Pendidikan Seks : Apa Itu Orgasme ?
Home » » Pendidikan Seks : Apa Itu Orgasme ?

Pendidikan Seks : Apa Itu Orgasme ?

23 Oct 2012 21 Comments


Pendidikan Seks : Apa Itu Orgasme ? - Orgasme adalah antara perkara misteri yang belum di rungkai sepenuhnya oleh mereka yang mengkaji mengenai hubungan seks. Orgasme di anggap misteri kerana ia sangat sukar di ramal bila ia akan terjadi dan kenapa ia terjadi.

Walaubagaimanapun kita boleh anggap orgasme adalah destinasi bagi hubungan seks. Jika kedua – dua dari pasangan yang melakukan hubungan seks berjaya mencapai orgasme, maka hubungan seks yang mereka lakukan itu boleh di kategorikan sebagai hubungan seks yang berjaya.

Selain itu, orgasme juga boleh di anggap sebagai kemuncak rasa syahwat. Maksudnya begini, ketika anda melakukan hubungan seks dengan pasangan anda, anda berdua akan rasa bernafsu antara satu sama lain dan dalam masa yang sama anda berdua ingin puaskan nafsu masing – masing. Nafsu anda akan rasa puas apabila anda berdua mencapai orgasme. Ia di anggap sebagai kemuncak rasa syahwat kerana tiada lagi rasa di atasnya. Anda akan rasa puas apabila mencapai orgasme.

Orgasme adalah sangat penting dalam kehidupan manusia kerana ia adalah salah satu cara untuk kekalkan kehidupan yang sihat. Wanita yang banyak mencapai orgasme ketika melakukan hubungan seks akan kelihatan seksi, menarik, cantik dan awet muda manakala lelaki yang berjaya mencapai orgasme dan menjalani kehidupan seks yang sihat akan kelihatan gagah dan rasa segar sepanjang masa. Ini kerana orgasme akan menyebabkan aliran darah mengalir dengan baik di seluruh badan.

Perasaan ketika anda mengalami orgasme adalah anda akan rasa sangat bahagia dan gembira. Namun, kegembiraan dan kebahagiaan itu anda tidak boleh ungkap dengan kata – kata kerana ia sangat sukar hendak di gambarkan. Sebab itu, ramai di antara mereka yang alami orgasme akan menunjukkan reaksi seperti sedang sakit kerana otak mereka sedang mengesan perasaan yang mereka sedang alami tetapi otak mereka tidak berjaya mengesannya.

Baik lelaki atau wanita, kedua – duanya akan keluarkan air mani ketika alami orgasme. Berbeza dengan lelaki, wanita boleh alami orgasme berkali – kali iaitu multiple orgasme. Orgasme adalah sesuatu yang indah di dalam hubungan seks dan sentiasa tekad untuk pastikan diri dan pasangan anda alami orgasme ketika melakukan hubungan seks. – Kuatbatin

21 comments:

  1. aahh.. ahhh.. aaahhhhh

    ReplyDelete
  2. BODOH SANGAP . MIDDLE FINGER FOR YOU BRO o0o :D

    ReplyDelete
  3. bolok yg 1st tu...hahaha

    ReplyDelete
  4. ado jugok hok gilo seks sini... hok aloh

    ReplyDelete
  5. info terbaik utk zamri KL..

    ReplyDelete
  6. Info salah!!!! Lelaki juga boleh orgasme byk kali. Zamri kL orgasme berkali2 seround hahaha

    ReplyDelete
  7. Arghh! Fuck yea!

    ReplyDelete
  8. caner org atas ni tau? Hehe... Kene pancut ngan zamri ah tu.

    ReplyDelete
  9. Orgasme je.. nak fack camne?

    ReplyDelete
  10. Nak tanya ni, siapa zamri kl?? Hahaha

    ReplyDelete
  11. zamri kl = orang yg bernama zamri duk kat kl

    ReplyDelete
  12. Gay juga boleh orgasme.ini di sah kan oleh aku.kerana bila dijolok,aku akan menjerit jolok lagi lama2 sambil terketar tidak diketahui nikmatnya.kote pasangan gay aku pula panjang,sehingga terasa ke ari2 aku.ini dinamakan kesedapan sex punggong.

    ReplyDelete
  13. MEMANG PUNGKOK LA...WAKAKAKA....HAMPEH...KALO KENA PADA GAYA MMG LA SEDAP SEX PUNGGONG NI...X KENA GAYA + TAK BERAPA NAK STIM PLAK SAH2 LA TEKAN TARIK KUNING JA...DAPAT HABUAN CHEESE COKLAT...HAHAHA...

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri