Serius : Keadaan Langit Di Sabah Yang Menakjubkan (3 Gambar)
Home » » Serius : Keadaan Langit Di Sabah Yang Menakjubkan (3 Gambar)

Serius : Keadaan Langit Di Sabah Yang Menakjubkan (3 Gambar)

48 Comments
Keadaan Langit Di Sabah Yang Menakjubkan.
Adak mengerikan tetapi juga menakjubkan kerana ini jarang berlaku.
sumber : 1sabah.net



48 comments:

  1. Ah,negeri ku.. d bawah bayu
    Datang dengan mendayu2
    Barulah dirgahayu
    Sungguh ayu...

    ReplyDelete
  2. [Jimmy Palikat]
    Memang aku ini anak orang miskin
    Tiada apa-apa yang dapatku berikan
    Engkau memang cantik
    Memang tidak padan dan tidak sepadan
    [Mimi]
    Aku anak kampung tiada pelajaran
    Kuli – kuli sahaja memang tidak padan
    Cute bah kau itu
    Ramai yang tergoda lagi yang jelita
    *
    Tiada keretaku bawa kau jalan-jalan
    Rumahku pun tiada adapun bapa punya
    Apa lagi belanja mau bayar berian
    Kahwin sama kamu
    Bukannya ku tidak suka sama kamu
    Tapi aku takut hidup kau kan sengsara
    Kerna aku cinta aku lepaskan kau sama org
    lain
    [Jimmy Palikat/Mimi]>
    Kita masih muda masih ada masa
    Janganlah kau cari gadis macam saya
    Engkau memang cantik
    Nanti kau menyesal tiada guna
    Anak kampung ku anak kampung
    Tidak padan tidak sepadan
    [Zydee]
    Hey si gadis yang manis
    Ku simpan duit sampai perut kempis
    Kalau dah cukup kita renjis-renjis
    Jangan kau nangis menu kita ikan bilis
    [Jojo]
    Sia sanggup buat apa saja
    Siang malam overtime kerja
    Laman facebook nda sempat buka
    Ndamau kau sedih dan kecewa
    [Zydee]
    Jangan kau sedih sabar kau gia
    Nanti kereta,rumah , ku buat kau bahagia
    Bukan undur diri belum bersedia
    Kau tunggu saja odooii giaaa
    JP
    *
    Tiada keretaku bawa kau jalan – jalan
    Rumahku pun tiada adapun bapa punya
    Apa lagi belanja mau bayar berian
    Kahwin sama kamu
    Bukannya ku tidak suka sama kamu
    Tapi aku takut hidup kau kan sengsara
    Kerna aku cinta aku lepaskan kau sama
    orang lain (sama orang lain)
    Engkau masih muda , cantik lagi menawan
    (jangan-jangan)
    Janganlah kau cari lelaki macam saya (ok
    bah kalau kau)
    Engkau memang cantik
    Nanti kau menyesal tiada guna (tiada
    guna)
    Nanti kau menyesal tiada guna (tiada guna
    bro)
    Nanti kau menyesal tiada guna (tiada
    guna )

    ReplyDelete
  3. Tiada keretaku bawa kau jalan –
    jalan
    Rumahku pun tiada adapun bapa
    punya
    Apa lagi belanja mau bayar
    berian
    Kahwin sama kamu
    Bukannya ku tidak suka sama
    kamu
    Tapiaku takut hidup kau kan
    sengsara
    Kerna aku cinta aku lepaskan kau
    sama
    orang lain

    ReplyDelete
  4. Bodoh org atas aku ni

    ReplyDelete
  5. org atas aku ni lg bodoh..krn kebodohan dia yg suka ckp org bodoh.. phuuiiiii..

    ReplyDelete
  6. Org atas ak ni pn srupe gk,..2x5 ko pn ckp org bodoh...haha,ngate batang hidung sndri,phuuuiiiii

    ReplyDelete
  7. huhuhuhu apelah korang nie. . .

    ReplyDelete
  8. org atas aku nie,cool skit..haha

    ReplyDelete
  9. Apa ni bodo2 kat atas,kamurang 1st time nampak ayat buduh2 ka?? Mmg babalan la kamurang.. Puiii... Btw,gambar ni terbaik!!! Indahnya ciptaan tuhan... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. org atasku ni pun buduh tahap gaban.bebal telengong tubal palui

      Delete
  10. apada...asal komen sak 1st taupn bodoh, komen santai sudahhh~

    ReplyDelete
  11. Oi balabak!! Diam bha buduh!!

    ReplyDelete
  12. Hey sexy ladies.. Op op op oppa gangnam style... Sambung
    V
    V
    V
    V

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oppa nenek kau..sexy ladies ... Btol x org atas

      Delete
  13. aku sokong org atas aku.. hahaha. ape kata oirg bwh?
    v
    v
    v
    v

    ReplyDelete
  14. sepohon kayu daunnya rimbun~~

    ReplyDelete
  15. kalau tak sembahyang apa guna nya.......

    ReplyDelete
  16. Orang atas tidak bersunat...hahha

    ReplyDelete
  17. orang atas ni besar balabak sabalah...hahahaha

    ReplyDelete
  18. Haha,balabak.. Kotoh gia.. Wkakaka

    ReplyDelete
  19. hai sye gadis gersang.. pls nak konek

    ReplyDelete
  20. bagi la nombor telpon kalau mw konek..bangang urang atas sya ni

    ReplyDelete
  21. Harap2,sg ngan indon seri.. Mlaysia pulak
    tapau kemenangan dari lao.. Tulah FAM,dari
    tua keparat sultan sampai macik dobi,tukang
    kebun beserta pemain hm perlu rombak or
    better UBAH!! Kembalikn kemenangan
    mlaysia yg terdahulu... Kasi 15 kali skor
    legen balik!!

    ReplyDelete
  22. gua x mkn rasuah bro !

    ReplyDelete
  23. Wow! menakjubkan :)

    ReplyDelete
  24. Msia menang 4-1, apa komen org bwh

    ReplyDelete
  25. Loas bro not indo.

    ReplyDelete
  26. Zamri kl dtng bg konek

    ReplyDelete
  27. orang atas ni bangang laaa

    ReplyDelete
  28. sama la dengan orang kat atas aku nie.
    orang bawah aku kalau ada perkataan orang atas, mak die xde nonok.

    ReplyDelete
  29. orang atas aku nie bodoh.

    ReplyDelete
  30. orang atas aku nie bodoh.

    ReplyDelete
  31. ILY orang bawah HAHA ! Merapu ~_~

    ReplyDelete
  32. org atas aku mi cool..aku jeling je atas nampak segala galanya..org bawah ko nampak tak.???

    ReplyDelete
  33. Haha. Sengal betul. Tak habis habia sebut bodoh. Ingat lah korang semua.. pada siapa kita kata bodoh tu.. tak kira lah org sabah ke semenanjung ke, kita semua MELAYU. Bodoh yang sebenar adalah orang yg ckp BODOH pada BANGSANYA SENDIRI.

    ReplyDelete
  34. ..1 ngeri pon nk gdoh ker..elok la pnganas dtg sabah..bom 1 ngri 2..hahahaah..

    ReplyDelete
  35. majoriti org atas mmg bodoh, sial butuh, babi, bangang,bitch smue..

    ReplyDelete
  36. korang sume yg kt atas ni x de otak !!!! mak bapak x ajar !!!

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri