COOL : Rahsia Angkatan Tentera Malaysia
Home » » COOL : Rahsia Angkatan Tentera Malaysia

COOL : Rahsia Angkatan Tentera Malaysia

95 Comments


Ini merupakan sedikit sebanyak rahsia angkatan tentera Malaysia yang ramai tak tahu..

1 – Percaya atau tidak jika dikatakan Komando-komando Malaysia diberi tugas sebagai QSR (Quick Reaction Rescue) bagi tentera NATO dalam perang BOSNIA? Suatu ketika pernah dicatatkan dalam newspaper di Amerika.. Diharapkan informasi ini dapat dikaji dan dikongsi bersama, hal ini dan diperakui oleh tentera-tentera asing dan mengelarkan pasukan yang datang untuk garisan mati.



2 – ATM diperakui PAKAR PERANG HUTAN oleh seluruh dunia dan merupakan satu satunya pasukan yang Berjaya mengekang komunisme? Percaya atau tidak?



3 – VAT69 dijulang sebagai komando terbaik dunia sehinggakan pasukan ini didokumentarikan oleh ASIA CHANNEL..percaya atau tidak?



4 – Perisik Malaysia sama ada PDRM atau ATM merupakan perisikan yang paling terbaik dalam dunia..percaya atau tidak? Pada 1988 seorang perisik KGB ditangkap iaitu Siddiq Ghouse kerana merisik Malaysia? Hal ini dibuktikan dengan kepantasan Malaysia membasmi Al-Maunnah, KMM, Abu Sayyaf, Jemaah Islamiah dan penganas-penganas lain tanpa mengambil masa yang lama.



5 – ATM dianggap pakar modified dan pakar intergrasi oleh negara luar, sebagai contoh MiG29N Malaysia satu-satunya pesawat tempur jenis itu yang memiliki peluru berpandu, dan rangking pertama hingga 22 pemandu pesawat tempur adalam anggota TUDM walau hanya menggunakan pesawat buruk tersebut! ATM juga telah mengubah suai SU-30KMM Malaysia menjadi lebih baik daripada pesawat tempur terbaik dunia iaitu SU-30MKI milik Tentera India. ATM juga mengubah suai SCORPHENE menjadi lebih senyap dan paling efisen dalam seluruk kapal selam milik angkatan tentera seluruh dunia! Bahkan percaya atau tidak jika dikatakan kapal kontena sumbangan MISC kepada ATM di ubah suai menjadi kapal serba guna dan kini ia berkhidmat dalam OPS FAJAR mengawal perairan Eden!



6 – Sebelum pasukan elit MARINIR (tentera laut Indonesia ) berjaya “TAWAN” Singapura, pada 1980an pasukan komando udara Malaysia HANDAU telah menerobos pangkalan peluru berpandu udara milik tentera singapura yang terletak di BUKIT BATUK! Paling diingati pada kes itu Komando Malaysia meletakkan bendera MALAYSIA..



7 – Pada lewat 1980an, sekumpulan tentera singapura ditangkap oleh askar wataniah Malaysia kerana cuba memasang radar di sebuah bukit yang terletak di johor. Tindakan ini dibalas Malaysia apabila dilimbungan kering dan basah singapura kerap berlaku letupan sabotaj yang menjejas pelancaran ekonomi Negara itu.



8 – Percaya atau tidak ? Indonesia risau apabila RELA ditubuhkan dan diperbesarjkan? Ini kerana mereka tahu adanya pasukan bantuan khas dalam RELA. Ini mengingatkan pada bantahan singapura sewaktu penubuhan Pasukan Terjun Payung (briged para)



9 – Percaya atau tidak perisik dan anggota elit ATM dan PDRM,apabila bersara dikehendaki melaporkan diri di balai polis bagi waktu dan masa yang ditetapkan? Mereka juga sukar unytuk memohon passport atau visa ke luar Negara.




10 – Semua anggota elit komando Malaysia (ATM) dilarang memakai motorcar ber”clutch” percaya atau tidak?



11 – Percaya atau tidak panggilan “cikgu” digunakan oleh anggota polis merujuk pada anggota ATM?



12 – ATM menjadi rebutan amerika dan Britain. Namun ATM memilih Britain kerana ikatan persahabatan yang kian lama terjalin, namun tahukah anda ATM telah menubuhkan sekolah ketenteraan FORT BENNINGS ? Di sini diperkatakan tentera terhebat adalah SAS (Britain), diikuti Malaysia (ATM) dan amerika US ARMY. Percaya atau tidak?



13 – Indonesia pernah mengutuk angkatan tentera Malaysia kerana sewaktu latihan , anggota tentera Malaysia membawa resin makanan! Namun ia dibalas Malaysia apabila sewaktu gempa bumi PADANG, makanan yang dihulurkan Malaysia adalah resin tersebut! Makanan inilah yang dikatakan expired padahal mereka kalah malu pada Malaysia.



14 – Bagi menghina Malaysia, Indonesia segaja mengajar angkatan tentera Kemboja. Tapi Indonesia mendapat aib apabila ATM berjaya menerobos kem tentera Kemboja tanpa disedari dan berjaya mematikan periuk api !ini amt memalukan mereka..percaya atau tidak?



15 – Pasukan elit pertama Malaysia merupakan Sarawak Rangers dan ini merupakan pasukan paling awal sebagi pasukan elit dari negara2 rantau ini. Percaya atau tidak?



16 – Indonesia selalu mengutuk ATM sebagai scotboy merujuk pada perkhidmatan KOR ADAT ISTIADAT ATM yang bertugas di istana BUCKINGHAM bersama sama pasulan ROYAL AND BLUES BRITAIN, sebenarnya Indonesia dan negara yang kononnya melayu malu apabila kemelayuan tetap ditonjolkan dalam apa sahaja tentang Malaysia . Percaya atau tidak?



17 – Indonesia mendapat aib di Lubnan apabila dua anggota tenteranya lari apabila dikejar pasukan elit Israel iaitu briged kfir, setakat ini kontinjen-kontinjen negara PBB yang datangnya dari negara-negara melayu dan terkenal adalah MALBATT(disertai angkatan tentera diraja brunei) yang terbukti dalam misi Bosnia dan Mogadish.

95 comments:

  1. nice entry, proud!respect!ATM

    ReplyDelete
    Replies
    1. banyak maklumat yang xleh diterima pakai..contoh mcm scorpene ngn sukhoi..kita nk tanding kpl selam ngn singapore pn kita dh kalah..singapore ada kpl selam terbaik asia tenggara..dan ada 6 unit..sukhoi kita unik je..tapi masih lagi bibawah tahap..sukhoi mki dan mkk jauh lebih canggih..sebab russia menjadikan mkk dengan lebih efektif..xkanlah russia nk buat jet untuk dia lembab..psl comando xleh bwak clutch pn xmsuk akl..mmbe aku komando ok je..ad lg ni..hdup lg ni..dlm ni bnyk cerita mengarut..klau pasukan elite kita hebat..tu mmg blh terima.tapi bukan terbaik dlm dunia..sorry komen sini..sbb ak xleh komen..haha..

      Delete
    2. bole cayo ke ko ni stone?
      bgitau aku mne ko dpt maklumat tu.

      Delete
    3. member ko tu beret panas atau beret sejuk?...istilah beret panas merujuk mereka yg btl2 habis kursus dn blh dpt nama jolokan nama killing machine.klu beret sejuk mereka yg x lulus kursus..jd ko tye blk member ko beret mne?

      Delete
  2. vat69 pdrm pnye... perisik no 1 dunia milik pdrm, sjn mejar apot..anggota vat69,org asli

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye betul....3 hari hujan pon die boley jejak lg komunis....tabik spring VAT69.....

      Delete
    2. pembetulan-sila selidik dulu kalau nk bagi komen..SM Apot bukan perisik...dia tracker (penjejak) no 1 milik PDRM..manakala tracker(penjejak) no 1 ATM adalah Kanang anak langkau..

      Delete
  3. tp diakui sendiri oleh askar melayu bahawa tentera Indonesia dlm ranking pertama dunia dri segi teknikal & strategi..& malaysia dlm ranking top 5 dunia..mgkn 2,3,4 or 5..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dunia ?? what the !@@#$#@ ..Asia le ..klo keseluruhan asia china ,dari segi senjata dan bilngan askar ...atas terng2 tulis perisik dan komando terbaik ...wlaupun Atm bilngn tak seramai askar indonesia....

      Delete
  4. Point nombor 5;

    "ATM juga mengubah suai SCORPHENE menjadi lebih senyap dan paling efisen dalam seluruk kapal selam milik angkatan tentera seluruh dunia!"

    point ini amat lah bertentangan dengan apa y sy dengar daripada jurutera tentera di lumut, apa y sy dengar scorpene masih byk isu. teknologi untuk maintenance juga tak byk di beri oleh perancis,masakan pula ATM mampu mengubah nya jadi y paling senyap di dunia. mungkin jadi y paling senyap di lumut = tak bergerak gerak atau dengan kata lain tidak beroperasi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sungguh sakai ko ni.. Itu yg ko dgr je. Hakikatnye ko xde fakta. :-) ksian dak bodo ni

      Delete
    2. Memamg betullah scorpene lebih senyap utk kelasnya....yg ni boleh rujuk kt ATM..fakta weh....jurutera lumut? Sory ye jurutera scorpene kt malaysia timur.....

      Delete
    3. Bodoh anjing ni..mak bapak kau ke yang bgtau?sbb mak bapak kau mmg PAS@PKR babi...Tak payah ckp jurutera la sial..tu abah kau yang bagitau

      Delete
    4. wei org atas x payah nk menyalak mcm anjing lapar tulang! org nk komen suka hati dorng la, x payah nk jadi anjing lkw sngt!

      Delete
    5. hahahaaa...

      Delete
  5. kalau dah cerita tak rahsiala.. hahaha

    ReplyDelete
  6. banyak fakta yg tak benar dan tepat...main tulis tanpa buat penyelidikan...ni lah jadinya

    ReplyDelete
  7. ermm...tp mampukah ATM berdepan dan mempertahankan negara ini dari kuasa besar tentera dunia sprt israel,us,britain,perancis,german,singapore dll jika suatu masa kita diserang mereka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni jawapan nya...."Tak kan Melayu Hilang Di Dunia" dan Pantang Maut Sebelum Ajal".....yg ada pada hati dan semangat anak melayu yg berada di dalam ATM.

      Delete
    2. boleh kalau malaysia sebesar negara rusia

      Delete
    3. mcm memandang rendah ngan ATM jer?

      Delete
    4. hahaahhaa..lucu ..di Asean pun bukan yg terbaik...tidak banyak pengetahuan orang yg bikin artikal ini..

      Delete
  8. no 11 lagi merepek...
    hahaha...
    agak2 la nak bercertita kalau x tahu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xpnh taw pon...bkn org yg panggil pdrm cikgu ke?aslar xpna dgr lak diorg panggil cikgu

      Delete
  9. Blog Terbaik Pernah aku lawati. . mmg ada kesahihannya. . . syabas admin!!. . blog korg korang mmg yg terbaik. . .

    ReplyDelete
  10. prlu ke antra point didedhakn???sy tgk ad point y mcm rhsia ngra....ini bri pluang kpda musuh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. perlu rasanya..untuk membuka mata sesetengah masayarakat kita yg sememangnya tertutup skrg ni dan selalu pandang rendah kat angkatan tentera kita dan anggota2 polis negara.. mybe dgn post ni boleh buatkan diorg ada rasa respect sikit kat anggota2 kita..kalau x, ad je mulut2 busuk yg kutuk tentera kita..ckp tentera kita lemau la..kurang latihan..x pndai berperang la..

      Delete
    2. karut laa....

      Delete
  11. For admin . ada slh makulumat . VAT69 atau Vary Able Troopers adalah dibawah PDRM . ayah sy adalah slh seorg dr anggota VAT69 . bkn ATM .

    ReplyDelete
  12. Xpe klo negara nie di landa perang...mari sama2 kita bjuang bsama tntera mlysia dlm mpthnkn negara...love mlysia.........

    ReplyDelete
  13. Kalau betul jurutera di lumut mendedahkan perkara sedemikian maka beliau mendedahkan rahsia negara dan perlu difikirkan tentang betapa pentingnya aspek propaganda. Sekiranya masih ada yg meragui kemampuan peralatan tentera, harap diusulkan peralatan yg lebih baik. Pada pandangan saya, tiada peralatan yg sempurna, yang ada hanyalah anggota tentera yang berkemampuan tinggi. Berilah senjata apa pun, apabila diperlukan, mereka akan tetap mempertahankan negara kita tanpa soal balas. Namun mereka akan mempersoalkan kembali mengapa mereka dirasakan tidak layak mengendalikan peralatan canggih dan dipertikaikan mengapa mereka memilih peralatan tertentu...

    ReplyDelete
  14. Kalau betul jurutera di lumut mendedahkan perkara sedemikian maka beliau mendedahkan rahsia negara dan perlu difikirkan tentang betapa pentingnya aspek propaganda. Sekiranya masih ada yg meragui kemampuan peralatan tentera, harap diusulkan peralatan yg lebih baik. Pada pandangan saya, tiada peralatan yg sempurna, yang ada hanyalah anggota tentera yang berkemampuan tinggi. Berilah senjata apa pun, apabila diperlukan, mereka akan tetap mempertahankan negara kita tanpa soal balas. Namun mereka akan mempersoalkan kembali mengapa mereka dirasakan tidak layak mengendalikan peralatan canggih dan dipertikaikan mengapa mereka memilih peralatan tertentu...

    ReplyDelete
  15. hahaha klu nk tau sangat, meh masuk tentera, baru bleh tau hebat ke tak bro... hahaha cakap saja tk guna, buat busuk mulut je..

    ReplyDelete
  16. http://www.youtube.com/watch?v=-C0meXXper4

    tentera malingsia pingsan,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu sbb dia dah terlampau penat banyak sgt latihan dia..kau apa tau..indon tau bagi askar diorang makan sampai gemok je bodoh..patot la orang indon ni lembab nak mampus..dtg negara orang menyamun!!bangang punya indon!puih!

      Delete
    2. indon tau jadi pembantu rumah je hahaha

      Delete
    3. kenapa indon suka datang malaysia yg indah ni dan buat jenayah.. kenapa muka indon je yg selalu pecah rumah.. kenapa indon je yg selalu merompak.. sbb ap?? sbb bodoh..kn3..

      Delete
    4. kenapelh indon nie bodoh..

      Delete
    5. tentera indonesial gendut2 semua nya....

      Delete
    6. Indon mmg bodo...

      Delete
    7. indognesial.. dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog dog sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial sial indon sial

      Delete
    8. ko pun sial..

      Delete
  17. dan kesimpulanya tulisan diatas nak memperkeruh lagi hub indonesia dan malaysia KAN!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  18. ape la korg ni .. bace je la .. proud to be malaysian la .. ranking dunia ape de pasal? bosnia (black hawk down), kes hijack airport Congo .. kan ke askar kita juga yg settlekan .. askar negara lain masuk je mati

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau xpe..

      Delete
    2. betul tuuuu....ATM gak yang settlekan, pastu wat filem tentera pakistan lak yg tolong,...biasalah ATM ..terbaek ramai yang jeles bangga aku rakyat Malaysia

      Delete
    3. singapore still the best military in asean...jangan mengarut laah..

      Delete
  19. yg cakap scorpene x leh selam better tarik balik mulut ko tu...

    ReplyDelete
  20. Proud with Malaysia,
    Proud with ATM,
    Thank you for your service,
    Prayers for peace and harmony for Malaysia..
    We love Malaysia.

    ReplyDelete
  21. sarawak rangers ... !! apapun mmg respect lar dgn kanang ...legend ..smangat juang yg tggi dlm perthankan negara tercinta ...hebat matikn periuk api ...

    apa kta kanang ... agi idup agi ngelaban

    ReplyDelete
  22. where the helll u got this info?bukan senang rahsia negara nak dibongkarkan..if benda2 ni semua betul,u better watch out..

    ReplyDelete
    Replies
    1. so what?... why do u care?.. dont like dont read fool

      Delete
  23. ngarut je maen ikot sdp je nk taip admin nie puihh

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul la bdoh, lain kali, kaji la betol2, :)

      Delete
  24. sebenarnya.. sesetengah anggota je tau rahsia sbnr pasukan ATM dan PDRM... banyak lg yg kita x tau sbnrnya.. tp bg sy.. x perlu la kita nk bercerita siapa yg mantap.. siapa yg hebat.. sbb itu suma RAHSIA NEGARA.. biar kita jadi.. ''DIAM-DIAM UBI BERISI''.. so jogalah rahsia negara dengan seketat2nya ^_^

    ReplyDelete
  25. ATM mmg antara yg terbaik di dunia. Tapi team bola sepak ATM bukanlah terbaik lam Liga M. Percaya atau tidak??

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya percaya pengulas sukan tu yg terbaik...hehehe

      Delete
    2. saya juga

      Delete
  26. Kepada binatang indon diatas jangan nak buat sakai kat sini,aku hempuk karang baru tau....

    ReplyDelete
  27. sebagai warga ATM.. terasa sedikit bangga dengan entry ni.. tp sebaik2nya benda ni tak sepatutnya di gembar gemburkan sbb hal ni hal sulit rahsia negara.. boleh bg peluang pd individu yg tak bertanggungjawab utk ambil kesempatan terhadap negara.. walaupun tak semua point betul.. *justsayng anyway..

    masih bangga bergelar warga ATM.. ^_^

    ReplyDelete
  28. jangan la percaye 100%...
    buat sekadar membangunkan semangat rakyat...
    ape larh korang nih..
    yang kes kapal selam memang betol aq penah dengar citer die...

    ReplyDelete
  29. negara malaysia x menunjuk kekuatan dia..indon menunjuk kekuatan dia..sbenarnya itu menunjuk kelemahan dia..

    ReplyDelete
  30. kalau nk ber rahsia jgn dedahkan apa2 rahsia... jgn tunjuk lansung... nie x... x nak tunjuk tp nk menunjuk senyap2... last2 bila org tau nk cover2...

    ReplyDelete
  31. maaflah saudara admin, jangan dedahkan apa-apa rahsia dalam negara ke dunia luar. kita sentiasa diperhatikan oleh pihak musuh. bak kate hitler lah, 'kalau hendak rahsia kita sendiri selamat, jangan bagi tahu kat mana2 orng'. diharap kalau admin tahu lagi tlong jaga bersama kedaulatan negara kita ini. yang penting rukun negara kita jaga. tq -skuad terlatih-

    ReplyDelete
  32. sebagai org sarawak..yg nmbor 15 tu amat membanggakan..

    ReplyDelete
  33. memang hebat, aku bangga dengan fakta2 ini sekiranya benar, bukan niat nak perlekeh, tapi aku sbg rakyat malaysia nak tanya, dan inginkan pencerahan, jika aku baca semua ni mmg aku nmpk atm malaysia hebat, aku bangga, tapi bagaimana dengan kes lahad datu, tentera sulu hanya ratusan org. kalau ikut fakta2 ni sepatutnya xde masalah langsung nak settel tentera sulu tu... mohon pencerahan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ATM dapat lihat...tp tentera sulu xdpat d lihat...ko paham.? sebab ATM guna uniform...tentera sulu xde uniform...jadi ko xtahu mane satu sulu jahat dan mane satu yang baik...kalau ko bunuh skati je orang sulu...huru hara jadinya...xsmua orng sulu yang memberontak...so...ATM memang hebat la di lahad datu...xbnyak yang korban...sebab meraka lawan musuh yang x dapat di lihat...tq...=)

      Delete
    2. ATM ikut arahan ,Pak-Pak Menteri nak jaga nama baik Malaysia, sebab tu macam lambat jer bertindak.klu x nak mendarat kat pantai pon xsempat

      Delete
    3. karuuuuuuuutt...

      Delete
  34. im very much proud klw kta guna smua kkuatan kta harta kta untk brprang dgn KUFUR bkn dgn ssma ISLAM.do we hav in history conquerd country n we ruled islam like sultan SALAHUDDIN AL AYYUBI?the answer is NO so dnt b proud 4 sake of dunya.

    ReplyDelete
  35. ATAS SEMUA NI SEMBANG KENCANG JE. CAMCIBAI.

    ReplyDelete
  36. Korang smua cuba check psal Spetznaz,Russia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. perlu ke? terangkn sikit sbb ape.

      Delete
  37. siapa yg letak ranking ni semua????

    ReplyDelete
  38. Good day! I just want to give a huge thumbs up for the good info you will have here on this post.
    I will be coming again to your blog for more soon.


    My webpage: how to apply semi permanent hair color on natural hair

    ReplyDelete
  39. Hey! I simply wish to give a huge thumbs up for the nice data
    you’ve here on this post. I will be coming back to your blog for more soon.


    my web-site: adidas seoul watch review

    ReplyDelete
  40. Bukti >>>> https://www.youtube.com/watch?v=UsZuxnwWZEI

    LIHAT >>>> http://www.globalfirepower.com/countries-listing.asp

    http://indonesiabim.blogspot.com/2013/05/2013-kekuatan-militer-indonesia.html

    FIKIRKAN KEBENARANNYA

    ReplyDelete
  41. Hello! I simply want to give a huge thumbs up for
    the nice data you’ve gotten here on this post.
    I can be coming back to your blog for more soon.


    Feel free to surf to my web-site: google inc. received your order

    ReplyDelete
  42. Whats up! I just wish to give a huge thumbs up for the great data you will have right here on this
    post. I will be coming again to your blog for extra soon.


    Have a look at my site - home remedies for removing semi permanent hair color

    ReplyDelete
  43. Good day! I simply would like to give an enormous
    thumbs up for the great data you have got right here on this post.
    I might be coming again to your blog for extra soon.


    My webpage :: soul survivors the killer cut

    ReplyDelete
  44. apa yg aku tahu.. askar omputeh xley lawan askar kita.. sbb semangat kepahlawanan dlm diri kita mcm JEpun.. cuma kita x ley lawan jepun pun stail "KAMIKAZE" yg digeruni oleh seluruh dunia.. sebut psl singapore.. diowg punye tentera x lar bgus mana cuma diowg adew teknologi kenteraan yg bus sbb kwn baik amerika.. tpy kita still boleh lawan.. atm letak jew arteleri atm kt sepanjang tambak johor..

    ReplyDelete
  45. lupa nak tambah "BLACK HAWK DOWN" malaysia ada bantu.. tpy korang tgk cite omputih tue.. nama malaysia xdew pun.. nie bapak aku sendiri ckp "bekas TUDM"

    ReplyDelete
    Replies
    1. die ade sebut la, cube tgok balik.
      aku da bnyk kali tgok citer tu, die ade sebut, tpi tak tunjuk tentere malaysia,, itu jer

      Delete
  46. apa pon...guna askar utk tangkap pati....

    ReplyDelete
  47. brapa jumlah pejuang muhammad a.s ? brape jumlah musuh muhammad swaktu peperangan,,ape nabi pesan ??

    ReplyDelete
  48. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  49. betul x betul aku respek ngan ATM bab aku pernah nampak latihan mereka. Latihan nak mati.

    ReplyDelete
  50. Tak,bkn atm no.2,sas,no.1,navy seals no.2

    ReplyDelete
  51. 'tentera Britain bau durian pon leh pengsan, inikn plak nk masok hutn, lunyai tros. sbbtu yg clearkn komunis ialah askar Melayu (VAT69)'. kate arwah atok ak, bekas VAT69

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri