OMG : Cuba Bunuh Teman Lelaki Guna Payu Dara (2 Gambar)
Home » , » OMG : Cuba Bunuh Teman Lelaki Guna Payu Dara (2 Gambar)

OMG : Cuba Bunuh Teman Lelaki Guna Payu Dara (2 Gambar)

28 Nov 2012 45 Comments

Jerman – Seorang wanita dihadapkan ke mahkamah selepas dia didakwa cuba membunuh teman lelakinya dengan menggunakan payu daranya bersaiz 38DD sebagai senjata dan berpura-pura ia adalah satu permainan seks.

Franziska, 33, bagaimanapun menafikan dakwaan berkenaan, malah mendakwa teman lelakinya, Tim Schmidt mengetahui mengenai permainan seks tersebut.

Schmidt ketika memberikan keterangan berkata, walaupun hubungan mereka menghadapi masalah, namun mereka tidak mempunyai masalah di dalam bilik tidur.

“Kejadian itu berlaku pada bulan Mei lalu apabila dia telah menghempap payu daranya ke muka saya menyebabkan saya tidak dapat bernafas.

“Saya rasa muka saya sudah bertukar biru dan saya rasa saya akan mati,’’ katanya.





Namun dengan kudrat yang ada, Schmidt berkata, dia telah menggunakan sepenuhnya kekuatan untuk menolak wanita berkenaan, sebelum melarikan diri dalam keadaan berbogel untuk meminta bantuan.

Jelas, Schmidt mereka bertemu empat tahun lalu dan telah dibuai cinta, sebelum hubungan itu bertukar menjadi pudar selepas dia mendapat kerja sebagai peguam.

“Kami telah berpindah ke Unna. Semuanya bermula selepas saya menjadi peguam sementara dia pula berdepan dengan masalah dan asyik bertukar pekerjaan.

“Ketika karier saya berjalan lancar, kariernya pula terumbang ambing,’’ katanya.

Menurut Schmidt, wanita itu cuba membunuhnya selepas dia bercadang meninggalkannya.

“Adalah jelas dia mahu membunuh saya."

“Dia turut mengaku dalam perbualan telefon dan dia akan melakukannya dengan melemaskan saya dengan payu daranya,’’ kata lelaki itu.

45 comments:

  1. sedapnya makan ikan keli ni...
    apa kata org bawah..

    ReplyDelete
  2. aku suka mkn burger bakar
    ape kate org bawah..

    ReplyDelete
  3. kesian zamri kl..
    nasib baik tak mati.

    ReplyDelete
  4. Lepas ni musti bnyk kes mati lemas. Warrrrghh

    ReplyDelete
  5. kesian ayuni... nape nk bnuh zamri kl??? btl x org tgh?

    ReplyDelete
  6. ayuni.bunuh la zamri dgn payudara mu.zamri tggu noo..jap ag cikgu baju biru g ambk kt rumah.lu suda kna beb.....btul x org2 bwh aku?

    ReplyDelete
  7. mohon betina ini letak pepek dia kat muka zamri..

    ReplyDelete
  8. yahhhh...btul sye stju dgn org atas

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. hahaha,lawak la ko..

      Delete
  10. XSANGKA ZAMRI DA POPULAR DGN CRA BGTU..HAK99

    ReplyDelete
  11. malaysia aman sejahtera...

    ReplyDelete
  12. Ala dah xnak org tu bgla alasan yg sgt x munasabah. Laki mmg ntah pape

    ReplyDelete
  13. saye ade jual kucing.sape nak call je

    ReplyDelete
  14. eh comak betul lah hahaha

    ReplyDelete
  15. kalau tak pahit, bukan tongkat ali
    namanya...

    ReplyDelete
  16. Wahahaha..kalo dia mati..i2lah bnda terakhir yg dia tengok..

    ReplyDelete
  17. kereta gua rosak la.. ada sape2 kat sini pandai repair x?

    ReplyDelete
  18. mati kene hempap ngn tetek..bole masuk guiness book of record..

    ReplyDelete
  19. Gua idop lagi la
    Gua tau repair kereta apsal?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebok je zamri kl nie.
      #haters gonne hate

      Delete
  20. senjata paling ampuh masakini..

    ReplyDelete
  21. snjata utama kaum hawa.... maka kaum adam, be careful! it could be the last thing u ever see.

    by the way, mna Zam KL???

    ReplyDelete
  22. Awat dia xguna puki, makan kote laki tu~

    ReplyDelete
  23. Syu kimura plak nyaris mati tercekik kote yg besar..kote dijolok kedalam mulut beliau dengan rakus sekali!!!
    tetek bukan sebarang tetek,
    tetek yang sedap mampu membunuh
    kote rakan seperjuangan pepek
    kote yang sedap syu kimura disetubuh!!

    ReplyDelete
  24. haha komen2 korg ni plek2 blake

    ReplyDelete
  25. gua mau tetek dia la..

    ReplyDelete
  26. org atas ak..giler

    ReplyDelete
  27. org ats cun..nk knal bley?

    ReplyDelete
  28. moral of the story : Pick a wife have small boobs :P hahahahah

    ReplyDelete
  29. sapa yg korang dok pgill zamry tu ?

    ReplyDelete
  30. aq nak pepek dn tetek skali hahaha pa kata org bwh?

    ReplyDelete
  31. Org ats aku ni sopan santun...comel

    ReplyDelete
  32. comel lah sangat.. (^_^)

    ReplyDelete
  33. Korang ni meroyan ke apa..??

    ReplyDelete
  34. aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex
    aku gila sex aku gila sex aku gila sex aku gila sex

    ReplyDelete
  35. pas ni dia couple dgn saiz A je laaa.. trauma.. hehehe

    ReplyDelete
  36. saye sngap. pls nk pepek

    ReplyDelete
  37. http://budakkelantan1987.blogspot.com/2013/03/super-sadis-kemusnahan-akibat-taufan.html
    http://budakkelantan1987.blogspot.com/2013/02/super-sadis-mangsa-mangsa-perang-kartel.html
    http://budakkelantan1987.blogspot.com/2013/03/super-18sx-gangguan-seksual-di-jepun.html
    http://budakkelantan1987.blogspot.com/2013/02/18sx-kartun-yang-seksi.html
    http://budakkelantan1987.blogspot.com/2013/02/super-love-ikatan-perkahwinan-sepasang.html
    http://budakkelantan1987.blogspot.com/2013/02/super-car-super-taxi.html

    ReplyDelete
  38. xpa zamri .. ko gigit ja puting dia tuh .. baru dia tau sapa zamri kl sbenor nyooo .. betol x org bawah ..

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri