Panas : Pengumuman Baru Mengenai Elaun Sara Hidup (COLA)
Home » » Panas : Pengumuman Baru Mengenai Elaun Sara Hidup (COLA)

Panas : Pengumuman Baru Mengenai Elaun Sara Hidup (COLA)

28 Comments

PEKELILING 11 - Kerajaan bersetuju memberikan Elaun Sara Hidup (COLA) tanpa mengira pangkat dan tempat bertugas semua pekerja awam dan swasta sebanyak RM500.00 sebulan berkuatkuasa Ogos 2012 bagi menampung kenaikan harga barang& musim perayaan. Langkah yang serupa disarankan kepada pihak swasta bagi menjamin keharmonian rakyat..

Elaun COLA ini boleh dituntut di semua Pejabat Pos dan BSN di seluruh negara mulai jam 1 pm hingga 4 pm pada setiap hari kecuali hari Jumaat, Sabtu dan Ahad serta hari-hari kelepasan am.

Kakitangan awam & swasta perlu menunjukkan kad pengenalan diri Jabatan untuk mendapatkan borang permohonan dan wang akan dibayar selepas penyerahan borang yang lengkap beserta dengan syarat2 berikut :-

1. Surat Perlantikan Kerja - Original
2. Surat Pengesahan Kerja- Original
3. Surat Akuan Majikan - (tempat terakhir masih bertugas) dan...







































80 penutup botol Coca-Cola... ... .. Baru sesuai dengan namanya Elaun Cola!

Haaaahahaha! !!! Dah! Pergi sambung kerja... . kalau pasal duit semua mata besar belaka..

28 comments:

  1. Replies
    1. Yuyu Zulaika30 June 2013 19:54

      Sapa kata beliau tidak gebu & comel??
      Nak tahu siapa, sila tgk gambar ni-->gebu-comel.jpg

      Delete
  2. anjing la kau,sapa yg buat crita ni,babi kau

    ReplyDelete
  3. Mmg perli la ko admin,mominom montoku sja... Boooo,sapa komen pas aq.. Dia suka melancap sma admin.. Wawawa

    ReplyDelete
  4. MMG BENGONG NAK MAMPUS............. IYE2 R TD..

    ReplyDelete
  5. boooodddooooooooooooooooo.......

    ReplyDelete
  6. paluiiiii....

    ReplyDelete
  7. aduhh..tokono

    ReplyDelete
  8. aku klu nk bc artikel kt penpatah ni aku tgk ending dlu..br aku bc smpi habis...sbb kebanyakan artikel kt sini byk trick org...merapu2 je ko ni admin..dh takde idea ehh.....

    ReplyDelete
  9. PALO HOTAK KAU...

    ReplyDelete
  10. peh, terkena , nasib baik tak gi pejabat pos, confus, cola bayar kat pejabat pos hahahah, tak pasal pasal pak najib kena ... dosa kering saje kau admin hahah

    ReplyDelete
  11. Azi pun lepas sebulan pantang kat Bentong, sambung pantang kat Taiping Perak plak.ok je.yang penting ibu dan bayi dalam keadaan sihat. Tiada apa yang perlu dirisaukan insha Allah. Doa dan fikiran positif.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni apa kes nih? ape ko merepek ni?ada kita kisah ko nak pantang jadah?puiii

      Delete
  12. wakenabeb....kiamak

    ReplyDelete
  13. Step2Rich.net dikendalikan oleh Empayar Ringgit Enterprise

    Hanya dengan modal sekali RM25 anda berpotensi mendapat RM10,000 dalam masa 5 minggu sahaja!

    Untuk maklumat lanjut;
    Klik sini-Layari Step2Rich


    Perniagaan ini sungguh MUDAH. Cuma SMS dan EMAIL laman web anda kepada kawan2. Selainnya, kami buatkan untuk anda.

    Anda juga di jemput menyertai kami dalam pemasaran produk Step2Rich.net kami,
    sebagai alternatif kepada menambahkan pendapatan anda dalam kemelut kegawatan dan kos kehidupan yang makin meningkat.

    Terima kasih
    ---
    Jom Daftar free sekarang.<-Klik sini
    Paparan terbaik google chrome atau firefox

    ReplyDelete
  14. mula-mula baca artikel ni, heran jugak, hujan tidak, ribut pun tidak, tiba2 ada elaun cola sebanyak tu, hang ni memang SMART pasal kerja macam ni. Lucu pun ada, bila gua baca komen2 kat bawah, macam nak krem perut ketawa pasal sakit hatilah pengmen buat macam tu. Hahahahahahaha ....

    ReplyDelete
  15. Jgn..nanti negara bankrup katanya.

    ReplyDelete
  16. pe kebodoh la kau nie..,,cakap cm orang tak sekolah,,mmg admin nie tk sek lah dia wat artkel palsu tuh..bodoh,,

    ReplyDelete
  17. Macam gampang la..

    ReplyDelete
  18. haram jadah punye adminnnn...hahahaha

    ReplyDelete
  19. lancau admin

    ReplyDelete
  20. Ko ni babi ke anjing?Sial anak haram babi betul la..Mak kau hasil babi main ngn anjing ke ha Sial?

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri