Cool : Pistol Paling Canggih Di Dunia (4 Gambar)
Home » » Cool : Pistol Paling Canggih Di Dunia (4 Gambar)

Cool : Pistol Paling Canggih Di Dunia (4 Gambar)

26 Dec 2012 21 Comments
Baru-baru ini Syarikat Armatix dari Jerman telah mengeluarkan sebuah senjata canggih berteknologi tinggi yang dapat mengenali penggunanya. Senjata ini berupa pistol atau handgun yang hanya akan aktif jika digunakan bersama sebuah jam tangan khas. 

Senjata ini mempunyai indikator yang akan memberikan informasi sama ada senjata itu sedang berada dalam keadaan aktif ataupun tidak. Indikator itu akan berwarna hijau jika aktif, dan merah jika tidak aktif.

Senjata ini di pamerkan di Sands Convention Center di Las Vegas dan dijual secara terbuka dan dengan harga 7000 euro atau RM 28700.





21 comments:

  1. dekat hardware ade jual pakai longgok

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. semalam best la isap cipap honey..honey main kat atas abng pun cepat penat

      Delete
    2. hahahahahaa

      Delete
    3. klu mau tau, budak atas nilah budak yg melancap kat cc orenge hari raya pertama tuh..

      Delete
    4. kalau nak taw budak atas nih la yg tolong lancap kan...
      siap isap skali..

      Delete
  3. Woi mazeer....sana sini aku nampak kau komen.....

    ReplyDelete
  4. James Bond pnya pistol..jgn smpai jatuh d tngan org jahat..aq tdk mahu lgi mendngar kes sperti d Connecticut

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. suru bini ko isap koteh aku..konfem hilang segala punca masala..trust me..im an engineer

      Delete
    2. suruh bini kau sembur ubat nyamuk gerenti hilang bau , bukan hilang bau je hilang nafas pun ada

      Delete
  6. best2 .. tangan pon kene potong nanti

    ReplyDelete
  7. Pistol termahal dunia , tengok ni ajaib2 http://ysmcdn.com/share/my/2549/3169339

    ReplyDelete
  8. mulut mazeer bau jering...

    ReplyDelete
  9. kalo hilang jam tangan tu...pistol tu dah boleh buang longkang....hahahahaa

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri