Kesian : [Video] Gadis 16 Tahun Dipukul Tanpa Sebab Hingga Pengsan
Home » , » Kesian : [Video] Gadis 16 Tahun Dipukul Tanpa Sebab Hingga Pengsan

Kesian : [Video] Gadis 16 Tahun Dipukul Tanpa Sebab Hingga Pengsan

24 Nov 2012 18 Comments
Kamera CCTV telah merakam seorang lelaki memukul gadis 16 tahun sehingga pengsan di luar Black Lion Pub, East London. Gadis itu mengalami bengkak di kepala dan luka di muka akibat serangan itu dan telah dikeluarkan dari hospital. Polis sedang mencari lelaki yang dipercayai bertubuh sasa, kepala dicukur dan setinggi 6 kaki. 

Aku tak paham apa motif laki tu. Polis cakap, hanya suka2..tapi entahlah.. kuat kot kne hentak kat kepala tu..





18 comments:

  1. Oi oi oi..hooligans ni..

    ReplyDelete
  2. giler arghhh ...aku rase xkoma mati pompuan 2...kederat pompuan maner kuat sgt....walau pn nk jd jantan.....

    ReplyDelete
  3. mampus kau lah...

    ReplyDelete
  4. gile org atas aku ni.. gay.... ape kata org bwh..
    v
    v
    v
    v
    v

    ReplyDelete
  5. Aq blasah ko mcm dlm vdeo to nk ?

    ReplyDelete
  6. 16 tahun ? wooo nape mcm matang gaya dia ? kalo malaysia , mcm budak lagi , kot XD

    ReplyDelete
  7. bodo punyer jantan!!!!!!@##$$@**&^$%#!!!!

    ReplyDelete
  8. boleh than jgk la nate beruk tu .. ttibe je hentak pale pompuan tu

    ReplyDelete
  9. Ini mesti org palestin ni yg blasah

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooit2.. kenapa nk kaitkan dgn org palestin plak? tuduh2, bukti tak de.. ckp jgn sebarang ckp, jgn suka sebar fitnah!!

      Delete
  10. Bahalol.... Nk tunjuk kuat konon.... Bullshit...

    ReplyDelete
  11. Lelaki pengecut! Kalau nak sangat tunjuk kuat, cuba lah berdepan dengan lelaki juga. Bodoh! Memang bapa dia pun selalu belasah emak dia

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. Tpi aq tgk prot die mcm rosli tiger

      Delete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri