Sadis : Keadaan Menyedihkan Dalam Penjara Negara Sudan (12 Gambar)
Home » , » Sadis : Keadaan Menyedihkan Dalam Penjara Negara Sudan (12 Gambar)

Sadis : Keadaan Menyedihkan Dalam Penjara Negara Sudan (12 Gambar)

28 Nov 2012 39 Comments
Keadaan Menyedihkan Dalam Penjara Negara Sudan.
Negara Sudan merupakan salah sebuah negara yang miskin di dunia. Jadi cuba anda bayangkan penjara di negara tersebut. Dalam penjara ini, ramai banduan akan meninggal dunia sebelum sempat dilepaskan bukan kerana hukuman mati tetapi kerana mati kerana kebuluran dan penyakit.











39 comments:

  1. Kesian ape nya.. Diorang dh wat slah .. Patut pn kna cmtu...

    ReplyDelete
  2. god must be crazy

    ReplyDelete
  3. org kt bawah aku pernah kene liwat dlm jail ni..

    ReplyDelete
  4. Bawk- bawaklah bertobat

    ReplyDelete
  5. klick atas ni kalau nak hack orang di face book

    ReplyDelete
  6. nak isap pepek ..sdap nyerr ..nak air from pepek uw ..nak isap smpi kering ..pas uw nak nyot nyot tetek smpi kecut ..ah ah ah ah ..pancut pancut ah ah ah ..sedapp nyerr ..from sedapp

    ReplyDelete
  7. bodo org ats nie tak brmnat la bangang..
    ko g mkan taik lbih baik

    ReplyDelete
  8. ingtkan ALLAH>>:)

    ReplyDelete
  9. bra 36b?gemok tetek kecik.would not bang.

    ReplyDelete
  10. korang ni yg komen lucah2 bawak2lah bertaubat ingat sama ALLAH

    ReplyDelete
  11. Sbnrnya bangang2 tu xde pe2 pon. Dorang tau dorang tu over kekurangan giler2, sbb tu dok iklan jual bdan la, bgtau saiz bra la itu ini la. Sm jugakla tukang komen yg konon2 bg lg ghairah tu. Dlm ni ajerrr.. Kesiannn..

    ReplyDelete
  12. sedeyhnye la.. naseb orang 2 nie.. cian sngt

    ReplyDelete
  13. Hukuman dunia...

    ReplyDelete
  14. ah...ah..ah.. enak dong

    ReplyDelete
  15. gmbar lastu apa ye?makanan diorg ke?

    ReplyDelete
  16. kat aku belajar ada org sudan..dia orang baik ape..ade muslim..tempat dia org ada minyak..xtahulah ni sudan belah mane..selatan ke utara..

    ReplyDelete
  17. kalau nk di banding kan dengan penjara kt malaysia, 100X lebih baik di malaysia...kesian btul aku tgk dorang ni..

    ReplyDelete
  18. penjara kat malaysia xde la sampai mcm tu. Kesian sgt diorg tu.

    ReplyDelete
  19. Kalau kt Malaysia cm ni bagus xde org jahat aku rase..

    ReplyDelete
  20. Mohon zamri kl sertai geng-geng penjara sudan..

    ReplyDelete
  21. kalau salah pun nie mcm dah mendera..ikat kaki dgn rantai bekarat..pttla kna penyakit.kesian jugak wlupn diaorg banduan..

    ReplyDelete
  22. dah mmg negara deorg miskin...yg x duduk kat penjara pon merempat...duduk dlm penjara lagi la teruk

    ReplyDelete
  23. x pyh laa rantai kaki, deorg tu nak panjat tembok nak lari penjara pun dah x larat....

    ReplyDelete
  24. dah tau miskin,xyah la buat jahat...jdi xmasuk jail,kn bijak..

    ReplyDelete
  25. siannya...xsampai hati tgk..even diorg pesalah tapi sbg manusia tetap rasa simpati..

    ReplyDelete
  26. SUDAN macam JAWA-INDON gak, mengaku islam, mencuri hasil bumi orang lain tapi rakyat tempatan dibiarkan sengsara!

    ReplyDelete
  27. baik lepas je diorang nie kalau penjara macam sial... bodoh la..

    ReplyDelete
  28. ko tak tau ker..minyak kete korang pakai...petronas abik dr negara sudan

    ReplyDelete
  29. kesian....kita patut bersyukur...jazakallah khair..

    ReplyDelete
  30. Najib da bg memcm masih gak ad yg ckp die makan duet rakyat..masih gak pecaye ckp si nuar ngan ajis yg xpandai ckp melayu tu....syukurla negare kt x mcm ni..,tp name pon kwng melayu...da dpt betis nak pehe...da bg pehe nak yg kt celah pehe lak...bile tengok gambo cm ni..,ckp syukur tmpt kt x cm ni.... ad gak yg masih xpuas ati...gaknye nak penjare yg cm istana suktan brunei...cm yg nuar jnjikan.., :-)

    ReplyDelete
  31. banduan pon manusia jugak .. mane leh layan mcm anjing .. isk isk isk ..

    ReplyDelete
  32. kesian mak jemah masuk penjara kerana disaman rosmah sebab menjadi rosmah menjadi ibu susuannya anaknya apabila dipaksa oleh najib untuk ani dirogol oleh sebab itulah rosmah terpaksa juga menyusukan anak mak jemah kerana ali berjaya mengotakan janji kedua-dua ayah dan ibu mertuanya apabila merogol ani dan siti dan mereka berjaya mengandungkan anak kembar. Berita ini mengejutkan zamri kl kerana dia pernah merogol ani tetapi tidak mendapat anak pun, ini semua jasa dan pengorbanan Comel kerana berjaya memandulkan zamri kl sewaktu pergolakan berlaku di antara ali dan zamri kl sewaktu hendak merogol siti. Ani berasa bangga sekali akan jasa dan pengorbanan Comel yang tidak boleh dilupakan sepanjang hayat.

    ReplyDelete
  33. Kesiannya nasib2 banduan kt penjara ni...sejahat2 diaorg pun, diaorg pun manusia gak...tak sampai hati tgk benda2 mcm ni...kalau kita berada kt tmpt mereka, tak sampai sebulan dh gila kot...nauzubillah...bertuah kerana lahir di Malaysia...dan bertuah dilahirkan sbg umat Islam, takut nak buat benda2 jahat...

    ReplyDelete
  34. Sudan negara Islam..
    pemimpin dia mewah2 belaka..tapi rakyat..?
    nauzubillah..

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri