Kantoi : Isteri serang dan telanjangkan perempuan simpanan suami (12 Photos)
Home » » Kantoi : Isteri serang dan telanjangkan perempuan simpanan suami (12 Photos)

Kantoi : Isteri serang dan telanjangkan perempuan simpanan suami (12 Photos)

13 Nov 2012 84 Comments
Di simpang jalan Tancun Road dan Machang Road di pedalaman Zhujiang xincheng Guangzhou, seorang wanita sedang menyerang seorang wanita lain di atas jalan raya. Wanita ini memukul wanita lain itu bertubi-tubi. Menurut penduduk sekeliling, wanita itu tengah memukul perempuan simpanan suaminya. Ahli keluarga semua pihak datang untuk meleraikan pergaduhan tersebut tetapi tidak berjaya. Akhirnya si suami itu yang settlekan semuanya. Memang patut suami dia yang settle. Dia yang salah sebenarnya.











84 comments:

  1. Kesian.. Korg pompuan,klau tau ada laki bni simpanan jgan wat mcm ni ya? Apa kata bwah?

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Dalam islam kata boleh sampai 4, maka kalau selagi isteri2nya cukup makan dan hal2 kebajikan terjaga. Tak perlu mewah2... maka tak ada alasan pompuan nak kecoh2. Silap2 kecoh terkluar kata2 yg pertikai hukum Allah. Rosak aqidah... sesungguhnya Allah maha mengetahui atas apa yg ditentukan ( dijadikan hukum) . Wallaa hu 'aklam.

      Delete
    2. dalam Islam kate "boleh", bukan "wajib"... baik selesaikan dan pastikan yang wajib tu buat dulu... ikut turutan laa, bile yg wajib dah pass.. baru bleh buat yang sunat dan begitulah seterusnya...

      Delete
    3. jika benar cukup.. kebanyakkan yang nak lebih dari 1 selalunya yg xmampu bgi ckup.. hmm.

      Delete
    4. kadang2 suami cari lain sebab isteri x tambah ilmu utk jadi isteri yg baik pd suami =)

      Delete
  3. klu aku pown aku wat mcm ni jgak hua hua, first skali aku SEMBELIH DULU BIRD ITU

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rugi gak awk nti ble awk smbelih BIRD die...xdp awk nti.."̮ƗƗɪ̣̇ƗƗɪ̣̇ƗƗɪ̣̇"̮
      ;p

      Delete
    2. mntak cerai,,cari org lain

      Delete
  4. Takkan panjang ni je berita? ape yang jadi lepas tu?

    ReplyDelete
  5. Malas nk baca lah.... nk tgk gambar bogel jer ni... x nampak lak.. hahaha jgn marah...

    ReplyDelete
  6. Bakar idop2 simbah asid haha ganas x sayer..

    ReplyDelete
  7. aku pon same...nk tgk gombo bugil..tp x nmpk
    ..

    ReplyDelete
  8. mcm ni agaknya senario pompuan simpana LGE huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkinla... yg Chua Soi Lek lagi power laaaaa

      Delete
    2. Lg sorang lupa.. abg ahjib kita. Tp sian dah Di bomb oleh big mama. Tak caya Tanya rais yatim. Rileks je amah yg di rogol dpt bungalow Di Jakarta.

      Delete
  9. Siapa komen sblm aku dia gay.

    ReplyDelete
  10. padan muka..dh tau laki org..gatal nape..belasah laki die skali..bru adill..blasah ppuan tu je mne bleh...ini tidak adill..tidak adill.....

    ReplyDelete
  11. Nmpk keta mewah sblh tu, mksd nyer laki dia mmpu dr segi zahir... Biarkan lah...

    ReplyDelete
  12. Pompuan bodo. Laki tu xbelasah. Bini ni loserrr haha patut laki ada ppuan lain

    ReplyDelete
  13. Sula pakai pam jamban, baru ade akal

    ReplyDelete
  14. Orang cina tak de otak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pk wk nie sape nk mengata org laen? Cam le u da otak dengan type statement sebegini? X Pake otak langsung

      Delete
  15. ,haii ape nk jadi..

    ReplyDelete
  16. huhuhhu korng x bolh slahkn pompuan tu jak....llaki tu pun salah..apasl da p mengatal lg!!bodh2x

    ReplyDelete
  17. mne yg komen cm bangang 2 sila phm ye.. lelaki yg berkemampuan dibolehkan utk bernikah lbih dr sorg.. lgpun kes ni org kafir kn so xkn pmpuan islam pun nk jd cm ni.. bodoh le nmenye pmpuan 2.. otak ad gne r.. maen sbut je bnda bkn2.. xpsl2 rosak akidah dek xpuas aty nye psl.. ap nye pmpuan r

    ReplyDelete
  18. ape2 pn suami y baek,xkn tgamak nk hncurkn ati istri dye..kn kwn2??ckup la sowg..klu da bosan,ceraikn y first,kwen len..ati pn x saket..huhu..

    ReplyDelete
  19. Nasib baik bini aku cool je lepas kantoi.. Siap bwk jumpa.. Skandal tu pun elok je siap salam cium tangan bini aku.. Aku plak yg serba salah.. Sayang kat bini mcm ni wooo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg die cool sbb die xnk biadap pd suami.tp dlm ati die kt xtau

      Delete
  20. Setuju kat comment yg atas nih.. Lelaki ni hati lembut.. Kalo aku dpt bini mcm brader ni pn mmg aku jaga smpai mati

    ReplyDelete
  21. kepada yg komen cukup sorang tu. aku nak tanya lah kan. hangpa cukup tak kalau beli handbag seumur hidup satu. @ kasut seumur hidup satu.??? mampu tak korang lupakan keinginan untuk memiliki talipon yg baru???

    jadi tak payahlah nak menggatal komen cukup satu sedangkan hangpa pun sama tak cukup dgn apa yg ada.

    selamat...

    ReplyDelete
  22. Apahal pulak?
    Zaman sekarang ni org laki kawen 4 sebab nafsu kuat.korang tak payah cakap nk ikut sunnah apa lah..kalau nak kahwin tu sbb berkenan dengan janda bergetah or skandal dgn perempuan dara sunti lawa, pastu cakap nak ikut sunnah mmg tak payah laa.
    Buat malu je.
    Sebab? Rasulullah dulu setia dgn Khadijah sorang je, sampai lah saidatina khadijah meninggal baru rasulullah nikah dgn prmpuan lain,tu pun xde cinta2,skandel2,kapel blakang isteri bagai..
    Pastu,majoriti Isteri Rasulullah janda,nikah sbb ada peristiwa tertentu,rasulullah nak selamatkan maruah diorg.lelaki zaman sekarang?
    Korang nk didik isteri yg sorg tu pun x terdidik,aurat dedah bagai..
    Dah berani nak tanggung dosa dgn tmbah jumlah isteri?
    Ingat,dosa isteri di bwh tanggungan suami..
    Rasulullah maksum,
    baginda mulia,
    iman hebat..
    Kalian?masjid pun entah jejak ke tidak..Nasihat saya, tolonglah, cuba bahagiakan dulu,setia dulu pd isteri pertama..
    contohi Nabi kita..
    Wallahualam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slah satu tnda hari kiamat, bila bilangan wanita 4:1 lelaki..

      Delete
    2. super duper agreeeeeeeeee!!!!!

      Delete
  23. dalam dunia ni perempuan x3 more dri laki... klo xde org nk kawin ngan diorg alamtnye ade yg dara sampai ke tua...

    ReplyDelete
  24. isy..xbaik samakan isteri dgn beg..kpd mnizamarazak, pk dulu sblm ckp. klu ko rase bini ko sama dgn beg,mcm objek, mmg pttla ko tukar2 bini. op..mngkin tukar2 betina.

    setuju dgn anon 14 November 2012 16:40. anggap isteri sbg teman hidup, bkn objek mcm si mnizamarazak bangang.

    ReplyDelete
  25. Gatal p kaco laki org terimala padahnye

    ReplyDelete
  26. Gatal p kaco laki org terimala padahnye

    ReplyDelete
  27. klau nk ikutkn mmngla laki blh kawin 4,
    tpi slah 1 syarat adalh adil,
    tpi manusia skarang ada sifat ADIL kah....?
    sesungguhnyA hnya ALLAH yg maha adil

    ReplyDelete
  28. Xsalah berkahwin 4. Yg salahnye kalau ade perempuan simpanan iaitu tanpa ikatan yg sah. Dlm kes diatas, perempuan simpanan..bkn isteri ke-2, 3 atau 4. Klu kesnya pompuan simpanan, mmg patut pon dibelasah & dibogelkan.. Kadang seorang hanya akan sedar bile berlaku perkara yg mengiaibkan camtu..br la reti pikir dlu..

    ReplyDelete
  29. no komen.......

    ReplyDelete
  30. saya sayang bini saya...huhuhu

    ReplyDelete
  31. kepada mnizamarazak..
    jangan nak samakan perempuan dengan handbag..
    jangan nak samakan perempuan dengan kasut..
    jangan nak samakan perempuan dengan telefon..

    perempuan itu bukanlah sebuah handbag..
    perempuan itu bukanlah sepasang kasut..
    perempuan itu bukanlah sebuah telefon..

    takkan perempuan dengan handbag pun tak tahu nak bezakan..
    takkan perempuan dengan kasut pun tak tahu nak bezakan..
    takkan perempuan dengan telefon pun tak tahu nak bezakan..

    ReplyDelete
  32. ini baru betulll...hahaha

    ReplyDelete
  33. Nak komen ape erk?? Hehehe

    ReplyDelete
  34. anon 14 November 2012 20:13 sabar ye..bwk bertenang. mngkin anda seorang perempuan, agak emosi dgn si
    mnizamarazak

    mngkin beliau adalah seorang budak yg x matang. isteri kan utk disayangi..dicintai. mmg xsalah dlm islam, nabi 25 pn poligami. tp bkn mcm kbnyakan org skrg, sbb nafsu.

    jd sayangilah isteri anda..semoga smpai ke syurga..insyaAllah.

    ReplyDelete
  35. kalo lelaki tu mampu blaku adil dan bkemampuan, ade tak perempuan kat sini yg brani kate tak boleh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. setiap perkahwinan kedua.. sebaik2nya di terima isteri pertama.. supaya sentiasa bahagia tnpa konflik..

      Delete
  36. nape la sensitif sgt org pompuan ni, mcm dosa besar je kwen 4 tu.

    ReplyDelete
  37. x bogel pun......

    ReplyDelete
  38. mana bogelnye?? Puih penipu macam BLOG YANG SIOT!!

    ReplyDelete
  39. Susah.... bini baik pun laki gatal juga....mcm2 alasan nak kawen lain.....dosa dia abaikan bini tak ingat pula...patut la bogelkan je pempuan tu, biar semua org nmpk.....kalo da laki org pun dia rembat nmpk sgt tak tahu malu...

    ReplyDelete
  40. syok plak aku baca komen2 dr tgk gmbar2 kt ats.hahhahaha

    ReplyDelete
  41. padan muka tu lah nak menggatal sgt ngan laki org...

    ReplyDelete
  42. elehhhhh y ckp pndai tu try jd pompuan tu,pe prasaan kalo laki korg ade pmpuan lain? alaaa y bcouple pn msti xmao kn pakwe korg ade gf 4 5 6 .. y laki bole la ckp ikot sunnah sb tao nk mnyedap je.. nabi lain la... tp laki skang ni slah guna.. ats kprluan nfsu smta2.. da boring cr lain.. bia potong bebird tuh, pastu minx cerai hahahahaha

    ReplyDelete
  43. sstngh suami ada yg baik,btngungjwb,syg istri..ttpi prmpuan lain yg dtg mggtal..merampas suami org..da sstngah prmpuan prampas tu nkkn duit llki tu tk mnmpung hdupnya..ksian istri prtma suami d rampas org..mmg ptpn rmpuan tu dbogelkn..haha pdan muka...

    ReplyDelete
  44. sstngh suami ada yg baik,btngungjwb,syg istri..ttpi prmpuan lain yg dtg mggtal..merampas suami org..da sstngah prmpuan prampas tu nkkn duit llki tu tk mnmpung hdupnya..ksian istri prtma suami d rampas org..mmg ptpn rmpuan tu dbogelkn..haha pdan muka...

    ReplyDelete
  45. ..DASYAT JUGAK EK CITER KORANG..

    WALAU APEPUN YANG BERLAKU

    ORANG YANG KOMEN KAT ATAS N BAWAH NI

    MEMANG CAM GAMPANG

    HAHAH..FREE2 JE KENE

    ReplyDelete
  46. kire kau pun gampang jugak la kn sbb komen kt sini?

    ReplyDelete
  47. heii korg!! benda ne brlaku kt negara laen...
    yg kecoh2 apa hal!! bukan jiran kt sbelah umh korg pn.. apa nk risau biarkn aje laa..
    PALUII BETUL

    ReplyDelete
  48. Mcm2 la korg nie,,

    ReplyDelete
  49. d negara China mana boleh kawen lebih dari 1 dan agama slain dari islam mmg x blh kawen lebih dari 1.. Jd bila jd mcm ni faham2 jelah.. Apa2pun islam trbaik.. (bisik) i solo lg sape nk? murah2 je.

    ReplyDelete
  50. mcm2..i am single..sdg mncari..hehe

    ReplyDelete
  51. knpa harus gadoh dgn pertikaian rumah tgga org lain ? beristrikan 4 ? n anggp perempuan ni mcm objek ? pd phak prempuan , bljar utk besabar dan bawa bbincg , yg nk kawen 4 tu pastikan istri korg bahagia dgn plihan korg sebetol2nya , klau dia tak bhagia dgn plihan korg mksd nya , tak bleh la nk kawen 4 , lastly , manusia mmg nafsu dia kuat terutama perempuan yg bnyk nfsu , prempuan nk tukar handbg sbb hndbg bleh lusuh bila lama sgt pakai , takkan seluar satu jer kot pakai sepanjang tahun kan saudara ? pebetolkan diri dulu .. baru ckp pasal entri ini .. entri ni utk nasihat kpd perempuan2 supaya besabar n laki2 jgn buat skandel , sape ada skandel dia mmg sah kawan syaitan .. peace :)

    ReplyDelete
  52. hndbg blh lusuh , perempuan takkan lusuh ..kedut jer sikit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pompuan je ke yg kedut..laki x kedut ke.. ek ele.. laki buncit boroi pn bini tetap setia.. tp kalau pompuan kedut sikit pn..mula cari lain. Pk la laki oi..

      Delete
  53. malaysian book of record lick pussy girl 5hour nonstop,u ingin merasai kenikmatannya leh sms sy anytime 012-6737028 zamri kl

    ................................................_¸„„„„_
    ........................................„--~*'¯.......'\
    ..................................... („-~~--„¸_....,/ì'Ì
    ................................¸„-^"¯ : : : : :¸-¯"¯/'
    ........................¸„„-^"¯ : : : : : : : '\¸„„,-"
    **¯¯¯'^^~-„„„----~^*'"¯ : : : : : : : : : :¸-"
    .:.:.:.:.„-^" : : : : : : : : : : : : : : : : :„-"
    :.:.:.:.:.:.:.:.:.:.: : : : : : : : : : ¸„-^¯
    .::.:.:.:.:.:.:.:. : : : : : : : ¸„„-^¯
    :.' : : '\ : : : : : : : ;¸„„-~"¯
    :.:.:: :"-„""***/*'ì¸'¯
    :.': : : : :"-„ : : :"\
    .:.:.: : : : :" : : : : \,
    :.: : : : : : : : : : : : 'Ì
    : : : : : : :, : : : : :
    "-„_::::_„-*__„„~"

    ReplyDelete
  54. tu dia zambri punya kepala butoh~~~~ butoh pak hang.haram jadah sial,kimak anjingnya zamri!!hahahahah

    ReplyDelete
  55. haha zamri bodoh esok aku bagi no hang kat nyonya kotak.. biar hang jilat pantat nyonya kedut penuh taik palat baru biru mata hitammu.haha

    ReplyDelete
  56. padan muka pompuan2 lapar sangat nak laki orang, macam ngan x laki bujang dah...........boleh mampus..........blah.........

    ReplyDelete
  57. aku sokong pendapat Anonymous 14
    November 2012 16:40

    fikiran anda sama spt sy.. Aii.. Ntahlh.. Org skrg nk nikah 4 atas dasar nafsu n nk wat pmpn tu trofi.. Nk nunjuk kt org.. Bukan atas dasar utk membantu pmpn tu.. Ada lak tu nikah dgn pmpn yg kaya2 n gaji besar.. Smua sbb nk makan duit bini2 dia tu.. Erti kata lain.. Berkahwin dgn lelaki penipu..

    ReplyDelete
  58. Saya sokong anonymous 14 november 16:40!

    Jangan berfikiran sempit sangat kata kami kaum Hawa ni tak bagi si suami kawen 4 sebab tolak hukum Allah, rosak aqidah dan bla bla..

    Sebelum si suami ade keinginan konon2 nak beli "beg" lagi satu tu, kene la muhasabah diri tu..
    muhasabah diri tentang agama,klau betul2 dah bersedia memikul tanggungjawab kedua.. teruskan..

    I no hal je suami nak kahwen 2,3,4..
    tapi jangan dilupa, isteri tanggungjwab suami utk dididik bukan bahan penambah perisa utk lagi sedap..iyela..penyedap? ayat biasa sang suami "hari2 makan lauk yg sama bosan juga"

    ReplyDelete
  59. Kalau aku, aku sula pompuan tu trus. Sembelih si angry bird tu gak. HAHA.

    ReplyDelete
  60. Ak x phm dgn zamri kl.asal ad cter bru ada jgk la post lucah dia.zamri ni admin ka?

    ReplyDelete
  61. zamri kl i cll phone u xangkt pn..i gersang ni..i nk jmp u ajak org bawah ni skali..org bawah jom jmp zamri kl ni die pnye besar...

    ReplyDelete
  62. klik http://cashrr.com/ref.php?page=act/ref&invcod=16736 for earn some money

    ReplyDelete
  63. NI MACAM CITER CUCU MENANTU......nasib baik aku takde kat sana....kalau tak aku join sekali bara bara bara bere bere bere

    ReplyDelete
  64. lelaki zmn skrg xckup 1.cobalah utk setia!

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri