SADIS - REMAJA 14 TAHUN CEKIK BAYI : SOROK BAYI DI BAWAH KATIL
Home » » SADIS - REMAJA 14 TAHUN CEKIK BAYI : SOROK BAYI DI BAWAH KATIL

SADIS - REMAJA 14 TAHUN CEKIK BAYI : SOROK BAYI DI BAWAH KATIL

16 Nov 2012 27 Comments
Cassidy Goodson (14) dihadapkan ke mahkamah atas pertuduhan membunuh darjah pertama anak beliau. Cassidy dikatakan mencekik anak beliau sebaik sahaja melahirkannya secara rahsia di dalam bilik tidurnya. Remaja yang berasal dari Florida ini kini sedang menanti untuk dibicarakan sebagai pesalah juvana ataupun seorang dewasa. Pelajar Gred-9 Kathleen High School ini berjaya merahsiakan kehamilan dari ibunya Teresa Goodson (42), kerana saiz badannya yang kecil. Cassidy hanya mengaku kepada Teresa yang beliau mengalami keguguran dan meminta dihantar ke hospital.

Teresa tidak mengesyaki apa-apa sehinggalah 3 hari kemudian beliau terhidu bau busuk yang datang dari bawah katil Cassidy. Si ibu terkejut apabila menemui mayat seorang bayi seberat 9 pound yang disumpat kedalam sebuah kotak kasut. Ketika dalam siasatan Cassidy mengaku melahirkan anak beliau yang normal tanpa bantuan sesiapa. Beliau kemudian mencekik bayi lelaki yang baru dilahirkan ini sehingga mati. Cassidy berkata beliau membunuh bayi beliau kerana ketakutan dan tidak mahu kehadiran bayi ini menyebabkan hubungan beliau dan keluarga tergangang.


Laporan asal The Ledger

27 comments:

  1. Betul ke ni? Mcm x cayalah.. Apapun,sokonglah pakatan rakyat,ubah! Selamatkan malaysia...

    ReplyDelete
  2. apesal promote politik nie?? Nk cte pasal politik g la kt tempat lain..

    *anak pmpn nie anak omputih ke anak negro??

    ReplyDelete
  3. Untuk Yang Ade Astro je KLIK SINI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sape ade astro 2 bodo, byar mhal2, tv biase pn xabes tgk lg

      Delete
    2. Ko,tu yg bodo,nk pkai astro xmampu,dk kata kt org lain,bangang sial

      Delete
  4. Jangan la politik2 je,kita sama2 berubah demi negara malaysia,,barula aman,
    Betul xjiran bawah^_^??

    ReplyDelete
  5. saya jiran no 2 kat bawah bersetuju dengan jiran diatas.. (y)

    ReplyDelete
  6. Masa inilah kita politik,korg nk ketinggalan??? Tngok cina,dorg xda hak yg bnyak mcm bumiputra.. Tapi dorglah yg bnyak buang undi.. Ini kaum yg bmiputra pulak masih tidoq lagi.. Sat gi cina perintah,baru tau.. Bereii tuuu
    Sokonglah Umno/BN!!

    ReplyDelete
  7. tergangang?? what the heck?? gangnam style~~

    ReplyDelete
  8. Ngat kn kat malaysia je ada kes bunuh anak luar nikah sndri ni.

    ReplyDelete
  9. Sokong BN! Selamatkan mlaysia dari Irene keparat!!!

    ReplyDelete
  10. zalah org yg tadeestro ni uluuuu....misken...slh ke ade astro???ikot pkembangn skett...org ulu je x de astro

    ReplyDelete
  11. Kesian bayi tu...14 thn pun tau konkek...ank omputeh ni susah nak cakap...bebas sgt... Nasib baik msia ni islam tak lah sebebas mcm org omputeh dari sgi pergualan.

    ReplyDelete
  12. hidup BN... aku tengok bendera mata PKR tu naik seram dah...

    ReplyDelete
  13. bengap ! politik lagi

    ReplyDelete
  14. sedap kkna batang dia kata

    ReplyDelete
  15. Every time
    You feel like you cannot go on
    You feel so lost and that you’re so alone
    All you see is night
    And darkness all around
    You feel so helpless you can’t see which way to go
    Don’t despair
    And never lose hope
    ‘Cause Allah is always by your side

    ReplyDelete
  16. undilah Bn tu , biar Malaysia binase

    ReplyDelete
  17. ooiitt mike..let's get your ass up on furry bebeh..keep mother fucker..furry won't wait for'ya

    ReplyDelete
  18. Cekik bayi boleh la..tak melawan...cekik budak botak aku ni tengok...memang kena sondol la jawabnye...

    ReplyDelete
  19. astro byk siaran ulang je hari2...bosan gila. bek pakai internet tv

    ReplyDelete
  20. ksian akt bdak tu

    ReplyDelete
  21. mau enak bikinnya saja,tapi tak mau urus bayinya

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri