OMG : Bledug Kuwu, Gunung Berapi Berlumpur Di Indonesia (10 Gambar)
Home » , » OMG : Bledug Kuwu, Gunung Berapi Berlumpur Di Indonesia (10 Gambar)

OMG : Bledug Kuwu, Gunung Berapi Berlumpur Di Indonesia (10 Gambar)

4 Nov 2012 12 Comments
Bledug Kuwu, Gunung Berapi Berlumpur Di Indonesia.

Memang satu dalam sejuta...memang unik.










12 comments:

  1. suatu ari nanti aku nak gi tempat2 nih tgk sendiri

    ReplyDelete
  2. Kuasa ALLAH......

    ReplyDelete
  3. lumpur tu bagus ...

    ReplyDelete
  4. Kuala lumpur lg bgus

    ReplyDelete
  5. kat tanjung lumpur pun ada

    ReplyDelete
  6. kat tanjung lumpur pun ada

    ReplyDelete
  7. kat tanjung lumpur pun ada

    ReplyDelete
  8. kat tanjung lumpur pun ada

    ReplyDelete
    Replies
    1. KO INGAT TEMPAT KOMEN KOTE KAU NI UNTUK MAK KAU JE KER?

      Delete
  9. cam menipu jer

    ReplyDelete
  10. ape la korg ny..org dh bg tgok n inform kira ok..tgok jelh ny asyik ckp tipu j..geram btul aq ! kalau rasa tpu xyah tgok.

    ReplyDelete
  11. klu x silap aku sabah pun ade kot...

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri