COOL : Gambar Matahari Terbit Di Marikh
Home » » COOL : Gambar Matahari Terbit Di Marikh

COOL : Gambar Matahari Terbit Di Marikh

17 Comments
Gambar ini telah diambil oleh pihak NASA melalui robot "CURIOSITY" di rim of Gusev crater di Marikh. Oleh kerana Marikh berada jauh dari bumi, saiz matahari hanya 2/3 daripada saiz matahari yang kita lihatdari bumi.


17 comments:

  1. bley dipercayai ke gmbr ni di ambil dri marikh..

    p/s: tgk sini..http://ysmcdn.com/share/my/2508/3099165

    ReplyDelete
  2. korang ingat Amerika bazir duit billion dolar utk menipu ker??...diorang serius beb jelajah angkasa sebab diorang nak kaut segala sumber galian yg ada (kalau depa jumpa) dan nak buka koloni....

    sangat terpengaruh sangat dgn teori konspirasi yg paranoid...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko bodoh percaya mnde camtu baral...
      ko bodoh
      ko bodoh
      ko bodoh
      ko babi

      Delete
  3. Haha, tu la... mana la kau tau Amerika habis duit billion2, asal sebut Research by NASA terus percaya. Sebut kajian by saintis percaya.. Jgn pk konspirasi tu xda...

    ReplyDelete
  4. bace utk dapatkan pengetahuan...sooo xpyh la nk berbalah2,,,

    ReplyDelete
  5. btl 2 ...nk per caya cay lah xnk pn xper..tp aku xcayer...sbb nasa byk tipu org....heheheee

    ReplyDelete
  6. rase cam nak gi marikh jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti ada roket Tesla boleh pergi, skrg tgh buat , Roket pergi balik dari bumi ke marikh.

      np

      Delete
  7. malaysia patut mengorak langkah memajukan lagi teknologi aeroangkasa khasnya dimalaysia....buatlah R&D sendiri utk lebih banyak peluang akan dtg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malaysia nak buat? setakat kuih karipap pon mahal, tambah lagi nak kutip duit rakyat. lagi mahal la kuih karipap tu.. X dak mengena

      Delete
  8. If some one needs expert view regarding running a blog after that i recommend him/her to
    pay a quick visit this blog, Keep up the good
    job.

    Visit my website - click here

    ReplyDelete
  9. laser treatment rosacea La Porte City

    my blog post laser treatment rosacea Smartville

    ReplyDelete
  10. mcm mana matahari di marikh nmpk lebih kecik berbanding d bumi sedangkan marikh lebih dekat dengan matahari berbanding bumi... kopius jap.. sapa2 boleh jelas kan???

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri