OMG : Rupa Ronaldo (Brazil) Pada Berat Mencecah 118KG (5 Gambar)
Home » » OMG : Rupa Ronaldo (Brazil) Pada Berat Mencecah 118KG (5 Gambar)

OMG : Rupa Ronaldo (Brazil) Pada Berat Mencecah 118KG (5 Gambar)

5 Nov 2012 25 Comments
Rupa Ronaldo (Brazil) Pada Berat Mencecah 118KG.

Salah seorang pemain bola sepak paling sensasi dunia adalah Ronaldo dan kini dia dah semakin membesar. Pada usia 36 tahun, dia mempunyai berat sehingga 118 kg. Tetapi kini dia telah dijemput untuk menjayakan satu rancangan TV di mana boleh membantu menjadi lebih kurus lagi. Dia juga kini berhenti merokok.








25 comments:

  1. bulat comel sial!!

    ReplyDelete
  2. simply the legend,simply the best!

    ReplyDelete
  3. cam maradona lah

    ReplyDelete
  4. kalau main kt liga M...still leh score banyak ni...tadak hal la

    ReplyDelete
  5. Johor x mau beli diaka...

    ReplyDelete
  6. The best ever striker i ever seen...

    ReplyDelete
  7. Aku dh x yakin dia bleh braksi lincah seperti dulu kala lagi..hehe(skema)

    ReplyDelete
  8. dulu muda dgn kurus ..mesti main lincah...skrg ni dah tua dgn berat badan mencecah 118KG..so main tu msh boleh tpi x lincah dah...haha

    ReplyDelete
  9. Dulu..taun 1998...
    Best tgok die..org tkut brazil main slow..tpi menang besar

    ReplyDelete
  10. Pejuang Kebenaran16 November 2012 20:59

    walaupun dia tak main lincah macam dulu . tapi dia tetap idola aq . dulu kini dan selamanya . dia terlalu hebat era 90-an dia tetap legend . takde sape boleh tandingi dia . respect him .

    ReplyDelete
  11. laa..hai...dh bolat dia sekarang

    ReplyDelete
  12. skarang nmpk lg hensem la.mane zamri kl ni....

    ReplyDelete
  13. X hbs2 dgn zamri.fuck

    ReplyDelete
  14. Bodoh yg carik zamri

    ReplyDelete
  15. sape zamri kl weh??

    ReplyDelete
  16. anonymous tu zamri kl ar . die nk menyamar .

    ReplyDelete
  17. zamri kl nie asal famous sgt ah ape sumbangan die

    ReplyDelete
  18. perogol bersiri... sumbangan beliau

    ReplyDelete
  19. lagenda BRAZIL,
    one of my favourite player all the time..!! c:

    ReplyDelete
  20. Umobile Sim Card:
    Pay RM 150 (RANDOM NO )
    Get RM350 + Internet conection (2month) 3gb
    No need any document.
    Intrested ? Just PM FOR SERIOS BUYER ONLY .
    If buy 2 card can Discaount RM 130 .
    If want ask only dont want buy ,please dont float my INBOX Thanks
    EMAIL:asy_txt@yahoo.com

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri