OMG : Gadis Dengan T-Shirt Yang Agak #Sentap Di PWTC (2 Gambar)
Home » , » OMG : Gadis Dengan T-Shirt Yang Agak #Sentap Di PWTC (2 Gambar)

OMG : Gadis Dengan T-Shirt Yang Agak #Sentap Di PWTC (2 Gambar)

290 Comments
Gadis Dengan T-Shirt Yang Agak #Sentap Di PWTC.

Berani juga dia pakai pakaian seperti ini...


290 comments:

  1. BE END!!!! haha!

    ReplyDelete
  2. tersentak....

    ReplyDelete
  3. berani kerana benar..:)

    ReplyDelete
  4. apa plak x brani hak rakyat untuk bebas bersuara kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btol tu, aku ade hak jgak. Nk ckp PR PUKIMAK RAKYAT .AHAHAHA

      Delete
  5. kate negare demokrasi... lantak die la nk pkai bju ap pun... klau dh xbtul... nape nk sentap lak... so mmg tul la BN cm 2... yg org nk sbuk pehal die nk pkai bju tulis ap 2 pehal...

    ReplyDelete
  6. That is not true..

    ReplyDelete
  7. Banyak bunyik padahal time dapat subsidi ngan duit brim ting tong bijik mate !! Kalau rase m'sia nie x bagus g la cabut cari negara lain .. Tah pape ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan subsidi la bangang.. itu duit hasil keuntungan negara yg sepatutnya diberi kpd rakyat.. terutama org miskin.. yg best org UMNO sendiri offer kat aku yg x layak ni.. JGN SOKONG BUTA SAJA..
      wa bantah mana x betul.. baik PR atau BN
      kbai

      Delete
    2. Beso no ke gaji engkaw? sampai orang umno datang nk offer engkaw.

      Delete
    3. Statement bangang dr org plg bangang!!!bodo buta politik punye penyokong bn

      Delete
    4. Kahkah,sapa plak yg trsentap?..kalo tak kerna bR1m ,ntah2 ko skrng ni jd anjing DAP cari maklumat nk jatohkn sesama melayu sbangsa ngan ko ,

      Delete
    5. Apa lu crita woi..taik

      Delete
  8. bg dulu pembangkang memerintah lau nk tgk rahsia2 BN di cungkil..

    ReplyDelete
  9. politics killing people..

    ReplyDelete
  10. hek le same je. ..lau parti politik ni tk wujud pun..lau dah segelintir manusia tu nak jadi samseng samseng gak...sindiri mau ingat lah...samaada nak tk nak jer....salah kan diri sendiri..yg byk jd mat rempit ni pun org dr negeri mana?..cer tgk btol2...baik buruk sendiri yg pilih...

    ReplyDelete
  11. Like comment atas ni hehehehe klu ade yg marah tu senpat hahahaa

    ReplyDelete
  12. tawarn brim & len2 ade udang d sbalik batu kecil...x tipu..

    ReplyDelete
  13. sukati dia ler nk pakai baju tulis mcm tu ni negara demokrasi...

    ReplyDelete
  14. tak suke kat malaysia bole pegi indon sana....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah aku kagum dgn mentaliti ko.... Bijak betol la...

      Delete
    2. Suka hati laa bodo,negara bapak ko ke?

      Delete
  15. susah klu ckp dgn org xreti bersyukur ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Korang duit byk bleh laa ckp mcm tu,,tgk org miskin dlu cmna...bodoh..kalau kena kt diri sendiri hang tau mcmna...selfish..

      Delete
  16. Bodo... xsuka BN dan xsuka Malaysia adalah 2 perkara berbeza... _|_

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha hamba setuju..

      Delete
    2. Hampa igt mesia ni harta pesaka BN ka puak2 cai BN..igt buat smua pembangunan kat mesia ni guna duit umno bn..ptuihhh!!

      Delete
  17. apa nak jadi la politik malaysia ni, yang parti pakatan rakyat tak sama pendapat, sorang nk hudud, sorang lagi larang hudud, yang kerajaan pulak rakyat tak suka.. erm.. senang citer bagi senjata api la kat rakyat malaysia ni, senang sikit bagi tau rasa nikmat hidop selesa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodohnya komen ko....aku sbnrnya nk tau..ko ni dah tau tp buat tau atau mmg x tau langsung?

      Delete
  18. Dr blkg da taw minah nie vietnam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betollah. Dari kulit je dh tau bukan orang melayu. Alah,kitab kan dh kata, menang ada golongan orang orang mcamni, x bersyukor,x puas hati, iri hati dan orang lain x pernah betol dia je betol.

      Delete
  19. aku rasa pas n pakatam rakyat yg lebih banyak mengalakkan samseng nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong 100%. klu diaorang buat tunjuk perasaan mesti ada kekecohan, kerosakan,kecederaan pastu tuduh orang lain plak yg buat kacau. siapa yg selalu buat huru hara selama ni. orang melayu jugak yg cina dok ketawa dgn orang melayu bertelagah sesama bangsa sendiri. Besok orang melayu bergaduh orang cina tiba-tiba memerintah,ladan muka kita semua.

      Delete
    2. Ak orng melayu ak x kish cina atau india yg memerintah aslkan die berpegang pada landasan islam yg mengikut al quran dan sunnah..bukn mcam pemrntah BN...bro ak tnye kau pernah ke ko tengok Najib Razak mengimamkan solat..mcmne dia nk mengetuai semua umat islam di malaysia klau nk imamkn solat pon x pndai...agk2 la..renung2kn

      Delete
    3. Jadi, india ngan cina tuh bleh imamkan solat ko ke?

      Delete
    4. Hahaha bodoh tol org kat atas kau tu....!

      Delete
  20. brim 2 dia bg bukan duit BN..2 duit kerajaan..hak kite..apsal plk xnk amek..ngok je..lg 1 pic 2 psl xske BN je..bkn nye ckp xske malaysia..malaysia nie hakmilik BN ke?sengall~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. BN tak salah tp orang yg tertentu atau orang yg berkenaan tu yg banyak mementing sendiri atau keluarganya ataupun kekawan mereka.
      P/S: klu protes, jangan sampai merosakkan keamanan dan keharmonian negara, contoh dh banyak di negara Islam yg len.

      Delete
    2. kerajaan kita bkn bn ke? kerajaan bwah pimpinn bn jd sedikit sbyk sgt bkait.. klau bn n kerajaan xsama apasl kutuk kalu xpuas hati pd kerajaan??? xphm....

      Delete
  21. Eleh, da bg duet, kate ade udang disebalik batu. Kalau kjaan x bg, kate kjaan mkn duet rkyat lak! Haih. . Cube la bljar brsyukur. Pembangkang tabur janji, tp x ditepati. BN tabur duet, dah terang lg nyate korg merase. Ape lg nak? haih. .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg senang jadi pembangkang ni..semua salah..semua tak kena. Turun cukai, diorg ka salah..kalau naikkan cukai pun salah jugak. Semualah salah. Mmg patutlah diaorg ni jadi pembangkang.

      Delete
    2. Orang lain semua tak betul, dia orang je yang betul. Si A.I.,macam bagus je. Dulu jadi mentri kewangan,apa yang dia buat untuk rakyat takda satu pun yang boleh di buat kenangan, nanti saya tau apa A.I akan jawab. Orang halang usaha dia,dia kena sabotas dan sampai la ni, diz kena fitnah.itu lsh modal dia.

      Delete
    3. A.I tu masa jadi menteri kewangan, takda pun dia pejuang kan untuk IPT. skunk BN nak package ataupun bagi kemudahan bayar balik dgn discount utk IPT, dia kata tak boleh.Apa saja lah Labu.

      Delete
  22. We,bagus sgt la PKR,PAS tu
    Boleh bla la wei!!
    Sekurang2 nya BN xmain blakang la wei..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha lwak la statement dri orng x berilmu ni...saudare sekurng kurngnye nik aziz dan anwar ibrahim mampu mengimamkan solat berjemaah..Nk hrapkan najib..hmmm..jwabnye x solat le kite semua...Renung2kn

      Delete
    2. Ko je lah imamkan..

      Delete
  23. BRIM yg kena bagi tu main pusing2 jew,
    lepas kena bagi Duit, duit tu kembali balik kat dorang, kita kena bayar cukai itu, cukai ini matcam2 cukai kena bayar! this is BullSh*t!!

    ReplyDelete
  24. dah2..dok sembang plak..jom pi smyg mgrib!!!

    ReplyDelete
  25. apa la ,tak bersyukur langsung ngan kerajaan skang ...dah la negara aman makmur...kemudahan semua dah diberikan,masih lagi x puas hati...ni la die org2 yg x reti bersyukur...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selagi mak,bapak,adik,kakak,abang kau xpernah kena ragut,bunuh,rompak,samun...selagi tu kau akan ckp malaysia ni aman,,kau tgk surak khabar,tiap hari ada berita apa?bodoh,selfish...

      Delete
  26. yg ckp "ape kata bg pembangkang cuba perintah negara" ...ko ingat tukar kerajaan ni mcm tukar baju.. blh tukar2 kalo x ske ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru memerintah Selangor dh huru-hara ,inikan pulak satu negara. Tergadai Malaysia yg tercinta ni.

      Delete
  27. Betul tu bebas dan demokrasi..tp aku paling suka kalau dia x pakai baju tulis kat bdn terus..yum2...br semangat aku nk g tgk...

    ReplyDelete
  28. Jgn ambil kisah...buat hal sendiri...kerja cari duit sara keluarga sendiri sudah

    ReplyDelete
  29. aku teringin nak tengok...kalau pakatan rakyat pegang malaysia nanti nak minta rakyat bayar cukai ke tak...rasa tak logik sungguh kalau tak kena bayar cukai...mcm bodoh je pulak...haha..banggang punya penyokong pakatan rakyat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu semua gimmick dia orang je. contoh Selangor je. janji air percuma sampai skunk tak free-free pun malahan sampai kecoh krisis air dan syabas. tak logic klu air bagi free,- kos dan pentakbiran- siapa nk tanggung. cakap memang mudah sampai bintang pun di janjikan

      Delete
  30. celah mn aman makmur nye..yg selmt dok mlsia ni org2 bsr je..polis 24 jam kawal..rakyat jelata kena ragut..rompak..samun..rogol..amanlh sgt..haak tuuiih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu perbuatan orang yg hayi binatang. kenapa kaw nk jafi polis ,boleh kaw jaga semua rakyat m'sia, do. gi duduk negara lain .

      Delete
  31. brsyukur pe??ape yg diorg wt 2 mmg da keje diorg..diorg wt keje pon dpt gaji jgk..bkn ske rela je wt sume 2..masing2 ade kepentingn..mngundi 2 hak kite..xsmstinye kite kne pilih diorg sbg tnda terima kasih@brsyukur..

    ReplyDelete
  32. Ahah..sentapp nyah!!

    ReplyDelete
  33. negara manakah di dunia nih yg takde kes2 jenayah nih..cuba cakap mai...kat celah mana..negara manakah yg sempurna kat dunia nih...hak tuih..

    ReplyDelete
  34. janji aku juai ayaq ketum

    ReplyDelete
  35. sepanjang PR pegang penang, kedah, selangor...aku tak nampak sangat apa2 perubahan positif...ok..kalau kat kedah tu...aku rasa ok..maintain je quality hidup rakyat kat kedah...takde apa2 perubahan...tapi sepanjang aku hidup n kerja kat penang (pulau), aku nampak hidup makin susah bg yg berpendapatan rendah...aku yg consider stabil ni pun...cukup2 makan je kat sana..yg kaya raya...golongan cina...semua projek rumah mewah je..melayu semua pi mana?? aku rasa lama2 bg DAP pgg penang nuh...mau jadi mcm singapore...hahah..hak tuih

    ReplyDelete
  36. Sape yang sokong bn kat ats ni semua bodoh. Sokong la kerajaan yang bnyk rasuah, kerajaan yang bagi lesen judi, kerajaan yang bagi lesen menjual minuman keras kerajaan yang luluskn lesen maksiat seperti pusat hiburan dll..sokong la ye..bia same2 dapat dose..aku xnk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puiiiii..mcm pr x de mkn duit. Dok main pakai sebut je...lu yg kuar sttmnt x pkai otak yg bodoh

      Delete
    2. Puiiiii..mcm pr x de mkn duit. Dok main pakai sebut je...lu yg kuar sttmnt x pkai otak yg bodoh

      Delete
    3. Eh baral, aku rasa orang macam engkaw nilah yg mudah terima rasuah. cara engkaw cakappun cam tak berakal. suka suka engkaw kata krang bodoh. yg sebenar nya enkaw tu bodoh cakap tak berakal.rasuah dari hati individu itu sendiri-itu sifat TAMAK,bodoh.

      Delete
    4. Kau tak subsidi minyak, jalanraya,buku teks yg kau gi sekolah dari mana datang kalau x dari cukai ni semua. sia sia kau gi sekolah rupanya bertambah jahil kau. Negara kita bukan 100% orang islam semua jadi bangsa lain yg nk minum,yg main,yg nk menyondal itu hak diaorang takkan kau nk suruh diaorang ikut islam plak, yg orang islam nk ikut, terpulang.maka sini hukumnya-harus, gok.

      Delete
  37. ayaq ketum - salah satu lagi benda yg merosakkn org melayu..tujuan asal untuk tenaga..lama2..disebabkan akal yg dangkal dimiliki sesetengah org melayu..ketagih la benda tu...hak tuih....rosak2

    ReplyDelete
  38. tengok org main bola sepak pakai seluar pendek pun dosa gak...lagho ja semua tu.hiburan yg melalaikan...yg bersukan main bola tu leh la terima sebagai riadah..yg tengok bola..menjerit melalak...lepas tu ada lak sekumpulan manusia yg dtg tengok bola dgn aweks2..yg bukan muhrim..ikutkan kena la tegur..tak tegur dosa....so aku pun tak nak..sbb tu aku tak pi tgk bola...

    ReplyDelete
  39. Memang berani!!....sbb pompuan pakat2 tgk jer la....try kalo jantan sure dah kena tangkap masuk lokap...sbb nak bikin propa....alahaiii...mcm2

    ReplyDelete
  40. patutnya pimpinan ulama kat kelantan kena tegur pemain2 bola sepak kat kelantan ..main bola pakai seluar sampai lutut...tutup aurat..ni tak...asal menang je sanjung...sedangkan depa tak tutup aurat dah sah2 dosa..pastu pi sanjung depa...mcm sanjung depa buat dosa...tunjukkkan kepimpinan ulama/islam tu kat negeri yg dipimpin dulu...yg asyik mengomen perkara2 kat luar je..hampa nampak bini2 menteri tak pakai tudung..

    ReplyDelete
  41. kire untong kerajaan nak bg..ko sokong pembangkang nak maen bontot ea.

    ReplyDelete
  42. Haii lah korng dekat atas ny , tolong arh sedar sikit . Sape yg bagi korang duit semua tu ? Untuk anak , anak korng ? Korang pon ad yg keje dgn kerajaan ! So ? Tolong sedar sikit eyh ? Kutuk benda yg korng dah buat . Dah ludah jilat balekk ehh ? PAS & BN tak patut b'gadoh . Sebab masing-2 org Melayu . Masing-2 org Islam . Org cina , india yg nak hancurkan kan org islam nak bagi porak peranda . Apa arr tu pon tak reti pikir . Yelah Melayu mudah lupa ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaaha statement bodoh lembu bn

      Delete
  43. I'm not going to vote bn for my first election. Ngee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's your right damit and you dont have to say it here.

      Delete
  44. yeah melayu mudah lupa...cuba tengok mca, mic, dap...depa gaduh2 pun..kaum depa yg hidup senang kat tanah melayu nih..org melayu apa jadi???kutuk parti umno..kutuk pas...kutuk pkr..patut nya...bg kritikan membina..bukan menghukum parti lain sbb tak sehaluan..

    ReplyDelete
  45. ya..melayu dgn melayu jgn gado2.kalau gado dgn cine aku suke..hobi dry zaman sekolah dlu,hehehe

    ReplyDelete
  46. aku tak mungkin vote PR untuk pengalaman pilihan raya pertama aku kalau hanya bermotifkan menjatuhkan umno dan BN semata mata, lebih2 lagi kalau perlu mengundi wakil dari dap yg memang dah terang2 sikap kurang ajar terhadap masyarakat melayu/golongan islam

    ReplyDelete
  47. ko pi gaduh dgn cina/ india apa kes...zaman skrg hidup kena gunakan akal...hg menang gaduh...tp kalah dari sudut ekonomi pa barang...dia tengok hg..gelak ja...

    ReplyDelete
  48. La. Rupenye korg sume ni xpenah ngundi lg eh.. Xyh ckp lebih2 la.. Sumenye masih mentah lg dlm politik ni.. Undi dlu bru leh komen lebih2.. Lg 1 aku nk betul ayat syirik korg ni.. Yg bg rezeki bukan org.. Yg bg rezeki kt kite ni Allah taala.. Jgn komen smpi nk syirik kecilkn diri sendri.. Nk taksub kt mn2 pn boleh.. Tp jgn kuar ayat yg pihak ni bg duit ke bg kj kt korg ke.. Baik korg sume astaghfar byk2 n ngucap blk sblm ajal dtg menjengah korg.. Klu nk bersyukur ade caranye.. Bukannye dgn kezaliman yg ade skg ni.. Lenx bljr la jgk bdg ekonomi bru ko tau pndptn ksr n brsih msia ni.. Perbelanjaannye defesit ke x.. Untgnye surplus ke atau asyik rugi je.. Nk komrn kne ade ilmu.. Bukan pki emosi...

    ReplyDelete
  49. PKR, DAP, PAS pemusnah malaysia. bengong melayu pas yang sokong pas ngn pkr. anda semua melayu bodoh

    ReplyDelete
  50. aku seram wei nk bg pembangkang cuba memerintah.... heiiiii seram2... xdapat aku bygkan... negeri kecik2 pun x dpt nk control, ni lg nk memerintah negara... toksah la wei....

    ReplyDelete
  51. jgn bising ah..aku nak tido

    ReplyDelete
  52. Bukan pembangkang.. tp pembangang.. admin ni pun sama bangang..

    ReplyDelete
  53. Bukan pembangkang.. tp pembangang.. admin ni pun sama bangang..

    ReplyDelete
  54. politic is kotor. xkre la BN or PKR. Kte bkn ad kt tmpe deme, hnya Allah S.W.T y lbh mgtahui...sme ad deme mkn duit rkyt ke, sme ad dme tpu ke...Allah Maha Mengetahui...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang Allah Maha Mengetahui,,dan Allah kurniakn akal fkiran kt kita...
      Skrg ni benda yg slah jd betul,benda yg betul jadi salah...disebabkn akal yg bodoh,,dah terang lagi bersuluh pon korang ckp betul lg,mmg bangang la..

      Delete
  55. lebih banyak manusia tak bersyukur di malaysia...Allahuakhbar !

    ReplyDelete
  56. Bontot Neelofa=BN

    ReplyDelete
  57. bn - mafia? gangster? rasuah? fitnah? ok..

    pkr - anwar sokong penggunaan nama allah untuk agama lain. anwar sokong peembentukan negara israel. nurul izzah pulak cakap melayu bebas pilih agama selain islam (padahal ramai tau melayu lahir2 sbg islam) buat forum kat gereja lak tu.

    pas - berdiam dgn apa yg pkr dan dap buat. butakan mata walau bercanggah dgn islam.

    jadi mana yg lebih baik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pembaca metro,utusan melayu tegar nihh,hahaha..

      Delete
  58. PAS PKR DAP PUKIMAK7 November 2012 02:04

    kebanyakannya budak2 muda yg x suke kerajaan sekarang... x tau apa2 dari mula... tau nak tuka kerajaan kononnya boleh ubah semua... budak muda skrg mmg byk yang x guna otak

    ReplyDelete
  59. ape sebab yg BN wat? gangster?...
    aq ramai member hijau,roket,pe lc lagi lah yg GANGSTER...
    tp aq yg biru nih x GANGSTER plak...
    aiiyooooo...ckp selupa bangang...
    nk 13 May blk?
    jgn sebut 13 May klu kuku korg xleh nk itam..pui
    klu yg phm leh la mntk...

    ReplyDelete
  60. dah lah tuu orang2 UMNO BN , mengaku jew lah yg korang memang gengster , Anwar Ibrahim naik kereta pergi Johor dipecahkan cermin kereta , Anwar naik bas dibaling batu dan cat , anwar tengah ceramah pon baling batu... memang UMNO tak guna..... pergi jahanam lah dgn UMNO BN

    ReplyDelete
  61. kitaorang bukan tak suka dgn negara Malaysia , tapi kitaorang mahu jadikan Pemerintah UMNO BN jadi pembangkang negara yg baru , dan kitaorang mahu PAKATAN RAKYAT memerintah Malaysia supaya duit hasil negara tidak dicuri dan tidak dirompak untuk anak bini dan kroni UMNO BN sahaja , sebab kalau PAKATAN RAKYAT memerintah duit hasil negara dikembalikan semula kepada rakyat... itu yg kitaorang mahukan..... ade pahaaammmmm

    ReplyDelete
  62. UMNO (United Malay No Otak )org giler yg suka meroyan tak tentu pasal dan suka tengok cerita porno dan lucah

    ReplyDelete
  63. ini kali lah kita tukar Malaysia ,PAKATAN RAKYAT memerintah Malaysia dan UMNO BN jadi pembangkang Negara Malaysia yg baru

    ReplyDelete
  64. orang giler jew yg kata ,negeri PAKATAN RAKYAT takde perubahan , aku dah tengok dan teliti daripada audit negara , negeri2 di bawah PAKATAN RAKYAT adalah yg paling terbaik daripada negeri2 di bawah UMNO BN memerintah...dan negeri2 di bawah pemerintahan UMNO BN adalah negeri yg paling banyak hutangnya...hampir mencecah 1 billion ringgit

    ReplyDelete
  65. Wah..manyak selonok gua tengok kamu olang semua galo2...kalau lu olang galo...real punyer ..aaaaa gua lagi selonok...selupa tengok wrestling ...maaaa

    ReplyDelete
  66. Ko ni... orang dok tennnngok jer la...

    ReplyDelete
  67. Wei lu org ckp pakai kepala lutut ker? Kerajaan bg duit hasil cukai pada rakyat dn pelabur yg melabur dlm negara...itu dikira pendapatan negara.. kalau kerajaan x bg lu org kata dia songlap duit..bila dh bg korang kata ada agenda....kita patut bersyukur dgn apa yg kita dpt..subsidi..keharmonian negara...yg terasa x selamat tu sebabnya dia ada wat hal...kalau dh tau diri tu susah ...kurang kan politik kedai kopi...tingkatkan usaha untukbtmbh pendapatn...ni x dok melangut kedai kopi kata org kata org ni...akai ada ka...

    ReplyDelete
  68. byk pulak org komen bila isu politik ni..haha
    pa2 pun pompuan ni ada telo..

    ReplyDelete
  69. bee end gila duit..semua org bee end gila kentang

    ReplyDelete
  70. pemimpin negara kalau xpegang amalan rasulullah dan sahabat2 nabi bermakna ikut undang yahudi. orang munafik yg suka buat dosa sokong

    ReplyDelete
  71. tak payah kecoh2 mana2 boleh menang pr or bn,harapkan pagar,pagar makan padi,baik kita diatas pagar,apa2 hal pun kita tunggu dan lihat n dtg lah mengundi tak kira siapa kita nak undi,tapi sekarang yg x baik ni kita menuduh membabi buta,benda yg kita x tau kita iyakan,satu hari bila yg kita sangka betul lain pula unsernya,baik diam dapat pahala x dapat dosa hehe.......RENUNGKAN SEKETIKA

    ReplyDelete
  72. kalau kat semenanjung,kalau satu2 negeri tu pembangkang pegang mmg sungguh2 carik kesalahan..hampeh!pasal airla,tanah la,jalanrayala,scandal la dll.almaklumlah,media senang nak datang..suara rakyat didengari katakan..korang tahu tak,kat swk & sabah lagi banyak isu..terutamanya kat bhgn pendalaman,msh ada lagi yg tak dpt air bersih,padahal BN yang pegang.elektrik ada jugak pnduduk blom rasa lagi..so mana janjinya..time nak mengundi jer BN or media pro BN tu sanggup turun meredah laut cina selatan..nak menepati janji katakan..nak bagi duit BR1M..kami bukan nak duit..kami jugak nak apa org semenanjung dapat kami pon dapat..nie ker 1msia nya..

    ReplyDelete
  73. melayu jgn berbalah sesama sendiri...
    muhasabah diri...
    jati kan diri...
    baharu kenal diri...

    ReplyDelete
  74. nak tau sape fitnah n sape betul.. nnti bila mati kita sama2 tngk eh,kalau nak mncari kebenarn yg pnting jngan la korng ambil bukti fakta dr TV3 or TV1 or BERITA UTUSAN je.. yg terng2 sumber2 tu dtng dr sebelah pihak je.. tu namanye buta tuli, cr la dr sumber2 yg len jgk.. internet atau ape2 je pastu compare la.. jngan la hnya kerana dpt duit BRIM trus lupa duit yg ber BRIM2 (BERJUTA2) yg diorng songlap tu.. negara len yg lebih maju pun bertukar2 pemimpin, ok je..

    ReplyDelete
  75. perempuan tu pun sebenarnya tak tahu.. di belakangnya ada kertas tu.. kesian..hahaha

    ReplyDelete
  76. Bukak mata politik.. tutup mata politik.. pergi mampos.. politikus jalanan. Gi kerja la woi.

    ReplyDelete
  77. abis kalau pembangkang skrg memerintah malaysia.,pastu malaysia mundur..agak² pe yg korg nk wat?jatuhkan kerajaan lg?buat rusuhan cam BERSIH??pastu hancurkan brg² yg ada?maju ke malaysia camtu?ke korg nk tgk malaysia jd negara² yg tak maju cm bangladesh,nepal,india?terpaksa g negara org tok bekerja.,setahun skali je balik jmpa keluarga.,sampai bile der malaysia nk maju kalau rakyat sendiri taknak tlg kerajaan?korg ingt malaysia xde nama ke kt dunia skrg?blh bg jaminan ke yg pembangkang akan naik kn nama malysia mcm skrg?setakat jaminan mulut,budak sekolah rendah pn blh buat,.renung²kan..

    ReplyDelete
  78. Ape yg korang merepek ni.......,xde makne brtelingkah pasal hal ni

    ReplyDelete
  79. Go to dinner...yumyum..

    ReplyDelete
  80. low minded citizen..

    ReplyDelete
  81. Alaa..sume sama aje...tp aku rsa lg teruk puak pembangkang...main agama..moral...hbs kite jd hncur...nak samakan politik ngn agama...agama zmn nabi sume jjur...smpi lilin milik kerajaan pon xguna klu bincang psl hal peribadi..tu br betul pnye pemimpin..biar la kite punya politik xmewakili agama tp mempertahankan agama..dr politik mewakili agama..tp pd msa yg sama xpertahankan agama...sebab nak dptkan undi...Allah Maha Mengetahui setiap isi hati kita...

    ReplyDelete
  82. pe yg bagus sgt pembangkang ni??nak kte mmbntu rkyt x penah plak dgr,lgi die wat demonstrasi bangang g de r..menjatuh n memalukan negara di mata dunia..x cukup tu..gara2 pembangkang wat demostrasi buduh tu x pasal2 kuota haji mkin kecik tuk rkyt malaysia..da tu idea memansuhkan ptptn tuk pelajar?pe ke bangang?? idea n pemimpin cmni nak memerintah negare?? bru 2 hari memerintah alamtnye tejual la negare...

    ReplyDelete
  83. dulu ckp UMNO kafir sbb ade MCA n MIC..skang PAS lei trime DAP..DAP yg terang2an benci islam..canner tu??

    ReplyDelete
  84. ...politik utk org2 bodoh...

    ReplyDelete
  85. hidup bn... bagi bantuan br1m pastu duit x de, buat lah AES, cekau balik duit rakyat. undilah bn, confirm lps menang pilihan raya semua barang naik. ron95 naik 30sen, gula naik, paling penting harga lembu naik.kakakaka... sapa percaya tv3suku dgn utusan meloya memang bodoh. org x de pelajaran je undi BN.

    ReplyDelete
  86. kenapa time piluhanraya barang naik? kerajaan yg buat ke? fikir la pakai otak korang yg sempit tu! kalau nk menang undi mestila turunkan, bukan naik kn. ni semua agenda org cina. ekonomi sapa pegang? dari ternak ayam, tanam sayur, sampai industri kilang2. kebanyakkan cina. diorang ni saja naik kan brg, nak bg kerajaan yg dipimpin melayu jatuh (kerajaan cuma dpt memantau je). lepas tu. org cina akan undi calon cina je, x kira parti mana pun. kita ada buat mcm tu? diorang bersatu nak naikkan bangsa diorang. kita? asyik bergaduh pasal politik je taw. bn dgn puak nyer, pas dgn puak dia. pkr dgn puak dia. bangsa lain maju, kita makin meLAYU. fikir la sikit wahai insan yg bajet pandai berdebat mengalahkan professor.

    ReplyDelete
  87. lagi satu, kedai brgn 1 malaysia, cina x suka. sebab boleh pecahkan monopoli diorang. bila kita nak maju ni? bangsa kita suka buat apa? bila sekolah xnk belajar. ponteng. dah besar merempit, pastu keje malas. pastu filem2 org melayu lak dok lg galakkan rempit, gangster. yg iq rendah ni pun dok ikut la. AKU SEDIH BETUL DENGAN MELAYU SEKARANG NI. MAKIN LEMAH OTAKNYA. MAKIN X RETI BERSYUKUR DENGAN SEMUA KEMUDAHAN YANG DIA DAPAT. BAGI BETIS NAK PEHA. ITULAH MELAYTU SEKARANG.

    ReplyDelete
  88. sundal2... semua komen atas aku ni pencinta duniawi.. yang bab tuntutan syariat islam, akhirat xnak pulak ditegakan.. bertekak la korang sesama kaum, sesama agama tntang politik yang hanya berlainan ideologi tapi sama je tujuan utama nak kaut harta rakyat.. xnampak lagi??.. kata orang lama, menag sorak jela.

    ReplyDelete
  89. eh mmg beranilah dier nak pakai~~ingt BN mcm pakatan rakyat ker nak gaduh jer kerja~~politik sucks

    ReplyDelete
  90. Going to vote BN for my first election.. Sape sokong pembangkang buta mata n hati.. Jgn sokong pemimpin yg jelas rosak akhlaknye, dan mungkir dgn janjinye.. Tp kalo kat tmpt aku ni yg lwn nnti mca n pas, tpksa la aku skong pas jgk, coz aku skong org melayu.. Org nk ckp aku racist ke, ape ke, lntk la, asalkan bkn ca ya nun alip yg menang.. Hehehe..

    ReplyDelete
  91. ape2 jela..jnji x sbr nk mengundi ..nk tukar kerajaan!

    ReplyDelete
  92. kah kah kah kah... klakar lak tengok korang yg lebih2 skit ati nye... aku tengok pic ni x de la sentap mne pon... tp yg sentap lebih2 tu korang sume ni... komen x tentu pasal... wakakakakakakakakakaka.....

    ReplyDelete
  93. panjang gle semua komen.hak masing2 keluarkan pendapat.tp jgn la sampar kt bertelagah.rakyat bertelagah,pemimpin semua dok senang je.xkre kerajaan @ pembangkang.masing2 ada buruk n baiknya.kt rakyat kena la berusaha untuk maju kan diri,bangsa n agama.mtk maaf kalau ada yg terasa.

    ReplyDelete
  94. Walaupun Malaysia ni negara demokrasi kita kenalah faham sensitiviti semua orang.. bukan semua benda boleh main langgar je..

    Kalau BN ni xboleh dipercayai bagaimana pula dengan Parti2 lain.. Pergi sahaja kawasan parti lain yang memerintah pasti ada baik dan buruknya..

    Biarlah Parti mana yg kita nak sokong tapi pastikan pemimpin tu jujur, adil, amanah dan tidak terlibat dengan macam2 kontreversi..

    ReplyDelete
  95. Yang puak puak pas ni kenapa nak bela sangat puak DAP? Klu tok Guru Nik Aziz mati agak2 Lim guan eng nak bace fatihah ke kat die??
    Ade otak pikir sikit....kenapa nak berkejasama ngan org yg tak boleh menolong kit....uYang

    ReplyDelete
  96. Hidup bn.bn adalah parti yg jujur.sgt2 jujur. Taib mohamad org pling kaya,nazri bnyk songlap,anak naik hammer,kak jat dpt projek lembu 250juta dan paling penting kak rosmah pky cincin 24juta.menyimpan dari kecik katanya,kakaka.bodo. Undi bn negara akan bangkrup.

    ReplyDelete
  97. Chua soi lek g kutuk hukum islam boleh pulak.najib bwt pe? Takut nk tegur,kote simpan dlm beg kak mah ke? Yg tu lg truk.menghina hukum allah.mane pekasam? Utusan meloya xtegur ke.?berita hairan?tv3suku?kakakaka..umno parti yg tkut dgn mca.

    ReplyDelete
  98. https://www.facebook.com/HanyaKepadaMuYaAllah?fref=ts
    jom like page ni ^^
    insyaallah ada sedikit kebaikan :)

    ReplyDelete
  99. pe ni gado2 mlayu gado gan mlayu ....mlayu xsuke mlayu....apalah...bnda ni nonsense..law mlayu xsuke
    mlayu ...spe yg brhak jd pm kt malaysia ...xkn cina
    india ...malaysia kn tanah mlayu

    ReplyDelete
  100. pnt aku baca komen korg..sampai x larat nak bce..nek juling mata..huhu..nie komen aku la. apa2 bnd yg kerajaan nak bg tu kita ambil je la. tu kan dah mmg hak kita. tak kisah la kita sokong bn, pas, pkr, atau dap pun..bnd2 yg kerajaan bg tu dah mmg dari duit segala cukai yg kita byr. bkn org yg sokong bn jew yg byr cukai tu kan? kalau nak kata antara BN dgn pembangkang mana lg bgus. aku pun tak tau. sbb politik kotor. eh bukan politik. tapi orangnya yg kotor kan. tak kira bn atau pembangkang.

    ReplyDelete
  101. aku nak comment pun kena scroll bape lame ntah.. haha.. oytt.. nie nampak macam bukan edit nie.. nice ah.!

    ReplyDelete
  102. korang betolkan diri korang dulu laa.. baru boleh komen ke jadah ke ape ke bodoh..

    ReplyDelete
  103. Pemimpin BN bahlol termasuk penyokong die gak

    ReplyDelete
  104. Xyah gado2 pasal duit....jom wat duit dengan MLM....positif kan diri dlu...bru tanye aku cmne nk join...

    ReplyDelete
  105. seramnya,,,wei bgi korang makn DUNGOT!!..baru tau...

    ReplyDelete
  106. spatut nye rkyt m'sia dah boleh bandingkn antra ngeri d bwah printah PAS/PKR ., dah byak mreka bkti kan .tapi BN/UMNO cbe plbgai cra untuk rkyt m'sia prcya kan pmrinthan bwah BN/UMNO .tpi ., mreka pandai ckap je .,tak reti nak bktikan . jnji yg trtnai .,digempar-gembur kan .,jnji yg tak trtnai .,PAS/PKR di perslahkan . dri situ kte boleh lhat ., permainan kotor BN/UMNO .fikir-fikirkan lah .

    ReplyDelete
  107. Anaychy For Life ! ! !

    ReplyDelete
  108. aku rase baik korang tak yah bace pape dalam blog ni
    Wat korang gado jer
    hadoi

    ReplyDelete
  109. aku tengok la ayat dalam tu tulis BN memupuk mafianism
    tapi aq tengok pembangkang yang ayat cam mafia
    mushkil2

    ReplyDelete
  110. Apa kenalah manusia zaman sekarang ni . Bergaduh benda yang tak bawak apa2 . Ni semua mainan duniawilah . Tu hah , yang ukhrawi tu bila lagi korang nak nampak .Dunia dah nak kiamat dah . Tak bawak ke mati pun benda ni semua .

    ReplyDelete
  111. same je 2-2 parti.. ape pon x leh pkai..

    ReplyDelete
  112. boooooooooooo...........malingsia begok...sama2 mlayu mau berantam...dont worry indonesian will conquer mlsia..this is easy..malays are divided.

    ReplyDelete
  113. into two stupid political party

    ReplyDelete
  114. See ! Indonnesia boo kite sbb kite bergadoh sesama sendiri ? Tlong lah wey maluu ja .. Anwar Ibrahim tu perosak bangsa , korang ckp tak pnah tgk Najib jd imam kan , korang tu pnah tgk anwar jadi imam ke ?

    ReplyDelete
  115. AKU SOKONG BN / UMNONGOKA9 November 2012 17:22

    PUKI MAK HAMPA..DAJAI SUNGGOHH!!!!

    ReplyDelete
  116. dah2 la...gadoh pn yg untung org ats...byk2 bdoa kn lbh bgs.sapa printah pn doa je la moga m'sia aman.ni dok pot pet tang sini bt apa.setan tepuk tangan kot wey...

    ReplyDelete
  117. hukum hudud ni hukum islam bukan stakat curi potong tgn je..merokok pn haram klu ikut hukum islam..apabila hukum islam dijalankan maka org islam yg merokok akan diambil tindakan oleh jabatan agama islam sama cm org islam yg meminum arak..so pasti ramai yg x suka hukum hudud...bagi aku x kisah ar mana2 party pn yg naik asalkan diorg bleh naikkan gaji kakitangan kerajaan aku sokong..

    ReplyDelete
  118. bila lah duit parking kat selangor yang rege 40sen sejam ni nak mansuh ea...da 5 tahun tunggu...tapi x mansuh2 pon...selalu kene saman RM60... yuran parking =rm0.40x9= rm3.60x5= rm10.80x4=rm43.20 x 12(setahun)= RM518.4...banyak gak aku kene bayor kat kerajaan Selngor ea(MBSA)...itu baru kira2 aku sorang...kalau 500 orang?wah kayenye...menyesalnye buat keputusan membabi buta menyokong kamu 5tahun lepas semate2 nak yyuran parking free...tapi sampai sekarang x free..x mor eksperimen2 lagi

    ReplyDelete
  119. meh sini aku bersuara plak, kerajaan bagi 500, peruntukan untuk itu dah smpai 3 juta bagi kat rakyat, tapi depa kebas 5 juta, doran bagi 200 tapi depa naikan cukai, ini bisnes kerajaan, kerajaan untung teta untung kerajaan rugi tetap untung.. jadi hang mau plih bn? bagi gua la der.. BE END la...

    ReplyDelete
  120. salam, mana korang semua tahu pasal kesahihan BN kebas duit rakyat ? mana korang tahu peruntukan smpai berjuta tuh ? agak2 lah ye kalau lantang berbicara seperti org tak buat selidikan awal.. kalau PAS betul , kenapa walaupun mereka berdoa agar mereka menang sampai sekarang tidak dimakbulkan ? sbb , ALLAH swt maha mengetahui, akan padahnya kalau PAS menang. sama juga dgn PKR . sbb mana mungkin kita nak jadi negara yang mengamalkan kebebasan meliwat ? jgn jadi org yang hanya tahu mengutarakan hujah yg tidak berpaksikan fakta. selidik dulu, baru tahu kesahihannya. BN sudah mengorak langkah yang sangat terperinci utk rakyat MALAYSIA, keharmonian dan keamanan sentiasa dijaga, cuma pembangkang aja yang mahu menjadi seperti negara lain yang berperang. kenapa harus adakan perhimpunan sehingga ada tumpahnya darah ? itu sudah memprihalkan ianya HARAM ! kata penganjur. perhimpunan itu wajib, tapi yg berkata itu yg tak dtg.. hanya org bodoh disogokkan dgn duit yg sedikit saja dtg.. ada otak, boleh fikir.. wslm.

    ReplyDelete
  121. ermm..berani wat berani tanggung...

    ReplyDelete
  122. cakap pasal cukai korg tau x cukai korg 2 g mane..dapat ke cukai yg korg byr 2 menjage keselamat korg tiap2 hari..dapat ke cukai yg korg bayr 2 buat jalan2 raye kat mane2 yg korg lalu hari2 2..cube try tambah sume2 cukai yg korg dah byr selame dh keje 2 ngn harge jalan raye deoan umah 2..2 belum cite la lg bende2 yg len..nak sume bende free x dapat la jep..nak pahale pun kene wat amal jariah..

    ReplyDelete
  123. cakap pasal cukai korg tau x cukai korg 2 g mane..dapat ke cukai yg korg byr 2 menjage keselamat korg tiap2 hari..dapat ke cukai yg korg bayr 2 buat jalan2 raye kat mane2 yg korg lalu hari2 2..cube try tambah sume2 cukai yg korg dah byr selame dh keje 2 ngn harge jalan raye deoan umah 2..2 belum cite la lg bende2 yg len..nak sume bende free x dapat la jep..nak pahale pun kene wat amal jariah..

    ReplyDelete
  124. hahaha.. aku suka jawapan ko... satu aku nak tambah... depa cakap pasal cukai mcm abih duit gaji depa bayaq cukai walhal bukan byk mana pun.. tue.. bayar zakat n derma masjid pun dah mengeluh... heran apa jenis manusia nih.. kata sokongan ulama .. dok kirim dalam tabung masjid singgit ja...

    ReplyDelete
  125. mmg btul ape yg prmpuan cina tu kte. bn pegi mati la....

    ReplyDelete
  126. ramainya org gila komen

    ReplyDelete
  127. buat debat jer kat tv be end dgn pr ada brani

    ReplyDelete
  128. bru bt mcm tu....pro BN da pnas punggung..hahahaha...lawak2....

    ReplyDelete
  129. samseng or lain2 attitude tu semua atas diri sdri, bukan sb BN pum, dari situ kita dh tau yang perempuan ni akalnye pendek sb dia mngatakan sikap perangai sesorg tu disebabkan oleh BN ? r u kidding me ? haha . yela, BN je yang salah, yang pupuk samseng, dorg je lah betul, kan. HAHA . lau ta suke, pergi jauh2, duduk kat ngara luar, tu pum lau diterima kat sana lah kan, alhamdulilah Malaysia semakin maju, Terima Kasih Allah .. ( kan bgus lau dorg buat nota mcm ni kt baju tuh, ni asik nk mnyalahkan je, cuba lah bersyukur dgn apa yang ada :)

    ReplyDelete
  130. penyokong BN berfikiran matang... tak perlu tunjuk mcm tu.... biasa nya penyokong pembangkang je akan buat benda2 mcm tu... terutamanya masa demonstrasi yg sengaja merosakkan kemudahan awam... mcm mana la kalau jd pemerintah... wallahualam...

    ReplyDelete
  131. BN SATU2NYA PARTI PENGECUT DLM ABAD INI...FITNAH KUAT..SYOK SENDIRI..AJAK BERDEBAT KECUT...[cahayabulan]

    ReplyDelete
  132. udni bn, dapat duit, dapat kontrek apa mau lagi 5 milion? celah kuku je. Ape 1000 milion, boleh2 janji undi bn je!

    ReplyDelete
  133. AKU BENCI UMNO/BN...SAMPAI KAPAN PUN...[cahayabulan]

    ReplyDelete
  134. Nampaknye mentaliti komenter disini masih lagi berfikiran sempit.pikirlah jaoh sikit.pantang orang bn bagi duit sikit,dah termakan dek kata2 mereka.tengok n siasat ape yang dah dibuat oleh pembesar2 bn di belakang kite.kebanyakan staf kerajaan yg berpangkat tggi da tau sal ni.come on la,orang sekarang dah boleh fikir la.lain la penyokong bn yg memang retarded.

    ReplyDelete
  135. wabillahi taufik wal hidayah.. wassalamu alaikum warahmatullah..

    ReplyDelete
  136. SAY NO TO DEMOKRASI !

    ReplyDelete
  137. fuck that gurl!!

    ReplyDelete
  138. Kepada yg pembangkang aku nak tanye skit.
    ade yg cakap ni gambar berkenaan kebebasan bersuara tapi cuba fikir kalo aku cakap bapak korang (yang pembangkang ni) perogol, pundek,cacat,penkianat bangsa dan kaki mabuk kome nk kate ape?
    ye laa...kebebasan bersuara..

    pukimak punye pembangkang.bodossss dan x fikir panjang

    cina x sedar dek untung
    ku halau balik china baru tau.
    melayu pun pun ade yang PUNDEK.
    bole plak sokong pembangkang.
    sejarah pun E.mangkuk ayun

    ReplyDelete
  139. Bn lagi celaka gangster nya. Baling batu dkt majlis org, baling cat dekat bas org.

    ReplyDelete
  140. Ni lah kata2 dr pembangkang yg bangang lg gampang abadi.

    ReplyDelete
  141. Cuba org bn umno bg tau aku knp aku patut undi korg?

    ReplyDelete
  142. Cuba org bn umno bg tau aku knp aku patut undi korg?

    ReplyDelete
  143. berapa la Parti Kian Rosak ni bagi kt dia pakai baju mcm tu?

    ReplyDelete
  144. Ni komen aku lak..bila korang scroll komen daripada atas sampai bawah,korg akan perasan penyokong mana yang kuat mencarut..kamon la..nk buat apa mencarut2 ni? Kate orang malaysia sopan santun..yang suka mencarut ni gangster2 je kan? So?

    ReplyDelete
  145. bn tetap dihati,,, pembangkang di kakiku ini kih3

    ReplyDelete
  146. Terbaik.la bro... 1 malaysia.. dulu ki n selamanya... pr apa ada? perlimen pmtg pauh yg ktua pbkng pgg pun still pekan koboi.. nih anak jati prmatang pauh la.. hope pru13 permatang pauh milik bn kembali.. bebaskan penjajahan kolot yg thu bercakap xthu wt kerja

    ReplyDelete
  147. aku da besyukur nagara kita tak berperang seperti negara luar...amin..

    ReplyDelete
  148. Dengan izin Allah BN da tolong selamatkan masjid kat tempat aku dari dirampas oleh pkr sbb nk dirikan kuil atas bukit..

    ReplyDelete
  149. betul tu. bersyukur la denga nikmat yang allah bagi. kalau korang sendiri yg x hargai nikmat allah dok buat rusuhan semua, yg x dtgkn apa faedahm menyusahkan orang ramai, peniaga2 demi kepentingan & nafsu politik korang tu. tak hairan kalau satu hari nanti Allah akan tarik balik nikmat keamanan yg dah dibagi. nnt di akhirat nanti jawab la dgn segala fitnah yang korang sebar tanpa bukti asas tu, segala caci maki kat saudara seislam tu. terima kasih.

    ReplyDelete
  150. xpaham aku manusia skarang neh..ngara dh aman elok2 nk p cari msalah xpasai2..politik dlu ok la pkat2 gila kuasa..citizen jgn ckp la kn..suma bnda krajaan buat salah n cmmt smseng la apa bnda la..ni la prangai manusia..pnoh hasat dengki n tamak..patot la org dok kata tme ni nk akhir zaman dh..NOBODY IS PERFECT..rmmbr that..kalu suma nk buat ikut pala hampa ja aku rasa mmg lama dh msia ni lingkup..suma bnda ada pros n cons dia so fikir2 la wei..jgn p serbu xpakai helmet..kita as manusia tak layak nk mghukum smbarangan..

    ReplyDelete
  151. K.. Hangpa mmg x abes belajar SPM kan... Takat UPSR je ke.. Cbe fikirkan kalo negara kita mseh belum merdeka lgy.. pe jdy kat kite sume nie... Merasa ke kerja gaji besor2 nie... Jgn jadi bodoh... Check blek spe yg merdekakan Tanah Melayu dulu... Ni la psal politik.. otak sorg2 jdy bodoh...

    ReplyDelete
  152. Beeeeeeee EeeeeeennnnnnDDDDD
    Aminnnn......

    ReplyDelete
  153. nak buat huru hara malaysia..sbb dia nak mampus.
    dia tak suka hidup lagi..bosan..mak bapak dah takde..laki pulak takde yg sangkut pasal dia huduh..kesian la nasib minah nie..korg tak kesian ke???

    ReplyDelete
  154. saya cuma nak mintak satu jer.
    penyokong pas,umno,dap,pkr untuk cari fakta mahupun cerita yang benar benar betul sebelum nak cakap ape skalipun.
    x pernah ke korang dengar yang FITNAH lagikan tajam dari MATA PEDANG.

    untuk yang nak kutuk kerajaan kat bawah nie nanti terutamanya pembangkang. aq just nak ckap yang kome la manusia yang x reti mengenang budi dan aq rase komE meme x kenal pon ape tu FITNAH.BAIK KOME BALIK UMAH BACE BALIK SEJARAH,TENGOK BERITA,BACA UTUSAN MALAYSIA BUKANNYA HARAKAH,SUARA KEADILAN DAN MENATANG APE LAIN TU.. :)

    ReplyDelete
  155. Renungan buat yg nk berfikir.... Selama Kerajaan tadbir Malaysia... Pernahkah negara kita berperang? @ sda pastikah kita suma.. bila pembangkang tadbir negara Malaysia, negara akan terus aman damai, makmur, sejahtera, & ekonomi ttp utuh spt skrg? Lau stakat nk cuba benda baru yg blm pasti d masa hadapan... kenapa x sokong kerajaan yg sda TERBUKTI DAPAT MEMIMPIN NEGARA MALAYSIA DENGAN CEMERLANGNYA!!!!! Bila negara aman urusan dunia malah akhirat dpt dilakukn dgn sempurna. Jd,...nak cari apa lg?

    ReplyDelete
  156. 300 gm petai belalang- dibersihkan dan digoreng
    100 gm ikan bilis goreng
    1 mangkuk bawang besar- dihiris halus
    3 ulas bawang putih- dihiris halus
    5 cawan halia - dihiris halus
    1 besen cili kisar

    Sedikit belacan

    Sedikit air asam jawa

    Garam dan gula secukup rasa

    Satu bekas minyak untuk menumis

    Cara menyediakannya:

    1. Panaskan minyak, tumis bawang,bawang putih,halia hingga wangi dan garing

    2. Selepas itu , masukkan cili dan masak lagi hingga garing dan hangus.

    3. Kemudian , masukkan petai belalang yang telah digoreng dan kacau rata. Masukkkan bilis goreng, garam dan gula serta air asam jawa.

    4. Gaul rata, kacau hingga hangit. selamat mencuba.

    ReplyDelete
  157. aku tahu bn mmg camni tp fikir camne kalo jatuh kat tgn pmbgkg...x lg trok ke?!kalo kite punye negare nie pmbgkg yg jge..and then ramai org cine?kalo perlembagaan kite digubal jd ni negare cine?! NAK KE?!kalo ni negare cine camne ngan org melayu??cube ko tgk bisnes besar2 kat malaysia ni?sape pegang?cine ke melayu?org melayu ni harapan kite perlembagaan jelah...kalau ni bkn negare kite...tak tau lah camne kite nanti...bdk2 skarang ni dah bsr nak kerja pon susah sbb mesti cine pentingkan org die dulu...scholarship nak dpt pon susah...haihsh~~ fikir2kanlah

    ReplyDelete
  158. undilah pembangkang.. ( klau nk rasa org melayu jd kuli dlm negara sendiri)

    ReplyDelete
  159. Sekarang pun Melayu kuli je dlm sektor swasta, dlm kera jaan pun kuli jgk. Kuli kera jaan. Tapi sokong BN Umno bleh ratah duit projek tender huahaha

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri