Bodoh : 1,700 Orang Sukarela Bogel Untuk Artis Di Jerman (8 Gambar)
Home » » Bodoh : 1,700 Orang Sukarela Bogel Untuk Artis Di Jerman (8 Gambar)

Bodoh : 1,700 Orang Sukarela Bogel Untuk Artis Di Jerman (8 Gambar)

21 Nov 2012 65 Comments
1,700 Orang Sukarela Bogel Untuk Artis Di Jerman.
Semua orang ini sukarela untuk disembur dengan spray dari hujung rambut ke hujung kaki samada dengan warna merah atau emas. Ini semua adalah idea jurugambar USA Spencer Tunick di Jerman. Menurut sumber, dia ingin mencapai impiannya untuk menghasilkan gambar inspirasi daripada Opera Der Ring des Nibelungen oleh Richard Wagner. BANGANG









65 comments:

  1. Kje buduh.. Owng2x buduh.. Entah pape lerh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm ko laa sial

      Delete
    2. Bodh mcm ko lah anonymous

      Delete
    3. Bodoh...salah sorang tu aku la..

      Delete
  2. cantik.
    .patut buat kat kl... baru best

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha buat kt k.l. . gua join beb!

      Delete
    2. Tak bolehh! Haram kan. Agama korang ingat, ahahaha stupid

      Delete
  3. Indahnya pemandangan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha ingat agama nak. Haram ekekeke

      Delete
  4. ni lh bakal menjadi bara2 api neraka..

    ReplyDelete
  5. waaa bestnyeeee muahahahahaha

    ReplyDelete
  6. ni ptut nye buat kt dataran mrdeka ni. Bru best.. Ahaha

    ReplyDelete
  7. deorang berlatih utk ke padang mashyar tu..nanti dah mati baru tau..buduh!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bahasa mu ni sabahan style!

      Delete
    2. Jd kenapa lah?

      Delete
    3. Jadi kaw panas?!! Mari bah ba-antam.. Menunggu aq nih sini cp!! Cibai la kau sana!!

      Delete
    4. Mesti ada yang ambik kesempatan .huhuhu

      Delete
    5. Takpa takpa. FUCK SEMENANJUNG!

      Delete
    6. assalamualaikum bagi semua yang islam...semenanjung,sabah dan sarawak adalah malaysia...keluarkan kata2 yang kesat bagi negara sendiri...kalau xsuka dengan malaysia...keluarlah ke negara lain kalau rasa negara lain itu lebih baik untuk diri kamu..macam mana rakyat malaysia nak bersatu kalau semua orang bersikap macam nie...

      Delete
    7. Budak Sabah mmg Bodoh..sebijik mcm indon..tp ade ic je..dasar anak haram mcm mazeer..Bodoh sabahan..slamanya bodoh sabahan !!

      Delete
    8. Budak Sabah mmg Bodoh..sebijik mcm indon..tp ade ic je..dasar anak haram mcm mazeer..Bodoh sabahan..slamanya bodoh sabahan !!

      Delete
    9. Org Sabah adalah Adik Beradik indonesial..g mampos korang sume sabahan cibai

      Delete
  8. yg laki sume naik..sejuk bogel..wakawakawaka..

    ReplyDelete
  9. Kreatif mcipta sesuatu perkara yg unik tp tidak sesuai dtempat kita ni...

    ReplyDelete
  10. unik tapi bodoh

    ReplyDelete
  11. pantat merah x best

    ReplyDelete
  12. brape byk spray diorang pakai? asal kena bogel jgak, kalo pkai baju merah kan boleh jer. buat bender menjadi lg susah.

    ReplyDelete
  13. Cam haremm! tiada rasa malu,

    ReplyDelete
  14. jawapan sesuai untuk yang tanya..
    "eh..kat akhirat nanti tak malu ke..yelah bangkit dalam keadaan berbogel kan.?"

    kalau kite sorang yang bogel..orang lain tak..memang sah malu...tapi kalau dah orang lain bogel jugak??...
    nilah dia...huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  15. ny bru jahiliah ,.,., budoh.,., btoi ,.,.

    ReplyDelete
  16. Batang sedapp tuu

    ReplyDelete
  17. Palui2 jak bgini..

    ReplyDelete
  18. cam best je... pasni nak ajak2 ramai wat kat KLCC..

    ReplyDelete
  19. klu wat kat mlysia semua naik sal org mlaysia otk kuning..

    ReplyDelete
  20. btl2..dari pandangan negatif(org kita) kita ckp bodoh la,neraka la,jahil la.
    pandangan positifnya(org greman)its only art...biarla tuhan aje yg menentukanya..peace.
    p/s:jauhi la maksiat k

    ReplyDelete
  21. nice... i pon nk join.. blh choose any dick senang

    ReplyDelete
  22. Bodoh,kmu smua mata org y kuat buat maksiat,,itu costum lah wrna kulit,,,tngok betul2 bngok,,,,bhlul,,bodoh jahil,haha,sapa terasa maki blik,cpt!!!!

    ReplyDelete
  23. Admin bdoh!!!! ,,,,admin y bngang,,,pnipu!!!

    ReplyDelete
  24. macam nak ikut kaum nabi lud je dkt poppei italy tu je mana lah tahu tengah bergambar tiba2 je langit jadi gelap ribut taufan datang maka kedengeran lah suara malaikat bertasbih memuji nama allah.

    ReplyDelete
  25. Mana pic btg? Xde muncul lagi dia kat sini. Hehe

    ReplyDelete
  26. buat dosa kering je maki2 kt cni..lemah dr mcm2 segi..lemahnya org2 melayu..israel nk serang korg ble2 mse je..

    ReplyDelete
  27. sudah2 lah korg yg kutuk2 krje dorg ni bduh..korg lg bduh sbb kutuk org..kn lg berdosa tu..n sbb per korg nk tgk page ni? sbb korg tertarik kan? jd hasil krje dorg brjya lah tu.

    ReplyDelete
  28. Western art yg melampau!! kalau kena bayar ok gak tp nie suka rela.. budus!! wagner konon..

    ReplyDelete
  29. CAM TAIK..X DE ADAB..BODOH AGAMA DIEORG AJAR BENDA BODOH!!!!

    ReplyDelete
  30. klu bersih mcm ni aku nk tgok..hehe

    ReplyDelete
  31. waaaa..bestnyer..nak join la..lagi best klu ade pompuan skali..yeah..harap2 dia wat kat malaysia pulak nnt..haha :)

    ReplyDelete
  32. org yahudi...nk kate ape...memang otak camtu...yg kite nie nk kate mcm2 wat aper...wat pening jer...yg penting kite kne pastikan bangsa kite tk jatuh sampai ketahap cmtu...


    sape setuju tlis "setuju"
    tu jer dh tak pyh komen...

    ReplyDelete
  33. tanda kiamat...byk dajjal lam bumi ni da

    ReplyDelete
  34. ni cntoh manusia tk bertamadun.bodoh.

    ReplyDelete
  35. sna xpela...klu mlaysia bt cmtu pakat keras hbis kote bg llaki..dok tngok brang pmpuan

    ReplyDelete
  36. Hahha lendut2 je aku tgk depe ni..ni lau kt mlaysia kompom 9bln akan dt msti byk bayi kne buang kt merate tmpt

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri