OMG : Gambar Taufan Sandy Yang Melanda Amerika Syarikat (15 Gambar)
Home » » OMG : Gambar Taufan Sandy Yang Melanda Amerika Syarikat (15 Gambar)

OMG : Gambar Taufan Sandy Yang Melanda Amerika Syarikat (15 Gambar)

1 Nov 2012 14 Comments
Allah s.w.t hanya menghantar air dan angin saja untuk memusnahkan sebuah negara

yang di katakan paling canggih dan paling angkuh dalam dunia dari segi ketenteraan
politik dan ekonomi kapitalis di pegang mereka. Dianggarkan Amerika kerugian 3 trillion us dollar.














































p/s : Bala bala...

14 comments:

  1. Nauzubillah..Ni Baru Taufan..Law Kiamat Camnala pulak Dasyatnya..Kunfayakun#

    ReplyDelete
  2. Berdosa lagi kalau menipu tau. Tak semua gambar tu dari yang dihasilkan oleh Taufan Sandy pun.

    ReplyDelete
  3. taufan bila nih??

    ReplyDelete
  4. gambar no 3 tu bkn di america la -_-

    ReplyDelete
  5. mcam bndar yg dh dtinggalkan je

    ReplyDelete
  6. Pic 3 tu kat afrika. Agak2 lah jgn pakai main bubuh je

    ReplyDelete
  7. diaorg buat mcm2 kt negara org lain..org lain x perlu buat apa2 kat negara diaorg..cukup Allah jer yg tlg balas..

    ReplyDelete
  8. Alhamdulilah.....balasan bg kaum kafir laknatullah.......bape ramai org islam die bunuh...rakyat lak menyokong...hah amik kaw...ngn angin jerk xleh nak lawan...,mane kapal dalam cite 2012 tu...kan terer...leh selamatkn dri dr kiamat...xkn dr ribut cket pon xleh...

    ReplyDelete
  9. Itu amaran pada mereka tpi kita d sni jgk jgn leka dgn urusan dunia,,sentiasa doakan saudara islam kita yg d zalimi,,,

    ReplyDelete
  10. MUNGKIN INI PERINGATAN ALLAH SWT KEPADA AMERIKA SYARIKAT SUPAYA MEMBERHENTIKAN BANTUAN KETENTERAAN KEPADA ISRAEL UNTUK MENINDAS PALESTINE....

    ReplyDelete
  11. walau kat mne pun gmbar tu diambil smuanya tanda kekuasaan ALLAH SWT...manusia boleh ke bt mcm tu,fkirlh ckit klu nk tulis..Ni baru balasan kat dunia..NAUZUBILLAH...

    ReplyDelete
  12. walau kat mne pun gmbar tu diambil smuanya tanda kekuasaan ALLAH SWT...manusia boleh ke bt mcm tu,fkirlh ckit klu nk tulis..Ni baru balasan kat dunia..NAUZUBILLAH...

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri