Info : Suasana Ramadhan Rakyat Palestin (15 Gambar)
Home » » Info : Suasana Ramadhan Rakyat Palestin (15 Gambar)

Info : Suasana Ramadhan Rakyat Palestin (15 Gambar)

21 Nov 2012 13 Comments
Berikut merupakan gambar-gambar suasana Ramadhan rakyat Palestin. Walaupun negara mereka bergolak tetapi ia tidak menghalang mereka dari menyambut Ramadahan dengan meriah..









































13 comments:

  1. Ramadhan kamu lebih baik dariku

    ReplyDelete
  2. :'( bile la aku nak jadi macam dorang,, ramadhan taun ni tertinggl gak 3 hari,, tak consistent langsung aku nih!!!

    ReplyDelete
  3. aku berasa sangat marah kepada israel....kesian tgk diorang...hidup merempat di negara sendiri.....aku bersumpah kalau aku jumpa yahudi kat mana2 sahaja tanpa ragu2 aku akan terus bunuh mereka x kira wanita,budak kecil ataupun bayi!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bayi x berdosa... mereka dicorakkan oleh mak ayah mereka...

      Delete
  4. org atas ni, dlm islam diharankn bunuh perempuan n and bayi tanpa sebab. dlm peperangan nabi dulu pn tidak dibenarkn bunuh perempuan dan kanak2. guna akal sebelum berbicara ok? islam itu indah.

    ReplyDelete
  5. anon 21 nov 12 12:39 tak tahu fakta ke?yahudi akan dibunuh KESEMUA sekali apabila dunia hampir kiamat tidak akan ada yahudi walaupun satu dimuka bumi?and anon 21 nov 12 11:49 ramai kot yahudi berkeliaran..teruskan cita2 anda and jgn lupa beriman dgn Pencipta yg satu..1 mujahid terluah di sini maka sesungguhnya akan lebih ramai lagi yg muncul akan tetapi wahai mujahid berperanglah kamu atas nama Allah yg satu agak matinya kamu tidak sia2 Allah maha besar!!!!

    ReplyDelete
  6. jadi kite janganlah membazir makanan yek...

    ReplyDelete
  7. Allah sentiasa bersama mu wahai saudara2 ku sekalian...mereka (yahudi) bsenang lenang skrg, tapi akan tiba hari kehancuran kepada mereka smua..janji Allah itu pasti...aku sentiasa mendoakanmu..semoga sentiasa dilindungi oleh Yang Maha Esa krn kau sebahagian drpd diri ku..Amin...

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri