SERIUS FAKTA - CARA ROKOK GANJA PERUBATAN DIHASILKAN (11 GAMBAR)
Home » » SERIUS FAKTA - CARA ROKOK GANJA PERUBATAN DIHASILKAN (11 GAMBAR)

SERIUS FAKTA - CARA ROKOK GANJA PERUBATAN DIHASILKAN (11 GAMBAR)

16 Nov 2012 43 Comments
Di Amerika Syarikat penggunaan ganja untuk tujuan rekreasi baru sahaja dibenarkan di Colorado dan Washington. Akhirnya dope heads boleh menghisap ganja tanpa risau ditahan polis. Sebelum ini hanya mereka yang mempunyai alasan perubatan sahaja boleh memghisap ganja tanpa perlu risau ditahan pihak berwajib. Tahukah anda bagaimana rokok ganja dihasilkan? Di bawah ialah sebuah kilang pembuatan rokok ganja untuk tujuan perubatan di California.



Laporan asal Business Pundit

43 comments:

  1. Ko pehal?? Dah buang tebiat nak mampos??? Haiz,bebdak ni mmg.. Lyan yg karut-marut shaja..

    ReplyDelete
  2. tak pe aq ade stock ko nak ke.....

    ReplyDelete
  3. msia kt mana ada jual ..serius ak nk beli

    ReplyDelete
  4. malaysia melambak broo.

    ReplyDelete
  5. kalu kaya nk isap ganja isap laa. nie duit pon x da sampai nk kena mencuri baik x pyh pham ..hehe kalu ada aku nk gak..

    ReplyDelete
  6. malaysia patut wat mcm ni dan haramkan arak..yang haram dihalalkan kat malaysia ni..name je negara islam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak kata bodoh rasa biadap pula, nak kata cetek ilmu di anggap berlagak pula. Hisap ganja tak haram ke bro ? so mari lah kita sama2 layan weed sebab tak haram :) kalau dah dadah melalaikan dan merosakan tubuh tu semua haram bro

      Delete
    2. woi bangang (meg man barbakov) ada ke krajaan kata arak halal dijual utk muslim? Klau 10 peratus pnduduk msia je yg bkn muslim mgkin krajaan bleh kawal.

      Delete
    3. Nih mesti penyokong pas yg xde otak..

      Delete
    4. anonymous 06:57 masalahnye org melayu yg islam yg pegi beli, kalau org india ngan cina je takpela jugak, boleh dikekalkan tapi kalau org islam pon beli kenalah kita haramkan

      Delete
    5. ey xyah nk tunjuk bodo r
      mlayu mmang dharamkan sial
      asal nk bangkang krajaan, penjual tu yg nk untung sial
      org jual arak x mrah tow nok bangkang je

      Delete
  7. pEH STYLE LAH~ isap ganja lagi bagus pada isap rokok. Rokok ada tart penyebab kenser paru2.

    ReplyDelete
  8. Untuk Yang Ade Astro je KLIK SINI

    ReplyDelete
  9. isap rokok pun kalau dh sampai pening2, hukumnya pun haram. inikan pulak ganja, dh komfem pening2, khayal, muntah2...

    ReplyDelete
  10. kalau la kat sini ade jual benda ni .. kan best

    ReplyDelete
  11. bestnye..hahahaha..ari2 ketawa

    ReplyDelete
  12. bagus lg minum arak drpd org yg hisap dadah..semua pn korang x bole makan dan minum, menyebabkan anda kekurangan aktiviti seharian dan memudahkan anda terjerumus ke dalam masalah sosial seperti kes buang bayi kes merompak rogl sprti yg berlaku dlm masyarakat korg skrg..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dua2 islam xbenarkan.. Xde apa2 kekurangan dlm agama..org yg taknak amal agama jer rasa agama tu susah.. ALLAH sangat tahu apa yg baik dan buruk utk hambaNYA..sebab tu ALLAH bagito dlm quran dan melalui NabiNYA..sapa ikut dye berjaya..

      Delete
    2. Bangang pnye mnusia,dlm al-quran dh bgtau arak tu haram..bodoooh pnye mnusia,xde ajarn agama btul la.....

      Delete
    3. korng minum ke mkn bnda haram ke xda kena mengena ngan masalah sosial...otak ngan akal ada mcm xreti beza baik buruk

      Delete
  13. ooo..mat ganja tidur dlm lonkang saja..minum ais secawan..sudah ckup baginya(lagu mat ganja mmg sodap)

    ReplyDelete
  14. Apa ko org kecoh2 ni meh isap konek aku. Lemak dan bekrim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suruh mak ngan nenek ko isap..cam xbiasa..hahahah

      Delete
    2. Btul3,sruh la adikbrdik ko isap.,bodoh..

      Delete
  15. klu kt malaysia cmni kn best...blh la naik ke bulan slalu...

    ReplyDelete
  16. wed...ohh wed...yummy mikakakaka anyone?

    ReplyDelete
  17. Bodoh btol...minum arak kg bagus...bapak kau ajar erk...minum tu bagus...bangang....

    ReplyDelete
  18. Kne dapur btg betik lg samuk ni..

    ReplyDelete
  19. Hahaha.. UAI dah cakap kn. ganja klo mengkhayalkn hukumnya haram. klo tjuan perubatan xpe.

    ReplyDelete
  20. yg tukang proses pown nampak cengkong..

    ReplyDelete
  21. Bare cat ike mas tu boh. Gred one.keno dulu sebalut hahahhah caro apo kokre.puak mung dop gege gegok wat nate apo.cinta pada tumbuhan alam flora hijau hahaha

    ReplyDelete
  22. Bare hok tuhe buat semua ado guna belako..cuba guno otok gak sikit puok mung nie bodo..

    ReplyDelete
  23. Bare hok tuhe buat semua ado guna belako..cuba guno otok gak sikit puok mung nie bodo..

    ReplyDelete
  24. Bare hok tuhe buat semua ado guna belako..cuba guno otok gak sikit puok mung nie bodo..

    ReplyDelete
  25. Bare hok tuhe buat semua ado guna belako..cuba guno otok gak sikit puok mung nie bodo..

    ReplyDelete
  26. hujan rintik2 naga kepala tujuh puki korang sempit ah kepala butooo....kambing biri2 datang dari kote ku berdiri hoi jgn ketawa..ular la lidi ular la kote berdiri pantat ketawa....kalau dah menghayalkan jadi haram,tp tujuan perubatan diharuskan...rokok mazhab imam syafie makruh,jadi haram terdapat penyakit yg jelas...

    ReplyDelete
  27. sapa2 yg xreti bab2 agama xpyh dok bt pndai...xreti tp dok bt pala tau..smpai libatkan politik..lau xtau dok diam ja..xpun pergi tanya ulama yg pndai2..xpyh dok kecoh2...

    ReplyDelete
  28. dr tujuan perubatan,gnja bgs utk mngelakkn cancer.

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri