Cute : Anjing Jenis Corgi Paling Comel Dan Terkenal Dalam Internet (12 Gambar)
Home » » Cute : Anjing Jenis Corgi Paling Comel Dan Terkenal Dalam Internet (12 Gambar)

Cute : Anjing Jenis Corgi Paling Comel Dan Terkenal Dalam Internet (12 Gambar)

8 Dec 2012 28 Comments
Anjing Jenis Corgi Paling Comel Dan Terkenal Dalam Internet.
Anjing Corgi ini diberi nama Corgnelius dan kini anjing ini sangat terkenal di Internet kerana cara ianya berfesyen.









28 comments:

  1. Comel nyerr...tapi syg tak leh sentuh huhiju

    ReplyDelete
  2. sape ckp xblh sentuh.... xde 1 ayat pn dlm al-quran kate x blh sentuh anjing... cume haram makan dagingnye sahaje... blh sentuh tp pastu kene basuh ngan air tanah la....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pandainye kamu letak hukum.. Acu kamu pegang tahik kamu haram x? Pegang saje2.. Najis kamu baru mutawasittah...

      Delete
    2. Pandainye kamu letak hukum.. Acu kamu pegang tahik kamu haram x? Pegang saje2.. Najis kamu baru mutawasittah...

      Delete
    3. mende dh haram pn nk dihalalkan gak ke? blk ngaji la wei, bru berckp... sedap hati je ngajar mende xbetul... jgn rosakkan akidah org lain kalo xtau hukum agama...

      Delete
  3. serius comel giler!!! nak2 mata dye!
    pasni upload pic kucing berfesyen plak eh, admin!

    ReplyDelete
  4. bangang ape...??? ni bkn hukum yg aku wat la... ni hukum yg Allah buat... lain kali klu xtau belajar... nk ckp biar pki fakta... tunjukkan mane ayat yg ckp pgg anjing ngan babi HARAM...???

    ReplyDelete
  5. anjing kita boleh sentuh dlm keadaan kering..basah je x boleh..

    ReplyDelete
  6. rilek la .. membe aku budak tahfiz penah pegang anjing ape .. tp masa tu anjing tu kering so dia tak samak ..

    ReplyDelete
  7. Diam lak si anjing ni dikenakan baju mcm2... utk pengetahuan semua... Secara biologicalnye... Tgn kita sentiasa mengeluarkan peluh.. Jd tgn kita sentiasa basah wpun pada zahirnye nampak kering. Maka dgn itu kwn2 fikirkan la sendiri nak pegang anjing ke x?

    ReplyDelete
  8. Diam lak si anjing ni dikenakan baju mcm2... utk pengetahuan semua... Secara biologicalnye... Tgn kita sentiasa mengeluarkan peluh.. Jd tgn kita sentiasa basah wpun pada zahirnye nampak kering. Maka dgn itu kwn2 fikirkan la sendiri nak pegang anjing ke x?

    ReplyDelete
  9. Macm2....cter anjing babi semua bngkit....peragai mcm babi..xnk plak dibngkitkan..cuma manusia nie boleh sntuh xyah samak2...citttt msing2 tunjuk bgus...ukur ler diri dlu...haiwan je kot...gambar je tuh xyah nk bdakwah sgt lah tngk..dah puas tukar la page lain...waduh....

    ReplyDelete
  10. ble pegang nnt samak lah apa susah =)

    ReplyDelete
  11. boelh pegang,samak la pastu....anyway tahi pon leh pegang..tp kene cuci smpai bersih la utk sembhyg...same je ngn anjing n babi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni pn jwpn org bangang

      Delete
  12. Orang ats ni pon mcm babi gak wt hukum..... Haram tetap haram.. Samak adalah cara untk menyucikan... Bkn untk membolehkan pengang..... Sama mcm berzina.... Haram!!!!!! Tp cara menyucikan adalah insaf dan bertaubat...... Jangn plak ko ckp bole zina dangn alasan bole bertaubat.....!! Kapir ke ape.....!! Blajar ar lau ase bodo... Jangn pndai2.....!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. suka at perut kau je kata orang babi..orang baik2 xkan cakap camni. orang yang bodoh ke kau yang bodo?tanya ustaz ko balik la derr

      Delete
  13. comelnye comelnye comelnye
    comel sangat

    ReplyDelete
  14. comelnye anjing ni!
    korg kt atas ni dah knpa nak bgaduh?
    pasal pegang anjing je kot.
    kalau pegang tangan pompuan/lelaki yg bukan mahram x nak pulak kecoh2!
    sume ini POYO!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku msuk yer , nk trg kpada suma..,klo pegang babi or anjing xharam n xberdosa kna samak jer ,klo pegang wanita bkn mahram xkna samak tpi berdosa , klo nk samak jgk ngan api neraka la....

      Delete
  15. sori kalu ada yang atas terasa..tapi korang2 yang kata pegang anjing n khinzir tu haram tolonglah belaja agama balik eh..xtao pape tapi pandai kata orang bangangla,bodohla..cermin diri sendiri dulu. anjing ngan babi xharam disentuh!nak peluk pon boleh.pastu samakla..benda tu cuma xleh dimakan. wat sakit hati je tengok hamba2 Allah bergaduh..paling annoying yang jenis tegakkan benang basah..Islam tu agama mudah,,jangan kita pulak yang nak sulitkan

    ReplyDelete
  16. astaghfirullahalazim..kalu ye pon nk brikn pndngn atau nsihat,mohon jgn gnakan kata2 kesat..lngsung tdk mnggmbrkn ajrn islam..

    ReplyDelete
  17. comelnya dan muke dia sebijik mcm anjing yang ade dlm cite Bolt :)

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri