WTF : 'Flesh Love', Sesi Fotografi Pasangan Bercinta Dalam Plastik (3 Gambar)
Home » , » WTF : 'Flesh Love', Sesi Fotografi Pasangan Bercinta Dalam Plastik (3 Gambar)

WTF : 'Flesh Love', Sesi Fotografi Pasangan Bercinta Dalam Plastik (3 Gambar)

27 Nov 2012 41 Comments
'Flesh Love', Sesi Fotografi Pasangan Bercinta Dalam Plastik.
Memang idea yang pelik oleh Jurugambar Jepun,

#Orang jepun memang pelik-pelik , Exotic sangat.



41 comments:

  1. Oh my candy,what a sweet to my bini.. Mehla I lick u like a pussy..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukak kari ngeri and search Vacuum Packed.

      Delete
    2. Gadis cun ni sanggup bedah kakinya.
      Nak tahu kenapa, tgk gambar ni-->bedah-kaki.jpg

      Tujuh fesyen tudung si gadis yg dapat mencabar lelaki.
      Tgk banyak gambar disini-->gadis-tudung.jpg

      Antara 10 kemalangan yg paling mahal di dunia.
      Sila tengok gambar ni-->kemalangan-termahal.jpg

      Tau kenapa menjual tubuh itu lumayan??
      Nak tahu kenapa, tgk gambar ni-->jual-tubuh.jpg

      Rahsia seorang gadis yg paling haram diketahui lelaki.
      Nak tahu apa, tgk gambar ni-->rahsia-gadis.jpg

      Akibat dibaham ikan piranna yg betul2 terjadi.
      Jom tgk gambar ni-->ikan-piranna.jpg

      Kerana Nak Subur, Org China Sanggup Spray.
      Nak tahu kenapa, tgk gambar ni--->spray-subur.jpg

      Wanita Patut Tengok Ni. Cara Elakkan Gangguan Seksual.
      Jom tengok gambar ni--->gangguan-seks.jpg

      Sapa kata beliau tidak gebu & comel??
      Nak tahu siapa, sila tgk gambar ni-->gebu-comel.jpg

      Tahu kenapa Islam mengharamkan wanita dan lelaki bersentuhan??
      Nak tahu ,tgk gambar ni-->bersentuhan.jpg

      Delete
  2. Oh bini of zamri kl where ar u?me need lick pussy too for non stop 5 hour

    ReplyDelete
  3. hai sye gadis gersang.. pls nak konek

    ReplyDelete
  4. makin merepek komen

    ReplyDelete
  5. Bahan-bahan ( 2-3 orang )

    4 ekor ikan kembong/ikan selar kuning
    1/2 biji bawang besar*
    3 ulas bawang putih*
    2 inci halia - dimayang halus
    1/2 cawan kicap manis
    1 sudu teh cili kisar/cili boh (ikut suka pedas masing-masing)
    garam secukup rasa
    air dan minyak untuk menumis
    1/2 biji bawang besar dimayang

    Cara-cara

    Ikan dibersihkan dan digoreng. Ketepikan.
    Kisar bahan bertanda * sampai hancur. Panaskan minyak dan tumis bahan blend ini.
    Masuk cili, halia dan bawang besar. Tumis lagi hingga naik bau.
    Masukkan kicap dan air. Biarkan mendidih.
    Masukkan ikan dan biar lagi sampai kuah pekat.
    Tambah garam secukupnya. Siap dan sedia untuk di hidang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq info.. Layak buat bini dia ni.

      Delete
    2. aku rase ade kod rahsia la dlm menu nih..try tngok

      Delete
  6. sedarlah dunia hampiri kiamat.

    ReplyDelete
  7. lol
    exotic or erotic... OMG!!

    ReplyDelete
  8. 3 org yg teratas tu giler !! Btl x org ats aku ni..

    ReplyDelete
  9. Aku sokong org ats aku nie...betul x org sabelah...eh silap org bwh....

    ReplyDelete
  10. AKU SOKONG.. Huh, org giler yg atas2 tu

    ReplyDelete
  11. Ni bapak ko punye konek he?

    ReplyDelete
  12. orang atas aku p0ndan

    ReplyDelete
  13. Hahahaha semua nampaknya sudah gila.sekian terima kasih

    ReplyDelete
  14. Burit aku geli nie...nak kote nak kote...kuar air burit byk dh nie...

    ReplyDelete
  15. yg komen sume bangang

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko kre bangang gak ler keke

      Delete
  16. Bangang termasok kao skali la bdo...kao 2 berkali2 bangang la mangkuk...bdo pya mangkuk...kao mmg bdo sgt2 la bangang..

    ReplyDelete
  17. hahaa..dh tau bangang lg mau komen

    ReplyDelete
  18. burit geli? kuae air banyak? kena jangkitan kuman ke? tula bnyk main dgn macam2 laki. burit dah busuk sampai geli

    ReplyDelete
  19. gila la orang atas nie..apa kata orang bawah??

    ReplyDelete
  20. Bodo ke ko ni,mne ade org bawah,yg ade org mlayu org india ke org cina ke.. kote keling tui ko ni

    ReplyDelete
  21. bodonye org atas aku ni.. sah2 orang bangla yg baru pandai ckap bm

    ReplyDelete
  22. Org bawah! Sila tungging aku nk letak kote aku dalam2

    ReplyDelete
  23. mak aku terer masak ayam...

    ReplyDelete
  24. Bodoh ko la org atas sangap sangat ke....nak amik aq bg FREE Bapuk yang AYU Daripada India

    ReplyDelete
  25. byk nya laki mgaku ada burid, moga dia bertukar jadi pon

    ReplyDelete
  26. haha.. astaghfitrullahaladzimm bawak2 la tobat yek

    ReplyDelete
  27. Dah makin parah sorang-sorang duk mencarut. Serius takde sivik. Sumpah aku kesian dengan korang.

    Esok-esok dah ada anak, anak duk mencarut sila jangan salahkan orang lain.

    ReplyDelete
  28. Ooo..sungguh bernas kata2 saudara sekalian

    ReplyDelete
  29. gile gile la komen..

    ReplyDelete
  30. 013 9567461.....apam panas dan murah.. sebiji rm 30 shj... cpt2...

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri