WTF : Lelaki Mabuk Cuba Kunyah Muka Wanita (Gambar)
Home » » WTF : Lelaki Mabuk Cuba Kunyah Muka Wanita (Gambar)

WTF : Lelaki Mabuk Cuba Kunyah Muka Wanita (Gambar)

20 Nov 2012 34 Comments

WENZHOU – Serangan kanibal terbaru yang mengerikan nampaknya menular ke China, apabila seorang pemandu bas mabuk cuba menggigit muka seorang wanita.


Wanita malang itu memerlukan pembedahan plastik bagi memulihkan kecederaan akibat perbuatan lelaki berkenaan. Menurut media tempatan, pemandu yang dikenali sebagai Dong itu meminum arak terlalu banyak ketika makan tengah hari sebelum kejadian beberapa hari lalu.


Dia kemudian berlari ke tengah jalan raya di bandar raya ini dan berdiri di depan kereta dipandu wanita bernama Du serta menghalangnya daripada bergerak. Dong memanjat ke atas bumbung kereta dan mula menumbuk kenderaan itu, manakala Du yang panik menjerit meminta tolong.


Apabila Du keluar dari keretanya, Dong melompat ke arahnya dan menolak wanita itu hingga mangsa terjatuh di atas jalan raya.


Dong kemudian menggigit muka Du menyebabkan dia yang menjerit ketakutan dan kesakitan, berlumuran darah.


Orang ramai kemudian cuba menarik Du daripada mangsa. Saksi berkata, Dong sudah hilang ingatan kerana enggan melepaskan Du. Polis yang tiba tidak lama kemudian berjaya menahan Dong bagi mengakhiri kejadian itu.


Du dibawa ke hospital dan doktor berkata, dia memerlukan pembedahan plastik bagi merawat hidung dan bibirnya yang cedera teruk akibat digigit lelaki berkenaan.


Kejadian itu berlaku tidak lama selepas satu siri insiden serangan kanibal dilakukan seorang penagih dadah di Amerika Syarikat bulan lalu. – AP


p/s : Bangang.. igt muka pompuan tu biskut ke hape nak kunyah2..


Sumber : Here

34 comments:

  1. mabuk punya hal..tu sebab Islam melarang umatnya minum arak dan mabuk..

    ReplyDelete
  2. memg kanibal bertaraf btoi

    ReplyDelete
  3. muke dy manis kot...

    ReplyDelete
  4. erkkk

    Blog Santan :[WTF] -Penerbit filem lucah dilempar telur busuk

    ReplyDelete
  5. Du ngan dong tuh hampir sma,keliru aq dbuatnya.. Huhu

    ReplyDelete
  6. Plan Resident Evil... has begun.

    ReplyDelete
  7. tanya dunia mau khiamat la 2....

    ReplyDelete
  8. ZOMBIE APOCALYPS @.@ history channel

    ReplyDelete
  9. ish,aku hairan sgguh..asyik2 tajuk start dgn perkataan WTF,nk sgt ka fuck?

    ReplyDelete
  10. eeeeeeeeeee...............negara china terukkk!!! takut nk dtg sne... hilang perikemanusiaan kat sna......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taw xpa...bby kena langgr pon dowg bt cm xnmpk ja...alasan...owg yg tlg tu akn dianggap owg yg bertanggungjwb...dye knq byr kos perubatan...what the hell...niat tlg...dye lak kena tnggung...dipersalahkn lak...pemikiran dowg pelik

      Delete
  11. eh tu mcm nmpk seluar dalam la..syg kabur..

    ReplyDelete
  12. ................................................_¸„„„„_
    ........................................„--~*'¯.......'\
    ..................................... („-~~--„¸_....,/ì'Ì
    ................................¸„-^"¯ : : : : :¸-¯"¯/'
    ........................¸„„-^"¯ : : : : : : : '\¸„„,-"
    **¯¯¯'^^~-„„„----~^*'"¯ : : : : : : : : : :¸-"
    .:.:.:.:.„-^" : : : : : : : : : : : : : : : : :„-"
    :.:.:.:.:.:.:.:.:.:.: : : : : : : : : : ¸„-^¯
    .::.:.:.:.:.:.:.:. : : : : : : : ¸„„-^¯
    :.' : : '\ : : : : : : : ;¸„„-~"¯
    :.:.:: :"-„""***/*'ì¸'¯
    :.': : : : :"-„ : : :"\
    .:.:.: : : : :" : : : : \,
    :.: : : : : : : : : : : : 'Ì
    : : : : : : :, : : : : :
    "-„_::::_„-*__„„~"

    \kote kote

    ReplyDelete
  13. Dong gigit face du , du menjerit mnta tolong , dong ggit lgi , du sepak muka dong , dong rogol du , du ggit dong , dong tampar du , du tampar dong , sambungla pnt...

    ReplyDelete
  14. bodoh2 dah tak de ape2 nak di makan ke?

    ReplyDelete
  15. Walking dead real life?

    ReplyDelete
  16. org yg di atas semua bodoh haha

    ReplyDelete
  17. zombi ke ape?hehehe

    ReplyDelete
  18. mazeer mohamad bodoh!!!...makanla konek ko sendiri..mane2 muka ko!!!

    ReplyDelete
  19. Serangan Zombie dh mula mn nk cari senapang ni

    ReplyDelete
  20. china ngre zombi. Hr2 ada bnde pelik brlaku. Muka die owg pun pelik2 tahap kritikal. Mmg tak dragui,china la tmpt pmbiakan zombi. Kokang2..

    ReplyDelete
  21. nanti zombi pi makan budak, baik aku pi rogol dulu sebelum budak dimakan, by the way, I am pedo

    ReplyDelete
  22. dh tau org tu mabuk, apesl keluar lg dr kereta tu?

    nk dirigik ke ape

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri