Cute : Apabila Artis Terkenal Asia Membuat "Duck Face" (12 Gambar)
Home » » Cute : Apabila Artis Terkenal Asia Membuat "Duck Face" (12 Gambar)

Cute : Apabila Artis Terkenal Asia Membuat "Duck Face" (12 Gambar)

34 Comments
Apabila Artis Terkenal Asia Membuat "Duck Face".









34 comments:

  1. Comel sial .. awek² korea ♥

    ReplyDelete
  2. mka comel sesuai laa...ni mka pon mcm ngan tayar langgar taik..untung sapa mka comel~ <3

    ReplyDelete
  3. tgk skali okay lar tgk 2 kali terus log out aku.

    ReplyDelete
  4. cun dol yg bawah sekali tu!

    ReplyDelete
  5. Owh my gojesss hyuna <3 <3

    ReplyDelete
  6. comel ape.... Dh mcm jelebor mntak penampor je....haha...

    ReplyDelete
  7. Muke camtu tampal kt pintu umah....wat halau hantu....haha

    ReplyDelete
  8. Muke camtu tampal kt pintu umah....wat halau hantu....haha

    ReplyDelete
  9. Muke camtu tampal kt pintu umah....wat halau hantu....haha

    ReplyDelete
  10. fap..fap...fap...fap

    ReplyDelete
  11. muka mcm tu bt stok melancap pun best gak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lol,ko bernafsu dgn bnda2 bgini???

      Delete
  12. sume cun2 giler wey..rasa cam nk p kongkek ja..

    ReplyDelete
  13. kucing xde kkepala pun lawa lg...

    ReplyDelete
  14. pap..pap..pap...pap..pap... (what that means ??)
    xD

    ReplyDelete
  15. pmpuan yg ada taik lalat kt idong tu penuh dengan taik idung..geli sial

    ReplyDelete
  16. anon org yg sma menagih perhatian...puiii

    ReplyDelete
  17. mcm itik serati kena julap....hahaha

    ReplyDelete
  18. Muka kemut sonok sgt ka..? hahaha

    ReplyDelete
  19. 5 gmbar prtma yg kt ats tu HyunA 4minute mmg comel, yg lain kt bwh uh mcm itik togel je wat muke cmtu.

    ReplyDelete
  20. ne orang kat atas ku ne cantek ke kalau buat duckface?? Tau ucap saja.. Entah2 buruk rupa engkau kalau buat duckface oh god fuckface

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei? Ko suka duckface?? Leh kasi nmpak ka.. Sya mau liat,nnti mlm sya buat modal malancap.. Ahahaha

      Delete
  21. https://www.facebook.com/HanyaKepadaMuYaAllah?fref=ts
    jom like page ni ^^
    insyaallah ada sedikit kebaikan :)

    ReplyDelete
  22. Wat isap konet boleh la..

    ReplyDelete
  23. cute ape kejadah nya,sampai nampak bulu hidung

    ReplyDelete
  24. mcm taik anjing ja minah2 korea ni

    ReplyDelete
  25. ommo !!! hyuna ! jeongmal yeppeo :)) daebak !

    ReplyDelete
  26. Jeles lah tuuuu.....

    ReplyDelete
  27. Hyuna so ugly.. SLUT

    ReplyDelete
  28. Smua ni dh biasa dtg bilik gua la....
    Hahahaha !

    ReplyDelete
  29. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  30. aku suka gambar no5 tu,comel giler!!!!

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri