WTF : Mak Cik Pakai Fesyen Lutsinar Di Tempat Awam (2 Gambar)
Home » » WTF : Mak Cik Pakai Fesyen Lutsinar Di Tempat Awam (2 Gambar)

WTF : Mak Cik Pakai Fesyen Lutsinar Di Tempat Awam (2 Gambar)

54 Comments
Mak Cik Pakai Fesyen Lutsinar Di Tempat Awam.
Satu ketika di Singapura, mak cik yang tak tahu malu memakai fesyen Lutsinar untuk kalahkan Kristen Stewart.


54 comments:

  1. Makcik x sdar dri sua tua pn mau agi tyang kn lemak dia yg boroy 2.. Mluat sak owng tngok.. Hkhkhkh

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Bangang abadi !!!!

      Delete
    2. hitamnyer....

      Delete
    3. NURJUBUR MINTAK NO. MAK KO.. DH LAMA XSENTAL MAK KO... MESTI PEGI MENCANAK2 ARI MAZEER MAK KO

      Delete
  3. Replies
    1. X laku yg dia buat iklan plak 2....jgn maraaa!!..

      Delete
  4. Replies
    1. semua orang boikot rokok,siapa nak boikot kau

      Delete
    2. mazeer ni member aku tau...lu mau boikot..wa tarajang lu

      Delete
    3. aq boikot mazeer..meh la terajang aq!!

      Delete
    4. koya org kedua atas aq nie,mu main kocak ngan mazeer ke?

      Delete
    5. Semua kt ats aku lempang,dh la gampang...

      Delete
  5. kpale hotak die, x smenggah lngsung. haha

    ReplyDelete
  6. hahaha..jgnkan no phone,alamat umah pn dia akn bagi.. ape pendapat anda org dibwh??

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. AIR MAZI Check It Out!
      SURUH MAK KO BOIKOT DULU ROKOK BAPAK KO.. MAK KO GILA BATANG PANTANG NMPK TERUS NK TERKAM.. AKU LAYAN MAK KO SEMALAM MCM ANJING.. GANAZ GILA MAK KO.. MENCANAK2 AIR MAZI MAK KO SEMALAM.. TU LA DAPAT ANAK OKU MACAM KO MAZEER BIN MAZI BIN AIR MANI

      Delete
  8. Astarfirullaha'alazim... klu tk sakit jiwa ,gila seks tu...elok tangkap ,tayangkan masuk tv, biar semua boleh tengok atau sumbat kat zoo je..

    ReplyDelete
  9. mcm sial la mkcik nie...

    ReplyDelete
  10. Satu Revolusi dalam cara berbisnes, mampu menjana income pasif sehingga usd2047.00 sebulan walaupun tak pandai MENAJA !!!
    Inilah satu-satunya perniagaan yang boleh membantu orang yang tak pandai menaja utk tetap dapat bonus..kan best tu.
    Jadilah TERAWAL: http://www.stiforp.asia/Princess143

    ReplyDelete
  11. mak cik tu panas kot..

    ReplyDelete
  12. Gile burokkkk mcm haramjadah!!!! Puiii!

    ReplyDelete
  13. Singaporean !! NOT malaysian!! so back off!!! wait till your pru13, we will owns you guys!!!

    ReplyDelete
  14. oi makcik! bontot kau tu langau pon tak nak hinggap tau.. wekk!!

    ReplyDelete
  15. Apa ko merepek pasal pru13 pulak. Makcik tuh nmpak bra n spender je pon.

    ReplyDelete
  16. Tak sedar diri . Rumah dah kata pergi , kubur dah kata mari ..

    ReplyDelete
  17. asal tak bogel jer publish depan awam....

    ReplyDelete
  18. sedap nya kalau memantat dan menjubor.. haha sapa maki dia anak haram.. apa kata orang bawah?..

    ReplyDelete
  19. mkcik oh mkcik... mkcik tu idop x lame da.. So taubat2 la.. Ahaha... Yg dlu msi muda bole la mkcik kerepot oii... Hak tuii..!!

    ReplyDelete
  20. macam rosmah mansur

    ReplyDelete
  21. Sedar2 la kamu yg mencebik dan meludah. Dosa kamu lebih besar dr makcik tu.. Dah pg sembayang.

    ReplyDelete
  22. Assalam Warga FB....

    Zuarizza Shoppe kini kembali dengan item baru utk dibooking....
    Menerima Pre-Order utk Vitamin C 1000mg.
    Berminat utk mendapatkan Vitamin C 1000mg? PM sy sekarang...
    PROMOSI utk 50Pelanggan Pertama Sahaja.

    Item Sudah sampai.
    Tiada belian minimum, boleh nak order berapa botol sekali pun....

    1 Botol 30kapsul Akan dijual pada Harga Promosi !!!
    **Normal Price RM60 /30Kapsul.
    **Promotion Price RM45/30Kapsul

    Nak dapatkan Harga PROMOSI???
    PM saya sekarang !

    Ape Kelebihan ViITAMIN C 1000mg ????


    • Vitamin C dgn ketinggian 1000mg setiap capsule sama seperti kita inject vit c dalam badan untuk whitening.
    • Kebaikan produk ni kita tidak perlu sakit kena cucu jarum hanya telan dengan air sahaja dan mengandungi antioxidant yang tinggi dan baik untuk kecantikan kulit.
    • Secapsul 500mg bersamaan dengan 10 x biji oranges, 1000mg bersamaan 20 x biji oranges dan hanya pengedar sah sahaja yg boleh jual.
    • Sangat bagus untuk kulit muka dan seluruh badan..akan kelihatan cerah berseri,putih dan mulus
    • Sesuai untuk wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
    • Sesuai untuk ibu mengandung
    • Sesuai untuk ibu yang menyusukan baby(air susu akan banyak)
    • Sesuai diambil ketika period
    • Dapat menyelesaikan masalah resdung,alahan
    • Memudarkan parut2 dimuka dan badan.
    • KKM approve
    • 100% halal

    WHAT MAKES THIS VITAMIN C SO SPECIAL ??

    Vitamin C ni yang specialnya bukan sahaja untuk kelihatan cantik
    serta merawat masalah kulit berjerawat malahan berupaya merawat masalah seperti berikut :

    1) Meningkatkan tahap imune system
    2) Mengurangkan Gejala Selsema
    3) Mempercepatkan pemulihan luka
    4) Sihatkan gusi
    5) Merawat asma dan elergi
    6) Elakan dari cataract
    7) Elakan dari sakit jantung dan beberapa jenis cancer
    8) Bina collagen untuk kulit supaya lebih segar dan licin
    9) Menghaluskan tumit kaki..(tiada lagi rekahan)


    Berminat??? PM sy or SMS/Call 0132113445 Zuarizza Shoppe
    http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=379096

    ReplyDelete
  23. terrrrrbaeeekkk

    ReplyDelete
  24. comey aihhh . mkcik apanyaaa ..kakak tuhh.. wkwkwkwk

    ReplyDelete
  25. beli aiskrim lagi baik..

    ReplyDelete
  26. Ahh!.. Stim aku tgk makcik tersebut!

    ReplyDelete
  27. Biarkanlah tu hidup dia buat apa kita nak sibul2 buat hal masingla jaga perihal sendiri

    ReplyDelete
  28. ni bukan nak jge perihal sendri...ni nk bg contoh bnda x elok...pikiran tu bukak la skit....

    ReplyDelete
  29. Tapi kami hnye bergurau. . Uhuk uhuk. Maaf kn kami whai guru besar. ;(

    ReplyDelete
  30. Ini kasi zamri kl jilat baru ok....

    ReplyDelete
  31. tanda2 kiamat. org berpakaian tapi hakikatnya telanjang. Nauzubillah.

    ReplyDelete
  32. buang tabiat la tu..x lama lg nak padam dah kot~

    ReplyDelete
  33. ni laa dier...slalu sig kutuk Ma'sian people...ckp kiter tah aper3 tah.....ni kire dh kemaruk batang nih...sbb 2 jd camnih...

    ReplyDelete
  34. ni desperate punya makcik

    ReplyDelete
  35. makcik tu . org islam ke ?

    ReplyDelete
  36. hahaha lawak....

    ReplyDelete
  37. Aku tak perasan pula jenis baju yg dia pakai...Yg aku tau baju dia mmg daring GILER tapi fesyen kaki
    dia lagi daring...SELIPARJEPUN!!!!!

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri