? ada kesan sampingan tak?

    ReplyDelete
  70. bukankah ia zina bagi yg belum kawin. melancap krana dia menggunakan hati, mata, fikiran dan badan? kerana kamu membayangkan seseorang yang bukan milik sah kamu? bukan seseorang yang kmu nikahi. maka itu pada pandangan sy masih zina. zina melalui hati kerana kamu niat melancap dengan memikir kan wanita/lelaki itu dengan mata yg memandang cerita2 lucah dengan badan yg kmu ghairah.. masih kmu berzina pda pendapat sy. maaf ya. sy bkn apa.. mcm sma jak kelihatanya.. lain la klu kmu bygkan bini atau suami kmu sendiri..

    ReplyDelete
  71. woo.. meme xleh brenti, kawe dari umr 12 spa 26 onani, skare bdn kawe rso lmah jah.. guano nk brnti nihh... tulongg!

    ReplyDelete
    Replies
    1. senang je..amik pisau pastu tikam kat jantung

      Delete
    2. awat aku dari 8 tahun lg melancap kot :)

      Delete
  72. mane zamri kl weyh

    ReplyDelete
  73. hrmm..baru tringat.. lame gak x mlancap.. nk g mlancap kjap r.. lame x rase nikmat lancap ni

    ReplyDelete
  74. so..kire zamri kl ni msti dah lemah tenaga batin.. pity him

    ReplyDelete
  75. daripada korang melancap baik kasi masuk lubang pepek ku... aku mahukan batang yang besar dan panjang... 2-3 org sekaligus main pun blh.. lagi sedap.. blh main sampai pagi.... x kisah sbb nak sedap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tokmu pelacur....bodo pnya betina ...murah gila...

      Delete
    2. Tokmu pelacur...bodo pnya betina...murah gila...hahahaha

      Delete
  76. cam cibai siak....bek memantat drie melamcap x cye cbe try

    ReplyDelete
  77. Semua yang komen kat sini mesti pernah melancap

    ReplyDelete
  78. macam mana nak berhenti?saya selalu harap nak berhenti.jadi ketagih pulak.

    ReplyDelete
  79. mlncap tu bahaya insaf lah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam tu je?? solution atau tips takde? cakap macam tu semua orang boleh, kambing aku pun buleh!

      Delete
  80. Awas!! Melancap dapat meungurangkan memori pala hotak anda! sebab tu kepala hotak pelancap ni kematu takleh nak berfikir

    ReplyDelete
  81. Terima kasih kerana sanggup menulis artikel untuk pengetahuan pembaca...

    ReplyDelete
  82. JADI MAKNANYA KALAU PEREMPUAN MELANCAP TU DAH XDE DARA LA YER ??

    ReplyDelete
  83. MENGELUARKAN AIR MANI DENGAN SENGAJA , HARAM dISISI ISLAM

    ReplyDelete
  84. terima kasih kepada yang menulis artikel ini...ia dapat membantu diri saye....

    ReplyDelete
  85. terima kasih kepada yang menulis artikel ini...ia dapat membantu diri saye....

    ReplyDelete
  86. terima kasih kepada yang menulis artikel ini...ia dapat membantu diri saye....

    ReplyDelete
  87. 013-7135292..saya sangap la..

    ReplyDelete
  88. Good Information, boleh mengurangkan melancap @ Onani sebab takut kena penyakit

    ReplyDelete
  89. Ye, memang btol pon ada saudara kt atas tnye doctor.. ak tanye doktor2 [luar negara] depa sume ckp melancap tu memang elok selagi terkawal. Tapi memang dalam islam dah haramkan so kita ikot je la~ Ak menyesal doh kuat melancap kecik2 dulu..buat dosa banyak. sekarang dah xleh 'stay lama'. Alhamdulillah x pernah berzina.

    ReplyDelete
  90. nak tanye ni please jawab yer, kalau berhenti melancap keburukan semua tu akan pulih ker x??

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu kta sungguh2 bertaubat (taubat nasuha) INSYAALLAH hati kita pon boleh pulih blik,, so kta smua (dan jga dri sy) renung2 kn la,, sbb JANJI ALLAH ITU PASTI,, WALLAHUA'LAM..

      Delete
  91. saya melancap pat ploh kali sehari.. kekuatan saya umpama badak air.. hobi saya melancap dan saya bercita2 untuk menjadi doktor sakit tuan.. impian saya untuk berhenti melancap.. tima kasih..

    ReplyDelete
  92. bf sy ska melancap..tpi stakat ni x pnah kami sama2 melancap..xdela berpegang2an pun..sy kesian kat die..ajak kawin tpi die kata xkn sbb benda ni je nak kawin..pastu suh tggu smpai 4 tahun..sy nk stop perkara ni..camne nak buat ye?..tggalkn die?..sy syg die..camne nk nasihatkan die?..ermm..

    ReplyDelete
  93. kalau rase nk jd isteri bukan setakat dijadikan teman wanita..baik tgalkan lelaki mcm ni...xrugi pon...laki ni jgn bg muke..law serius dia xkan pernah ajak puam buat bende yg xsenonoh mcm tu...dia akn jd kesucian perempuannya bukan mengajak melakukn perbuatan terkutuk...fikirlah...neraka atau syurga

    ReplyDelete
  94. kalau awek2 mane yg sangap suara macho nk fonsex call aku 0136356865..

    ReplyDelete
  95. aku dr tadika smpai skg. pe cte?

    ReplyDelete
  96. Gahahahaha..yg comment kt sini sume mcm barua

    ReplyDelete
  97. Hahahahha..lawak king...kong..

    ReplyDelete
  98. Aku x melancap pon ader mamat gempal duk hisap btgku n telan air mani aku hari2 camana?? Sedap gila ok....ko ader?? Setakat pompuan kolom bukan pro pon...laki la best....hahaha

    ReplyDelete
  99. Lancapla selagi kote anda mmpu mgeras,bla dh layu anda xmmpu nk hytinya lg..rugi bro......

    ReplyDelete
  100. Aku rilek je layan video budak2 kote xsunat main sama dorang.

    ReplyDelete
  101. Berhentilah melancap rakan rakan. Melancap juga leh mengakibatkan muka kita jadi macam haramjaddah natang tak bermaya jerawat tumbuh banyak + berminyak. bangang abadi lah korang yg suka melancap ni

    ReplyDelete
  102. kalau awek2 mane yg sangap suara macho nk fonsex call aku 0136356865..

    ReplyDelete
  103. Haha. Palat ! Yg suara macho fonsex tak boleh belah bakhang !

    ReplyDelete
  104. I dh married...n know I ngah preggie
    Hubby x nk usik I...even I mntk pon x kn dpt...I bole d ktegorikn heavy with sex...tp I mntk x bg I mlancp jer la...kdg2 sbulan x usik I...spai nangis2 pon der...ble I mntk mcm2 reason dyer...n sometime smpai gdoh...so dr I gdo baek I elak...I rse tu jer yg bole I wat...n I x snggop nk gdo...so I settle kn sndri...

    ReplyDelete
  105. salam.pempuan kaki lancap tlg le kawen ngan abg kaki lancap kat blog ni agar hilang tabiat mlancap tu.klu lemah tenaga batin pon same2 lemah!amacam?

    ReplyDelete
  106. efreyrgeswgeswg

    ReplyDelete
  107. Your info is really helpful..

    Keep up your good work!

    Do follow my blog ya http://umney.blogspot.com/

    ReplyDelete
  108. Habis kalo joging angkt benda berat pastu lemah lagi ka?? Tido pon ckop..

    ReplyDelete
  109. Aku start m'cap ni form1, skg aku dh form5. Aku cuba dah berhenti tapi tak boleh. Aku m'cap 1kali 1minggu. Kdg2 2~3 kali 1minggu. Skg kote aku krg berfungsi sikit. Yg ni buat aku menyesal. T.T

    ReplyDelete
  110. Tol ke punce jerawat tu sbb lancap ? Muke aq byk gile jerawat . Org tegur tnye "kau bnyk jerawat , msty kuat lancap"

    ReplyDelete
  111. hahaha,sakai sial korang nie......mne satu nak caye pon tak tau.......

    ReplyDelete
  112. betul ke kuat mengancam kaki tak kuat , kepala lutut goyang kaww siap ada bunyii lagii ??

    ReplyDelete
  113. Aku lancap 3kali sehari. Hasilnya aku dh mampu nyanyi lagu dipenjara janji dgn baik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha!!! motherfucker

      Delete
  114. TIDAK DINAFIKAN MELANCAP ADALAH SIKAP ATAU TABIAT YANG X SIHAT.TETAPI IANYA BOLEH MENJAUHKAN KITA DARI BERZINA.SESUNGGUHNYA ZINA ADALAH SATU DOSA.IA JUGA FAKTOR JANGKITAN PENYAKIT KELAMIN.SO, UNTUK MENJAUHKAN DIRI DARI ZINA, KENALAH MELANCAP.FREE OFF CHARGE.....

    ReplyDelete
  115. Zina haram.. onani haram... sama kan?

    ReplyDelete
  116. Melancap ney bagus utk sesiapa yg susah nak tidur atau mengalami penyakit imsonia, sekali kita melancap, byk tenaga kita digunakan sepertimana mitochondria byk menghasilkan atp dlm bentuk tenaga untuk disalurkan ke kepala takut anda. Maka dgn itu, ia serupa seseorang lelaki yg mumayiz melakukan aktiviti seharian ibarat kerja kontrak tanpa minum air dn balik kepenatan dan terus tidur.. so, sekli melancap ibarat bekerja kuat seharian... bagus utk pembinaan abs atau six pack juga. Tanpa pengambilan protein . But , kene ganti dgn makanan yg berkhasiat dan tonton video lucah selagi tidak insaf

    ReplyDelete
  117. Pernah try tp x best.. Mcm bodoh je lancap sorg2.. Baik aku kawen.. Dpt feel btol2..

    ReplyDelete
  118. M.E.L.A.N.C.A.P.... S.U.D.A.H ....D.A.R.I.P.A.D.A.....R.I.B.U.T......M.E.L.A.N.C.A.P......!!!

    ReplyDelete
  119. sex should be fobidden in the whole world there should be no concept of the bitchy thing that is marride only mother fuckers marry it should be forbidden and those who marry should get punishment like having thien penis choped off u are all the result of mother fucking ur parent are motherfuckers ur fathers penis should be choped down SISTERS FUCKERS U ARE ALL U SO CALLED MUSLIM MARD AND AURAT U ARE ALL MOTHER FUCKERS

    ReplyDelete
  120. 0136356865.hai..girls klau nak main ni no sy blh wassap

    ReplyDelete
  121. bila nak insaf22 April 2014 10:07

    nak berhenti senang je... jangan tengok gambaaa lucahhhhhh... itu je

    ReplyDelete
  122. sukar betul nak berhenti melancappp tolongggggg!!! hari hari nak berhenti tapi hari hari buat huhuhuhu

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri