SADIS - PENYELAM LONGKANG DI INDIA (8 GAMBAR)
Home » » SADIS - PENYELAM LONGKANG DI INDIA (8 GAMBAR)

SADIS - PENYELAM LONGKANG DI INDIA (8 GAMBAR)

42 Comments
Di India ada golongan yang melakukan kerja membersihkan kolong tersumbat. Mereka ini dikenali sebagai penyelam longkang. Mereka menyelam kedalam longkang yang tersumbat tanpa menggunakan peralatan khas. Meredah sahaja air yang kotor dan menjijikkan semata-mata untuk mendapat bayaran GBP 3.50 (RM 18) sehari bagi menyara hidup. Ia juga pekerjaan yang berbahaya kerana 60 orang sudah meninggal dunia ketika bekerja sejak tahun ini. RIP

Bersyukurlah jika kerja anda tidak sesadis mereka.




Laporan asal DailyMail

42 comments:

  1. Eeeeuuuwwww!!!!... 1st.

    ReplyDelete
  2. uwekkkkkk....

    v
    v
    v
    Bersama JOZAN >> KLIK SINII

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah saya mendapat pekerjaan yang baik. bersyukur padamu ya allah.

    ReplyDelete
  4. selama ni saya fikir kerja saya susah..lagi berat..ternyata orang ini tersangat hebat..

    ReplyDelete
  5. Yes SADIS....tapi halalkan...daripada makan rasuah, menipu, mencuri...

    ReplyDelete
  6. mke cam amir khan pon ade....

    ReplyDelete
  7. kalau kat malaysia ada alam flora yang akan sedut sampah dari dalam ..!! perghhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu syg

      Delete
    2. kat sana peluang perkerjaan sikit,,,tu yang sume x pakai mesin,,,,orang nak keja ape??aku pegi india amek gambar passportkat sane....kain background pon makcik yang pegangwkwk....padahal stand ade sbelah.wkw.k

      Delete
  8. perghhh.. tandas kampus aku yg tempat ramai india pun aku dah nak termuntah biler masuk.. inikan pula..

    ReplyDelete
  9. alam flora pun x tewas dgn durng nie..huhu..sadis

    ReplyDelete
  10. Cam orang bawah aku
    V
    V
    V
    V
    V

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah aku bersyukur dengan setiap tuduhan dilemparkan oleh org atas aku, xpe Allah maha adil suatu hari dia akan balas ke org atas aku nih..Amin..

    ReplyDelete
  12. WTF!!!geli siott

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. Biar lerh kotor asl halal..
      Btul x owng bwah.?

      Delete
  14. ingatkan pkai diving suit

    ReplyDelete
  15. BUKA HATI, TANYA IMAN! SEMUA ORANG SIBUK NAK BOIKOT McD, SIAPA NAK BOIKOT ROKOK?

    FOLLOW ME AT, BLOG MAZEER | Berita Terkini Hiburan Sensasi

    ReplyDelete
  16. SATU REVOLUSI DALAM CARA BERBISNES, MAMPU MENJANA INCOME PASIF SEHINGGA USD2047.00 SEBULAN WALAUPUN TAK PANDAI MENAJA !!!
    INILAH SATU-SATUNYA PERNIAGAAN YANG BOLEH MEMBANTU ORANG YANG TAK PANDAI MENAJA UTK TETAP DAPAT BONUS..KAN BEST TU.
    JADILAH TERAWAL: http://www.stiforp.asia/Princess143

    ReplyDelete
  17. klu tertelan air masa menyelam mcm mane tu??? Aii.. Bahaye keje nie.. Gaji ciput jew.. Dh la memang sah2 membahayakn kesihatan tubuh bdn.. Ish.. Kesian lak aku tengok..

    ReplyDelete
  18. X habis2 ko ni mazeer mohamad..
    mana zamri kl?

    ReplyDelete
  19. pity of him..MAY GOD BLESS U ALWAYS & GIVE A BRIGHTER TOMMOROW TO U & UR FAMILY..

    ReplyDelete
  20. yg last 2 body ketak2... haha.. pn masuk longkang.. kesian lak..

    ReplyDelete
  21. Walau Di pandang Hina.
    Tetapi Sebenarnya Sangat Mulia .
    Dan Lebih Mulia Dari Pekerjaan " PELACUR " !

    ReplyDelete
  22. Sedih tgk.. Yg duk kata geli tu mesti jenis yg x penah bsyukur

    ReplyDelete
  23. satu kata yg dapat aq katakan ialah......................................................................................................................................GEMPAK!!!! :D

    ReplyDelete
  24. ^
    ^
    ^
    apalah org atas aku nih.. ni pon gempak.. pungkoq hang..!!

    ReplyDelete
  25. ada org nk wat safety precaution tlong lah mereka ni yg memerlukan... dripada merepek x tentu pasal mcm lembu baik tlg org susah...

    ReplyDelete
  26. keje ni lagi mulie dr merompak meragut mencuri dan banyak men lagi...

    ReplyDelete
  27. Rosmah mansur (mak mah)25 February 2013 17:36

    Najib sesuai la buat keje ni.. macai2 umno pun ok jugak. Kone DSAI terbaik.. mak mahh gian nak di fuckkan oleh beliau.

    ReplyDelete
  28. pic yg last mesti best dapat kulom..

    ReplyDelete
  29. Asalkan halal rezeki tu..

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri